Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Primul pas dupa infiintare PFA
Last Updated: Feb 18 2015 23:50, Started by
geutzu_00
, May 09 2013 09:59
·
0
#19
Posted 13 December 2013 - 19:10
Da.
In formular parca-s trecute mai multe: venit brut, cheltuieli, venit net. Edited by neagu_laurentiu, 13 December 2013 - 19:13. |
#20
Posted 13 December 2013 - 19:15
Pai daca eu declar 10.000 RON de exemplu. Platesc 5.5% CAS, pensie 244 (o sa optez pt valoarea minima) si 16% pe ce ramane dupa primele 2.
Dar daca am cheltuieli deductibile de 3000 RON/luna de exemplu, cum se procedeaza in cazul asta? |
#21
Posted 13 December 2013 - 19:17
Nu merge acum site-ul ANAF-ului sa vad formularul dar sigur are 3 campuri. La cheltuieli treci toate estimate sa afli venitul net.
|
#22
Posted 13 December 2013 - 19:20
Da, cica pana pe 14 e in mentenanta . Pana luni trebuie sa ma dumiresc cum e cu cheltuielile astea si cu impozitul. Cat declar, cum declar si cat platesc la urma urmei - ca asta e cel mai important
Multam de info si orice alta informatie e bineprimita. |
#23
Posted 13 December 2013 - 19:34
La venitul brut ai suma facturilor estimate (fara TVA), la cheltuieli cat stii ca vei avea plus pensii si sanatate si astfel vei obtine venitul net la care ei aplica 16%.
|
#24
Posted 13 December 2013 - 19:49
In declaratia 220 privind veninut estimat ai venit brut estimat (adica cat estimezi tu ca o sa incasezi anul viitor), cheltuieli deductibile estimate (adica cati bani o sa cheltui pentru a putea functiona) si venitul net estimat ( adica venitul brut - cheltuieli deductibile). Din acest venit estimat se calzuleaza impozitul si sanatatea sanatatea. Ai spus ca pentru pensii o sa platesti minimul acceptat. Deci, daca tu ai estimat ca o sa ai cheltuieli de 7000 lei si venituri de 8000, venitul net estimat o sa fie de 1000 lei. Pentru acest venit o sa platesti 160 lei impozit si 55 lei sanatate. Aceste plati sunt pe un an si le poti plati trimestrial.
|
#25
Posted 13 December 2013 - 19:53
Pensia e o cheltuiala deductibila si trebuie inclusa la rubrica cheltuieli. La fel si sanatatea, acum daca ei calculeaza sanatatea (din vara anului trecut parca) e ok, inainte nu ANAF-ul calcula sanatatea si de asta erau incluse acolo.
Edited by neagu_laurentiu, 13 December 2013 - 19:54. |
#26
Posted 13 December 2013 - 21:14
Cred ca se creeaza o confuzie intre venitul estimat si venitul realizat. Da, pensia, sanatatea si impozitul sunt cheltuieli deductibile si se iau in calcul atunci cand se depune declaratia 200 dar, cand vina vorba de venitul estimat acestea sunt procente din intreg venitul estimat. Da, de anul trecut se pot plati toate la ANAF.
|
#27
Posted 14 December 2013 - 08:46
Va multumesc, acum m-am lamurit cum e cu cheltuielile, veniturile, impozitele.
Legat de pensie - contractul cu casa de pensii se face inainte sau dupa ce mergi la Finante? Sau se face in mod automat pt ca poti plati la Finante? |
#28
Posted 14 December 2013 - 11:49
Acum e un formular la finante, 600, in care spui una-alta.
Edited by neagu_laurentiu, 14 December 2013 - 11:49. |
|
#29
Posted 16 December 2013 - 10:53
BiancaR, on 06 noiembrie 2013 - 15:51, said:
Dupa infiintarea PFA trebuie sa mergi la ANAF ca sa te inregistrezi. Vei depune declaratia 070 si declaratia 220 privind venitul estimat. Tot atunci va trebui sa procuri si registrele obligatorii pe care, de asemenea, le inregistrezi. In functie de felul PFA-ului vei depune sau nu si alte declaratii. Legat de registrele obligatorii: cei de la care le-am cumparat spuneau ceva de numerotarea paginilor/foilor. Se numeroteaza pagina cu pagina asa cum sunt cartile? Sau se numeroteaza fila cu fila? Multumesc |
#30
Posted 16 December 2013 - 13:20
Ai explicatii pt. fiecare document utilizat in contabilitatea specifica: http://www.finanteha...fp1040_2004.htm
Edited by neagu_laurentiu, 16 December 2013 - 13:20. |
#31
Posted 16 December 2013 - 18:33
Se numeroteaza fila cu fila. De obicei, sunt cam 100 file. Ai grija sa fie snuruite (adica sa aiba un snur care se vede in spatele registrului, la jumatate), altfel va trebui sa le snuruiesti tu.
|
#32
Posted 16 December 2013 - 18:55
Multumesc BiancaR.
Sunt snuruite si sigilate la sfarsit. O sa ma apuc sa le numerotez in seara asta si maine dimineata sa ma duc la Finante sa-mi declar intentiile . In afara de buletin si certificat de inregistrare mai am nevoie si de documentele ce le-am primit la Registrul Comertului (2 hartii cu activitatile secundare si inca ceva)? |
#33
Posted 16 December 2013 - 19:38
In principiu cam asta e tot ce trebuie. O sa mai completezi o cerere catre administratie pentru inregistrarea registrelor astea. Doamnele de acolo ar trebui sa fie suficient de dragute ca sa-ti dea una tipizata pe care tu doar sa o completezi.
gasesti aici un model de cerere, la sfarsitul articolului http://actelemele.ro...e-necesare-pfa/ |
|
#36
Posted 08 January 2014 - 23:08
neagu_laurentiu, on 09 mai 2013 - 10:35, said:
La ANAF (finante) completezi un formular de luare in evidenta, optezi pt. norma de venit (daca-i cazul) sau impozitare in sistem real. La real estimezi veniturile si trimestrial vei plati: impozit 16%, sanatate 5.5% si pensii (daca-i cazul) 31.3% dintr-o suma contractata. Citeste codul fiscal (daca nu vrei sa ai un contabil) si ai toate detaliile: In cazul unui PFA cu domeniu principal de activitate grupa CAEN 702 Activitati de consultanta in management, activitate principala 7021- Activitati de consultanta in domeniul relatiilor publice si al comunicarii, plus altele pe tema asta....si in cazul cand pe PFA voi incasa venituri lunare din niste proiecte, ce declar la ANAF? Ce sistem de impozitare? Stampila aia in cat timp trebuie sa o faci sau nu e cu timp, gen in x zile....? La ANAF pt declarare PFA trebuie sa mergi cu registrele alea 3 sau se merge ulterior ? Multumesc anticipat pt raspuns. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users