Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Trasee ciudate ale avioanelor
Ultima postare: mai 30 2018 22:05, Inițiat de
LORELYAN
, iun 14 2015 09:52
·
0
#73
Publicat: 21 iunie 2015 - 11:47
LORELYAN, pe 21 iunie 2015 - 10:55, a scris:
...sa gasesc pe cineva din domeniu... pentru...altfel de raspunsuri ! Skytalker ți-a dat niște explicații mai din interiorul industriei, eu ți-am zis niște chestii prin prisma mea ca om care a trebuit să petreacă 19 ore (în avion și pe aeroporturi) între punctul de îmbarcare și destinația finală. Asta în condițiile în care traseul zbourului era chiar aproape de trasa ideală. Tu nu vrei să pricepi lucrurile astea, și continui cu ideile "da' de ce nu zboară avioanele 5 ore în plus și 4000km mai la stânga, ca să mă simt EU bine?" Uite încă o explicație: TU și angoasele tale sunteți nesemnificativi pentru liniile aeriene și forurile dirigiuitoare. Majoritatea pasagerilor vor durate cât mai scurte ale zborurilor și bilete cât mai ieftine. Asta se cere, asta se oferă. Nu-ți convine, mergi cu trenul sau cu vaporul. Succesuri! |
#74
Publicat: 21 iunie 2015 - 15:55
buntzi, pe 21 iunie 2015 - 11:47, a scris:
Tu de fapt nu vrei "altfel de răspunsuri". Tu vrei pe cineva care să te bată pe spate și să aplaude cât de dibaci ești. Tu vrei să auzi că ești cel mai tare și cum ai prins tu șmecheria asta............. se spune ca vremea dinozaurilor a trecut ! gingisKHAN2015, pe 21 iunie 2015 - 11:41, a scris:
Lorelyan , pe mine ma crezi ? Ai incredere in mine ?... da, marite Han ! gingisKHAN2015, pe 21 iunie 2015 - 11:41, a scris:
...., urmareste mai in aval .............. te-a luat valul si n-ai prins ideea din amonte ! dar am incredere in tine ! |
#76
Publicat: 21 iunie 2015 - 18:21
buntzi, pe 21 iunie 2015 - 09:20, a scris:
Zi repede de ce ar fi preferabil să lungești cu vreo 5000km drumul numai ca să zbori deasupra...cui? A Siberiei? Da, că acolo e plin de orașe mari și centre care să poată asigura asistență de urgență în caz de dezastru. Ești tare-n clanță pe teoria conspirației. Bagă o alternativă! Pe unde ar fi trebuit să fie ruta zborului LAX-SMV? Prin pãmânt!!! [ http://www.askamathematician.com/wp-content/uploads/2012/08/coredEarth.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#81
Publicat: 22 iunie 2015 - 07:38
Adm, pe 14 iunie 2015 - 10:13, a scris: Ai vazut cred ca adesea nu depasesc 800 Km/h. Conteaza si directia de deplasare raportat la rotatia planetei. Cand am zburat in China am folosit aceeasi companie (Airfrance), aceeasi aeronava (Boeing 777). La dus a avut viteza la sol 1020 kmph, la intoarcere in jur de 850 kmph (zbor mai lung cu o ora si ceva). Rotatia planetei imprima o forta de tractiune suplimentara cand avionul zboara in sensul rotatiei planetei si il infraneaza cand zboara in sens invers rotatiei planetei. Daca vrei e in linii mari principiul pe care functioneaza maglev. Editat de Groot, 22 iunie 2015 - 07:40. |
#83
Publicat: 22 iunie 2015 - 08:09
pe mine m-ai pierdut. cum adica pamantul imprima forta de tractiune avionului?!? ai putea sa explici asa, ca pentru unii mai nestiutori in ale fizicii?
SIR, pe 22 iunie 2015 - 07:54, a scris:
Exact, si eu cand merg la servici imi ia o ora, si cand ma intorc jumatate de ora, cred ca tot din cauza rotatiei pamantului, se roteste a draqu sub mine ceva de speriat zi mersi ca ajungi acasa, ca daca aveai mersul asa, mai saltaret, cum pamantul se roteste cu 1250km/h sub tine, riscai sa pleci acasa si sa ajungi in china... |
#84
Publicat: 22 iunie 2015 - 08:34
Discrepanta de timp intre zborurile tur-retur (West-East) se datoreaza curentilor JET, foarte importanti in aviatie.
In general, dar nu numai, curentii jet "bat" de la Vest la Est fiecare emisfera avind un jet tropical (33,000–52,000 ft) si unul polar (23,000–39,000 ft). Acest curent are o "latime" de aprox.10- 20km chiar mai mult uneori, si "sufla" cu o viteza de 100 -200 kts(noduri). ceea ce inseamna min. 180km/h. Lungimea acestor curenti se intinde pe mii de mile. Aeronavele au tot interesul sa zboare in el, avind in vedere ca viteza fata de sol (GS) creste cu min. 100 kts, daca jetul este vint de spate. Asta este motivul pentru care aeronavele au o viteza, in general, mai mare catre Est daca se zboara in acest curent. Asta inseamna viteza mai mare, tractiune mai mica, economie la consum de combustibil. La planificarea rutelor se ia in consideratie sa se zboare in acest curent. Pot lua nastere in timpul verii si alti curenti jet care "curg" de le Est la Vest. Acestia sint prognozati de meteorologi in buletinele lor meteo spre cunostinta pilotilor. Dezavantajul acest curenti este intlnirea ocazionala a ceea se numeste CAT, turbulenta in aer clar. Cred ca toti ati observat in timpul zborurilor internationale la mare altitudine, turbulenta cind e senin afara. Acesti curenti iau nastere din cauza combinarii efectului de rotatie a pamintului cu incalzirea atmosferica datora radiatiilor solare daca este sa explicam foarte simplu. Editat de Skytalker, 22 iunie 2015 - 08:38. |
#85
Publicat: 22 iunie 2015 - 08:55
Harta curentilor-jet la 300hpa, prognoza 23 iunie 2015
[ http://expert-images.weatheronline.co.uk/daten/proficharts/en/2015/06/22/basis00/euro/jet3/15062315_2200.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Observam atat jetul polar cat si cel tropical. |
#86
Publicat: 22 iunie 2015 - 16:34
Habar n-aveți!
E conspirația reptilienilor să zboare avioanele cât mai sus, ca să: a ) iradieze pasagerii, să facă cancer și să moară; b ) să cadă avioanele toate pe la polul nord și prin oceane; c ) să-i ajute pe ăia din Emirate să preia controlul regiunii; Toate astea au ca scop preluarea totală a controlului asupra resurselor mondiale de pizza și shaworma! |
#89
Publicat: 22 iunie 2015 - 20:54
LORELYAN, pe 14 iunie 2015 - 09:52, a scris:
de curios, urmaream pe http://www.flightradar24.com/ avioane care strabat spatiul aerian al Romaniei. vad ( daca dai click pe avion ti se dau detalii despre zbor) - Mumbai - München ma uit pe o harta a lumii, Ok !, reduc din scroll sa vad toata harta , deasupra Siberiei vad ANA215 zbor Tokyo - Paris - Boeing 787 auzisem eu ceva legat de curba geodezica, aprofundez, aflu ca pe cercul maxim dpdv al circumferintei, trebuie sa se afle cele doua puncte (orase in cazul meu) astfel incat arcul de cerc dintre cele doua puncte sa fie de lungimea cea mai mica. nu am rechizita gen glob pamantesc la indemana ( maine cumpar sa vad daca au astia dreptate), dar ma incita traseul in sine - riscul de a strabate regiuni polare. cel mai naspa mi s-a parut Seattle - Dubai oare mai marii companiilor aeriene sunt in stare sa pericliteze viata pasagerilor doar ca sa obtina un cost scazut al transportului ? sau "ieczista " alte explicatii ? Mi-e lene sa citesc 5 pagini, asa ca daca s-a mai zis...ata ete. La calculul rutei de zbor trebuie tinut cont si de rotatia pamintului. Suna probabil banal, dar mai ales la zborurile lungi este esential, altminteri te trezesti in alta parte cu tot cu curba ta geodezica |
#90
Publicat: 22 iunie 2015 - 21:04
Ca și in medicină, răspunzi de viața oamenilor.
Așadar, nu e loc "de întors". Ești bun sau pleci. De aceea e interesanta și importanta meteorologia. În aviație sunt importante datele meteo la nivel global. Un zbor peste pol sau nu, e la fel de important. Multe date meteo sunt free, dar aici nu merge cu emoticoane soare, nor, ploaie. Sau fete zâmbitoare la tv. Și, important, un aviator trebuie să știe cu ce se mănâncă meteorologia. Am toată admirația pentru cei ce lucrează în domeniu. Da, m-am gândit ca în domeniul aviației se poate câștiga bine ca și meteorolog, însă vreau altceva, să lucrez în cercetare, în domenii conexe meteorologiei. (agricultura, energie, fizică, etc.) Deși ar fi frumos, ar interveni rutina. Aduce plus experiență, dar nu asta îmi doresc. Vreau să fie mereu ceva nou, ceva incomplet studiat. Și slavă domnului, sunt destule de aflat. vata_pa_batz, pe 22 iunie 2015 - 20:54, a scris: Mi-e lene sa citesc 5 pagini, asa ca daca s-a mai zis...ata ete. La calculul rutei de zbor trebuie tinut cont si de rotatia pamintului. Suna probabil banal, dar mai ales la zborurile lungi este esential, altminteri te trezesti in alta parte cu tot cu curba ta geodezica Nu! Nu e satelit! Doar de curenții de aer se ține cont, și de forța Coriolis. Mai ales la tranzitarea Polului.... Apropo, sateliții ies de sub incidenta forței Coriolis. Ei sunt independenți de rotațiaTerrei. Doar orbiteaza. Pe când avionul și atmosfera prin care trece se rotesc odată cu Terra. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi