Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...
 Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3
 Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...
 Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 

modem Huawei E156g cu router TP-Link MR3420

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
constantin39

constantin39

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 27.05.2013
Am un modem Huawei E156g conectat intr-un router TP-Link MR3420; a functionat ani de zile fara probleme.

Aproximativ de sambata trecuta, modemul nu se mai conecteaza in reteaua RDS prin intermediul router-ului (functioneaza fara probleme de pe laptop, cu Mobile Partner instalat).

Am presupus ca "ceva" s-a stricat in router, asa ca mi-am cumparat unul nou, acelasi model. Surpriza, nici cu noul router modemul nu se conecteaza.

Are cineva idee ce se intampla? Vreo modificare in reteaua RDS ?
(Am mutat router-ul  in mai multe locatii din Iasi; acelasi rezultat).

Multumesc!

#2
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Vezi ca-i invers! Nu modemul se conecteaza in reteaua RDS prin intermediul router-ului, ci routerul, prin modemul 3G.

#3
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,884
  • Înscris: 03.02.2005
Verifica setarile router-ului si vezi sa ai selectat operatorul DigiMobil sau RO05.
Numar de telefon *99# si APN: internet.
Nu am acest model de router, dar am intrat pe emulatorul de pe TP-Link MR3420.

Attached Files


Edited by Ciubex, 05 June 2015 - 11:43.


#4
constantin39

constantin39

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 27.05.2013

View PostCiubex, on 05 iunie 2015 - 11:38, said:

Verifica setarile router-ului...

Setarile sunt ok; dupa cum am spus, router-ul a functionat fara probleme vreo 3 ani.
Pur si simplu, dintr-o data, modemul nu mai vrea sa se conecteze la retea.

#5
baducu

baducu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 21.08.2008
Factura e platita?

#6
constantin39

constantin39

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 27.05.2013

View Postbaducu, on 05 iunie 2015 - 12:36, said:

Factura e platita?

Am spus ca se conecteaza de pe laptop... daca era vorba de bani, nu se conecta deloc, nu-i asa?

Atasez o captura a log-ului din router, poate are cineva vreo idee.

Attached Files

  • Attached File  log.jpg   397.55K   22 downloads


#7
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,884
  • Înscris: 03.02.2005
In log-uri ai printre altele:

Quote

3G Modem can't connect to network, please check the dial number and APN
Iar tu zici ca ai verificat datele legate de conexiune, atunci, reseteaza-l: Factory Defaults si refa setarile legate de conexiunea la serviciul de date mobile.
Eventual fa-ti un update de firmware, poate e un bug si intre timp l-au fixat cei de la TP-Link.

Edited by Ciubex, 05 June 2015 - 12:58.


#8
constantin39

constantin39

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 27.05.2013

View PostCiubex, on 05 iunie 2015 - 12:57, said:

In log-uri ai printre altele:

Iar tu zici ca ai verificat datele legate de conexiune, atunci, reseteaza-l: Factory Defaults si refa setarile legate de conexiunea la serviciul de date mobile.
Eventual fa-ti un update de firmware, poate e un bug si intre timp l-au fixat cei de la TP-Link.

Am facut deja toate acestea inainte de a deschide acest topic.

#9
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,559
  • Înscris: 15.05.2010
MR3220 am si eu, nu am nicio problema cu el, cam de 1 an il folosesc.
referitor la problema ta, eu unul zic ca ar fi de la firmwareul de pe router, ceva busit la ultimul update.
ai incercat si sa schimbi tara? la wan e conexiune 3G/4G only sau e pe automat?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate