![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tesla Model X

#631
Posted 28 January 2020 - 09:57

Multi se intreaba cat de prost este fabricata Tesla x(cutie goala?), daca s.a rupt in doua. Unii se intreaba cat de tare mergea Nidsan.ul. Dar daca soferii traiesc, e clar ca viteza nu era de F1. https://www.google.c...-away-untouched "Among those comments are some incredulous ones wondering how badly built a Tesla must be if it can split in half. However, as per the Twitter post below, the EV is in fact built that way so as to minimize the impact on the oncoming car." Doamne in ce hal a rupt.o. Parca a fost o grisina. 5 stele? Nissan.ul arata destul de bine, dupa ce a lovit tesla, borduri si orice a mai intalnit in cale. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tmczzdPqPus?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ![]() |
#632
Posted 28 January 2020 - 10:00

#635
Posted 28 January 2020 - 10:18

Multi se intreaba cat de prost este fabricata Tesla x(cutie goala?), daca s.a rupt in doua. "aia multi" ai tai se intreaba si daca Infiniti e o cutie goala, sau se prind totusi ca ala in care se intra iese mai rau? (te uiti la 2:12 literalmente impaturit in doua) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zgHeXFyrSZw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] eh, diferenta e ca aia din Model X sunt bine mersi, aia din Infiniti....mult mai putin ok. Edited by SorinGT, 28 January 2020 - 10:20. |
#638
Posted 28 January 2020 - 11:23

Dar sunt vii. cine, aia din Infiniti? Nu mai stim, unul avea coloana rupta, altul leziuni cereblale grave, altul colaps pulmonar. N-am urmarit stirile daca mai traiesc.
Mai ales ca au pus la pamant si un copac. omu', a intrat cu fatza, fix cum a intrat S-ul in SUV-ul ala si l-a impaturit, in timp ce S-ul s-a mai miscat de acolo iar soferul era perfect ok (nu si dpdv penal insa...)
Si nu a lovit Tesla in locul unde se aflau pasagerii. Daca o lovea la jumatate, era cu sicrie. Astea sunt specualtii, n-a vazut nimeni accidentul, doar ce a urmat dupa, cert e ca cockpitul era intact (fara deformatii cat de cat semnificative), la fel si partea din spate care s-a desprins. Btw, de fapt se pare ca a lovit partea pasagerilor din spate: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_qMnOdRFhDA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] la 0:32 Speculezi apoi ce s-ar fi intamplat cu pasagerii. N-avem de unde sti. Putem specula un milion de "daca". Edited by SorinGT, 28 January 2020 - 11:31. |
#639
Posted 28 January 2020 - 11:38

Dar prea sa rupt usor. S.a rupt ditamai bucata din masina. Putra sa se indoaie, sa se roteaaca le strada. Daca intra in lateral, doamne fereste.
Eu sunt scandalizat. Edited by Torquemada-666, 28 January 2020 - 11:39. |
#640
Posted 28 January 2020 - 11:56

epic.
Daca intra in lateral, doamne fereste. a intrat. https://www.google.d...xV2GfRoaBM1c9M: https://www.google.d...XnQA6LdC7I0EUM: Edited by SorinGT, 28 January 2020 - 12:02. |
#641
Posted 28 January 2020 - 12:15

Pai explica destul de bine si aici:
https://www.thedrive...model-x-in-half "Sandy Munro serves as the CEO of Munro & Associates, a firm which dismantles and analyzes the parts of new vehicles to understand how they're built. He wouldn't comment on the specifics of this incident without knowing what he called the "crash strategy"—exact speeds, orientation of impact, etc—but he offered general insight on how these sorts of extreme crashes can tear a car asunder. "Cars are made to come apart to protect people," Munro said. Modern cars are designed to protect the occupants inside by sacrificing the parts around it. We call these crumple zones when we're talking about rear-end or head-on collisions. When something very fast hits something moving at slow speed, there's a lot of energy transferred to the slower car. A piece or chassis section designed to collapse to absorb that energy can simply split off when hit at the right speed and angle, occasionally taking an axle (and in the Tesla's case, its rear drive unit as well) along with it." Interesant e ca s-a discutat despre asta si cand cu cybertruck si duritatea panelurilor sale, diferenta fiind ca truck-urile sunt oarecum in lumea lor in ce priveste normele astea, iar pe de alta ca acolo vor sa schimbe intr-o oarecare masura modul de gandire al absorbtiei impactului, adica la un impact mai serios, panelurile nu se deformeaza in modul asta, ci se desfac ca un puzzle, iar structura din spate face apoi aceeasi treaba ca si pina acum (in plus, e un concept). Edited by SorinGT, 28 January 2020 - 12:16. |
|
#642
Posted 28 January 2020 - 14:22

#643
Posted 28 January 2020 - 14:46

Aa, portierele nu-s in fata structurii laterale, iar airbagurile (inclusiv fatza) s-au deschis de frica.
![]() PS: partea cu "epic" se referea la "scandalizarea" ta. Edited by SorinGT, 28 January 2020 - 14:59. |
#644
Posted 28 January 2020 - 20:45

Se intampla si la case mai mari:
https://www.vg.no/ny...etter-hensikten Cei de la VW chiar au spus ca masina ajunge sa se rupa pentru a prelua cat mai multa energie.. Edited by vj_Heaven, 28 January 2020 - 20:48. |
#645
Posted 29 January 2020 - 08:27

Tesla e cu 10 stele la ncap. Tesla e cea mai grozava din toate si s.a rupt. Pasaat nu a sustinut ca e mai bun ca tesla.
Tesla parca e toata cu laserul. Am vazut accidente, in care multe masini au fost lovite in acea zona in care a fost lovita tesla x si nu s.au rupt. Chiar multi se intrebau cat de slab este construita. Se vede asta si din faptul ca ia foc foarte des. Edited by Torquemada-666, 29 January 2020 - 08:27. |
#647
Posted 30 January 2020 - 10:55

Va pierdeti vremea cu Torque, el e genul ala care vrea sa vada masina gata de pus pe OLX dupa accident. Nu conteaza ca in interior pasagerii sunt cu organele strivite pentru ca toata energia s-a disipat in ei. Masina sa fie in regula.
![]() In general masinile sunt mult mai vulnerabile la impact lateral decat frontal. Sau probabil si astia de la EuroNCAP sunt mana-n-mana cu Tesla. Dupa ce radeam de unii dintre fanii Tesla ca au impresia ca toata lumea e impotriva lor (erau curente opuse, dar nu la nivelul de conspiratie mondiala) acum o sa radem de haterii Tesla care au impresia ca Musk e un fel de Dumnezeu al papusarilor. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users