Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 

Booking.com

- - - - -
  • Please log in to reply
1177 replies to this topic

#991
Groh

Groh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,595
  • Înscris: 03.09.2008
Cine are Genius 3...se simte vreo diferenta la preturi?

#992
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007
Eu am. ai 15-20% reducere la cazari si e pe bune, am verificat la concediul precedent cand cautam cu sotia ceva cazare iar eu aveam preturi mult mai bune decat ce gasea ea nefiind logata.

#993
Groh

Groh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,595
  • Înscris: 03.09.2008

View Postgiuliani, on 21 iunie 2022 - 09:20, said:

Eu am. ai 15-20% reducere la cazari si e pe bune, am verificat la concediul precedent cand cautam cu sotia ceva cazare iar eu aveam preturi mult mai bune decat ce gasea ea nefiind logata.

Eu am 2 acuma dar la sfarsitul lunii am doua cazari si trec la Genius 3 si apoi mai apuc sa fac rezervari pentru urmatoarele vacante.

#994
callatis06

callatis06

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 26.01.2007

View PostGroh, on 21 iunie 2022 - 08:28, said:

Cine are Genius 3...se simte vreo diferenta la preturi?
https://forum.softpe...4#entry28674373

#995
Doggfather

Doggfather

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 948
  • Înscris: 26.09.2005
Are cineva vreun cod promotional ? Al meu a expirat chiar astazi cand m-am hotarat sa rezerv  ( -10% )

#996
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,546
  • Înscris: 14.04.2008
Mie mi-au trimis un cod promotional dupa ce am facut o rezervare, insa a expirat (au durata scurta de valabilitate).Poti face altceva: daca zbori cu wizz poti intra prin ei pe pagina booking, faci rezervarea si vei primi 10% (parca?) in contul wizz (ulterior).

#997
Deborah77

Deborah77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 22.07.2008
Patesc o chestie noua la booking. Gasesc un apartament care imi place, cu reducere genius 15% si mic dejun tot de la genius, pret pe la 2700 pe 7 nopti. Dupa ce il selectez si dau sa fac rezervarea, hopa...mi-l baga la 3200 aproape. Si de pe mobile imi face la fel. Am scris la customer service. Voua vi s-a mai intamplat asa?

#998
DarkEnemy

DarkEnemy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,278
  • Înscris: 19.07.2008
Incearca si din browser incognito si fara sa fii logata. Ori poate nu e mic dejun inclus sau alt serviciu si atunci taxeaza extra.


#999
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,623
  • Înscris: 12.12.2006
Poate este 2700 pentru alt numar de persoane. Verifica si asta.

#1000
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007
Verifica daca sunt corect trecute:
- nr de persoane sa corespunda
- politica pt copii, unele locatii au scrise jos in lista de conditii si termene taxele pt copii
- vezi daca nu exista taxe de curetenie obligatorii adaugate

#1001
esatrop

esatrop

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 02.05.2011
Salutare!
Am facut o rezervare la Roma pentru luna octombrie, 4 nopti, pentru 2 adulti si 1 copil.
Cautarea am efectuat-o introducand la detalii, pe langa perioada, si nr. de persoane( diferentiat,  2 adulti si 1 copil, alegand varsta copilului din optiunile existente).
Pentru locatia aleasa am avut 2 optiuni de pret, pentru 3 persoane respectiv pentru 4 persoane, celelalte detalii ale apartamentului fiind identice(suprafata, dotari, etc.).
Am ales optiunea pentru 3 persoane, aceasta avand in descriere nr. de paturi suficiente pentru 3 persoane.
Am platit si am primit confirmarea rezervarii in cont, cu urmatoarea precizare ''Capacitate maximă 4 adulti - Prețul total se bazează pe tariful pentru numărul de oaspeți pentru care ați rezervat (2 adulți). Pentru oaspeți suplimentari este posibil să se perceapă costuri suplimentare - până la atingerea capacității maxime''. Despre copil nimic, nu e mentionat nicaieri...nici in cont nici in versiunea printabila a confirmarii rezervarii.
Ca o paranteza, la un sejur anterior de acum 3 saptamani, rezervat tot prin booking, copilul era mentionat in a doua pagina a rezervarii printabile (chiar daca in prima pagina era trecut " pret pentru 2 persoane") dar la sejurul in cauza nu e mentionat decat " pret pentru 2 persoane" iar in a doua pagina " pentru maxim 4 persoane".
Repet, cautarea am efectuat-o pentru 3 persoane, de altfel si istoricul cautarilor din cont este peste tot pentru 3 persoane.
Am si varianta anulare gratuita dar nu am facut pana acum o anulare cu rambursarea banilor si nu stiu ce "presupune"  adica cat dureaza, comision (desi ei spun ca e zero...) sau alte aspecte.
Am trimis e-mail la relatii clienti dar de 2 zile nu am primit nici un raspuns.
Aveti idee care e "smecheria" lui booking.com in acest caz, ati intalnit o astfel de situatie?
Multumesc anticipat!

#1002
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,546
  • Înscris: 14.04.2008
Inteleg ca e vorba de acelasi apartament, cu optiuni de pret pt 3, respectiv 4 persoane.
Cati ani are copilul si ce scrie la politicile proprietatii( copii si paturi suplimentare)? Se incadreaza sau nu la gratuit? Ai pret de baza doar pt 2 pers si a treia plateste suplimentar?
Cel mai bine intreaba proprietatea, ei sunt cei mai in masura sa te lamureasca. Si cei de la booking tot raspunsul lor ti-l vor trimite.
Ca idee, anul trecut am facut o rezervare pt 3 pers (adulte!), la un apartament cu capacitate de 3, fara variante de pret pt 2 pers sau pt 3 pers. Am primit imediat e-mail de la proprietate ca pretul afisat e pt 2 pers, pt cea de-a treia trebuie sa platim suplimentar xxx €. Am anulat, pt ca aveam alternative mai bune.


#1003
dansysro

dansysro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,593
  • Înscris: 13.06.2005
Anulezi și rezervi din nou pt 3 pers, nu 2+1...doar o idee

#1004
esatrop

esatrop

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 02.05.2011
Multumesc pentru raspunsuri si sugestii.
Copilul are 16 ani, si i-am selectat varsta la inceputul procesului de rezervare (ai optiune pana la 17 ani).
La politica proprietatii referitoare la copii si paturi suplimentare e trecut la copii 0-2 ani, la cerere, patut gratuit sau pat suplimentar 3E/noapte/copil respectiv copil 3-4 ani pat suplimentar 3E/noapte/copil (nu ma incadrez aici si oricum cred ca ar fi fost valabil in cazul care am fi fost 2 adulti si 2 copii din care unul intre 0-4 ani, unul ar fi dormit pe canapea si unul in pat/patut, si as fi ales optiunea de pret de 3 persoane ). Nu exista alte precizari de genul pret de baza pentru 2 persoane si a treia plateste suplimentar.
Logic copilul ar trebui sa se incadreze la gratuit atata timp cat exista in apartament (65mp suprafata) 1 pat dublu si o canapea extensibila (la ultimele 3 sejururi am avut aceleasi dotari si ne-au fost suficiente) , in conditiile in care repet erau 2 optiuni de pret (pentru 3 sau 4 pers.) pentru acelasi apartament (aceleasi dotari) si am ales pe cea pentru 3 persoane.
De ce atunci acea formulare in coada de peste din confirmarea rezervarii ''Capacitate maximă 4 adulti - Prețul total se bazează pe tariful pentru numărul de oaspeți pentru care ați rezervat (2 adulți). Pentru oaspeți suplimentari este posibil să se perceapă costuri suplimentare - până la atingerea capacității maxime'' ? .
O fi in functie de toanele proprietarului!!!
In plus taxa de statiune pe care booking spune ca trebuie sa o platesc acolo e calculata pentru 2 persoane nu 3 (nu e nici o problema sa o platesc si pentru copil acolo dar ...as prefera doar asta sa fie costul suplimentar).
Intre timp raspunsul booking la sesizarea mea se lasa asteptat asa ca o sa dau mesaj si proprietarului poate ma lamureste el ( am luat si eu in calcul varianta asta, presupunand ca raspunsul booking ar fi indicat asta.
Am facut si o simulare pentru 3 adulti pentru aceeasi locatie, la 2 saptamani dupa perioada rezervata (intrucat mai devreme nu era disponibil), pentru acelasi nr. de zile si zile ale saptaminii, pretul fiind acelasi ca pentru 2 adulti si 1 copil de 16 ani.
Cred ca e si varianta sa anulez si sa rezerv din nou pentru 3 adulti dar ar trebui sa platesc din nou dupa anulare (sper sa fie acelasi pret) si sa astept nu se stie cat returnarea banilor platiti initial. Mi-ar conveni mai mult o echivalare sa zic asa si confirmarea rezervarii pentru 3 adulti dar la cum se misca serviciul clienti al booking nu stiu daca e posibil.
Sper sa rezolv intr-un fel in final.
O seara buna va doresc.

#1005
esatrop

esatrop

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 02.05.2011
Intre timp am primit raspunsul proprietarului - '' prețul variază de la 2 la 3 persoane, ar fi bine să anulați și să refaceți rezervarea''.
Deci fac rezervare pentru 2 adulti si 1 copil, aleg optiunea de pret pentru 3 persoane (mai era doar o optiune de pret pt. 4 pers., mai scumpa), platesc si primesc confirmare pentru 2 persoane cu precizarea pe care am mentionat-o mai sus si raspunsul proprietarului....Cu alte cuvinte trebuie sa platesc in plus pentru copil la proprietate daca nu anulez...
Asta e smecheria booking de a te ''agata'' cu pret foarte bun (recunosc ca e in urma unor comparatii) dar practic e o inselatorie. Cred ca si daca anulez si rezerv din nou pentru 3 adulti (in urma unei simulari pretul e identic cu cel pentru 2 adulti si 1 copil de 16 ani) confirmarea o sa o primesc tot pentru 2 persoane...
Mai au si tupeul cei de la booking de a spune ca daca mai fac 10 sejururi cu ei trec la genius 3 (acum sunt la 2) . Cu smecherii de genul ăsta pas...(ma felicit ca din cele 3 sejururi in Europa de luna trecuta doar unul a fost cu booking).
Nu vreau sa va plictisesc cu situatia mea, concluzia e ca trebuie sa cititi cu atentie ce scrie in confirmarea rezervarii si sa actionati in consecinta.
S-auzim numai de bine!

#1006
edy_wheazel

edy_wheazel

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,023
  • Înscris: 31.07.2007
Nu ii nici o smecherie. Sper ca am inteles bine, da' in principiu capacitatea standard e de 2 persoane iar tariful afisat este pentru varianta asta. Daca apar persoane in plus (si exista posibilitatea de extrabed) tariful se modifica in consecinta, insa pretul de baza afisat este pentru doua persoane.

#1007
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022
Pai da ,caci dupa 12 ani trece la alta schema de plata copilul. In situatia ta aleg 3 adulti, alegerea e clara, la fel si oferta si camera trebuie sa aiba mentionat numarul de paturi sau sa le poti configura.
Eu am renuntat la cazari fiindca pozele camerei erau identice indiferent ce configuratie alegeai, intr-un final am gasit una care scria explicit tipul patului si era si poza cu el.
Sa vezi ce misto e cand ai 2 copii ca iti trebuie camera pentru 4 adulti 😂😂

#1008
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,546
  • Înscris: 14.04.2008
esatrop, poti schimba nr de pers si fara sa anulezi. Stiu ca exista optiunea asta, cauta “modifica rezervarea” si vezi ce poti face.
Copilul e destul de mare, ar fi bine ca de acum incolo sa faci rezervari direct pt 3 pers. Taxa de statiune noi am platit-o mereu la proprietar, indiferent daca am achitat direct la cazare sau inainte, cu cardul. Copiii de regula sunt scutiti, varsta variaza in functie de cum au stabilit autoritatile locale.
In ceea ce priveste neclaritatea pretului final, nu stiu daca e vina Booking-ului sau a proprietarului (practic el completeaza toate datele). Zic asta pt ca am intalnit cazari unde in prezentare nu exista loc de dubii, camerele/apart sunt bine definite , la fel si preturile in functie de nr ocupantilor.

Edited by dariuscha, 10 July 2022 - 11:39.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate