Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Nikolai Beckers, CEO Telekom România: "Ce ați văzut până acum e doar începutul"
Last Updated: Dec 27 2014 07:05, Started by
aris86
, Dec 18 2014 09:42
·
0
#37
Posted 19 December 2014 - 21:53
E numărul unu. Dar la reclame obosite. Mai înainte erau păcălici ăia de la Vodafone, acum participă și ăştia cu sheruitul pe incredibila viteza EDGE. Vorba lui grinci: beşini. Eu zic că sunt şi astea expirate.
|
#39
Posted 20 December 2014 - 11:44
Eu ii propun sa isi faca buzele in culoare magenta, poate mai atrage ceva fraieri.
|
#41
Posted 20 December 2014 - 15:28
Probabil ca reclama aia e filmata intr-un sediu al companiei magenta.
|
#42
Posted 20 December 2014 - 18:46
#43
Posted 20 December 2014 - 22:39
cristinel07, on 20 decembrie 2014 - 18:46, said:
Pentru mine, e cea mai interesanta [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lPtSDAVeaW4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by biogood, 20 December 2014 - 22:41. |
#45
Posted 21 December 2014 - 10:36
"Ce ai la gura?"... " ce am?"... "A, Nutella... Savuram oferta telekom.ro..." :-):-):-)
Edited by khristian78, 21 December 2014 - 10:39. |
#46
Posted 23 December 2014 - 12:14
Reteau nr.1 auzi la ei.... Daca cumpara Vodafone UPC Europa iar Orange face un parteneriat cu RDS sa le foloseasca fibra optica astia dispar de pe piata.
|
|
#47
Posted 23 December 2014 - 13:15
E ca la fotbal ... noul antrenor spune ca vrea cupa si campionatul. Pe la jumatatea sezonului incepe sa dea vina ba pe teren, ba pe arbitri, ba ca is prea multe echipe si campionatul nu e de valoare din cauza asta. Daca are buget va incerca eventual si niste achizitii sau mita. Intr-un final este demis.
Cosmote(telekom) se tot viseaza primu' de la relansare si era cat pe ce sa ajunga pe locul 2 pana i-au cumparat nemtii. Acum tare imi e ca vor pierde si locul 3 pe telefonia mobila. |
#49
Posted 24 December 2014 - 10:45
Telekom a investit masiv in reclama, evident aceasta este sufletul comertului insa clientii nu
mai pot fi fraieriti atat de usor daca magenta nu vine si cu ceva in plus fata de concurenta Edited by bog4u, 24 December 2014 - 10:45. |
#50
Posted 24 December 2014 - 11:07
Cum d-le nu a venit cu ceva in plus? E "jermani" si romanu' cand aude "jermany" e in culmea extazului
|
#51
Posted 24 December 2014 - 14:30
Si articolul cu interviul
Quote
Beckers, şeful Telekom: Mizăm pe ofertele integrate, niciun rival nu are o reţea fix - mobil comparabilă Deciziile autorităţii de reglementare în telecom şi ale guvernului au avut un impact „substanţial negativ“ pentru grup - care s-a adăugat provocărilor din business, eforturilor de integrare şi rebrandingului, afirmă Nikolai Beckers. Doar reducerea tarifelor de interconectare a provocat o scădere a veniturilor grupului cu 60 mil. euro şi a profitului operaţional (EBITDA) cu 22 mil. euro. Grupul Telekom România, format din fostele companii Cosmote şi Romtelecom, îşi va concentra şi anul viitorul eforturile comerciale pe pachetele de servicii care combină serviciile de comunicaţii şi divertisment fixe cu cele mobile, profitând astfel de faptul că niciun alt rival de pe piaţă nu deţine o infrastructură comparabilă pe ambele tehnologii (fixă şi mobilă). „Am făcut multe schimbări în ultimele doi ani, iar acum începem să vedem rezultatele. Anul viitor grupul Telekom îşi va consolida eforturile de a deveni operatorul integrat numărul unu de pe piaţă, cu o poziţie sustenabilă pe toate segmentele şi cu un model de operare nou şi eficient“, a declarat într-un interviu pentru ZF Nikolai Beckers. „Nimeni din industria locală de telecom nu poate oferi la calitatea noastră pachete de servicii fix - mobil“, a punctat Beckers, făcând referire la faptul că niciunul dintre rivali nu are reţele fixe şi mobile la fel de dezvoltate, ci fie reţele fixe, fie reţele mobile. Orange, spre exemplu, are o reţea mobilă extinsă însă nu are o reţea fixă prin care să ofere servicii clienţilor consumer, la fel ca Vodafone, în timp ce UPC, spre exemplu, nu are o reţea mobilă, ci doar o reţea fixă. Pe de altă parte, RCS&RDS are una dintre cele mai puternice infrastructuri fixe din România, însă acoperirea reţelei mobile proprii este încă departe de cea a jucătorilor consacraţi, zonele încă neacoperite fiind deservite printr-un parteneriat cu Vodafone, care conţine însă limitări în utilizarea serviciului de date. Grupul Telekom a lansat în această toamnă, odată cu trecerea de la Cosmote şi Romtelecom la brandul puternicului grup german Deutsche Telekom, o ofertă de pachete de servicii integrate de comunicaţii, prima de acest tip din istoria ambelor companii. Primele rezultate după rebranding - o operaţiune care a avut un buget de 15 mil. euro - sunt încurajatoare din perspectiva adoptării de către clienţi a pachetelor fix - mobil, afirmă Beckers. „În acest moment înregistrăm o evoluţie încurajatoare a mai multor indicatori. Numărul de clienţi pentru pachetele de servicii fix - mobil a crescut de patru ori în ultimele patru luni. Am observat şi că o jumătate dintre clienţii noi care au achiziţionat servicii mobile cu abonament sunt din rândul celor care au achiziţionat asemenea pachete în ultimele şase luni“, a afirmat şeful Telekom. „Pe segmentul de servicii TV am înregistrat o creştere importantă a bazei de clienţi, cu 44.000 de noi clienţi pe toate platformele TV, începând cu luna septembrie. Observăm cu atenţie evoluţia businessului şi reacţia pieţei după rebranding“, a adăugat el. Un an complicat de reglementări şi taxele impredictibile Anul 2014 a fost unul greu („plin de provocări“ - sunt cuvintele exacte ale lui Beckers) pentru grupul Telekom, pentru că pe lângă competiţia dură din piaţă şi procesul complicat şi complex de rebranding, cei doi operatori au avut de înfruntat şi impactul unei taxe introduse peste noapte de guvernul Victor Ponta dar şi şocul, ce este drept programat, al reducerii tarifelor de interconectare. „Am fost nevoiţi să administrăm în paralel mai multe procese complexe: integrarea operaţională a companiilor, rebrandingul, dar şi activităţile obşnuite, la care s-au adăugat şi măsuri fiscale şi de reglementare neoprevăzute care ne-au obligat să ne reevaluăm planurile iniţiale şi au pus o presiune considerabilă pe obiectivele noastre de business.“ Doar reducerea tarifelor de interconectare, o decizie luată de Autoritatea de Reglementare în Comunicaţii, a avut un impact negativ de 22 mil. euro asupra profitului operaţional (EBITDA) şi de 60 mil. euro asupra veniturilor, spune Beckers. În plus, taxa pe stâlp a pus pe neaşteptate pe lista plăţilor făcute de companie o „factură“ de aproape 15 mil. euro. Recapitulând, grupul Telekom a pierdut în acest an venituri de 60 mil. euro şi 22 mil. euro la profitul operaţional şi s-a trezit că are de achitat o factură similară cu cea a rebrandingului în contul taxei pe stâlp. „Este un impact substanţial negativ pentru companie“, spune apăsat Beckers. Vânzarea clădirilor şi a cablurilor de cupru: o măsură raţională Eforturile fostului Romtelecom de a-şi valorifica activele imobiliare dar şi cablurile de cupru care sunt dezafectate odată cu înlocuirea cu fibră optică, care au accelerat în acest an, reprezintă nişte măsuri „raţio-nale“ pentru un operator de comunicaţii, afirmă Beckers. „Este o măsură raţională din punct de vedere al businessului pe care vrem să o realizăm cât mai rapid. Motivul pentru care facem acest lucru, vânzarea de active imobiliare şi a cuprului din infrastructura dezafectată, este că acela afacerea noastră principală este cea de telecomunicaţii. Tot ceea ce nu este legat de activitatea noastră de bază trebuie să fie monetizat şi reinvestit în tehnologie de prima mână. De ce să păstrăm active imobiliare care se deteriorează? Cuprul pe de altă parte este o tehnologie depăşită, iar dacă nu am valorifica noi aceste cabluri, ele ar fi probabil furate.“ Potrivit estimărilor din piaţă, grupul Telekom va obţine în acest an circa 20 mil. euro din vânzarea de active imobiliare şi a cablurilor de cupru. Aceste eforturi au loc şi în contextul în care grupul a trecut în acest an prin două şocuri semnificative: reducerea tarifelor de interconectare - cu un impact puternic în profitabilitate şi venituri - şi introducerea, peste noapte, fără consultări prealabile, a aşa-numitei taxe pe stâlp de către guvernul Ponta. „Din punct de vedere al rezultatelor financiare, 2014 a fost caracterizat în principal de managementul şi identificarea unor măsuri care să contrabalanseze impactul dramatic asupra profitului operaţional al măsurilor de reglementare şi fiscale, dar şi al costurilor generate de rebranding.“ Vânzarea activelor imobiliare şi a cuprului a ajutat compania să nu-şi reducă investiţiile sau să îşi reducă personalul, afirmă Beckers. „Banii obţinuţi din vânzarea cablurilor de cupru «plătesc» pentru investiţiile în noile tehnologii şi ne asigură cash pentru a contrabalansa impactul măsurilor fiscale şi de reglementare din acest an. Dacă nu am face aceste lucruri ar trebui să reducem investiţiile sau personalul, lucru pe care nu l-am făcut şi nici nu vrem să îl facem.“ Despre fuziuni şi achiziţii: Roata a început să se învârtă Întrebat care sunt posibilităţile ca în România să aibă loc o fuziune sau o achiziţie care să implice unul dintre jucătorii mari de pe piaţă, Nikolai Beckers a răspuns că „este greu de prezis ce se va întâmpla în 2015, 2016 sau 2017“, adăugând însă că la nivel european aceasta este tendinţa. „Roata a început să se învârtă în Europa, au loc asemenea tranzacţii în Germania, în Marea Britanie şi există discuţii şi pe alte pieţe.“ În România discuţiile despre o reducere a numărului de jucători au sens şi pe fondul veniturilor mici obţinute de operatori, afirmă Beckers. „La o piaţă de 20 de milioane de consumatori cu un nivel scăzut al venitului mediu lunar pe client (ARPU), supravieţuirea tuturor competitorilor de pe piaţă pe termen lung, în condiţii financiare sănătoase, este pusă sub semnul întrebării.“ |
|
#52
Posted 24 December 2014 - 14:46
In stilu' asta astia isi fac exit-ul (prin fuziune sau vanzare) in max 2-3 ani.
Si-asa le merge greu la nemti cu treburile prin economie de cand cu problema actuala a Rusiei si sunt disperati dupa banet, numai ca merg pe drumul clasic, aka 'haplea'. |
#53
Posted 25 December 2014 - 11:46
Ofertele lor pe mobil n-au nicio treaba cu alea de la Orange, Vodafone. Astia se cred acum 10-15 ani.
|
#54
Posted 26 December 2014 - 16:10
Clar sunt suparati ei de lume. Sigur o sa planga mereu, cat timp e bine pentru ei nu conteaza alte pareri.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users