Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 

Noua Dacia cu cutie de viteze automata.

- - - - -
  • Please log in to reply
641 replies to this topic

#55
bobo666

bobo666

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,100
  • Înscris: 05.06.2015

View Postalexandru_1988, on 28 august 2015 - 21:54, said:

Mda, in 2015 Skoda face niste masini de sta matu'n coada, pe cand Dacia abia implementeaza cutia automata.
Cine vrea Skoda isi cumpara Skoda, la pret de Skoda.

View Postpasilla, on 28 august 2015 - 22:07, said:

ideea e ca atunci cand conduci un autoturism cu cutie automata, procesorul personal (creierul) se elibereaza de multe 'threaduri' si creste eficienta.
Fii serios; dupa un timp, schimbarea vitezelor iti intra in reflex chiar daca nu esti un as al automobilismului :)

#56
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

View Postdaniel_t115, on 28 august 2015 - 23:14, said:

Cum poti controla mai bine o masina cu cutie manuala?
Doar in mintea unora care nu pot scapa de anumite idei fixe si proaste (romanii se pricep la toate, dar in special la masini, politica si fotbal); intr-o singura situatie cutia manuala este de preferat si anume in off-road altfel nu, da, na, Dacia 1300 a facut din noi super meseriasi

#57
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
De ce naiba vă excitați atâta fraților? Aceleași mașini se fabrică în alte locuri din lume cu sigla de Renault, și au cutii automate (cel puțin) din 2010 dacă nu și mai devreme (atunci l-am pozat în trafic, ăla din fața blocului parcă era și mai devreme dar nu mai știu unde am scris despre el). Duster și Logan se vând aici în draci sub siglă renault, toate cu cutii automate. Singura "noutate" din tot kktul ăsta e că broscarii s-au "îndurat" în sfârșit să facă disponibilă cutia automată - pe care o aveau la dispoziție de mai bine de 5 ani deja - și la "țigani". Pentru că "mașină românească".

#58
LumiaX

LumiaX

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 28.08.2015
Cele mai multe masini, mai ales cele noi, vor avea din fabrica cutie automata.
Cele cu cutie manuala vor fi ceva mai putine.

#59
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
Evident ca le vor avea din fabrică. Nu pune nimeni cutie automată "în service la băeț"

Edited by buntzi, 29 August 2015 - 11:39.


#60
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Manuala + sofer tapan rules. Automatele + FWD/AWD si masini mici cu putini cai sunt pentru soferi de duminica.
Stiu ca unii nu sunt deacord cu ce am spus dar cine cunoaste meserie intelege.
Dupa mine examenul de permis ar trebui dat in continuare pe 1310 cu carburator(de preferat papuc carosat cu tractiune spate fara luneta).Daca stii sa folosesti junghiul ala vei sti sa mergi cu orice.Invers mai greu si esti predispus la greseli consecinte urate pana te deprinzi ce si cum.

#61
LumiaX

LumiaX

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 28.08.2015
Sa luam un exemplu. Avem Dacia cu cutie automata, cum se procedeaza la plecarea de pe loc
din parcare.
Maneta chimbatorului de viteza se trece din N in A sau D, se tine apasat pedala de frina.
Nu se va apsa pedala de acceleratie, deloc.
Se va ridica usor piciorul de pe pedala de frina pina cind se pune masina in miscare. Ce poate sa fie mai simplu de atit
la o masina cu cutie automata ?

P/S: Nu ar fi rau ca asemenea Dacii sa fie si la scoala de soferi. Cred, totusi, ca le-a fi mai usor elevilor sa controleze masina mai bine.

#62
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Si daca, dupa scoala, o sa detina o masina cu transmisie manuala, ce-or sa faca? Sa blocheze intersectia ca nu se pot coordona mana-picior ca sa mestece in cutie?
E mai simpla trecerea de la manual la automat, decat invers....

#63
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,703
  • Înscris: 15.06.2007

View PostLumiaX, on 29 august 2015 - 11:26, said:

Cele mai multe masini, mai ales cele noi, vor avea din fabrica cutie automata.
Cele cu cutie manuala vor fi ceva mai putine.
La felul in care te-ai exprimat ai zice ca se poate lua cutie manuala din fabrica si se face aftermarket upgrade la automata.

#64
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,669
  • Înscris: 29.03.2006
Rezistenta romanilor la automate este cauzata de mai multe lucruri:

1. automatele sunt istoric o comoditate americana capitalista, romanii nu aveau acces la asa ceva, si atunci functioneaza teoria cu strugurii sunt acrii, cu atat mai mult cu cat la automatele vechi existau si probleme reale si evidente - vezi mai departe.
2. automatele vechi, aveau randament mai mic de transmisie.
3. automatele vechi aveau lag muuult mai mare decat este posibil la o cutie manuala, total impropriu pt. un condus sportiv.
4. automatele vechi aveau un regim de functionare in care consumul mediu era semnificativ mai mare decat era posibil cu o cutie manuala.
5. automatele vechi (apropo, erau inca din anii '30 sec 20, pe baza de convertozor de cuplu hidraulic, asa cum inca mai exista si acum ), nu erau computerizate, sau nu erau suficient de computerizate, nu aveau un soft si niste algoritmi suficient de smart pt. o utilizare optima in toata cazurile speciale de utilizare, teren, panta, incarcare si remorcare, sportiv, etc.

In prezent, mare parte din neajunsuri pot fi corectate.
Exista in prezent anumite cutii automate care pot schima viteza mai repede decat un pilot profesionist, si exista computerizare si algoritmi care sa acopere  satisfacator sau chiar excelent si cazurile particulare de utilizare, mai putin teren, insa se poate chiar si acolo...
Problema curenta tine de complexitate, costuri, fiabilitate, buget, etc.

Edited by loock, 29 August 2015 - 15:32.


#65
The Kid

The Kid

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,229
  • Înscris: 13.07.2007

Quote

Mda, abia cand acesti veterani cu numere de Bulgaria vor disparea exista sansa sa aiba loc si automatele pe piata din Romania, pana atunci..

@loock a explicat foarte bine mai sus, nu am nicio masina cu numere de bulgaria, din cele 4 achizitionate din 2007 incoace, noi.
Argumentul cu derapajul era in caz de situatie limita, dar daca atat de departe reusesti sa gandesti tu...

#66
asoare

asoare

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 22.08.2015

View PostThe Kid, on 29 august 2015 - 16:05, said:

Argumentul cu derapajul era in caz de situatie limita,
Ce sa zic , aici ai 1.000% dreptate.
In caz de situatie limita conteaza ce culoare are capota masinii  si daca circuli folosind faza scurta in toiul amiezei .
Cercetatorii britanici au demonstrat avantajele culorii mov d.p.d.v. al sigurantei circulatiei .

Edited by asoare, 29 August 2015 - 16:11.


#67
crouchot

crouchot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 569
  • Înscris: 03.12.2014

View Postloock, on 29 august 2015 - 15:27, said:

Rezistenta romanilor la automate este cauzata de mai multe lucruri:

1. automatele sunt istoric o comoditate americana capitalista, romanii nu aveau acces la asa ceva, si atunci functioneaza teoria cu strugurii sunt acrii, cu atat mai mult cu cat la automatele vechi existau si probleme reale si evidente - vezi mai departe.
2. automatele vechi, aveau randament mai mic de transmisie.
3. automatele vechi aveau lag muuult mai mare decat este posibil la o cutie manuala, total impropriu pt. un condus sportiv.
4. automatele vechi aveau un regim de functionare in care consumul mediu era semnificativ mai mare decat era posibil cu o cutie manuala.
5. automatele vechi (apropo, erau inca din anii '30 sec 20, pe baza de convertozor de cuplu hidraulic, asa cum inca mai exista si acum ), nu erau computerizate, sau nu erau suficient de computerizate, nu aveau un soft si niste algoritmi suficient de smart pt. o utilizare optima in toata cazurile speciale de utilizare, teren, panta, incarcare si remorcare, sportiv, etc.

In prezent, mare parte din neajunsuri pot fi corectate.
Exista in prezent anumite cutii automate care pot schima viteza mai repede decat un pilot profesionist, si exista computerizare si algoritmi care sa acopere  satisfacator sau chiar excelent si cazurile particulare de utilizare, mai putin teren, insa se poate chiar si acolo...
Problema curenta tine de complexitate, costuri, fiabilitate, buget, etc.

1. Eu nu i-as zice neaparat rezistenta. Din cauza saraciei romanii si-au luat masini SH, majoritatea din Germania si cum majoritatea erau obisnuiti cu  cutii manuale, au luat manuale. In plus, Dacia autohtona a avut exclusiv manuala. Masini americane nu au ajuns la noi din motive de bani si dimensiuni, iar europenele au fost aduse tot cu manuale, probabil din cauza importatorilor care au considerat ca Romania nu-i o piata pentru cutii automate.
In general romanul e cam puturos, deci cutia automata ii vine manusa.
Pe de alta parte, cutia automata nu prea se potriveste cu stilul extrem de agresiv de condus de la noi cat si cu reparatu' janghinei in spatele blocului. Spre deosebire de cutia manuala cu facaletul de mestecat in benzina, care poate fi reparata de orice Dorel pe masa din curte, alaturi de ceafa de porc si berea la pet.

2. Cutiile alea de care pomenesti se monteaza pe masini la care romanii nu au acces... ma rog, in afara de manelisti, fotbalisti si beizadele.  Probabil ca, odata cu evolutia tehnologiei si scaderea preturilor, vor ajunge si pe masini de serie. Pana atunci insa...

View Postgeo123, on 29 august 2015 - 12:14, said:

Manuala + sofer tapan rules. Automatele + FWD/AWD si masini mici cu putini cai sunt pentru soferi de duminica.
Stiu ca unii nu sunt deacord cu ce am spus dar cine cunoaste meserie intelege.
Dupa mine examenul de permis ar trebui dat in continuare pe 1310 cu carburator(de preferat papuc carosat cu tractiune spate fara luneta).Daca stii sa folosesti junghiul ala vei sti sa mergi cu orice.Invers mai greu si esti predispus la greseli consecinte urate pana te deprinzi ce si cum.

Cand am luat permisul, aveai la poligon parcare laterala cu spatele in barem. Si l-am luat cu o raie de 1300.
Astora care iau permisul astazi nu le iese nici cu fata si cu asistenta electronica la parcarePosted Image

#68
asoare

asoare

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 22.08.2015

Quote

sunt pentru soferi de duminica
Ce sa facem acum ? sa ne spanzuram ? nu putem fi toti torvalds, paganini sau schumacher .

#69
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006

View Postcrouchot, on 29 august 2015 - 17:52, said:

[...]Cutiile alea [...] se monteaza pe masini la care romanii nu au acces... ma rog, in afara de manelisti, fotbalisti si beizadele[...]
Un kkt! Ai dat cu mucii în fasole taman la urmă...Toți producătorii serioși au acum o cutie tip DSG în ofertă.

#70
xilo

xilo

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 25.10.2014
Stiti ce nu-mi place ? unii colegi trateaza problema ca pocaitii , daca nu ai automata esti slab, prost, sarac, impotent s.a.
Trebuie privite ambele cutii cu bune si rele , eventual argumentat la ce s-ar preta mai bine una ca alta nu sa ne aruncam si sa apara imediat si o diferentiere sociala pe aceasta tema .

De exemplu mie pentru oras mi-as as dori sa am automata , e un chin in aglomeratie iar la unele portiuni de drum nu merge nici cu a 1 a nici a 2 a de amestec de ma doare mina in timp ce vad cite o Toyota cu sofer ce sta calm , mai un telefon , relaxat. Sa nu mai spun de rampe unde patinez ambreiajul de jar maninca si uneori simt nevoia celui de-al 3-lea picior.

Edited by xilo, 29 August 2015 - 19:15.


#71
Adi blondu

Adi blondu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,724
  • Înscris: 05.01.2007
E adevarat ca cel care face școala de șoferi pe o mașină cu cutie automată,în permis va fi specificat faptul că persoana o să poată conduce ulterior numai o astfel de mașină? O mașină normală nu o să aibă dreptul de a conduce?Posted Image

#72
A-d-r-i-a-n

A-d-r-i-a-n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 26.09.2014

View PostAdi blondu, on 29 august 2015 - 20:15, said:

E adevarat ca cel care face școala de șoferi pe o mașină cu cutie automată,în permis va fi specificat faptul că persoana o să poată conduce ulterior numai o astfel de mașină? O mașină normală nu o să aibă dreptul de a conduce?Posted Image
Din cate am citit pe net, da, daca vrei sa conduci o masina cu cutie manuala trebuie sa dai iar proba practica pe o masina care bineinteles, are cutie manuala.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate