Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Digi Mobil - Serviciu USSD
Ultima postare: oct 08 2015 06:40, Inițiat de
Ciubex
, nov 08 2010 23:55
·
0
#73
Publicat: 16 februarie 2015 - 11:21
@porcusoru tie ti se reseteaza datele la abonament pe data de 5 in fiecare luna.
La RDS se reseteaza datele in zilele de 1, 5, 10, 15, 20 si 25 a lunii in functie de o "distributie" pentru fiecare numar sau client in parte. Exista discutii legate despre aceasta "distributie" si ceva incercari de explicare a situatiei pe mai toate topicurile de pe aceasta arie. Editat de Ciubex, 16 februarie 2015 - 11:22. |
#74
Publicat: 16 februarie 2015 - 11:24
Ciubex, on 16 februarie 2015 - 11:21, said:
@porcusoru tie ti se reseteaza datele la abonament pe data de 5 in fiecare luna. La RDS se reseteaza datele in zilele de 1, 5, 10, 15, 20 si 25 a lunii in functie de o "distributie" pentru fiecare numar sau client in parte. Exista discutii legate despre aceasta "distributie" si ceva incercari de explicare a situatiei pe mai toate topicurile de pe aceasta arie. Asta am inteles si eu dupa ce am analizat mai bine °esenta° mesajului, insa nu era mai corect sa scrie 05.03.2015 decat 05.02.2015? Adica asa era normal, sau ma insel eu? |
#75
Publicat: 16 februarie 2015 - 11:27
Pai de ce sa scrie 5.03.2015? Nu imi dau seama... ah, te referi ca sa fii anuntat cand ti se va efectua urmatoarea resetare, da, ar avea o logica mai buna
Oricum, nu o sa-ti mai bati capul de acum cu data asta de resetare, nu se va schimba si cum spuneai si tu, ai inteles esenta. |
#80
Publicat: 07 octombrie 2015 - 19:47
FlorinXstyle, on 07 octombrie 2015 - 17:02, said:
Salutare. Am abonament digi de cateva zile si de cate ori incerc sa accesez *100# ramura "verifica consum" imi zice Ne pare rau.Cererea ta nu a putut fi finalizata in acest moment... |
#81
Publicat: 07 octombrie 2015 - 20:05
Cu SMS la 700 zice : Serviciu momentan indisponibil. Va rugam incercati mai tarziu. Iar in aplicatia My Digi cand d-au afisare cost din dreptul numarului de telefon imi apare o fereastra goala..
Ceva e in neregula.. Voi suna maine la Relatii Clienti sa cer explicatii.. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi