Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
probleme cutie de viteze vw golf 4
Ultima postare: mar 14 2022 15:18, Inițiat de
blackpantera
, iun 22 2009 18:24
·
0
#20
Publicat: 08 martie 2012 - 08:26
@andreixyz, poti sa postezi un anunt in aria Servicii pentru a-ti face publicitate gratuita.
De unde esti? Am si eu o cutie ce a mers fara ulei mult timp. La un moment dat nu mai statea in viteza 5. Dupa aia in loc de viteza 5 nu mai era nimic (levierul se duce cam jumatate de cursa). Mai am o cutie similara, dar de benzinara (F17CR fata de F17WR de pe un Opel). Parca as face-o sa o am in beci de schimb |
#21
Publicat: 08 martie 2012 - 08:38
salutare
nu sunt pe forum pt reclama ci din pasiunea de a vb despre subiect referitor la cutiile tale : ma poti suna sau putem vb aici cea care sare din a 5 a nu ai specificat de pe ce masina e iar F17 de Opel ce defectiune are in principiu se poate repara orice ,depinde doar de costuri oricum decat sa le duci la fier vechi e mult mai util sa ajunga la mine pt piese P.S. daca F17 are ca defectiune un huruit in toate vitezele se poate duce la fier vechi eu sunt dn cluj |
#22
Publicat: 08 martie 2012 - 08:42
F17 sunt de pe Opel. Cu audi-ul inca nu am avut probleme de genul si sper sa nu am vreodata.
F17WR este cea cu probleme. Mai am o F17CR functionala. Banuiesc ca sincroanele sunt la fel la ambele. Diferenta fiind doar la pinioane. As vrea sa o desfac eu sa vad ce e in ea. De desfacut am desfacut-o sa ridic arborii ca sa pot scoate diferentialul din ea. Pinioanele din capul cutiei, cele de V5 par in regula. |
#23
Publicat: 08 martie 2012 - 19:58
sper ca am intelel
ai doua cutii de Opel una ok si una cu a-5 a defecta si cea defecta e compatibila cu masina ta desfa capacul de la a 5 a si vezi in ce stare sunt pinioanele in principiu poti pune de pe una pe cealalta sau desfa capacul la cea defecta si trimite-mi o poza cu ansamblul de a 5 a iti pot trimite eu kitul de reparatie (2 pinioane , furca , manson , inel sincron.....depinde ce ai defect) spor |
#25
Publicat: 08 martie 2012 - 22:48
ai toate sansele sa fie pinioanele de v5 aceleasi sau cu raport f putin diferit
diferenta semnificativa e la raportul de transmisie al grupului pt cutie de 1,7 diesel(opel combo) am toate piesele mai putin pinionul de atac si coroana in cazul in care ai nevoie de v5 |
#26
Publicat: 28 aprilie 2012 - 11:08
Salut,am un golf 4 tdi cu cutie manuala cu urmatoarele simptome:
cu rotile indiferent bracate sau drepte plecare de pe loc accelerare decelerare vitezele 1, 2, + 3 si 4 mod subturat (clankclank....clankclank... rulare...decelerare clunk.... accelerare clunk, clunk, clunk) toul ok la directie,se pare ca pocniturile vin de la cutia de viteze,ce poate sa fie si cam cat este manopera pentru demontare-montarea cutiei? |
#33
Publicat: 29 aprilie 2012 - 10:29
ori nu are ulei si s-a dus pe pustii un rulment cu ace din care o sa gasesti doar acele
expertul pejo vorbea de asta: http://www.btinterne...box_Failure.htm |
|
#34
Publicat: 29 aprilie 2012 - 23:01
salut si scuze pt intarziere
problema poate veni de la grup insa pana nu se desface cutia sunt doar presupuneri nu mai merge cu ea asa pt ca o poti distruge iremediabil in principiu e o preoblema de la sateliti sau vreun rulment spart costuri.....250ron manopera de reparatie a cutiei ,aprox 100ron un rulment |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi