Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)

Estimare reparatie

Sterilizare UV apa
 Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...

Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...
 Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri

Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator
 V-ati facut sau va veti face Colo...

Imagini generate de Inteligenta A...

Typo3 - tabel cu HTML

Amorsa inainte de adeziv
 

Masina sport

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
117 răspunsuri în acest subiect

#109
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.011
  • Înscris: 02.12.2014

Vizualizare mesajbolo, pe 11 decembrie 2015 - 08:00, a scris:

Mustang ar fi alegerea mea,celelalte puse langa Touareg par masini de copii sau femeim.In plus este o masina care are o istorie in spate.Un TT din 2012 e aproape la fek ca unul din  2000.

Te cramponezi cam mult in km foarte putini.Oricum vei circula putin si oricum se va devaloriza foarte mult,eu zic sa nu-ti faci probleme daca gasesti ceva cu 100.000.Arunca o privire si pe saiturile din Olanda si Belgia,la motoare mari s-ar putea sa fie mai ieftine pe acolo deoarece au taxe mai mari decat nemtii.In plus nu vad asa des topspeed,amenzile sunt foarte mari pentru viteze astronomice.

N-ai inteles. As vrea una mai veche (2,3,4 ani pt. pret) dar modelul actual cu motorul de 2,3 a fost lansat la vanzare acum 12 luni. Modelul vechi are motorul cel mai mic de 3,7 l ceea ce duce la impozit anual de 1200 eur (poate si mai mult in 2016). Sa nu aud iar de "bag-o pe BG".

Vizualizare mesajcatalin11catalin, pe 11 decembrie 2015 - 13:16, a scris:

Bolo toate masinile prind suta... Important e cum ajungi acolo...

In 20k o sa isi ia ceva gen Hyundai coupe, Peugeot 206 cc, etc.

o sa creada ca intoarce lumea capul pe strada dupa masina lui si ca e performanta.

in realitate, mai degraba lumea o sa intoarca capul dupa un beetle, mito, etc, iar ca si performante o sa fie umilit de alte masini care arata normal dar sunt puternice...

Inotiator: ai avut pe mana vreo masina cu padele?

Crezi ca o sa le folosesti mai mult de o zi?...

N-ai citit tot. N-am sa iau Peugeot 206,...., pentru ca nu vreau masina 0km si pot sa mai urc si bugetul.
Dpmdv o masina sport e data (asa cum a spus si Ionut) de mai multi factori nu numai de 0-100km/h, desi asta e unul din factorii importanti. Dupa parerea mea, daca masina intruneste celelalte conditii (look, stabilitate, agilitate, etc.) valoarea 0-100km/h trebuie sa fie sub 6 - 6,5 s. Acu e drept ca cine are un Veyron zambeste in barba fata de un 911, asta la fel fata de un 370Z, asta la fel fata de un TTS si asa mai departe. Depinde de ce tintesti si ce-ti permiti. Eu imi permit sa ma uit la masini cu aspect si comportament sportiv (nu super sportiv). Mustangul ca sa-ti raspund la intrebare face suta-n 5,8s. Si da am avut, ai dreptate, de aia nu sunt un must, dar daca exista ... las sa fie.

Editat de mufasa, 11 decembrie 2015 - 14:32.


#110
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 13.313
  • Înscris: 26.04.2015
O sa iti dai seama singur ce masina iti place dupa ce o sa testezi un z4, un slk, un tt etc. Testat inseamna sa mergi o zi cu ele prin oras si prin exterior, nu 10 minute de la un semafor la altul Posted image

E clar ca tu nu stii ce-s alea masini sport daca criteriul e in cat timp atinge suta, ala e complet irelevant (adica ti-o iei grav pe 400 de metri de la o masina care ia suta mai greu decat vrei tu gen)

Cea mai senzationala masina pe care am condus-o a fost un cart de 250 cc, n-avea nici macar servo, si totul se reduce la cum te face sa te simti o masina, vorbind de "sportivitate".

Editat de a3ds, 12 decembrie 2015 - 21:35.


#111
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.011
  • Înscris: 02.12.2014
M-am hotarat.
Prima optiune ar fi Mustangul 2,3 EcoBoost (317 CP). Din pacate masinile din Europa imi depasesc bugetul (max. max. 25K). Primele unitati s-au vandut in Europa in toamna 2014. Acum se poate lua la min. 30-32 K si nu cred ca pana la primavara sa mai scada 5-7 K. In SUA se gasesc incepand de la 20K $ (18 K EUR). Va rog sa-mi spuneti daca stiti :
- masinile care se comercializeaza in SUA oare transfera garantia la Ford in Europa.
- are diferente care pot incurca la service (de ex. sistemul englezesc la elementele de etansare in loc de cel metric).
- ce costuri si marimea lor pentru : transport, vama ?, TVA ? Oare se scade vreun TVA la cumparare acolo fiind exportata ?
- stiti vreo firma de la noi care se ocupa cu asa ceva ?
Vreau sa vad daca asta e o varianta sau nu.
Multumesc.

#112
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.011
  • Înscris: 02.12.2014
Am inchis si capitolul asta si updateul este cam asa.
Dupa vreo 2-3 luni de cautare si analiza a modelelor de coupeuri disponibile pe piata cu cerintele respective (428i, 370Z, TT, Cayman, Camaro), am ajuns la concluzia ca Mustangul este ceea ce-mi doresc, din considerente estetice/sentimentale, financiare, dar si constructive. Cum modelul vechi, pe langa faptutul ca are 3,7 l, dar si faptul ca atat estetic cat si tehnologic paleste pus langa modelul nou, am ajuns la modelul 2015 EcoBoost. Complicat insa, deoarece Sh nu exista inca, fiind lansat in Europa in abia in Septembrie 2015 si conform zicalei ca unde merge mia merge si suta, m-am hotarat sa-l iau nou. Usor de zis greu de facut, ca si aswa este greu de gasit in varianta full si cutie automata (in RO 8 luni de asteptare, in Germania f. rare, tot cu precomanda). Din start am exclus modelul facut pentru SUA (disponibil acolo din Decembrie 2014) si importat Sh de diversi dealeri care mai de care mai dubiosi, fara garantie Ford si cu preturi ... aproape cat cel european nou !!! In cele din urma, am gasit undeva la nord de Frankfurt o reprezentanta Ford care vindea cu un pret f.bun (3K eur sub pretul pietei) 2 buc. din care am ales-o pe-a mea. Culmea este ca luni cand am ridicat-o, omul mi-a spus ca cea de-a doua pleaca tot in RO saptamana viitoare ! Astfel, am gasit-o pe net, omul mi-a trimis factura, am platit-o integral cu OP, am retrimis semnat ce trebuia pentru inmatriculare si luni cand am ajuns acolo totul era gata. Am stat mai putin de o ora, mai mult sa-mi prezinte masina. Misto este ca am facut si extindere de garantie full de la 2 la 7 ani si 105 K km cu numai ... 900 eur ! Toate celelalte acte m-au costat 357 eur.
Rog pe cineva sa ma-nvete cum sa pun niste poze si deschid un jurnal de bord. Multumesc.

#113
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 399.554
  • Înscris: 08.10.2015
fac ce fac si am ajuns pe topicul lui mufasa Posted image
din motive care tin de optimizarea bugetului familiei (+o oferta de cumparare care nu puteam sa o ratez) mi s-a redus bugetul semnificativ la cumpararea unei masini (sport), de week-end.

pe scurt imi doream un 911 targa, model 2007, din pacate suma de peste 50k nu mai este disponibila. efectiv nu mai e...

asa ca am ramas cu 15.000 euro bani din care intentionez sa-mi iau ceva: deja masina e aleasa, e un Porsche Boxter 2005-2006, motor de 2,7L, (fara s) as vrea manuala desi are 5 trepte.
negociez deja cu un neamtz care nu se lasa, dar nici eu... cate decap' se vand toamna si iarna? sper sa n-o dea prea curand, daca o da raman cu cautarile...

am cateva intrebari:
1. cam ce se strica la ea? la ce sa fiu atent cand o vad?
2. are placute ceramice? asta m-ar da in spate putin, dar nah, odata la 30k merge.
3. are cineva sa-mi dea sfaturi? asa de pe net am tot citit...

nu-mi propuneti alta masina, nu am banii de ea! efectiv astia-s toti banii si asta e masina. doar ma intereseaza una, alta despre ea!

Editat de MembruAnonim, 21 august 2017 - 13:49.


#114
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.070
  • Înscris: 28.02.2008
Boxter a fost un compromis facut de Porsche pentru a da un impuls vinzarilor.
Eu iti sugerez doar sa faci un drive test cu masina, nu e asa de wow cum crezi.
Discuri ceramice nu stiu sa aiba, nici nu ar avea de ce.


#115
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.497
  • Înscris: 18.06.2007
@cristimate parca avea ala care canta strâns de oua (tornero) unul mov. Nu-l intrebi daca il vinde?

#116
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 399.554
  • Înscris: 08.10.2015
Nu cred ca vinde la banii mei.

As face test cu orice boxter generatia aia, recunosc nu știu pe nimeni.

Stiu pe cineva care ii vine cayman si atât...

#117
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.011
  • Înscris: 02.12.2014

Vizualizare mesajMembruAnonim, pe 21 august 2017 - 13:48, a scris:

fac ce fac si am ajuns pe topicul lui mufasa Posted image
din motive care tin de optimizarea bugetului familiei (+o oferta de cumparare care nu puteam sa o ratez) mi s-a redus bugetul semnificativ la cumpararea unei masini (sport), de week-end.

pe scurt imi doream un 911 targa, model 2007, din pacate suma de peste 50k nu mai este disponibila. efectiv nu mai e...

asa ca am ramas cu 15.000 euro bani din care intentionez sa-mi iau ceva: deja masina e aleasa, e un Porsche Boxter 2005-2006, motor de 2,7L, (fara s) as vrea manuala desi are 5 trepte.
negociez deja cu un neamtz care nu se lasa, dar nici eu... cate decap' se vand toamna si iarna? sper sa n-o dea prea curand, daca o da raman cu cautarile...

am cateva intrebari:
1. cam ce se strica la ea? la ce sa fiu atent cand o vad?
2. are placute ceramice? asta m-ar da in spate putin, dar nah, odata la 30k merge.
3. are cineva sa-mi dea sfaturi? asa de pe net am tot citit...

nu-mi propuneti alta masina, nu am banii de ea! efectiv astia-s toti banii si asta e masina. doar ma intereseaza una, alta despre ea!
Pai ce facusi bre, ajunsesi la piticania de Boxter ?! Nu ziceai ca n-ai loc in ea ?!

La intrebari, ca nonposesor ever, iti pot raspunde eu :
1. dupa 13 ani incepe sa se cam strice tot la o masina. Daca n-ai darul si priceperea reparatiilor proprii in garaj o sa bagi muuulti bani in ea.
2. placute ceramice ?! Ti se pare ca ar avea nevoie la 240CP si 1300 kg ?!
3. ca sfat uita-te la interior bine si o sa-ti treaca. O fi Porsche dar anii nu iarta pe nimeni, iar o masina veche de 13 ani are deja doar 2 optiuni : merge la cimitir sau isi continua cariera ca masina de epoca. Iar daca vrei masina de epoca, la bugetul si gabaritul tau iesi mai bine in toate privintele cu un Cadillac Eldorado 75-80, care arata altfel.

Depinde ce vrei : putere, frumusete, exotism, circuit, intai clarifica clar aspectul asta si pe urma te hotarasti, ca am impresia ca ai fi vrut o excursie in Seychelles si acum te gandesti sa mergi in BG Posted image , ca-i tot la mare. Nu prea e asa ...

#118
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 399.554
  • Înscris: 08.10.2015
Dap... cunosc teoria cu masina peste 10 ani, o aplic si eu intocmai. Dar pt o masina de weekend care o sa faca 2-3000 km pe an e ok.

Cand am zis ca n-am loc in ea? E mai inghesuita dar e ok. M-am suit intr-un cayman de curand si daca te chinui putin e ok. Bineeee nu e nici cat golful dar nah...

Nu imi plac modelele anilor 80 la americani. Daca la alea te referi... alea patratoase. Mai bine 60... dacă tot faci o treabă.

Vreau boxer acum, m-am cam hotărât. :) ideea e ca nu ma inteleg cu neamțu si cum nu e graba deloc il las ss zaca cu ea pe stoc.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate