Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Bucurestii de altadata
Last Updated: May 03 2024 18:10, Started by
ciureanuc
, Jul 14 2009 09:10
·
50
#3259
Posted 19 November 2018 - 01:02
Ermac, on 18 noiembrie 2018 - 22:51, said:
Poate pe viitor or sa apara si variantele originale. Multe secrete,documente,harti si poze zac prin sertarele unor persoane si institutii,unele nu vor aparea niciodata si se vor distruge cazand prada timpului,altele vor incepe sa apara odata ce persoanele ce le detin vor descoperi internetul,asta daca nu e prea tarziu,atat pentru ele cat si pentru acele persoane. |
#3260
Posted 19 November 2018 - 10:35
Ceva despre tunele, catacombe si reteaua de forturi are cineva ???
|
#3261
Posted 19 November 2018 - 12:17
1971. Se pot observa în dreapta, pe fundal, Dealul Patriarhiei, blocul turn de la P-ţa Naţiunile Unite (Blocul "Gioconda") şi cel de la Sala Palatului.
Edited by djl, 19 November 2018 - 12:19. |
#3262
Posted 19 November 2018 - 17:24
lil debul, on 19 noiembrie 2018 - 10:35, said:
Ceva despre tunele, catacombe si reteaua de forturi are cineva ??? http://www.mihailovi...o/archives/4933 Scrie "explorare urbana forturi București" și o sa gasesti mult material. |
#3263
Posted 20 November 2018 - 00:14
#3264
Posted 20 November 2018 - 23:56
Ce statuie se afla in Piata Victoriei in 1971 si unde a disparut? Pun pariu ca putini stiau ca a fost o statuie acolo.
Attached Files |
#3265
Posted 21 November 2018 - 01:18
Statuia ostasului sovietic, ce inlocuise pe cea inchinata corpului didactic parca.
|
#3266
Posted 21 November 2018 - 09:21
foto: Raymond Cunningham
statuia e amplasata la intrarea in cimitirul ostasilor sovietici https://www.google.r...!7i13312!8i6656 Attached Files |
#3267
Posted 21 November 2018 - 10:39
Oberv că acel fotograf a realizat mai mult fotografii color în Bucureşti în acel an. În a 2-a cu P-ţa Victoriei se observă şi un "Ikarus" 280 pe linia 34 mergând în direcţia Romană - Universitate. Cred că era unul dintre primele aduse în Bucureşti şi e interesant că nu pare aglomerat (posibil să nu fi fost oră de vârf sau fluxul principal să fi fost în cealaltă direcţie).
Miliţianul oare era pe o motocicletă "B.M.W."? Dacă tot am zis de fotografie, din Lista abonaţilor la serviciul Bucureşti 1973, pg. 331 Mi le-aş dori pe cele din 1945 şi 1947, dar sunt foarte scumpe Cică ăia care developau diapozitive le cam zgâriau (sau asta era prin anii '80) |
#3269
Posted 21 November 2018 - 13:08
iulie 1986; ebay.com
1 - Sos Orhideelor, aproape de intersectia cu Giulesti/Plevnei; IAMSAT era la nr 27-29 2 - Sos Titulescu la intersectia cu Bd Ioan Cuza Attached Files |
#3270
Posted 21 November 2018 - 14:03
djl, on 21 noiembrie 2018 - 13:03, said:
Dar linia expres 786 ce traseu a avut? Să le luăm pe rînd: 781 și 784 mergeau în Berceni, unul pe Metalurgiei, altul la Piața Reșița. 783 la aeroport. 782 parcă la Obor și 785 în Militari (sau invers). Cred că astea erau toate. 782 și 785 au avut un trai destul de scurt, cred că nu au apucat anii 2000. |
#3271
Posted 23 November 2018 - 00:07
Cine stie in ce perioada se scria Rumania si nu Romania? am niste echipamente electrice pe a caror eticheta scrie asa si nu stiu cum sa le datez.
|
#3272
Posted 23 November 2018 - 01:01
Anii '60 cred.
S-a afrimat în mod incorect că au demolat şi vila de lângă fostul "Cinema" Libertatea. Nu au demolat-o. Dar mic era cinematograful ăla. Edited by djl, 23 November 2018 - 01:01. |
#3273
Posted 23 November 2018 - 01:58
abancor, on 21 noiembrie 2018 - 14:03, said:
A existat? Să le luăm pe rînd: 781 și 784 mergeau în Berceni, unul pe Metalurgiei, altul la Piața Reșița. 783 la aeroport. 782 parcă la Obor și 785 în Militari (sau invers). Cred că astea erau toate. 782 și 785 au avut un trai destul de scurt, cred că nu au apucat anii 2000. Si a mai fost unul la fel 780 Piata Unirii - Prisma Corbeanca (concurenta la maxi taxi) in 2000, ca dupa ce s-a desfiintat nu l-a mai sters nimeni de pe statii (ca si 242 din Berceni). 782 Rosetti - Granitul prelungit experimental la Piata Puisor si desfiintat apoi, 785 era Militari - Obor. LIniile ramase in functiune 781, 784 si 785 s-au desfiintat dupa 2000 din lipsa cererii (tarif mai mare ca biletul normal, erau cu cartela) si a vechimii autobuzelor folosite (Saviemuri); doar 781 a avut ceva cerere si a fost inlocuit cu linia 381. Expresul de aeroport a ramas ca avea DAF. Edited by malmoth, 23 November 2018 - 02:02. |
|
#3274
Posted 23 November 2018 - 09:46
Foloseam destul de frecvent 781 sau 784, când eram sătul de metrou, pe traseul centru - Tineretului. Cu celelalte nu am mers în anii 90, cu excepția lui 785, cu care am mers de vreo 2 ori din Romană în Militari, în 96, cînd făceam școala de șoferi. Așa că țin minte că mergea pe Dacia - Ștefan Furtună (Vulcănescu) - Cotroceni - Militari. Ștefan Furtună era cu piatră cubică și se circula în ambele sensuri, lucru de neimaginat astăzi.
|
#3275
Posted 23 November 2018 - 13:32
Prima dată am mers cu expresul (781 cred) în Sept. 1997, deci acum 21 de ani şi un pic. De la Bd. Dimitrie Cantemir la P-ţa Sf. Gheorghe. Am mers de curiozitate. Dintre cele cu "S.A.V.I.E.M." doar cu 781 şi 784 am mers şi mai mult din dorinţa de a merge cu ele. Am mers şi prin dat atenţie la şofer, că mai văzusem lume făcând asta Dacă eram cu vreo 2-3 ani mai mare, cine ştie ce plimbări făceam.
780 ăla de prin 2000 ar fi trebuit fi făcut linie cu tarif normal, dar R.A.T.B. şi gândirea faţă de călător. Am găsit Ghidul R.A.T.B. din 2003 (îl pusesem în altă parte faţă de restul, de aia nu-l mai văzusem) şi am găsit nişte trasee ciudate, care probabil nu au circulat mult, gen P-ţa C.A. Rosetti - Voluntari. Care au fost anii în care au desfiinţat traseele preorăşeneşti - că ştiu că s-a întâmplat de 2 ori. O dată au băgat autobuze 'Dac' pe unele linii din oraş. Ajunseseră unele naşpa prin oraş, dar crescuse parcul circulant. În anii '80, cum 110 nu circula Duminica am mers de vreo 3 ori pe jos din zona Caşin în Floreasca. Care o fi avut ideea să numească o stradă de lângă biserică Str. Mânăstirea Caşin în loc Str. Biserica Domenii, că mulţi au ajuns că creadă că biserica se numeşte Caşin şi aşa îi şi zic mulţi. |
#3276
Posted 23 November 2018 - 17:03
Str. Domanei cu Str. Academei, circa 1930. În stânga, pe locul liber se aflase Cimenatograful "Lux". Acum e blocul ăla interbelic cilindric (se pare că construit de Societatea de asigurări "Adriatica"). În dreapta se află acum acea parcare. Sunt curios când și de ce au dispărut clădirile care se aflau pe locul parcării.
Bucuresti. Str. Doamnei cu Str. Academiei (cca 1930). Pe locul viran din stanga se afla acum blocul cilindric 46706031_486923928467125_2546374101346287616_n.jpg 80K 29 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users