Doresc sa imi cumpar o masina.
Last Updated: Oct 11 2015 18:58, Started by
CristiMosa
, Oct 09 2015 08:15
·
0
#92
Posted 10 October 2015 - 18:47
Cred ca tu esti cel care nu intelege discutia. Oamenii vor masini sa cumpere, masinile aduse aici la vanzare au peste 170000 km in bord cele chiar si de doi ani vechime. Iar tu vii si spui ca nu...
Pe cine sa cred, pe tine, sau netul care este plin de masini de peste 170000 km in bord, ca reali...acum mai nou samsarii dau km inainte? Cat despre drumuri si circulatia din germania, chiar nu si are rostul comparatia asta cu romania. |
#93
Posted 10 October 2015 - 18:49
#94
Posted 10 October 2015 - 19:02
Au prietene pt ca sunt masini de flota, folosite in sist. de leasing operational, dar ce ai afirmat mai sus, cu nemtii care fac 85000km/an,ca esti mai fresh dupa 500km facuti prin Germnaia decat dupa 50 facuti in Ro si altele, nu sunt decat niste aberatii.
ca idee, pe mobile sunt 73,000 de masini fabricate in 2013, 68,000 au sub 100k km, 58,000 au sub 60k km si doar 940 au peste 160,000km. Edited by ionutMembruAnonimut, 10 October 2015 - 19:06. |
#95
Posted 10 October 2015 - 19:15
Nu va mai agitati atat. Conform statisticilor benzinarilor, o masina din Germania alimenteaza intr-un an de 2 ori mai mult combustibil decat una din Romania dar piata de masini noi fiind imensa cu siguranta se gasesc rapid si fara prea mare bataie de cap seconduri f rulate in stare buna dpdv estetic (numar mic de ore de functionare raportate la rulaj) la preturi mici.
Alta chestie, starea masinilor scoase la vanzare nu e reprezentativa pt starea parcului auto. |
#96
Posted 10 October 2015 - 20:06
ionut_ionut, on 10 octombrie 2015 - 16:15, said:
Oameni buni, nu va mai intoxiacti cu toate povestile de pe net, neamtul persoana fizica nu face multi km. Asa e, sunt și din acelea, dar cele aduse special pt vanzare sunt aduse pt PROFIT. Multe fără tuv, pe platforma, cu revizii la 30j de mii, călărie de la 50-60 de mii pe an în sus, date înapoi pana la ultima revizie (daca e samsar de treaba) sau mai mult, FARA garanție ca sunt export only. La da un polish, silicon pe bord, un bradulet și e ca noua. Pana pica. În funcție de noroc la doua luni sau niciodată pana o vinzi. Sau ai impresia ca samsarii aduc cele mai bune masini? Edited by aandrei_24, 10 October 2015 - 20:14. |
#97
Posted 10 October 2015 - 20:42
Friskey, on 10 octombrie 2015 - 18:49, said:
Pentru ca samsarii aduc exclusiv masini de flota. Vorbim de masini de vanzare! Stiti voi, alea care au un pret pe ele si oamenii le cumpara sau nu. Ce ma intereseaza pe mine cati km a facut o baba din germania cand se ducea la biserica, aici este vorba de masini de vanzare iar voi vorbiti de ciorba de burta. Pe oamenii care cer un sfat despre masini, ce ii interesseaza, cati km a facut o baba intr un an? Sau cati km au masinile de la vanzare? ionut_ionut, on 10 octombrie 2015 - 19:02, said:
dar ce ai afirmat mai sus, cu nemtii care fac 85000km/an,ca esti mai fresh dupa 500km facuti prin Germnaia decat dupa 50 facuti in Ro si altele, nu sunt decat niste aberatii. Oare de ce oamenilor le trebuiesc cel putin 12 ore ca sa iasa din romania, iar in afara in 12 ore traverseaza vreo 3 tari. Poti sa dai o explicatie? Sau si asta e o aberatie? Cum este mai simplu sa mergi 1000 km pe o autostrada adevarata, sau 200 km prin tot felul de sate, drumuri nationale pline de gropi unde trebuie sa faci jaloane, pline de carute, caini, vaci... da stiu aberatii. Probabil tie iti place sa faci jaloane cand mergi pe strada, asta e problema ta. Nu ti se pare putin ciudat ca tu esti singurul om care aduce in comparatie drumurile romanesti cu cele nemtesti? Chiar nu stiu de ce te iau in serios. Cred ca singurii soferi romani care compara drumurile din ro cu cele din germania sunt cei care merg cu trenu sau avionul. Edited by alin62, 10 October 2015 - 20:44. |
#98
Posted 10 October 2015 - 21:04
@alin62 - Sa nu exageram... In maxim 6,5 ore ajung la Arad fara nici un stress. In 12 ore ma pregatesc sa intru in Austria, cu plecare din B (cu tot cu ceva pauze si in ritm normal). Si mai las-o cu laudele vis a vis de cum "zbori" pe autostrazile germane, ca realitatea nu e deloc asa (nici ca viteza medie de deplasare si nici ca relaxare in trafic..). Comparatia aia cu 1000km vs 200km este hilara si ma face sa cred ca niciodata nu ai condus distante de genul asta.
|
#99
Posted 10 October 2015 - 21:23
Sigur, e mai relaxant printre carute si gropi sa conduci decat in linie dreapta, ca sa nu mai zic comune una dupa alta... singura exagerare este sa compari drumurile romanesti cu cele din afara. Cum sa compari niste drumuri cu enorm de multe "capcane" de la gropi, caini, vaci, cai...si ce se mai gaseste pe la noi, plus ca treci prin o gramada de comune, cu autostrazile din afara...
Vrei sa zici ca pe autostrazile din germania faci jaloane sa eviti gropile? Sau cainii pe sosea? Sau ca dai dintr o cumuna in alta? Chiar este hilara comparatia drumuri romanesti vs nemtesti... |
#100
Posted 10 October 2015 - 21:28
alin62, on 10 octombrie 2015 - 20:42, said:
Mai desenez pentru ultima oara. Vorbim de masini de vanzare! Stiti voi, alea care au un pret pe ele si oamenii le cumpara sau nu. Ce ma intereseaza pe mine cati km a facut o baba din germania cand se ducea la biserica, aici este vorba de masini de vanzare iar voi vorbiti de ciorba de burta. Pe oamenii care cer un sfat despre masini, ce ii interesseaza, cati km a facut o baba intr un an? Sau cati km au masinile de la vanzare? Un samsar (de masini) pune masini la vanzare aduse de dincolo, de alea cu pret in geam pe care lumea le cumpara sau nu. Da, fix de asta vorbim aici. Doooooh! 500km in Germania ii faci cam in 5 ore, asta daca ai noroc si prinzi autostrada libera. Imagineaza-ti un neamt persoana fizica sa munceasca la servicu 8-10 ore si sa mai stea inca cel putin 5 ore pe drum zi de zi. Se muta cu casa aproape de serviciu si basta, isi scoate chiria numai din economia de combustibil. Nu mai bine te duci tu sa te culci? E tarziu si vorbesti balarii. Edited by Friskey, 10 October 2015 - 21:29. |
|
#101
Posted 10 October 2015 - 21:32
Friskey, on 10 octombrie 2015 - 21:28, said: Un samsar (de masini) pune masini la vanzare aduse de dincolo, de alea cu pret in geam pe care lumea le cumpara sau nu. Da, fix de asta vorbim aici. Doooooh! 500km in Germania ii faci cam in 5 ore, asta daca ai noroc si prinzi autostrada libera. Imagineaza-ti un neamt persoana fizica sa munceasca la servicu 8-10 ore si sa mai stea inca cel putin 5 ore pe drum zi de zi. Se muta cu casa aproape de serviciu si basta, isi scoate chiria numai din economia de combustibil. Nu mai bine te duci tu sa te culci? E tarziu si vorbesti balarii. Poti sa mi dai citat unde am spus ca un neamt se duce zilnic la munca 500km pe zi in 5 ore? Daca nu poti, apasa shut down si somn usor. Cat despre ironiile fara sens...macar fa una cu sens daca tot te chinui sa faci ceva. Iar cand nu intelegi ceva intreaba, nu este o rusine ca nu intelegi. Edited by alin62, 10 October 2015 - 21:34. |
#104
Posted 11 October 2015 - 07:07
Cati viteji pe aici si multi nici nu au iesit din comunele lor de domiciliu. Lucrez in DE. Nemtii fac km. Si majoritatea lucreaza fix cum am zis, la peste 100km de casa. Acum sa luam sistematic ca vad ca multi sunt pierduti in detalii. Autostrazile fara viteza la care visam cu totii, nu sunt chiar asa reale nici in DE. Sunt doar cateva autostrazi care permit portiuni de NO SPEED LIMIT. In rest au si ei limitarile lor si ambuteiaje. Ambuteiajele se intampla doar in cazul unor accidente sau la iesirile de pe autobanda spre marile orase de obicei. In rest se circula fluid, cu viteza constanta oricare ar fi ea. Si calculele multora pe aici sfideaza realitatea. Dar e usor sa stai in catunul tau cu acces la internet si sa scrii, ca doar nu te opreste nimeni. Realitatea este ca distanta aia de 100km o poti parcurge in mai putin de 40 de minute. Cat despre costul cu benzina. Pai prietene, masina mea consuma pe suta aia de km mai putin decat consuma a ta sa te duci la munca la 15 km in Bucuresti. Si ca si cost si ca timp petrecut, un neamt iese in avantaj.
Cand lucram la birourile din nordul capitalei, preferam sa fac naveta de la Corbeanca decat sa stau in Militari. Ajungeam mult mai repede ca si colegii mei la munca, si ca si costuri ieseam tot mai bine. Oricum topicul asta e facut doar asa ca sa umplem noi comentarii... Sincer cred ca s-ar putea inchide. Au fost destui colegi care si-au dat cu parerea despre ceva sfaturi de achizitie... Sper ca initiatorul si-a putut face o perere si cam gata... Topic close. Bine. Pa Edited by blade0blade, 11 October 2015 - 07:09. |
#106
Posted 11 October 2015 - 09:55
#107
Posted 11 October 2015 - 10:32
Care e masina aia care consuma la 100km rulati la 140-150km/h (adica vreo 7-8 litri) mai putin decat in 15km rulati cu o medie de 15-20km/h (adica vreo 1,5 litri considerand un consum de 10l/100km, ceea ce e mult si se atinge daca circuli in intervalele cele mai aglomerate..)??? Si daca tot locuiesti in DE ar trebui sa stii ca multe probleme de trafic si ruperi de ritm sunt cauzate de lucrari, nu doar de accidente si iesiri din autobahn spre localitati (sunt foarte multe zone cu limitari la 80km/h). Si afirmatia cum ca majoritatea nemtilor au job-ul la peste 100km de casa e ... nu vreau sa comentez.
|
#108
Posted 11 October 2015 - 10:45
Ideea era ca masinile aduse din germania pentru VANZARE, ca iar incep unii cu aberatii pe aici ca stie el o bunica din germania care merge 5 km pe an, sunt cu peste 150000 km chiar daca au 2 ani vechime.
Acum ca unii prefera sa traiasca intr un vis si sa stea cu gura cascata cand samsarul le poveste cum masina aia a luat o de la un pensionar care o tinea in garaj si o scotea doar duminica, este problema lor, cineva trebuie sa le cumpere si lor masinile altfel nu ar mai exista samsari. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users