Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Primul pas dupa infiintare PFA
Last Updated: Feb 18 2015 23:50, Started by
geutzu_00
, May 09 2013 09:59
·
0
#1
Posted 09 May 2013 - 09:59
Buna. Am ridicat ieri certificatul de inregistrare al PFA de la registrul comertului. Domeniu de activitate : activitati ale agentiilor de publicitate. vreau sa fac o brosura cu spatii publicitare si sa o distribui gratuit.
Intrebarea mea: care e urmatorul pas dpdv legislativ ? ce trebuie sa fac acum ? Sa ma duc sa imi fac stampila, sa merg la fisc sa completez/depun ceva ?? Sunt efectiv in plop si nu am pe nimeni de la care sa ma informez, sunteti unica mea sursa Va multumesc si succes la toata lumea ! |
#2
Posted 09 May 2013 - 10:09
Cu certificatul de la Registrul Comertului mergi la ANAF sa te ia in evidenta din punct de vedere fiscal.
|
#3
Posted 09 May 2013 - 10:19
si unde anume la ANAF la ce departament ? Trebuie sa platesc ceva ? Si dupa ce urmeaza ? cum sta treaba cu taxe impozite, cum , cand se platesc ?
Multumesc. |
#4
Posted 09 May 2013 - 10:35
La ANAF (finante) completezi un formular de luare in evidenta, optezi pt. norma de venit (daca-i cazul) sau impozitare in sistem real. La real estimezi veniturile si trimestrial vei plati: impozit 16%, sanatate 5.5% si pensii (daca-i cazul) 31.3% dintr-o suma contractata. Citeste codul fiscal (daca nu vrei sa ai un contabil) si ai toate detaliile:
http://static.anaf.r...m#_Toc304299715 http://static.anaf.r...13.htm#cap2_con Pe urma vei primi o decizie de impunere cu scadentele trecute in clar. Formulare ANAF: http://www.anaf.ro/p...abili/formulare Ai intrat in hora, trebuie sa inveti sa joci. Norme de venit: http://static.anaf.r...e_venit2013.htm Edited by neagu_laurentiu, 09 May 2013 - 10:25. |
#5
Posted 09 May 2013 - 10:39
Da asa e, ma tot amanam ca sa ma informez mai bine ca etc. pana mi-am dat seama ca e mai biznis sa ma arunc cu capul inainte si prind pe parcurs.
Multumesc Laurentiu pentru indrumare si ii invit si pe ceilalti membri sa imi arunce un sfat o povata. Spor la toata lumea !! |
#7
Posted 22 May 2013 - 10:16
Buna ziua,
Aici gasiti informatii utile depre cum se poate infiinta un Pfa: http://www.avocat-fi...intare-pfa.html Iar aici gasiti cateva informatii utile referitoare la pasi care trebuiesc facuti dupa infiintarea unui Pfa sau a unei firme: http://www.avocat-fi...unei-firme.html Mult succes. |
#8
Posted 27 May 2013 - 08:19
Ca sa nu mai deschid topic aiurea, intreb aici:
Este nevoie sa pun stampila pe chitanta ? Edited by shadowgign2, 27 May 2013 - 08:19. |
#9
Posted 27 May 2013 - 08:23
Plecand de la textul de mai jos, nu e necesar din moment ce tu recunosti documentul ca fiind justificativ pentru contabilitate:
Codul fiscal said:
ART. 155 Facturarea (28) Semnarea şi ştampilarea facturilor nu constituie elemente obligatorii pe care trebuie să le conţină factura. Vezi si: http://www.finanteha...fp1040_2004.htm http://static.anaf.r...F_3512_2008.pdf Edited by neagu_laurentiu, 27 May 2013 - 08:28. |
#10
Posted 27 May 2013 - 16:16
Dar chitantierul trebuie sa fie inregistrat undeva? (precum registrul de incasari si plati etc)
|
|
#11
Posted 27 May 2013 - 16:18
Nu, nu trebuie inregistrat. Poate fi cumparat de la librarii sau editat pe calculator, important e sa alocati/folositi o plaja de numere/serii in mod cronologic.
|
#13
Posted 06 November 2013 - 15:51
Dupa infiintarea PFA trebuie sa mergi la ANAF ca sa te inregistrezi. Vei depune declaratia 070 si declaratia 220 privind venitul estimat. Tot atunci va trebui sa procuri si registrele obligatorii pe care, de asemenea, le inregistrezi. In functie de felul PFA-ului vei depune sau nu si alte declaratii.
|
#14
Posted 07 November 2013 - 22:34
Daca platesc pentru prima oara impozitul pe venit si CASS am nevoie de alte acte suplimentare?
|
#15
Posted 08 November 2013 - 16:56
Incepand cu data de 01.07.2012, competenta de administrare a contributiilor sociale datorate in conformitate cu prevederile capitolului II revine ANAF (administratiilor financiare in raza carora ai domiciliul fiscal) – conform art. V din OUG 125/2011. Atunci cand te inregistrezi ca PFA, in functie de venitul declarat ti se vor calcula impozitele pe baza declaratiilor depuse la inregistrare.
- baza lunara la care se aplica CASS, in cazul PFA, este venitul declarat de titularul PFA la ANAF (adica este venitul la care acesta doreste sa se asigure pentru pensie), care nu poate fi mai mic de 35% din salariul mediu brut (trebuie sa fie cel putin egal cu 741 lei) – art. 296^11 alin. (1) Cod fiscal. Cota este de 31.3%, rezultind o suma de plata de 232 lei lunar. |
|
#16
Posted 13 December 2013 - 18:52
Va salut,
O intrebare legata de venitul estimat va rog. Cand zici venit estimat, inseamna cu ce suma ramai de fapt dupa ce platesti 16%, 5.5%, pensie + ce crezi tu ca mai deduci. Corect? Multumesc |
#17
Posted 13 December 2013 - 18:57
Nu. Venitul brut, cu toate incluse pentru ca la cel declarat vei plati taxele si la final de an regularizarea.
|
#18
Posted 13 December 2013 - 19:09
Deci venitul facturat e cel estimat? Pentru ca in cazul meu brut=venit facturat, fiind la sistem real.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users