Doresc sa imi cumpar o masina.
#73
Posted 09 October 2015 - 16:51
Antirsipowermate, on 09 octombrie 2015 - 08:57, said:
Il cunosti pe samsar sau chiar tu le vinzi? CristiMosa, on 09 octombrie 2015 - 10:15, said:
nu ca mor dp BMW dar sa fim sinceri sunt mașini bune rezistente. |
#74
Posted 09 October 2015 - 17:09
#75
Posted 09 October 2015 - 18:35
https://en.m.wikiped...rg/wiki/BMW_N47
Si cu asta am lămurit si cu lanțurile rupte, pana in 2007 no problem. |
#76
Posted 10 October 2015 - 01:09
alin62, on 09 octombrie 2015 - 16:51, said:
Il cunosti pe samsar sau chiar tu le vinzi? Cum sa nu? Chiar daca unu e din Bucuresti, altul din Sibiu, Targoviste, Fetesti,etc... eu am relatii peste tot ,Bo$$. Eu si cu baietii mei lucram in toata Heuropa. Sa-ti dau si un pont serios: nici unu nu e samsar. |
#77
Posted 10 October 2015 - 02:50
Aaaa nu cum sa fie asa ceva, masinile sunt de fapt ale unor bunicute care le au tinut in garaj.
Mercedesul ala nu cumva a fost al unui pensionar din germania care se ducea cu el doar la biserica? Culmea, si masinile din 2013 tot 160000 km au, vb de cele din germania. |
#78
Posted 10 October 2015 - 08:19
Sa va intre bine in cap. Masinile provenite din DE sunt merse. In DE majoritatea lucreaza la 100 150-200 km distanta fata de locuinta lui. Dar asta nu e o problema pentru ei intrucat au acele drumuri geniale. Asa ca de obicei neamtu face 200-300 km/zi doar pentru a merge la servici. De ce ai alege o masina cu 300 000 km din DE fata de una cu 250 000 din RO? Cred ca e lesne de inteles. Dar se pare ca e ceva psihologic la romani cu acest prag de 200 000km. Asa ca samsarii le iau de acolo la 300k-400k si in tara ajung la 186 000. Masinile sunt bune, doar ca suntem mintiti cu privire la km... Sincer as prefera sa cumpar o masina cu 300k la bord si sa ii stiu istoricul decat sa iau una de la o BUNICUTA care mergea la piata cu ea in weekend (you all know that story). Dar daca eu pun masina la vanzare cu 300k in RO s-ar putea sa stau cu ea mult si bine inainte sa o vand. Asa ca ii schimbi km, spui o poveste penibila si vinzi in 2 zile...
PS: am un prieten care a luat un Audi A6 2008 cu nici mai mult nici mai putin de 600k rulati. Bineinteles ca a ajuns in RO cu 174000. S-a vandut instant Real story!!! Edited by blade0blade, 10 October 2015 - 08:21. |
#79
Posted 10 October 2015 - 09:00
Golful familiei a fost cumpărat cu 154 200 de km din Germania . Suntem primi proprietari in România . E vorba de un 1.4 16v geamuri electrice aer condiționat oglindi electrice ABS ESP. Actual masina are 183000 de km. Este o masina foarte foarte buna pentru naveta. Consum mic mers liniștit, in 4 ușii. Chiar, daca sunteți interesați da-ti PM Ca urmează sa o scot la vânzare.
Edited by CristiMosa, 10 October 2015 - 09:01. |
#80
Posted 10 October 2015 - 10:19
blade0blade, on 10 octombrie 2015 - 08:19, said:
Sa va intre bine in cap. Masinile provenite din DE sunt merse. In DE majoritatea lucreaza la 100 150-200 km distanta fata de locuinta lui. Dar asta nu e o problema pentru ei intrucat au acele drumuri geniale. Asa ca de obicei neamtu face 200-300 km/zi doar pentru a merge la servici. hai nu ma innebuni, auzi toate masinile din de fac cel putn 2-300 km pe zi, nu mai spune! basme made in romania! Edited by b0stan, 10 October 2015 - 10:20. |
#81
Posted 10 October 2015 - 10:59
b0stan, on 10 octombrie 2015 - 10:19, said:
hai nu ma innebuni, auzi toate masinile din de fac cel putn 2-300 km pe zi, nu mai spune! basme made in romania! CristiMosa, on 10 octombrie 2015 - 09:00, said:
Golful familiei a fost cumpărat cu 154 200 de km din Germania . Suntem primi proprietari in România . E vorba de un 1.4 16v geamuri electrice aer condiționat oglindi electrice ABS ESP. Actual masina are 183000 de km. Este o masina foarte foarte buna pentru naveta. Consum mic mers liniștit, in 4 ușii. Chiar, daca sunteți interesați da-ti PM Ca urmează sa o scot la vânzare. Edited by blade0blade, 10 October 2015 - 10:58. |
#82
Posted 10 October 2015 - 11:07
Adevarul e ca e amuzant cand vezi cate unul care se lauda ca a luat masina mai veche de 10 ani care are sub 200.000 din Germania (cu atat mai mult daca era din gama premium).
Am vazut masini din Germania care aveau peste 200.000 in mai putin de 2 ani (modelul nici nu se lansase de 2 ani). |
|
#83
Posted 10 October 2015 - 12:42
Pai e 1.4 si vrem sa luam altceva, masina familiei nu a mea
|
#84
Posted 10 October 2015 - 14:11
blade0blade, on 10 octombrie 2015 - 08:19, said:
Sa va intre bine in cap. Masinile provenite din DE sunt merse. In DE majoritatea lucreaza la 100 150-200 km distanta fata de locuinta lui. Dar asta nu e o problema pentru ei intrucat au acele drumuri geniale. Asa ca de obicei neamtu face 200-300 km/zi doar pentru a merge la servici. De ce ai alege o masina cu 300 000 km din DE fata de una cu 250 000 din RO? Cred ca e lesne de inteles. Dar se pare ca e ceva psihologic la romani cu acest prag de 200 000km. Asa ca samsarii le iau de acolo la 300k-400k si in tara ajung la 186 000. Masinile sunt bune, doar ca suntem mintiti cu privire la km... Sincer as prefera sa cumpar o masina cu 300k la bord si sa ii stiu istoricul decat sa iau una de la o BUNICUTA care mergea la piata cu ea in weekend (you all know that story). Dar daca eu pun masina la vanzare cu 300k in RO s-ar putea sa stau cu ea mult si bine inainte sa o vand. Asa ca ii schimbi km, spui o poveste penibila si vinzi in 2 zile... PS: am un prieten care a luat un Audi A6 2008 cu nici mai mult nici mai putin de 600k rulati. Bineinteles ca a ajuns in RO cu 174000. S-a vandut instant Real story!!! Esti informat f. prost ! |
#86
Posted 10 October 2015 - 15:38
blade0blade, on 10 octombrie 2015 - 14:15, said:
Daca zici tu Doar in RO gasesti masini cu mai putini km daca sunt luate din RO. Aici nu ai unde sa faci sute de mii de km in 2 3 ani, sunt f rari cei care depasesc... |
#87
Posted 10 October 2015 - 16:15
Oameni buni, nu va mai intoxiacti cu toate povestile de pe net, neamtul persoana fizica nu face multi km. La ei este la fel ca peste tot, doar masinile de flota fac multi km. Nu aveti idee ce inseamna sa ai locul de munca la 200km, voi aveti impresia ca la nemti te urci pe autostrada si ii dai cat te tine masina insa realitatea este cu totul alta, exista f. multe restrictii de viteza, ambuteiaje,accidente,ceata, intuneric, ploaie, ninsoare etc. Nici nu mai pun la socoteala ce inseamna aceasta naveta din punct de vedere financiar sau de timpul pierdut, oboseala etc. dar voi aveti impresia ca nemtii, ma rog vesticii sunt roboti, fac sute de km pe zi de placere, in conditile in care f multi locuiesc cu chirie.
Edited by ionutMembruAnonimut, 10 October 2015 - 16:23. |
|
#88
Posted 10 October 2015 - 16:41
Nu este vorba doar de locul de munca, este o tara mai mare deci sunt sanse ca si in vizite la rude sa faca mult mai multi km ca noi, plus vacante...toate se aduna.
Cat despre oboseala, pai sa conduci 500 km in germania este ca si cum ai conduce 50 maxim 100 km in romania. Ca sa nu mai vorbim si de timp, aici ca sa iesi din tara iti trebuie o zi intreaga, cand in afara intr o zi traversezi nu stiu cate tari si mai mari ca romania... De ce oare sunt masini de doi ani adus din afara cu peste 170000 km? Iar in romania poate nu apuci sa faci nici 40000. Nimeni nu da masina de buna ce e, foarte rar care isi schimba masina ca sa si ia una mai noua, majoritatea le dau pentru ca incep problemele. Edited by alin62, 10 October 2015 - 16:42. |
#89
Posted 10 October 2015 - 18:10
alin62, on 10 octombrie 2015 - 16:41, said: Cat despre oboseala, pai sa conduci 500 km in germania este ca si cum ai conduce 50 maxim 100 km in romania. Ca sa nu mai vorbim si de timp, aici ca sa iesi din tara iti trebuie o zi intreaga, cand in afara intr o zi traversezi nu stiu cate tari si mai mari ca romania... Asta spun toti cei care nu trceut granitele, realitatea este cu totul alta si acolo. Traficul este f aglomerat, sunt ff multe portiuni in lucru, f multe restrictii, sunt portiuni intregi cu limita de 80km/h. Ca idee,dintr-un orasel aflat la 45km de centrul Munchen-ului, intr-o dimineata frumoasa de vara faci cam 50min. Cum ar fi sa faci 200km dus si inca 200km intors si obosit, iarna si pe intuneric, uneori pe ploaie,alteori pe ceata, zapada si o data la cateva sapatamni sa mai prinzi si un accident major. De ce oare sunt masini de doi ani adus din afara cu peste 170000 km? Iar in romania poate nu apuci sa faci nici 40000. Sunt masini de flota. neamtul persoana ficia face considerabil mai putin. Cum ar fi sa schimbi distributia in fiecare an, 2 sau 3 randuri de placute, 1 discuri, 5 schimburi de ulei,2 seturi de anvelope, uleiul la cutie la doi ani etc, la care mai adugam combustibil,asigurari, impozit, mici reparatii + o devalorizare severa. |
#90
Posted 10 October 2015 - 18:22
Tu esti primul care spune ca in afara se circula mai prost ca la noi.
Asa ca scuza ma daca nu te cred cand incerci sa ti aperi meseria. Si tu aduci masini de la bunicute din afara? Iar noi vorbim de masini la vanzare, toate aduse din afara chiar daca au doi ani majoritatea sunt cu peste 170000 km in bord, reali nu se stie. Oare cele care au 5 6 ani tot din afara au tot 170000 km reali? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users