Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Booking.com
Last Updated: Mar 25 2024 07:30, Started by
ortega
, Jan 17 2009 14:07
·
29
#955
Posted 09 September 2020 - 21:50
Mai ai o varianta cu bookingul: ai camere de 2 persoane dar daca te uiti la politica locului de cazare vezi ca accepta gratuit sau contra cost copii de anumite varste. Asa tu rezervi camera de 2 si copii vin gratis sau platesti la cazare. Eu asa am facut la o cazare si a fost ok nu mi-au zis nimic,pentru ca siteul lor camerele erau gratis pentru copii.
|
#956
Posted 10 September 2020 - 14:02
Da, dar pt asta trebuie sa ai acordul unitatii de cazare. Eu mereu am solicitat, indiferent daca a fost gratuit sau contra cost patul suplimentar.
In plus, nu la toate tipurile de camera se accepta paturi suplimentare. Cei meticulosi precizeaza in dreptul fiecarui tip de camera daca se poate adauga sau nu. |
#957
Posted 11 September 2020 - 22:23
Am purtat o corespondenta cu hotelul(care este unul foarte mare) eu spuneam despre ceva ei despre altceva. Aceeasi camera pe booking era numai pentru 2 persoane pe siteul lor puteau fi si copii. In conditiile astea am ajuns la receptie si ma asteptam sa-mi mai ceara bani(pe siteul lor era putin mai scump),dar nu a fost asa,mi-au spus ca totul e ok ,e platit si pot merge in camera.
Asta e patania mea,la alte cazari poate fi diferit. |
#958
Posted 07 April 2021 - 11:51
Atentie la rezervările pe booking si agoda. Cine merge cu copii sa fie atent daca in confirmarea rezervarii sunt toate persoanele inscrise,inclusiv copii care au cazare gratis. M-am trezit cu faptul ca cer bani in plus hotelurile pentru ca nu sunt toti trecuti in voucher. In momentul rezervarii vezi toate persoanele scrise,iar confirmarea e pe mai putine persoane. Am facut screenshoturi in momentul rezervarii le-am trimis celor de la agoda si booking dar nu rezolvi nimic. Nu stiu ce smecherie e aici: sunt intelesi cu cei de la hoteluri sau au softurile defecte. Si asta s-a intamplat la hoteluri care au promotii foarte bune pe o perioada scurta. Ca si exemplu eu am primit confirmare pentru 3 persoane iar pentru a patra mi-au cerut inca 120 de aed pe zi ,fapt care imi dubla pretul la cazare.
|
#959
Posted 27 May 2021 - 15:30
Sa va povestesc și eu pățania mea cu Booking com de zilele trecute. Am vrut sa fac o rezervare la un hotel din România. Prețul total era 2133 lei cu plata pe loc și nerambursabil.
În momentul când am făcut plata în loc sa îmi tragă suma de 2133 lei, mi-au luat suma de 3570 lei. Inițial am crezut ca am selectat eu din greșeală mai multe camere sau mai multe nopți dar după o verificare nu era nimic greșit. Totul era cum am selectat mai puțin prețul. Prima data am sunat la hotel, cei de acolo mi-au spus sa iau legătura cu booking. Dupa ceva căutări prin aplicație am găsit un număr de telefon și aici era disponibil suport-ul doar în limba engleza. Îmi răspunde o tanti căruia ii explic ce s-a întâmplat, ma pune în așteptare de cateva ori și tot incerca sa-mi explice ca ala era prețul, adica 3570 lei. La un moment dat apelul se întrerupe sau mi-a închis. Sun din nou, răspunde un indian de data asta, care nici el nu prea le avea cu engleza ca și mine... ) II explic din nou ce s-a întâmplat și apelul se închide din nou...!?!?!?! Văzând ca nu am ce face, apăs pe anulare rezervare, îmi era un pic de teama sa nu pierd și banii și rezervarea, fiind nerambursabil. Primesc confirmarea atât din aplicație cat și pe mail ca a fost anulat sejurul respectiv cu costruri 0 deoarece am anulat în primele 3 ore de la rezervare. Aici e bine de reținut ca în primele 3 ore de la rezervare puteți anula fără costuri suplimentare chiar daca rezervarea era nerambursabilă. Am sunat din nou la suport clienți și au spus ca îmi vor returna suma totala în 7-10 lucrătoare. Acum nu am ce face decât sa aștept și sa sper ca îmi vor retuna banii, am primit pe mail confirmarea ca îmi vor returna banii. Nu stiu ce s-a întâmplat, nici ei nu au știut sau nu au vrut să-mi spună ce s-a întâmplat. Folosesc booking de câțiva ani și nu am avut probleme de genul asta. |
#961
Posted 16 June 2021 - 09:48
Am un cod de 10% cash back (nu cel de recomandare, am primit de la ei pe mail). Stie cineva ce limitari sunt la folosirea creditului obtinut in urma rezervarii?
Am inteles ca rezervarea initiala trebuie sa fie de minim 100 euro. Dar nu gasesc informatii despre conditiile pt utilizarea ulterioara. |
#962
Posted 19 June 2021 - 15:12
Întrebare...
Proprietarul unde am stat mi-a băgat o vrăjeală după ce am plecat de acolo că a vrut să anuleze altcuiva rezervarea și a anulat-o pe a mea... Repet, după ce am stat acolo. Cred că în felul ăsta fentează el sistemul și nu ii ia comision... Întrebarea este, mă afectează pe mine cu ceva dacă, confirm că n-am stat acolo? User rating sau ceva de genul asta daca exista? |
#963
Posted 19 June 2021 - 15:15
Nu ai dat check-in pe booking la cazare? Teoretic n-ar trebui sa poata anula in cazu' asta. Nu te afecteaza cu nimic.
|
#964
Posted 19 June 2021 - 17:48
Am facut o rezervare si am introdus datele unui card de tip Travel (Sodexo Turist Pass) in aplicatie. Totul a decurs fara probleme, dar in aplicatia cardului vad ca nu s-a retras suma.
E posibil sa fie o problema cu genul asta de card, la booking? Hotelul unde am facut rezervarea accepta acest tip de card. |
|
#965
Posted 20 June 2021 - 10:57
Da, face asta sa nu ii ia taxe.
Am intalnit si eu in RO, dar omul macar mi-a dat o reducere ) Si m-a rugat pe m8ne sa anulez Edited by axisborn, 20 June 2021 - 11:01. |
#966
Posted 13 October 2021 - 21:26
Aveti idee în cât timp despagubeste Booking? Trebuie sa primesc o diferență de bani, am primit mesajul ca vor întra banii, dar de vreo 4 zile nu mișcă nimic prin portofel.
|
#967
Posted 15 October 2021 - 13:08
#968
Posted 09 January 2022 - 20:10
Are cineva idee la ce nivel Genius s-a ajuns?
Eu dețin momentan nivelul 3, asta însemnând: 1.Discounturi de 10-20% aplicate prețului înainte de taxe și impozite 2.Mic dejun gratuit 3.Upgrade de cameră gratuit 4.Asistență prioritară pentru toate rezervările Edited by callatis06, 09 January 2022 - 20:11. |
#969
Posted 16 May 2022 - 15:12
Aveti idee ce inseamna:
Booking.com plătește Beneficiați de un tarif redus pentru că Booking.com plătește o parte din preț. |
|
#970
Posted 17 May 2022 - 11:08
#971
Posted 18 May 2022 - 07:42
IrrelevantWhiteMan, on 16 mai 2022 - 15:12, said:
Aveti idee ce inseamna: Booking.com plătește Beneficiați de un tarif redus pentru că Booking.com plătește o parte din preț. Cred ca se refera la faptul ca daca platesti cand faci rezervarea, nu cand ai termenul de plata, beneficiezi de tariful redus. Am avut si eu asa o oferta, am intrebat la booking si mi-au raspuns astfel. dacrad2, on 07 aprilie 2021 - 11:51, said:
Atentie la rezervările pe booking si agoda. Cine merge cu copii sa fie atent daca in confirmarea rezervarii sunt toate persoanele inscrise,inclusiv copii care au cazare gratis. M-am trezit cu faptul ca cer bani in plus hotelurile pentru ca nu sunt toti trecuti in voucher. In momentul rezervarii vezi toate persoanele scrise,iar confirmarea e pe mai putine persoane. Am facut screenshoturi in momentul rezervarii le-am trimis celor de la agoda si booking dar nu rezolvi nimic. Nu stiu ce smecherie e aici: sunt intelesi cu cei de la hoteluri sau au softurile defecte. Si asta s-a intamplat la hoteluri care au promotii foarte bune pe o perioada scurta. Ca si exemplu eu am primit confirmare pentru 3 persoane iar pentru a patra mi-au cerut inca 120 de aed pe zi ,fapt care imi dubla pretul la cazare. Am patit si eu asa ceva recent. Am inchiriat o casuta cu doua dormitoare, am selectat numarul de persoane, 5, cand am rezervat, dar confirmarea a venit pe doi adulti. De aici, ceva discutii cu gazda, nu imi dau seama ce s-a intamplat. M-a derutat si faptul ca specifica ca se inchiriaza toata casa. |
#972
Posted 27 May 2022 - 10:13
kerkyra, on 18 mai 2022 - 07:42, said:
Cred ca se refera la faptul ca daca platesti cand faci rezervarea, nu cand ai termenul de plata, beneficiezi de tariful redus. Am avut si eu asa o oferta, am intrebat la booking si mi-au raspuns astfel. 1. Am setat pretul de 355 RON / noapte (booking arata 345.50 RON / noapte) 345.50 RON x 3 nopti = 1063.51 RON (booking a rotunjit la 1064 RON) --> totul OK. 2. Am doua tipuri de tarife, rambursabil si neramburasbil. Primul tarif putin mai mic ca e si normal --> totul OK. 3. Sa mergem pe primul tarif nerambursabil: Din cei 1063.51 RON, zice Booking.com plătește - 40,54 lei = 1022.97 RON Beneficiați de un tarif redus pentru că Booking.com plătește o parte din preț. 4. Ce nu inteleg eu, de ce plateste Booking acei 40.54 RON efectiv din tariful meu total? 5. Cei 15% comision se calculeaza dupa reducerea lor, adica la suma ramasa de 1022.97 RON sau include cumva si suma deja redusa de 40.54 RON? Asta nu inteleg eu. Intrebarile nr. 4 si 5 Attached FilesEdited by IrrelevantWhiteMan, 27 May 2022 - 10:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users