Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Digi Mobil - Serviciu USSD
Last Updated: Oct 08 2015 06:40, Started by
Ciubex
, Nov 08 2010 23:55
·
0
#73
Posted 16 February 2015 - 11:21
@porcusoru tie ti se reseteaza datele la abonament pe data de 5 in fiecare luna.
La RDS se reseteaza datele in zilele de 1, 5, 10, 15, 20 si 25 a lunii in functie de o "distributie" pentru fiecare numar sau client in parte. Exista discutii legate despre aceasta "distributie" si ceva incercari de explicare a situatiei pe mai toate topicurile de pe aceasta arie. Edited by Ciubex, 16 February 2015 - 11:22. |
#74
Posted 16 February 2015 - 11:24
Ciubex, on 16 februarie 2015 - 11:21, said:
@porcusoru tie ti se reseteaza datele la abonament pe data de 5 in fiecare luna. La RDS se reseteaza datele in zilele de 1, 5, 10, 15, 20 si 25 a lunii in functie de o "distributie" pentru fiecare numar sau client in parte. Exista discutii legate despre aceasta "distributie" si ceva incercari de explicare a situatiei pe mai toate topicurile de pe aceasta arie. Asta am inteles si eu dupa ce am analizat mai bine °esenta° mesajului, insa nu era mai corect sa scrie 05.03.2015 decat 05.02.2015? Adica asa era normal, sau ma insel eu? |
#75
Posted 16 February 2015 - 11:27
Pai de ce sa scrie 5.03.2015? Nu imi dau seama... ah, te referi ca sa fii anuntat cand ti se va efectua urmatoarea resetare, da, ar avea o logica mai buna
Oricum, nu o sa-ti mai bati capul de acum cu data asta de resetare, nu se va schimba si cum spuneai si tu, ai inteles esenta. |
#76
Posted 07 October 2015 - 17:02
Salutare. Am abonament digi de cateva zile si de cate ori incerc sa accesez *100# ramura "verifica consum" imi zice Ne pare rau.Cererea ta nu a putut fi finalizata in acest moment...
|
#79
Posted 07 October 2015 - 18:15
Nu merge nici asa *111# - Contul meu - Cost Control => InvalidOption Vreau doar sa vad cate minute nationale mi-au mai ramas...
|
#80
Posted 07 October 2015 - 19:47
FlorinXstyle, on 07 octombrie 2015 - 17:02, said:
Salutare. Am abonament digi de cateva zile si de cate ori incerc sa accesez *100# ramura "verifica consum" imi zice Ne pare rau.Cererea ta nu a putut fi finalizata in acest moment... |
#81
Posted 07 October 2015 - 20:05
Cu SMS la 700 zice : Serviciu momentan indisponibil. Va rugam incercati mai tarziu. Iar in aplicatia My Digi cand d-au afisare cost din dreptul numarului de telefon imi apare o fereastra goala..
Ceva e in neregula.. Voi suna maine la Relatii Clienti sa cer explicatii.. |
#82
Posted 07 October 2015 - 20:26
Da-i un mesaj in privat lui Digi Helper si te ajuta el!
|
|
#83
Posted 08 October 2015 - 06:40
Sau așteaptă până se actualizează cost controlul, în 2 zile maxim ți se actualizează.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users