Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Uleiuri pentru motosape
Last Updated: Feb 09 2022 23:57, Started by
laurentiudragos35
, Mar 07 2013 23:46
·
0
#397
Posted 25 March 2017 - 22:19
Multumesc pentru articol si mentionez ca si acum, cand am facut schimbul de ulei, am colectat pilitura de fier de pe surubul de evacuare,cam de marimea unei pastile de aspirina (ca volum).
|
#398
Posted 26 March 2017 - 09:43
escher, on 25 martie 2017 - 22:19, said: am colectat pilitura de fier de pe surubul de evacuare,cam de marimea unei pastile de aspirina (ca volum). Una e bobul de cafea și alta e cafeau măcinată !!! Dacă era cît pastila, nu ar fi ieșit pe acel orificiu și nu mai vorbim de pilitură. Ci de un dinte de la o roată dințată ! Deci ? |
#399
Posted 26 March 2017 - 13:21
mcjohn Eu m-am referit la volum si nu la mobilitatea sau imobilitatea particulelor ce alcatuiesc corpul.
Accept provocarea ta ,ca o sarja prieteneasca, si ma gandesc cu tristete, ca pastila aceea de "pilitura intarita",ar fi produs o constipatie cronica harnicei mele motosape. Edited by escher, 26 March 2017 - 13:30. |
#400
Posted 26 March 2017 - 13:25
Eu in transmisie am un ulei foarte gros aproape ca valvolina te chinui sa tragi motosăpa când e rece dar la cald adică in sarcina cutia poti tine mana pe ea.si colegul Idl are dreptate cu ulei de transmisie.
|
#401
Posted 27 March 2017 - 04:02
escher, on 26 martie 2017 - 13:21, said: mcjohn Eu m-am referit la volum si nu la mobilitatea sau imobilitatea particulelor ce alcatuiesc corpul. M-am calmat . Privește ce am găsit in a mea ! (Norocosule !) DSCN0963.jpeg 34.8K 79 downloads 2015_07_16__13_39_47.jpeg 92.47K 81 downloads 2015_07_16__12_13_07.jpeg 56.63K 78 downloads |
#402
Posted 27 March 2017 - 13:33
Ce de zacaminte.... Nu cumva o fi uleiul prea subtire?
|
#403
Posted 27 March 2017 - 21:28
A ! Am scris la vremea respectiv pe "Motosape ll". S-a spart cămașa unei zale de lanț, iar aceea a mai spart altele si s-au adunat ...
Escher s-a referit ca volumul total al pilituri era cit o pastila, iar eu am scos metal la propriu cit o pastila (iar pilitura cit 3 cutii de aspirine ) |
#404
Posted 28 March 2017 - 19:37
Nu Aspenter de 100 mg, ci pastile Bayer tamponate de 5oo mg! Recunosc ca a fost nefericita comparatia dar cantarul meu de la bucatarie cantareste de la 3g in sus.
Pe de alta parte sunt multumit de uleiul ales, vazand ca altii au avut necazuri mai mari. L-am cumparat pentru ca, pe eticheta, era desenat un angrenaj cu ax melcat, ca la motosapa mea. |
#405
Posted 07 December 2017 - 20:03
Buna seara stimati colegi. Am hotarat sa bag in cutia de viteze a motosapei Progarden HS 1100BE ulei 85w-140, dar nu stiu ce sa aleg : Ravenol EPX GL5 sau Bestoil GL4 ?
|
#407
Posted 08 December 2017 - 21:42
Am renuntat sa mai comand bestoil. Am comandat T90 la ei ca era ieftin (11 lei 1l ). Inca nu a ajuns, de zici ca vine curierul din China pe jos si mai e si schiop. Cand o ajunge il trimit inapoi.
|
#408
Posted 09 December 2017 - 19:48
Cred că vine cu bicicleta și are pană la roata pe spate !
|
#409
Posted 23 March 2018 - 13:43
Buna colegi.Am o întrebare.Voi goluri uleiul dincutie anual sau la un anumit timp pt a scoate pilitura din cutie.La Loncinul meu la rece cam caraie daca vreau sa o utilizez .La cald intra usor in. Treapta de Viteza.Folosesc un ulei cu vascozitate mare si probabil si de aceea.Am spălat curat ia dupa rodaj si aiesit pilitura .As vrea sa il scot anul acesta dupa frezzare sa spăl cutia cu benzina sa decantez uleiul di sa il pun din nou filtrat.Ce zceti?Mulțumesc.
|
#410
Posted 23 March 2018 - 14:01
Techmasters35, on 23 martie 2018 - 13:43, said: As vrea sa il scot anul acesta dupa frezzare sa spăl cutia cu benzina sa decantez uleiul di sa il pun din nou filtrat.Ce zceti? Dar dacă 10 lei reprezintă o sumă importantă, atunci filtrează-l de 10 ori. Poate ieși mai ieftin. Știi cum e cu făina și tărîțele .... !? |
#411
Posted 23 March 2018 - 20:32
Am pus de curand o intrebare pe topicul de motosape referitor la uleiul de cutie, nestiind la vremea respectiva de existenta acestui topic. Mea culpa!
Pentru cine nu a dat pe acolo, intrebarea era legata de norma de ulei de transmisie recomandata pentru Kipor. Astazi am ajuns la mosie si m-am dus direct la utilaj sa ma uit pe etichete. Norocul meu a fost ca am cerut sa mi se livreze utilajul sigilat in cutie, caci in acest fel am toate etichetele si avertizarile pe utilaj, asa cum au fost lasate din fabrica. Daca le ceream sa mi se livreze montat, probabil ca o parte din etichete ar fi fost rupte de catre cei din service in momentul in care ar fi umplut cu lichide. Pe scurt, conform cu eticheta de la transmisie, Kipor recomanda a se utiliza "90# gear oil", adica in traducere un ulei de tip SAE 90 sau cum stie tot romanul, ulei monograd T90. In urma studierii mai multor materiale pe internet, se poate inlocui acest ulei monograd cu un ulei multigrad de tip 80W90 (asa cum stiu majoritatea) sau echivalentele: 70W90 80W145 sau chiar 75W145. Pentru cine nu stie, litera W se refera la winter (iarna). In cazul uleiurilor multigrad (atat de motor, cati si pentru transmisie), primul numar ne arata comportamentul la frig (pana cand uleiul incepe sa devina vascos), iar al doilea numar ne arata comportamentul la cald (adica temperatura pana la care rezista pelicula de ulei). Un alt lucru la care trebuie sa ne uitam atunci cand alegem un ulei de transmisie este legat de comportamentul acestuia fata de "yellow metal" (termen din engleza care desemneaza piesele acoperite cu bronz sau cupru). In cazul in care stim ca anumite componente din transmisie sunt tratate (acoperite sau facute din) cupru, alama sau bronz, atunci trebuie sa luam un ulei compatibil, altfel riscam sa deterioram transmisia. |
|
#413
Posted 25 March 2018 - 02:48
la dacia mea aveam t 90 in cutie si a început să cârâie sa mârâie sa intre greu in viteze.. după ce am mai citit pe ici pe colo am dat in plus ceva bani si i am bagat castrol 80w90 si surpriza nu mai caraia si maraia si intra mai bine in viteza de unde am tras concluzia ca este mai bun ca t 90.deci recomand.
|
#414
Posted 25 March 2018 - 10:42
T90 la mine faceai ochiuri pe cutie dupa juma de ora de frezat. Dupa 8ore a zburat si pentru 5 lei in plus am pus ulei auto de cutie. Peste calduț nu se urca nici in 2 ore de munca.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users