Uleiuri pentru motosape
Ultima postare: feb 09 2022 23:57, Inițiat de
laurentiudragos35
, mar 07 2013 23:46
·
0
#398
Publicat: 26 martie 2017 - 09:43
escher, on 25 martie 2017 - 22:19, said: am colectat pilitura de fier de pe surubul de evacuare,cam de marimea unei pastile de aspirina (ca volum). Una e bobul de cafea și alta e cafeau măcinată !!! Dacă era cît pastila, nu ar fi ieșit pe acel orificiu și nu mai vorbim de pilitură. Ci de un dinte de la o roată dințată ! Deci ? |
#399
Publicat: 26 martie 2017 - 13:21
mcjohn Eu m-am referit la volum si nu la mobilitatea sau imobilitatea particulelor ce alcatuiesc corpul.
Accept provocarea ta ,ca o sarja prieteneasca, si ma gandesc cu tristete, ca pastila aceea de "pilitura intarita",ar fi produs o constipatie cronica harnicei mele motosape. Editat de escher, 26 martie 2017 - 13:30. |
#401
Publicat: 27 martie 2017 - 04:02
escher, on 26 martie 2017 - 13:21, said: mcjohn Eu m-am referit la volum si nu la mobilitatea sau imobilitatea particulelor ce alcatuiesc corpul. M-am calmat . Privește ce am găsit in a mea ! (Norocosule !) DSCN0963.jpeg 34,8K 79 download-uri 2015_07_16__13_39_47.jpeg 92,47K 81 download-uri 2015_07_16__12_13_07.jpeg 56,63K 78 download-uri |
#403
Publicat: 27 martie 2017 - 21:28
A ! Am scris la vremea respectiv pe "Motosape ll". S-a spart cămașa unei zale de lanț, iar aceea a mai spart altele si s-au adunat ...
Escher s-a referit ca volumul total al pilituri era cit o pastila, iar eu am scos metal la propriu cit o pastila (iar pilitura cit 3 cutii de aspirine ) |
#404
Publicat: 28 martie 2017 - 19:37
Nu Aspenter de 100 mg, ci pastile Bayer tamponate de 5oo mg! Recunosc ca a fost nefericita comparatia dar cantarul meu de la bucatarie cantareste de la 3g in sus.
Pe de alta parte sunt multumit de uleiul ales, vazand ca altii au avut necazuri mai mari. L-am cumparat pentru ca, pe eticheta, era desenat un angrenaj cu ax melcat, ca la motosapa mea. |
#409
Publicat: 23 martie 2018 - 13:43
Buna colegi.Am o întrebare.Voi goluri uleiul dincutie anual sau la un anumit timp pt a scoate pilitura din cutie.La Loncinul meu la rece cam caraie daca vreau sa o utilizez .La cald intra usor in. Treapta de Viteza.Folosesc un ulei cu vascozitate mare si probabil si de aceea.Am spălat curat ia dupa rodaj si aiesit pilitura .As vrea sa il scot anul acesta dupa frezzare sa spăl cutia cu benzina sa decantez uleiul di sa il pun din nou filtrat.Ce zceti?Mulțumesc.
|
#410
Publicat: 23 martie 2018 - 14:01
Techmasters35, on 23 martie 2018 - 13:43, said: As vrea sa il scot anul acesta dupa frezzare sa spăl cutia cu benzina sa decantez uleiul di sa il pun din nou filtrat.Ce zceti? Dar dacă 10 lei reprezintă o sumă importantă, atunci filtrează-l de 10 ori. Poate ieși mai ieftin. Știi cum e cu făina și tărîțele .... !? |
#411
Publicat: 23 martie 2018 - 20:32
Am pus de curand o intrebare pe topicul de motosape referitor la uleiul de cutie, nestiind la vremea respectiva de existenta acestui topic. Mea culpa!
Pentru cine nu a dat pe acolo, intrebarea era legata de norma de ulei de transmisie recomandata pentru Kipor. Astazi am ajuns la mosie si m-am dus direct la utilaj sa ma uit pe etichete. Norocul meu a fost ca am cerut sa mi se livreze utilajul sigilat in cutie, caci in acest fel am toate etichetele si avertizarile pe utilaj, asa cum au fost lasate din fabrica. Daca le ceream sa mi se livreze montat, probabil ca o parte din etichete ar fi fost rupte de catre cei din service in momentul in care ar fi umplut cu lichide. Pe scurt, conform cu eticheta de la transmisie, Kipor recomanda a se utiliza "90# gear oil", adica in traducere un ulei de tip SAE 90 sau cum stie tot romanul, ulei monograd T90. In urma studierii mai multor materiale pe internet, se poate inlocui acest ulei monograd cu un ulei multigrad de tip 80W90 (asa cum stiu majoritatea) sau echivalentele: 70W90 80W145 sau chiar 75W145. Pentru cine nu stie, litera W se refera la winter (iarna). In cazul uleiurilor multigrad (atat de motor, cati si pentru transmisie), primul numar ne arata comportamentul la frig (pana cand uleiul incepe sa devina vascos), iar al doilea numar ne arata comportamentul la cald (adica temperatura pana la care rezista pelicula de ulei). Un alt lucru la care trebuie sa ne uitam atunci cand alegem un ulei de transmisie este legat de comportamentul acestuia fata de "yellow metal" (termen din engleza care desemneaza piesele acoperite cu bronz sau cupru). In cazul in care stim ca anumite componente din transmisie sunt tratate (acoperite sau facute din) cupru, alama sau bronz, atunci trebuie sa luam un ulei compatibil, altfel riscam sa deterioram transmisia. |
|
#413
Publicat: 25 martie 2018 - 02:48
la dacia mea aveam t 90 in cutie si a început să cârâie sa mârâie sa intre greu in viteze.. după ce am mai citit pe ici pe colo am dat in plus ceva bani si i am bagat castrol 80w90 si surpriza nu mai caraia si maraia si intra mai bine in viteza de unde am tras concluzia ca este mai bun ca t 90.deci recomand.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi