Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tencuiala exterioara casa caramid...

Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?

Care din urmatoarele optiuni este...
 Distante etrieri

Fisier corupt reapare in galeria ...

Ce condensator ar putea fi? TV Vo...

Problema droguri
 Soldat gradat profesionist - dipl...

Eroare incarcare formular

merita upgrade de la Ryzen 5 2600...

Intel i9 14900K cooler air Deepco...
 Curațare disc vinil

Atentie la site-ul FixShop.ro - p...

Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...
 

Digi Mobil - Serviciu USSD

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
82 răspunsuri în acest subiect

#73
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 9.890
  • Înscris: 03.02.2005
@porcusoru tie ti se reseteaza datele la abonament pe data de 5 in fiecare luna.
La RDS se reseteaza datele in zilele de 1, 5, 10, 15, 20 si 25 a lunii in functie de o "distributie" pentru fiecare numar sau client in parte. Exista discutii legate despre aceasta "distributie" si ceva incercari de explicare a situatiei pe mai toate topicurile de pe aceasta arie.

Editat de Ciubex, 16 februarie 2015 - 11:22.


#74
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.433
  • Înscris: 04.04.2008

View PostCiubex, on 16 februarie 2015 - 11:21, said:

@porcusoru tie ti se reseteaza datele la abonament pe data de 5 in fiecare luna.
La RDS se reseteaza datele in zilele de 1, 5, 10, 15, 20 si 25 a lunii in functie de o "distributie" pentru fiecare numar sau client in parte. Exista discutii legate despre aceasta "distributie" si ceva incercari de explicare a situatiei pe mai toate topicurile de pe aceasta arie.

Asta am inteles si eu dupa ce am analizat mai bine °esenta° mesajului, insa nu era mai corect sa scrie 05.03.2015 decat 05.02.2015? Adica asa era normal, sau ma insel eu?

#75
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 9.890
  • Înscris: 03.02.2005
Pai de ce sa scrie 5.03.2015? Nu imi dau seama... ah, te referi ca sa fii anuntat cand ti se va efectua urmatoarea resetare, da, ar avea o logica mai buna :)
Oricum, nu o sa-ti mai bati capul de acum cu data asta de resetare, nu se va schimba si :) cum spuneai si tu, ai inteles esenta.

#76
FlorinXstyle

FlorinXstyle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 110
  • Înscris: 24.01.2013
Salutare. Am abonament digi de cateva zile si de cate ori incerc sa accesez *100# ramura "verifica consum" imi zice Ne pare rau.Cererea ta nu a putut fi finalizata in acest moment...

#77
talex007

talex007

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.088
  • Înscris: 18.11.2005
Pentru ca trebuie sa accesezi *111# !Posted Image

#78
bits

bits

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.924
  • Înscris: 11.01.2007
Incearca*111#.

#79
FlorinXstyle

FlorinXstyle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 110
  • Înscris: 24.01.2013
Nu merge nici asa *111#  - Contul meu - Cost Control => InvalidOption :( Vreau doar sa vad cate minute nationale mi-au mai ramas...

#80
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.557
  • Înscris: 21.01.2013

View PostFlorinXstyle, on 07 octombrie 2015 - 17:02, said:

Salutare. Am abonament digi de cateva zile si de cate ori incerc sa accesez *100# ramura "verifica consum" imi zice Ne pare rau.Cererea ta nu a putut fi finalizata in acest moment...
Consumul poate fi verificat si prin sms gol la numarul scurt 700 sau prin contul digi care de client RCS&RDS sau bineinteles din aplicatia MyDigi.

#81
FlorinXstyle

FlorinXstyle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 110
  • Înscris: 24.01.2013
Cu SMS la 700 zice : Serviciu momentan indisponibil. Va rugam incercati mai tarziu. Iar in aplicatia My Digi cand d-au afisare cost din dreptul numarului de telefon imi apare o fereastra goala..
Ceva e in neregula.. Voi suna maine la Relatii Clienti sa cer explicatii..

#82
talex007

talex007

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.088
  • Înscris: 18.11.2005
Da-i un mesaj in privat lui Digi Helper si te ajuta el!

#83
Dante332

Dante332

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 121
  • Înscris: 30.11.2014
Sau așteaptă până se actualizează cost controlul, în 2 zile maxim ți se actualizează.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate