Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Durere umar AC Joint

Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?
 Nu pot activa Memory Integrity

Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...
 Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare
 Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie
 

Nikolai Beckers, CEO Telekom România: "Ce ați văzut până acum e doar începutul"

- - - - -
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#37
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,842
  • Înscris: 13.07.2010
E numărul unu. Dar la reclame obosite. Mai înainte erau păcălici ăia de la Vodafone, acum  participă și ăştia cu sheruitul pe incredibila viteza EDGE. Vorba lui grinci: beşini.  Eu zic că sunt şi astea expirate.Posted Image

#38
cristinel07

cristinel07

    #MM93

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,136
  • Înscris: 26.07.2009
Fapte, nu vorbe zicea unul neamt...:D

#39
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Eu ii propun sa isi faca buzele in culoare magenta, poate mai atrage ceva fraieri.

#40
gabybcr

gabybcr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,192
  • Înscris: 22.03.2008
Nesuferita reclama aia cu "vacanta nu va luati".

#41
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
Probabil ca reclama aia e filmata intr-un sediu al companiei magenta.

#42
cristinel07

cristinel07

    #MM93

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,136
  • Înscris: 26.07.2009

View Postgabybcr, on 20 decembrie 2014 - 14:52, said:

Nesuferita reclama aia cu "vacanta nu va luati".

Pentru mine, e cea mai interesanta, restul.. Dar e doar o parere proprie, nu inseamna ca e apreciata de restul persoanelor. Imi place ideea, fara asa zise vedete in reclame, Smiley etc.

#43
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View Postcristinel07, on 20 decembrie 2014 - 18:46, said:

Pentru mine, e cea mai interesanta
Cea mai reusita da, interesanta ba.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lPtSDAVeaW4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by biogood, 20 December 2014 - 22:41.


#44
cristinel07

cristinel07

    #MM93

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,136
  • Înscris: 26.07.2009
Macar e buna pentru o parte :D.

#45
khristian78

khristian78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,095
  • Înscris: 04.10.2005
"Ce ai la gura?"... " ce am?"... "A, Nutella... Savuram oferta telekom.ro..."   :-):-):-)

Edited by khristian78, 21 December 2014 - 10:39.


#46
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,008
  • Înscris: 15.04.2011
Reteau nr.1 auzi la ei....  Daca cumpara Vodafone UPC Europa iar Orange face un parteneriat cu RDS sa le foloseasca fibra optica astia dispar de pe piata.

#47
daniel:)

daniel:)

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,216
  • Înscris: 17.02.2007
E ca la fotbal ... noul antrenor spune ca vrea cupa si campionatul. Pe la jumatatea sezonului incepe sa dea vina ba pe teren, ba pe arbitri, ba ca is prea multe echipe si campionatul nu e de valoare din cauza asta. Daca are buget va incerca eventual si niste achizitii sau mita. Intr-un final este demis.

Cosmote(telekom) se tot viseaza primu' de la relansare si era cat pe ce sa ajunga pe locul 2 pana i-au cumparat nemtii. Acum tare imi e ca vor pierde si locul 3 pe telefonia mobila.

#48
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,195
  • Înscris: 18.04.2008
Depinde cât de repede se mișcă Digi cu locul 3.

#49
bog4u

bog4u

    @Român

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,033
  • Înscris: 20.12.2007
Telekom a investit masiv in reclama, evident aceasta este sufletul comertului insa clientii nu
mai pot fi fraieriti atat de usor daca magenta nu vine si cu ceva in plus fata de concurenta

Edited by bog4u, 24 December 2014 - 10:45.


#50
pustiux

pustiux

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,208
  • Înscris: 27.05.2009
Cum d-le nu a venit cu ceva in plus? E "jermani" si romanu' cand aude "jermany" e in culmea extazului :D

#51
thekat

thekat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,625
  • Înscris: 13.03.2005
Si articolul cu interviul

Quote

Beckers, şeful Telekom: Mizăm pe ofertele integrate, niciun rival nu are o reţea fix - mobil comparabilă

Deciziile autorităţii de reglementare în telecom şi ale guvernului au avut un impact „substanţial negativ“ pentru grup - care s-a adăugat provocărilor din business, eforturilor de integrare şi rebrandingului, afirmă Nikolai Beckers. Doar reducerea tarifelor de interconectare a provocat o scădere a veniturilor grupului cu 60 mil. euro şi a profitului operaţional (EBITDA) cu 22 mil. euro.
Grupul Telekom România, format din fostele companii Cosmote şi Romtelecom, îşi va concentra şi anul viitorul eforturile comerciale pe pachetele de servicii care combină serviciile de comunicaţii şi divertisment fixe cu cele mobile, pro­fitând astfel de faptul că niciun alt rival de pe piaţă nu deţine o infrastructură comparabilă pe ambele tehnologii (fixă şi mobilă).
„Am făcut multe schimbări în ultimele doi ani, iar acum începem să vedem rezultatele. Anul viitor grupul Telekom îşi va consolida eforturile de a deveni operatorul integrat numărul unu de pe piaţă, cu o poziţie sustenabilă pe toate segmentele şi cu un model de operare nou şi eficient“, a declarat într-un interviu pentru ZF Nikolai Beckers. „Nimeni din industria locală de telecom nu poate oferi la calitatea noastră pachete de servicii fix - mobil“, a punctat Beckers, făcând referire la faptul că niciunul dintre rivali nu are reţele fixe şi mobile la fel de dezvoltate, ci fie reţele fixe, fie reţele mobile.
Orange, spre exemplu, are o reţea mobilă extinsă însă nu are o reţea fixă prin care să ofere servicii clienţilor consumer, la fel ca Vodafone, în timp ce UPC, spre exemplu, nu are o reţea mobilă, ci doar o reţea fixă. Pe de altă parte, RCS&RDS are una dintre cele mai puternice infrastructuri fixe din România, însă acoperirea reţelei mobile proprii este încă departe de cea a jucătorilor consacraţi, zonele încă neacoperite fiind deservite printr-un parteneriat cu Vodafone, care conţine însă limitări în utilizarea serviciului de date.
Grupul Telekom a lansat în această toamnă, odată cu trecerea de la Cosmote şi Romtelecom la brandul puternicului grup german Deutsche Telekom, o ofertă de pachete de servicii integrate de comunicaţii, prima de acest tip din istoria ambelor companii. Primele rezultate după rebranding - o operaţiune care a avut un buget de 15 mil. euro - sunt încurajatoare din perspectiva adop­tării de către clienţi a pachetelor fix - mobil, afirmă Beckers.
„În acest moment înregistrăm o evoluţie încurajatoare a mai multor indicatori. Nu­mărul de clienţi pentru pachetele de servicii fix - mobil a crescut de patru ori în ultimele patru luni. Am observat şi că o jumătate dintre clienţii noi care au achiziţionat servicii mobile cu abonament sunt din rândul celor care au achiziţionat asemenea pachete în ultimele şase luni“, a afirmat şeful Telekom. „Pe segmentul de servicii TV am înregistrat o creştere importantă a bazei de clienţi, cu 44.000 de noi clienţi pe toate platformele TV, începând cu luna septembrie. Obser­văm cu atenţie evoluţia businessului şi reac­ţia pieţei după rebranding“, a adăugat el.

Un an complicat de reglementări şi taxele impredictibile

Anul 2014 a fost unul greu („plin de provocări“ - sunt cuvintele exacte ale lui Be­ckers) pentru grupul Telekom, pentru că pe lângă competiţia dură din piaţă şi procesul complicat şi complex de rebranding, cei doi operatori au avut de înfruntat şi impactul unei taxe introduse peste noapte de guver­nul Victor Ponta dar şi şocul, ce este drept programat, al reducerii tarifelor de interconectare. „Am fost nevoiţi să administrăm în paralel mai multe procese complexe: integrarea operaţională a companiilor, rebrandingul, dar şi activităţile obşnuite, la care s-au adăugat şi măsuri fiscale şi de reglementare neoprevăzute care ne-au obligat să ne reevaluăm planurile iniţiale şi au pus o presiune considerabilă pe obiectivele noastre de business.“
Doar reducerea tarifelor de interconectare, o decizie luată de Autoritatea de Re­gle­mentare în Comunicaţii, a avut un impact negativ de 22 mil. euro asupra profitului ope­raţional (EBITDA) şi de 60 mil. euro asupra veniturilor, spune Beckers. În plus, taxa pe stâlp a pus pe neaşteptate pe lista plăţilor făcute de companie o „factură“ de aproape 15 mil. euro. Recapitulând, grupul Telekom a pierdut în acest an venituri de 60 mil. euro şi 22 mil. euro la profitul operaţional şi s-a trezit că are de achitat o factură simi­lară cu cea a rebrandingului în contul taxei pe stâlp. „Este un impact substanţial negativ pentru companie“, spune apăsat Beckers.

Vânzarea clădirilor şi a cablurilor de cupru: o măsură raţională

Eforturile fostului Romtelecom de a-şi valorifica activele imobiliare dar şi cablurile de cupru care sunt dezafectate odată cu înlocuirea cu fibră optică, care au accelerat în acest an, reprezintă nişte măsuri „raţio-nale“ pentru un operator de comunicaţii, afirmă Beckers.
„Este o măsură raţională din punct de vedere al businessului pe care vrem să o realizăm cât mai rapid. Motivul pentru care facem acest lucru, vânzarea de active imobiliare şi a cuprului din infrastructura dezafectată, este că acela afacerea noastră principală este cea de telecomunicaţii. Tot ceea ce nu este legat de activitatea noastră de bază trebuie să fie monetizat şi reinvestit în tehnologie de prima mână. De ce să păstrăm active imobiliare care se deteriorează? Cuprul pe de altă parte este o tehnologie depăşită, iar dacă nu am valorifica noi aceste cabluri, ele ar fi probabil furate.“
Potrivit estimărilor din piaţă, grupul Telekom va obţine în acest an circa 20 mil. euro din vânzarea de active imobiliare şi a cablurilor de cupru.
Aceste eforturi au loc şi în contextul în care grupul a trecut în acest an prin două şocuri semnificative: reducerea tarifelor de interconectare - cu un impact puternic în profitabilitate şi venituri - şi introducerea, peste noapte, fără consultări prealabile, a aşa-numitei taxe pe stâlp de către guvernul Ponta. „Din punct de vedere al rezultatelor financiare, 2014 a fost caracterizat în principal de managementul şi identificarea unor măsuri care să contrabalanseze impactul dramatic asupra profitului operaţional al măsurilor de reglementare şi fiscale, dar şi al costurilor generate de rebranding.“
Vânzarea activelor imobiliare şi a cuprului a ajutat compania să nu-şi reducă investiţiile sau să îşi reducă personalul, afirmă Beckers. „Banii obţinuţi din vânzarea cablurilor de cupru «plătesc» pentru investi­ţiile în noile tehnologii şi ne asigură cash pentru a contrabalansa impactul măsurilor fiscale şi de reglementare din acest an. Dacă nu am face aceste lucruri ar trebui să reducem investiţiile sau personalul, lucru pe care nu l-am făcut şi nici nu vrem să îl facem.“

Despre fuziuni şi achiziţii: Roata a început să se învârtă

Întrebat care sunt posibilităţile ca în România să aibă loc o fuziune sau o achiziţie care să implice unul dintre jucătorii mari de pe piaţă, Nikolai Beckers a răspuns că „este greu de prezis ce se va întâmpla în 2015, 2016 sau 2017“, adăugând însă că la nivel european aceasta este tendinţa. „Roata a început să se învârtă în Europa, au loc asemenea tranzacţii în Germania, în Marea Britanie şi există discuţii şi pe alte pieţe.“
În România discuţiile despre o reducere a numărului de jucători au sens şi pe fondul veniturilor mici obţinute de operatori, afirmă Beckers. „La o piaţă de 20 de milioane de consumatori cu un nivel scăzut al venitului mediu lunar pe client (ARPU), supravie­ţuirea tuturor competitorilor de pe piaţă pe termen lung, în condiţii financiare sănătoase, este pusă sub semnul întrebării.“


#52
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,367
  • Înscris: 03.04.2004
In stilu' asta astia isi fac exit-ul (prin fuziune sau vanzare) in max 2-3 ani.
Si-asa le merge greu la nemti cu treburile prin economie de cand cu problema actuala a Rusiei si sunt disperati dupa banet, numai ca merg pe drumul clasic, aka 'haplea'.

#53
zedek

zedek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 408
  • Înscris: 29.01.2010
Ofertele lor pe mobil n-au nicio treaba cu alea de la Orange, Vodafone. Astia se cred acum 10-15 ani.

#54
cristinel07

cristinel07

    #MM93

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,136
  • Înscris: 26.07.2009
Clar sunt suparati ei de lume. Sigur o sa planga mereu, cat timp e bine pentru ei nu conteaza alte pareri.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate