Tesla Model X
Last Updated: Mar 14 2020 18:24, Started by
t-balt
, Oct 02 2015 11:19
·
0
#181
Posted 15 October 2017 - 13:33
Torquemada-666, on 14 octombrie 2017 - 10:38, said:
Orice e Tesla x, numai frumoasa nu. Am vazut.o in realitate si nu.ti atrage privirea cu nimic. L.E. Intr-adevar e urata cu spume. Unplugged-Performance-Tesla-Model-X.jpg 255.8K 32 downloads Edited by ericmario, 15 October 2017 - 13:45. |
#182
Posted 16 October 2017 - 19:41
Da. Am vazut. Este cum am zis. Asta rosie e "chici".
Edited by Torquemada-666, 16 October 2017 - 19:42. |
#183
Posted 19 December 2017 - 00:10
Umilirea tractorului:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Pcn01JPAnpo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#184
Posted 20 December 2017 - 19:53
Model X vs Hummer:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DhM7we2Bzao?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#185
Posted 28 December 2017 - 16:16
Tesla are tractiune mai buna din cauza cuplului urias si instant dar si din cauza anvelopelor speciale. Pe teren nu suporta comparatie.
|
#187
Posted 11 February 2018 - 23:06
Jeremy Clarkson probeaza Tesla Model X:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8Cdyuq5IC3k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Se pare ca ii cam place. |
#188
Posted 20 February 2018 - 19:22
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/30TSXDMMsc0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Eu ma declar impresionat |
#190
Posted 20 February 2018 - 21:55
Arhimede a vrut sa miste pamantul din loc, insa n-a vrut nimeni sa-i dea un punct de sprijin
Lasand gluma la o parte, voi va inchipuiti ca o Dacia Logan n-ar putea trage camionul ala DACA ar avea aderenta pe rotile din fata? Ati vazut vreun motor de Dacie care sa nu aiba suficienta putere incat sa invarta rotile pe asfalt, sa patineze? Tesla aia e 4WD, are un avantaj, insa chestia aia o poate face ORICE masina 4WD cu o greutate similara si cauciucuri adecvate. Nu pentru asta trebuie laudat Model X, astea sunt desene animate, la fel cum e si Touareg-ul ala [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HFf565wE7gM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Apropo de A380, chestia asta o face de sute de ori pe zi... [ https://s9.postimg.org/6anbhy9zv/image.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by valitudor, 20 February 2018 - 21:56. |
|
#191
Posted 20 February 2018 - 21:56
Esti exagerat, un Goldhofer pentru tractat avioane poate avea si 110CP si tractiune 4x4, teoretic si un Duster 4x4, incarcat cu cativa saci de ciment pentru a ii mari forta de adeziune, poate tracta un avion precum un Airbus 320 cu un MTOW de 78 tone. Singura diferenta fiind sistemul de transmisie hidrostatic implementat la utilajele pentru push-back si tractare aeronave.
Esti tendentios cu Dacia, nimeni nu a pomenit de ei, mergi pe topic-urile de VW si ridica-i in slavi. Edited by connectorxp, 20 February 2018 - 21:57. |
#192
Posted 20 February 2018 - 22:04
LOL Nu sunt tendentios, poate doar ceva mai putin impresionabil
Pai daca ala muta avioane la 110 CP de ce te miri de Tesla la vreo 700 CP? connectorxp, on 20 februarie 2018 - 21:56, said:
mergi pe topic-urile de VW si ridica-i in slavi. |
#193
Posted 20 February 2018 - 22:09
La cca. 9500 Nm la roata este imposibil sa nu tracteze un avion widebody, ai nevoie doar de o cupla tapana, un pin de by-pass si o companie dispusa sa-ti incredinteze un avion foarte scump.
Singura problema poate fi durabilitate a cutiei, am dubii ca poate rezista la un frecus de genul asta, desi poate livra un cuplu de locomotiva. Bjorn este renumit pentru abuzarea masinilor sale. 061122012.3.jpg 61.6K 8 downloads |
#195
Posted 20 February 2018 - 22:20
Nici Touareg-ul ala nu a fost "light", au pus ceva balast in el pentru a-i mari forta de adeziune. Fata de un tractor special o masina normala are putere mai mare, dar este considerabil mai usoara si nu ofera aceeasi finete cand vine vorba de miscatul unei mase asa de mari.
Cand termin CO voi face poze la fisa tehnica a unei masinarii de genul unde specifica totul despre ea. Edited by connectorxp, 20 February 2018 - 22:20. |
|
#197
Posted 21 February 2018 - 21:20
Mai confund cu engleza, eu ma refeream la: adhesion force.
|
#198
Posted 21 February 2018 - 22:47
Ceea ce nu ati observat nici unu si v-ati grabit cu trimiterile la alte "realizari" este ca in cazul de fata testul se realizeaza pe zapada/gheata. Asta limiteaza drastic aderenta, iar masinile electrice avand un lant cinematic mult mai scurt pot controla mult mai rapid si eficient cuplul. Forta bruta = 0 in acest caz.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users