Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nikolai Beckers, CEO Telekom România: "Ce ați văzut până acum e doar începutul"
Last Updated: Dec 27 2014 07:05, Started by
aris86
, Dec 18 2014 09:42
·
0
#1
Posted 18 December 2014 - 09:42
http://www.capital.ro/image-gal-605/2014-09/telekom-logo.jpg
Telekom România, compania care a luat naștere în urma rebrandingului Cosmote și Romtelecom, și-a propus să schimbe radical piața locală telecom. Cosmote și Romtelecom, companii cu venituri anuale de peste un miliard de euro, au trecut la brandul Telekom România în luna septembrie a acestui an, iar actualul CEO, Nikolai Beckers, care lucrează în Deutsche Telekom de 20 ani, consideră că noua companie este capabilă și va schimba total peisajul telecom din țara noastră. „Rebrandingul Cosmote și Romtelecom a fost cel mai mare eveniment telecom de pe piața românească. Cu această rebranduire am intrat într-o nouă eră caracterizată de standarde înalte, o experiență îmbunătățită pentru toți clienții, construită în jurul filozofiei One Stop Shop“, afirmă Nikolai Beckers. Conceptul one-stop-shop presupune, pentru clienți persoane fizice, că pot opta pentru broadband mobil și fix, voce mobilă și fixă și divertisment TV, având o singură factură. Pentru comunitatea de afaceri conceptul One Stop Shop presupune o experiență unică, adaptată, și un punct unic de contact pentru toate nevoile de comunicare: un portofoliu complet de soluții fixe și mobile, aplicații și soluții IT integrate, plus cea mai variată gamă de echipamente IT&C. http://www.capital.ro/uploads/2014-12/22-23-nikolai-beckers-50.jpg„Obiectivul nostru este de a face Telekom România prima alegere a clienților. Și pentru că un obiectiv clar are nevoie de o cale clară, pentru noi, această cale este un plan ambițios, foarte realist și fezabil cu mai multe inițiative strategice menite să transforme modelul nostru de funcționare, de a schimba regulile de piață și, în cele din urmă, să ne facă cel mai important operator integrat“, a precizat Beckers. Compania a investit anul trecut 170 de milioane de euro în dezvoltarea rețelelor 3G, 4G și FTTH. Magazinele au fost transformate astfel încât 43 dintre acestea respectă standardele noului brand. În plus, clienții au la dispoziție șapte concept stores. De asemenea, compania a cheltuit 15 milioane de euro pentru rebranding. „Deja am atins pe deplin unele dintre aceste repere strategice, în timp ce altele sunt în curs de implementare. Rebrandingul într-o puternică marcă germană a fost doar unul dintre cele mai importante repere, precum și lansarea ofertei integrată fix-mobil. Deci, ceea ce ați văzut până acum este doar începutul și trebuie să spun că am avut un start foarte bun, care ne face foarte încrezători“, afirmă Beckers. De altfel, noua companie contribuie semnificativ la performanța grupului Deutsche Telekom în Europa. Țara noastră este a treia ca mărime după Germania și Polonia în grupul Deutsche Telekom, iar Telekom România este numărul unu în grupul german în ceea ce privește numărul de abonați la serviciile de televiziune, numărul doi pe internet și numărul trei pe segmentul de telefonie mobilă. Deutsche Telekom are peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband. Grupul german este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Deutsche Telekom a generat venituri de 60,1 miliarde euro în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei. 4G, o prioritate Deși Cosmote a lansat mai târziu serviciile 4G, Telekom se concentrează anul viitor pe dezvoltarea rețelei pe care o consideră o prioritate. Telekom România are în prezent o acoperire 4G de 50% din populație în mediul urban și 27% din populația totală (urban și rural). În București, rețeaua 4G acoperă 98% din oraș, în timp ce în Brașov și Poiana Brașov, acoperirea este de 98%, respectiv 100%. Clienții care nu sunt în zona de acoperire a rețelei 4G au la dispoziție viteze de până la 43.2 Mbps. Rețeaua 3G acoperă 269 de orașe și 5.056 de localități. „Extinderea acoperirii rețelei 4G este o prioritate pentru noi și va fi una dintre zonele pe care ne vom concentra anul viitor“, a declarat Beckers. În ceea ce privește piața locală de smartphone-uri, aceasta s-a dublat în primele nouă luni comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, avansul fiind de 110%, conform datelor Telekom România. „Penetrarea smartphone-urilor va continua să crească. Pe de o parte este cunoscut faptul că românii sunt atrași de tehnologie, iar pe de altă parte telefoanele mobile inteligente au devenit din ce în ce mai accesibile în ultimele luni, lucru care a încurajat achiziționarea lor. Un factor important, care contribuie la vânzarea de telefoane inteligente, este dezvoltarea rețelelor 3G și 4G“, consideră Beckers. MINIINTERVIU Nikolai Beckers: „Ne simțim deja ca fiind numărul unu pe piața locală“ Capital: La ce capitol stați mai bine decât concurența? Nikolai Beckers: Cercetările noastre arată că atât clienții individuali, cât și cei de business, caută oferte cât mai simple, mai convenabile, care să provină de la un singur operator. Noi am „cutremurat“ piața când am lansat prima ofertă integrată fix-mobil. Oferta noastră este competitivă și accesibilă. Capital: Cât la sută reprezintă serviciile de voce și cât cele de date în prezent? Nikolai Beckers: Traficul de internet pe mobil a crescut cu 125% în primele nouă luni ale acestui an, mai mult decât dublu comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Serviciile 4G s-au extins semnificativ, traficul de date crescând cu 75%, în timp ce numărul de utilizatori activi de 4G s-a dublat în al treilea trimestru al acestui an, comparativ cu trimestrul doi. Capital: Credeți că se va renunța la tarifele de roaming la finele anului viitor? Nikolai Beckers: Aceasta este o decizie care aparține Comisiei Europene, nu pot să fac comentarii pe acest subiect. Capital: Când vor folosi românii telefoanele pentru plăți mobile la scară largă? Nikolai Beckers: Ideea de a folosi telefonul mobil pentru plăți este o promisiune dintr-un viitor care a devenit realitate. Există multiple tehnologii pentru plăți mobile, dar încă nu s-a impus niciuna pe piață. Consider că peste câțiva ani plățile mobile vor deveni comune pentru majoritatea utilizatorilor de smartphone-uri. Capital: Cum au fost vânzările de Black Friday? Nikolai Beckers: Am avut rezultate foarte bune anul aceasta. Cei mai mulți clienți au optat pentru pachetele de internet, TV și voce, iar telefoanele iPhone 4S 8 GB, Nokia X Dual SIM, LG 5II Dual SIM s-au vândut foarte bine. Traficul pe ClickShop.ro a crescut de nouă ori, iar vânzările de peste 120 de ori față de o zi normală. Germanos.ro a înregistrat un trafic de cinci ori mai mare. Capital: Când estimați că Telekom va deveni operatorul numărul unu din România? Nikolai Beckers: Noi ne simițim deja ca fiind liderul pieței în termeni de venituri și număr de contracte. Sursa: http://www.capital.ro/nikolai-beckers-ceo-telekom-romania-ce-ati-vazut-pana-acum-e-doar-inceputul.html |
#3
Posted 18 December 2014 - 10:08
aris86, on 18 decembrie 2014 - 09:42, said:
Capital: Când estimaţi că Telekom va deveni operatorul numărul unu din România? Nikolai Beckers: Noi ne simiţim deja ca fiind liderul pieţei în termeni de venituri şi număr de contracte. Sursa: http://www.capital.r...-inceputul.html |
#4
Posted 18 December 2014 - 10:08
Sta foarte prost cu simturile...sa-si schimbe doctoru'
|
#5
Posted 18 December 2014 - 10:12
Am renunţat la Cosmote în urmă cu câţiva ani din cauza imposibilităţii apelării în weekend în zona în care mă aflu (sudul Dobrogei ) , iar situaţia nu s-a schimbat în bine .
|
#6
Posted 18 December 2014 - 10:13
Pana acum nu am vazut decat dude. Ca un individ ne-tehnic ce sunt, am incercat de 2 ori sa gasesc informatii pe site-ul lor privind setarile pentru internet pe mobil sau o indicatie ceva. SIte-ul e praf, iar ofertele lor nelimitate sunt de jena.
|
#7
Posted 18 December 2014 - 10:23
Ce sa-ti spun, la RDS exista "One Stop Shop" de ani de zile si nimeni nu s-a mai laudat atat cu acest concept.....vorbe goale....
|
#8
Posted 18 December 2014 - 10:43
Ce abereaza nea Beckers asta, dar pana la urma asta e jobul lui... ar fi trebuit ca "reporterul" lu' peste prajit sa-i fi pus cateva intrebari adevarate, nu sa-l gadile cu periuta.
|
#9
Posted 18 December 2014 - 10:48
Nu sunt absolut deloc fan RDS, ba chiar din contra, insa le urez mult noroc celor de la T-mobile, si nu numai lor, in incercarea de a concura cu abonamentele RDS de 2, 3 si 4 E, care au nelimitat in retea, 200-300-500 min nationale, si 3, 4, 5 GB trafic internet, iar daca esti abonat RDS la alte servicii - asa cum sunt majoritatea ( eu nu !) ai si minute nationale si internationale nelimitate pt. aceiasi 4 E/luna....
Si am inteles ca in ultima vremne au si semnal mai bun, chiar si prin munti unde nu prinzi Vodafone... Eu personal sunt anti RDS, pt ca nu sunt multumit nici de internetul si nici de calitatea pt TV oferita de ei ( dar recunosc ca sunt f. pretentios), si nu sunt multumit nici de calitatea oamenilor lor de la relatii clienti, insa trebuie sa recunosc ca, abonamentele lor de mobil au devenit f. tentante - daca au si acoperire buna. Edited by loock, 18 December 2014 - 11:00. |
#10
Posted 18 December 2014 - 10:52
Acum 2 zile am lasat Telekom pentru Vodafone.
Oferta de la Telekom era: nelimitat convorbiri+200 mega trafic 20Euro sau 200 min+2G trafic tot 20Euro La portare Vodafone: nelimitat+2G trafic 15Euro + un samsung express2. |
|
#11
Posted 18 December 2014 - 10:52
#12
Posted 18 December 2014 - 10:54
#13
Posted 18 December 2014 - 11:30
loock, on 18 decembrie 2014 - 10:48, said:
Nu sunt absolut deloc fan RDS, ba chiar din contra, insa le urez mult noroc celor de la T-mobile, si nu numai lor, in incercarea de a concura cu abonamentele RDS de 2, 3 si 4 E, care au nelimitat in retea, 200-300-500 min nationale, si 3, 4, 5 GB trafic internet, iar daca esti abonat RDS la alte servicii - asa cum sunt majoritatea ( eu nu !) ai si minute nationale si internationale nelimitate pt. aceiasi 4 E/luna.... Si am inteles ca in ultima vremne au si semnal mai bun, chiar si prin munti unde nu prinzi Vodafone... Eu personal sunt anti RDS, pt ca nu sunt multumit nici de internetul si nici de calitatea pt TV oferita de ei ( dar recunosc ca sunt f. pretentios), si nu sunt multumit nici de calitatea oamenilor lor de la relatii clienti, insa trebuie sa recunosc ca, abonamentele lor de mobil au devenit f. tentante - daca au si acoperire buna. RDS-ul este ok, fata de telekom e chiar OK, dar e batut de granzii orange si vodafone. Dar pe low cost... e mai bun ca suficient. La munte si la mare... e dificil cu ambii. Am tot scris pareri pe aici. |
#14
Posted 18 December 2014 - 12:22
don_dannielo, on 18 decembrie 2014 - 10:52, said:
N-ai cum sa te lauzi cu voip. buzucan, on 18 decembrie 2014 - 11:30, said:
calitatea semnalului video este mai slaba ca la upc, dar nu multi observa lucrurile acestea, mai ales ca sunt multiii care sunt pe analog( hai UE cu legea aia). RDS-ul este ok, fata de telekom e chiar OK, dar e batut de granzii orange si vodafone. Dar pe low cost... e mai bun ca suficient. La munte si la mare... e dificil cu ambii. Am tot scris pareri pe aici. On topic: La bullshit sunt no.1! |
#16
Posted 18 December 2014 - 12:40
Si asa sunt rupti de realitate daca mai baga si niste aroganta de-asta se rezolva singuri baietii, fara sa-i ajute concurenta.
|
#17
Posted 18 December 2014 - 12:46
Sa-i spuna cineva astuia ca la romani nu merge cu prosteala de doi lei. Iar pentru rabranding, romanii au un proverb: lupu-și schimbă blana, dar năravul, ba.
Imi place ca si-a dat cu ruj pentru poza asta. |
#18
Posted 18 December 2014 - 12:48
Ce am văzut până acum este doar începutul?
Înseamnă că sfârșitul e tragic. În afară de culoarea aia idioată,nu au schimbat nimic. Dacă se apucau de perfecționat și extins 4G,îi rupeau pe ceilalți. Dar pe ei i-a interesat datul cu bidineaua. În orașul meu,personalul Telekom este atât de bine pregătit,încât îți va lăsa impresia că ori de-i pui să vândă potatoes în piață,ori să fie angajați ai Telekom,e același lucru. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users