Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Banda de accelerare foarte lunga ...

clever-pv.com - incarcare EV din ...

Probleme Xiaomi 11S - CALL RECORDER

Schimbare circuit integrat
 De unde inchiriez apartament in G...

Yale Linus - broasca electronica

Problema Passat B6 2.0 2006

Alegere placa de retea Type C
 Parere sistem audio stock Renault...

SpamRats blacklist abuziv

Tratament naturist pentru depresie

Service laptop, scurt pe MB
 Ghiseul.ro

Probleme comune Ford Focus I 1.8T...

Daca nu intru la info

Calcul factura ee Electrica Furni...
 

Tesla Model X

- - - - -
  • Please log in to reply
662 replies to this topic

#649
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,494
  • Înscris: 23.07.2014
O sucesti si tu cum poti. Absorbirea socului se face prin deformare, in caz extrem poate duce la rupere. Situatia Modelului X e infinit mai buna decat a Infinitiului folosit ca si comparatie. Infinit-ul a fost impaturit,partea dreapta de la cockpit aproape s-a unit cu cea stanga, pasagerii fiind striviti acolo. La Model X, desi impactul a fost in mod clar si in lateral, partea pasagerilor (atat deformari cat si airbagurile deschise), atata cockpitul cat si cargo-ul s-au deformat doar partial, atat cat sa nu ajunga sa preseze ce-i inauntru.

In rest e clar ca faci trolling, sari ca purecul de la foc la rupere (cand nu mai ai argumente la una, revii la cealalta ca si cum nu s-ar mai fi discutat).

Edited by SorinGT, 30 January 2020 - 11:30.


#650
sidewinder

sidewinder

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 561
  • Înscris: 19.05.2009
Daca cei din masina sunt ok, atunci masina e buna si e ok. Si da de ceva timp, masinile sunt facute sa se deformeze in asa fel incat sa protejeze pasagerii. Nu stim nici cum a fost unghiul si forta impactului, plus cred ca in spate sunt bateriile, sub portbagaj, deci greutate mare si s-a rupt. Dar eu asta imi doresc de la o masina. Sa se faca ea praf, dar eu sa ies pe picioare din ea si nu in sicriu.

#651
garett

garett

    Troll-in-Chief

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,210
  • Înscris: 28.06.2006

Vizualizare mesajfigo1988, pe 30 ianuarie 2020 - 10:55, a scris:

Va pierdeti vremea cu Torque, el e genul ala care vrea sa vada masina gata de pus pe OLX dupa accident. Nu conteaza ca in interior pasagerii sunt cu organele strivite pentru ca toata energia s-a disipat in ei. Masina sa fie in regula. Posted image
Ironic, de asta am oarece dubii in legatura cu Cybertruck, n-as prea vrea sa ramana intact la impact dar sa raschetezi pasagerii cu spatula de pe parbriz/luneta...

#652
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Daca lovea in portiera soferului si o rupea in doua, era bine?



#653
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,494
  • Înscris: 23.07.2014

Vizualizare mesajTorquemada-666, pe 30 ianuarie 2020 - 14:37, a scris:

Daca lovea in portiera soferului si o rupea in doua, era bine?

e bine ori sa se deformeze, ori panelurile alea anti-glont sa se desfaca la impact si sa lase structura din spate sa lucreze. O portiera nu se poate rupe in doua ca nu e asamblata din 2 blocuri. Volumele unei masini se pot (pot fi separate). Daca te referi la truck, ca ai pus intrebarea incat sa nu se inteleaga foarte clar.

daca te referi (din nou) la acel Model X, portierele au fost lovite. Nu a soferului, ca impactul nu a fost pe partea lui.

Edited by SorinGT, 30 January 2020 - 14:49.


#654
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Mai multe curse repetate in cadrul unui drag race. La Tesla slabeste acceleratia din cauza de baterie? Intreb si eu, pentru ca incep sa o intreaca mai multe.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yg3yHYQi02I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Torquemada-666, 15 February 2020 - 13:15.


#655
vj_Heaven

vj_Heaven

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,913
  • Înscris: 19.07.2005
Nu, nu e din cauza bateriei. Din ce stiu eu e pentru ca electricele au cutie cu o singura viteza, motorul electric asigurand performanta suficienta in majoritatea cazurilor.

Porsche Taycan cica are cutie cu 2 viteze, probabil va sta mai bine la drag race.

In clipul de mai sus SUV-ul Tesla se tine destul de bine. :D

#656
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,452
  • Înscris: 13.11.2017
Primele doua curse au fost castigate de Model S ceea ce e cam rusinica pentru acele modele sport sa fie batute de un SUV. Deoarece cursele au fost facute unele dupa altele, bateria s-a incalzit si a intervenit limitarea de viteza  a sistemului masinii.
Pe sosele, pentru care a fost gandita Model X e greu de crezut ca vei ajunge la acea limitare fiindca nu ai unde sa faci sprinturi asa lungi cu acceleratia la podea incat sa se incalzeasca bateria sau daca intervine oricum e destul de rapida ca sa nu-ti dai seama de ea decat daca gonesti alaturi de o masina sport cu care sa faci intrecere.
Taycan e gandita pentru circuit dar cam asta e singurul lui plus fata de Tesla. Pentru sosea e mult mai slaba fata de Tesla (mult mai mica si mai inghesuita, autonomie aproape la jumatate si pret dublu)

#657
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 597
  • Înscris: 20.02.2006
Nu vă mai obosiți să scoateți din apă pietrele aruncate de 6.

#658
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Ford sigur ai vazut alte filme cu Tesla s. Aici x nu a castigat nimic.
Si un camion de xatwva mii de cai, poate bate o supercars. Deci vai, un camion bate o masina, aviz suv vs.suoercats. Sper ca ai inteles.
Poate fi si IMS, daca are sute de xai, poate face liniute cu orice.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vBzVlqknZGE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Deci egal 0 ca e suv, daca are 800 cai si cuplu colosal.

Edited by Torquemada-666, 15 February 2020 - 22:56.


#659
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,494
  • Înscris: 23.07.2014
Torq, 11.1s pe liniuta de jumatate de mila e un timp absolut exceptional pentru o balena din aia de 2,5 tone si, cam cum au toate SUV-urile, aproximativ o aerodinamica de caramida. A fost intrecuta de R8, care are cu totul alta greutate si aerodinamica, si foarte la mustata de M8, idem, un coupe. A batut un AMG coupe si 4s-ul, care-i aproape cu o tona mai usor. Are si rautatea asta o limita (la unii..).

#660
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 67,322
  • Înscris: 15.06.2007

Vizualizare mesajTorquemada-666, pe 27 iunie 2018 - 12:09, a scris:

Super tare Jaguarul. Tesla de putere apropiata este spulberata de un SUV Jaguar.
Dar oricum la nici un model, nu despre asta este ecologia.
ce intelegi prin "spulberat" in clipul ala? S-au ciocnit frontal, si Jaguarul a ramas intact ?

#661
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Mai cauta tot in 2018 un raspuns.

SorinGt eu am intrebat foarte frumos de ce dupa mai multe ture, pierde in fata a mai multor masini, chiar si a Mercedes.ului si a Porsche.ului.
Am intrebat daca din cauza bateriei?
Daca stii bine, daca nu, nu.

Am luat in calcul si kg, am calculat si caii pe tona. De cuplul colosal de la electrica nu am mai facut ai vorbire.

Edited by Torquemada-666, 16 February 2020 - 00:45.


#662
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,494
  • Înscris: 23.07.2014
Pai ti s-a explicat de catre vj_Heaven. Ce se vede acolo nu are nici legatura cu mai multe ture. Prima tura a fost Model X in fata pina cand cursa a fost intrerupta (pentru ca ala cu AMG-ul a avut un failure la 4matic), altfel castiga R8-ul si prima tura. A doua a fost dusa pina la capat, a castigat R8, iar M8 l-a luat pe X la milimetru. A treia tura nu mai are nimic a face cu ce s-a intamplat pina atunci, a fost un start lansat, in care, desi X-ul a avut cel mai bun kick-down, ICE-urile au ajuns mai repede in treptele superioare de viteza, pornindu-se din start in a 3-a. Se taie avantajul startului de pe loc, al celui mai bun 0-100, probabil printre cele mai bune 0-100mph dintre masinile alea. Chestia aia s-ar fi intamplat la fel si la prima lansare ca si si la a zecea.
Electrica are o singura treapta la transmisie, rupe pina pe la 160 (S-ul pina pe la 180-190 avand aerodinamica mai buna), dupa care pierde cuplul si puterea de varf, implicit pierde acceleratie. Pe scurt, la startul lansat, Model X a fost cel mai tare de la 80km/h pina pe la 160, dupa care acceleratia de pina acolo i s-a diminuat.
   Aici e in avantaj Taycan, cu cele 2 trepte. Daca pe 1/4 mile intre un Taycan si un S ar fi bataie (probabil S-ul ar lua 4 liniute din 10), pe distanta mai mare, unde se trece de 200km/h, S-ul va pierde fara dubiu de fiecare data. Adica ele stau la bataie pina pe la 180-190/h, iar peste castiga Taycanul teren (si cu atat mai mult cu cat se trece mai mult de 200).
Ce ma mira e ca zvonurile spun ca si Roadsterul va avea tot o treapta, si totusi, ce raport de transmisie o avea de are acel 0-100 si 0-160, si totusi sa aiba o viteza de varf (ma rog, asa e anuntata), de peste 400km/h si sa scoata sub 9s pe sfertul de mila.

Edited by SorinGT, 16 February 2020 - 01:52.


#663
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Presiune pe Tesla si apple dupa accidentul fatal din martie 2018 de la autoritati sa imbunatateasca siguranta.

https://www.google.c...utopilot-crash/

Dar desi au solicitat un raspuns, tesla a aratat un interes deosebit.

"At a briefing yesterday, NTSB chairman Robert Sumwalt called out Tesla for failing to respond to its 2017 recommendations for automakers to design driver-assist systems that prevent misuse. He said Volkswagen, Nissan, and BMW reported their efforts to meet the recommendations, but Tesla never did, according to the LA Times."

"Tesla ignored us," said Sumwalt. "We ask recommendation recipients to respond to us within 90 days. It's been 881 days since these recommendations were sent to Tesla. We're still waiting."
ZDNet has contacted Apple and Tesla for their comments and will update this article if they respond."

Edited by Torquemada-666, 14 March 2020 - 18:25.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate