Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Extraoptiuni cartela Cosmote
Ultima postare: sep 20 2015 15:07, Inițiat de
csachiri
, feb 24 2009 11:55
·
0
#1981
Publicat: 03 mai 2014 - 15:46
#1983
Publicat: 03 mai 2014 - 17:46
La astia daca vrei sa-ti dezactiveze extraoptiuni, trebuie sa ii apelezi la 1234 ? Cat de convenabila e extraoptiunea My Way de 2 euro (nelimitat* Romtelecom/Cosmote, 4 centi minutul national, 50 MB net) ? Am doar o singura cunostinta in Cosmote, restul sunt pe Orange/Vodafone. Din cate am calculat, daca reincarc cu 4 euro lunar, mi-ar mai ramane 2 euro convertibili in 50 minute nationale. Vorbesc in jur de 30 de minute lunar.
* - in limita a 500 min/zi. Editat de _Claudiu_, 03 mai 2014 - 17:49. |
#1993
Publicat: 05 mai 2014 - 10:34
Daca ati citit paginile anterioare cunoasteti problema mea cu Cosmote. Am fost taxat din credit pentru apelurile catre RTC fix avand active optiunile Freestyle si On Top Nelimitat. Sambata am fost la Germanos, am platit o taxa de 16 lei pentru a primi desfasuratorul convorbirilor urmand apoi sa ma adresez ANPC. L-am primit de dimineata pe email cu SMS de confirmare. Foarte prompti.
Iata cum sta treaba cu taxarea din credit: Pana pe data de 16.04 aveam activa optiunea My Style iar apelurile catre RTC sunt taxate corespunzator din minute. Incepand cu 17.04, ca si mai inainte am facut conferinta cu doua numere de RTC fix unde am fost taxat cu 0,35 euro pe apel pana la epuizarea creditului. desfasurator.pdf 228,04K 17 download-uri In webcare la info cost imi arata ca am activa numai optiunea freestyle si nu il pot folosi ca dovada la ANPC. In schimb voi face o poza la telefon cu mesajul afisat de la *123*1# unde mi se confirma ca am apeluri nelimitate in Cosmote pana la data de 17 05. extras oferta comerciala.jpg 140,51K 30 download-uri info cost.jpg 90,44K 31 download-uri o singura retea.jpg 136,38K 30 download-uri Astept 30 de zile calendaristice raspunsul la sesizarea facuta pe site si daca nu imi aloca cei 0,7 euro credit plus posibilitatea de a apela numere de fix din optiunea On Top Nelimitat, aceste documente vor ajunge negresit la ANPC. Editat de danutz1, 05 mai 2014 - 10:40. |
#1994
Publicat: 05 mai 2014 - 11:37
danutz1, on 05 mai 2014 - 10:34, said:
Daca ati citit paginile anterioare cunoasteti problema mea cu Cosmote. Am fost taxat din credit pentru apelurile catre RTC fix avand active optiunile Freestyle si On Top Nelimitat. Sambata am fost la Germanos, am platit o taxa de 16 lei pentru a primi desfasuratorul convorbirilor urmand apoi sa ma adresez ANPC. L-am primit de dimineata pe email cu SMS de confirmare. Foarte prompti. Iata cum sta treaba cu taxarea din credit: Pana pe data de 16.04 aveam activa optiunea My Style iar apelurile catre RTC sunt taxate corespunzator din minute. Incepand cu 17.04, ca si mai inainte am facut conferinta cu doua numere de RTC fix unde am fost taxat cu 0,35 euro pe apel pana la epuizarea creditului. desfasurator.pdf In webcare la info cost imi arata ca am activa numai optiunea freestyle si nu il pot folosi ca dovada la ANPC. In schimb voi face o poza la telefon cu mesajul afisat de la *123*1# unde mi se confirma ca am apeluri nelimitate in Cosmote pana la data de 17 05. extras oferta comerciala.jpg info cost.jpg o singura retea.jpg Astept 30 de zile calendaristice raspunsul la sesizarea facuta pe site si daca nu imi aloca cei 0,7 euro credit plus posibilitatea de a apela numere de fix din optiunea On Top Nelimitat, aceste documente vor ajunge negresit la ANPC. E haos total la ei in momentul de fata (dau dovada de profesionalism..cum zice cineva ). Si mie pe abonament pe webcare imi apare ca am activata casuta vocala...dar ea nu-i activata. Daca-i dau off mi se activeaza si apoi n-o mai pot dezactiva decat telefonic ca de pe webcare nu mai merge la ei off e on si on e off. Am expus si eu prob care o am cu ei. Am cerut dezactivarea incarcarii lunare a unui nr de pe abonament..am primit de la ei sms-ul de confirmare pt dezactivare si nu s-a dezactivat. In data de 20 am reincarcat acel nr. chiar daca nu mai trebuia si acum astept raspuns de la ei |
#1995
Publicat: 05 mai 2014 - 12:05
micutu82, on 05 mai 2014 - 11:37, said:
E haos total la ei in momentul de fata Sesizarea dvs. este în curs de analiză. Veți fi contacta în momentul în care avem toate detaliile necesare pentru a vă furniza un răspuns. Să mai spun că după prima sesizare am primit un bip de la 0760.49.63.63. Inițial am crezut că e vreun apel greșit de la cineva. Când am încercat să sun la acest număr era acel mesaj vocal specific ca și cum ai suna la 1234. |
|
#1996
Publicat: 05 mai 2014 - 12:22
senator, on 05 mai 2014 - 12:05, said:
Am aceeași părere. Eu am făcut cu vreo câteva săptămâni în urmă două solicitări la ei prin webcare pentru rezolvarea problemei cu parola pe două conturi și abia azi mi-au trimis un sms prin care mă anunță (țineți-vă bine): Sesizarea dvs. este în curs de analiză. Veți fi contacta în momentul în care avem toate detaliile necesare pentru a vă furniza un răspuns. Să mai spun că după prima sesizare am primit un bip de la 0760.49.63.63. Inițial am crezut că e vreun apel greșit de la cineva. Când am încercat să sun la acest număr era acel mesaj vocal specific ca și cum ai suna la 1234. Editat de micutu82, 05 mai 2014 - 12:23. |
#1997
Publicat: 06 mai 2014 - 10:43
Apropo de performanta profesionala a persoanei juridice fata de client in ceea ce priveste modul de tratare a unei probleme. Cunosc pe cineva care lucreaza la o firma in bucuresti pentru o firma din franta. Firma respectiva, sa fie mai ieftin, si-a externalizat serviciile de call center, helpdesk si chestii de genul asta. Acea firma din franta ofera servicii ca si rtc, cosmote, vdf. , etc. adica ofera televiziune, internet, telefonie fixa si mobila. Daca in romania...te rogi de iei sa-ti solutioneze o reclamatie in 30 de zile calendaristice (cf. legii) si nu cumva sa-i stresezi chiar daca-i vina lor, cei care raspund pe mail pt firma din franta sunt obligati, daca intarzie sa raspunda in 2-3 zile de la depunerea reclamatiei, sa-si ceara scuze pt disconfortul creat. Chiar daca nu rezolva problema in 3-4 zile si o rezolva in 15-20 zile...cand dau mailul sunt obligati sa bage aceasta mica fraza foarte importanta as zice eu. Ar trebui ca angajatii de la firmele mai sus mentionate, toate, sa faca cursuri gratuite de exprimare Sa stea intr-o clasa si sa zica in gura mare: "ne cerem scuze pentru disconfortul creat"
Editat de micutu82, 06 mai 2014 - 10:46. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi