Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Casa Solara - Fara cheltuieli de incalzire/racire
Ultima postare: dec 25 2017 20:24, Inițiat de
dinpoplaca
, aug 17 2012 03:41
·
0
#73
Publicat: 09 ianuarie 2013 - 10:11
iuli11pic, on 06 ianuarie 2013 - 10:37, said:
Credeti ca se pot folosi pereti de beton prefabricati pentru o casa solara, precum cea prezentata de Cristi? Sau chiar construirea integrala a casei din pereti de beton prefabricati? Ce fel de pereti prefabricati. Daca nu ne spui exact ce vrei o sa dea lumea cu ghicitul pe-aici, se posteaza de-a moaca, si tot nu o sa stim exact ce vrei. poate ai poze, linkuri etc. Pereti de ciment turnati intre 2 bucati de polistiren? ca astia chiar nu merg. Editat de dinpoplaca, 09 ianuarie 2013 - 10:12. |
#74
Publicat: 09 ianuarie 2013 - 10:20
Ideia de prefabricat nu imi place pentru ca o consider un compromis pentru a face "cutii de chibrituri" pe banda rulanta. Vad o multime de dezavantaje si putine avantaje
1. platforma mare de turnare a cel putin doi pereti diferiti. Platforma ar putea deveni apoi fundatia unui garaj dublu plus magazie 2 inchirierea unei macarale, de cateva ori, pentru stocare si apoi ansamblarea finala: 3. proiect si manopera scumpe pentru ca dimensiunile proiectate sunt critice si meseriasi buni care sa le respecte intocmai. 4. timp mai lung de constructie pentru ca fiecare perete trebuie lasat sa se usuce cateva zile (poate mai mult) si apoi ridicat si stocat. Daca faci casa din boltari iti ia 4-5 zile sa ridici peretii, 4-5 zile sa-i tencuiesti si 3 ore sa torni betonul cu numai 3 meseriasi slab calificati Structura din boltari este continua pe cand cea din prefabricate este fragmentata in placi prinse la colturi cu stalpi de beton. Constructia cu prefabricate devine rentabila doar daca ai de gand sa faci cel putin un cartier. |
#75
Publicat: 09 ianuarie 2013 - 10:28
Jumate din ce zici e problema antreprizei de constructii. El ca beneficiar doar vede peretii adusi, descarcati cu macaraua si monolitizati la imbinari. Si factura.
Numai el stie de ce vrea asa. Poate are acces la prefabricate ieftine. Poate se teme de ww3. Cert e ca vrea si de data asta se si poate. Ca si masa termica e excelent; betonul e foarte dens, acumuleaza multa energie. Trebuie doar eliminate inteligent puntile termice. |
#76
Publicat: 09 ianuarie 2013 - 11:26
De ce ati ales varianta cu boltari ziditi si nu ati merg pe varianta clasica pe diafragme din beton armat?
Dupa calculele mele iese ceva mai scumpa varianta cu boltari. La capitolul rezistenta nu ma pricep dar fiind mai slab armat, peretele realizat pe sistemul cu boltari e probabil mai putin rezistent. Ca viteza de lucru e probabil mult mai eficient cu boltari. Puteti sa-mi dati mai multe detalii despre motivul pentru care ati ales aceasta varianta? |
#77
Publicat: 09 ianuarie 2013 - 11:54
Citeste pe www.TheNaturalHome.com.
Nu am vazut case facute din pereti de beton prefabricati "la comanda individuala". Asta ma face sa cred ca sistemul asta nu e rentabil pentru o singura casa.. Din ce am observat, in ultimii ani, nici blocuri nu se mai fac din prefabricate. Asta nu iti da de gandit? |
#78
Publicat: 09 ianuarie 2013 - 12:34
Daca raspunsul era pt mine, eu nu ma refeream la prefabricate ci la armarea si turnarea diafragmelor la fata locului, lucru care se face mult mai des in realizarea subsolurilor decat varianta cu boltari.
Nu ma intelege gresit, nu incerc sa combat metoda aleasa de tine. Nu am suficiente informatii incat sa o pot declara mai buna sau mai putin buna. Vreau doar sa inteleg de ce a fost aleasa. Daca se poate, te rog sa cuprinzi in explicatie factorii: cost, rezistenta si viteza de executie. Multumesc anticipat. |
#79
Publicat: 09 ianuarie 2013 - 14:10
Pai daca folosesti cuvantul "prefabricat" eu ce sa inteleg?
Casa nu se construieste ca un beci, sapand o groapa si apoi betonandu-i peretii. Trebuie construita " la suprafata" si apoi se aduce pamant pe laterale. E mult prea greu si periculos sa lucrezi intro groapa ca sa nu mai vorbim ca vei gasi foarte greu un teren cu un mal inalt, abrupt si orientat catre Sud. Nu uita ca trebuie sa pui un tub de drenaj pe langa fundatie iar peretii trebuie hidroizolati pe exterior. Si eu am sapat destul de mult dar suprafata excavata a fost mai mare decat suprafata casei, pentru a permite constructorilor sa lucreze pe langa ea. Sunt convins ca sunt solutii pentru montarea tuburilor de ventilatie si canalizare dar sa pregatesti si sa ancorezi cofraje pentru aproximativ 30m de pereti (fara peretele sudic) la 2-2,5 m inaltime inseamna mult lemn si multa manopera calificata. Peretii vor fi plini de curburi pentru ca oricat de des vei ancora cofragul tot se va deforma de la presiunea coloanei turnata de beton. Daca vrei, intradevar, sa ridici o asemenea casa atunci citeste inainte site-ul recomandat si apoi discutam cat vrei. Te voi ajuta cu mare placere. Nu sunt nici inginer constructor si nici arhitect ca sa fac calcule exacte de costuri si timp dar daca citesti blogul meu si acest forum atunci iti poti face o idee. Pana acum nu am auzit de o casa care sa fie terminata la timp si in costurile prestabilite. |
#80
Publicat: 09 ianuarie 2013 - 14:23
#82
Publicat: 09 ianuarie 2013 - 17:28
Nu numai eu am acces la constructii prefabricate ieftine, ci oricine. Ma rog, aproape ieftine si aproape oricine.
Eu despre sistemul asta vorbeam. Nu vad de ce nu s-ar putea inlocui boltarii de beton folositi de Cristi cu acest tip de pereti de beton prefabricati, dupa un calcul corespunzator. Da, @sebulbus a intuit destul de bine, incerc sa evit pe cat pot contactul cu diversi "dorei", indiferent cat de putin ar costa implicarea lor intr-o operatiune de acest tip, iar problema construtiei peretilor de beton sa revina fabricii respective. Oricum, multumesc pentru informatiile puse la dispozitie. Editat de iuli11pic, 09 ianuarie 2013 - 17:34. |
|
#85
Publicat: 09 ianuarie 2013 - 20:15
Cu un rost intrebam pretul pe mp de perete. Ca sa intuim ce fel de adaos practica respectivii. Un mp de perete de grosimea x are ca si constituenti o fractie de mc de beton, atatea kg de armatura si manopera pe care o putem aproxima cu o operatiune de cofrare-decofrare, armare si turnare diafragme, diminuata cu un procent oarecare care corespunde eficientei crescute a muncii repetitive.
|
#86
Publicat: 14 ianuarie 2013 - 13:14
. Prin montarea a doua obloane orizontale acoperite cu folie de aluminiu se poate mari cu peste 50% cantitatea de raze solare ce patrund in casa, iarna, sau altfel spus cream o fereastra virtuala mai mare cu 50% decat fereastra reala fara a afecta suprafata peretilori solari. Pe timpul noptii, obloanele se inchid si vor realiza, astfel, un strat de aer izolant, suplimentar, care va reduce pierderile prin ferestre. Pe timpul verii, obloanele nu vor mai reflecta razele in casa pentru ca soarele are un unghi de azimut mai mare si, in plus, se pot folosi in caz de furtuna sau antiefractie Daca , totusi, va deranjeaza atunci se pot demonta si pastra intro magazie.
Nu reusesc sa afisez imaginea explicativa asa ca o gasiti pe blogul meu la sfarsitul primei pagini, capitolul "FERESTRE". Poate imi explica cineva cum postez aici o imagine din calculatorul meu Editat de cristi302, 14 ianuarie 2013 - 13:31. |
#88
Publicat: 23 martie 2013 - 04:40
Mi-am cumparat zilele astea o noua jucarie; Un aparat care masoara CO2. In poza e ce am masurat afara. E cam scump (150$) dar cred ca una dintre cele mai tari jucari pe care le am.
IMG_20130320_123630.jpg 196,3K 80 download-uri In casa la mine aerul era de foarte foarte slaba calitate. Am masurat seara 1180PPM si CO2 crestea continu, si asta dupa ce am aerisit vreo 30 minnute in aceeasi zi. La 1000PPM porneste alarma si apare pe ecran un ventilator mic, ceea ce insemna ca aerul; din casa e de proasta calitate. Am o gaura de ventilatie pentru panoul de aer cald si am deschis-o putin. Pana dimineata aparatul masura 760PPM. Primul lucru dupa ce am vazut ce calitate proasta are aerul din casa m-am gandit la casa lui Cristi, si acum lucrez si eu pe un schimbator de caldura, ca sa aduc aer proaspat in casa continuu. CO2-Figure2.png 192,23K 95 download-uri Graficul asta arata ce efect are CO2 asupra a diferite activitati, la diferite nivele ale CO2-ului. Afara , cel putin aici unde locuiesc eu, sunt 353 PPM. |
#89
Publicat: 13 mai 2013 - 15:09
cristi302, on 14 ianuarie 2013 - 13:14, said:
. Prin montarea a doua obloane orizontale acoperite cu folie de aluminiu se poate mari cu peste 50% cantitatea de raze solare ce patrund in casa, iarna, sau altfel spus cream o fereastra virtuala mai mare cu 50% decat fereastra reala fara a afecta suprafata peretilori solari. Pe timpul noptii, obloanele se inchid si vor realiza, astfel, un strat de aer izolant, suplimentar, care va reduce pierderile prin ferestre. Pe timpul verii, obloanele nu vor mai reflecta razele in casa pentru ca soarele are un unghi de azimut mai mare si, in plus, se pot folosi in caz de furtuna sau antiefractie Daca , totusi, va deranjeaza atunci se pot demonta si pastra intro magazie. Nu reusesc sa afisez imaginea explicativa asa ca o gasiti pe blogul meu la sfarsitul primei pagini, capitolul "FERESTRE". Poate imi explica cineva cum postez aici o imagine din calculatorul meu Salut Cristi, te felicit ptr blog-ul tau si sper ca multi romani vor pune in aplicare realizarile tale, din pacate sunt foarte multi optuzi ..ignoranti, care nu pot face fata la noile tendinte in materie de incalzire/racire, nu stiu daca vei fi de acord cu mine dar in materie de incalzire solara, viitorul apartine CSP-urilor(eu unul sunt fan Concentrator Solar Parabolic), si ca sa revin, am o intrebare ptr tine soi sper sa ma ajuti, din pacate blugul tau a fost citit cam de un an, iar casa mea are ceva vechime, dar...am o zona in spatele casei neexploatata, este pe nord-est, acolo cam la 4 m de casa am camera hidroforului din beton Lat=1m/Lung=2m/Adanc=3m, dupa ce-am citit despre sistemul de racire prin pamant..te intreb daca pot folosi acest spatiu ptr racirea parterului, adica sa aduc aer din camera hidroforului, ptr o mai buna intelegere am sa fac o simulare 3D a zonei. Multumesc si astept un raspuns |
#90
Publicat: 17 mai 2013 - 07:39
Banuesc ca semnezi Dragos pe forumul Dacia.
Ideia ta este aproape identica cu cea propusa de mine pe blog. Tu ai, insa, avantajul ca folosesti camera hidroforului (deja construita) in loc de tuburi de fantana si vei avea o suprafata de transfer termic aproape tripla. Mare atentie la ermetizarea putului de apa ca sa nu tragi in casa RADON o data cu aerul rece. Ar trebui sa varuiesti anual peretii acestei camere pentru a evita formarea de mucegaiuri (inhalarea sporilor poate provoca boli ale aparatului respirator) |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi