Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
modem Huawei E156g cu router TP-Link MR3420
Last Updated: Jun 09 2015 03:39, Started by
constantin39
, Jun 05 2015 11:27
·
0
#1
Posted 05 June 2015 - 11:27
Am un modem Huawei E156g conectat intr-un router TP-Link MR3420; a functionat ani de zile fara probleme.
Aproximativ de sambata trecuta, modemul nu se mai conecteaza in reteaua RDS prin intermediul router-ului (functioneaza fara probleme de pe laptop, cu Mobile Partner instalat). Am presupus ca "ceva" s-a stricat in router, asa ca mi-am cumparat unul nou, acelasi model. Surpriza, nici cu noul router modemul nu se conecteaza. Are cineva idee ce se intampla? Vreo modificare in reteaua RDS ? (Am mutat router-ul in mai multe locatii din Iasi; acelasi rezultat). Multumesc! |
#2
Posted 05 June 2015 - 11:36
Vezi ca-i invers! Nu modemul se conecteaza in reteaua RDS prin intermediul router-ului, ci routerul, prin modemul 3G.
|
#3
Posted 05 June 2015 - 11:38
Verifica setarile router-ului si vezi sa ai selectat operatorul DigiMobil sau RO05.
Numar de telefon *99# si APN: internet. Nu am acest model de router, dar am intrat pe emulatorul de pe TP-Link MR3420. Attached FilesEdited by Ciubex, 05 June 2015 - 11:43. |
#4
Posted 05 June 2015 - 11:48
#6
Posted 05 June 2015 - 12:48
#7
Posted 05 June 2015 - 12:57
In log-uri ai printre altele:
Quote 3G Modem can't connect to network, please check the dial number and APN Eventual fa-ti un update de firmware, poate e un bug si intre timp l-au fixat cei de la TP-Link. Edited by Ciubex, 05 June 2015 - 12:58. |
#8
Posted 05 June 2015 - 13:12
Ciubex, on 05 iunie 2015 - 12:57, said:
In log-uri ai printre altele: Iar tu zici ca ai verificat datele legate de conexiune, atunci, reseteaza-l: Factory Defaults si refa setarile legate de conexiunea la serviciul de date mobile. Eventual fa-ti un update de firmware, poate e un bug si intre timp l-au fixat cei de la TP-Link. Am facut deja toate acestea inainte de a deschide acest topic. |
#9
Posted 09 June 2015 - 03:39
MR3220 am si eu, nu am nicio problema cu el, cam de 1 an il folosesc.
referitor la problema ta, eu unul zic ca ar fi de la firmwareul de pe router, ceva busit la ultimul update. ai incercat si sa schimbi tara? la wan e conexiune 3G/4G only sau e pe automat? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users