Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
tehnologie militara
Last Updated: Jun 30 2009 14:09, Started by
gi_fubar
, Oct 17 2008 21:13
·
0
#19
Posted 02 April 2009 - 15:21
bineinteles ca e indicat, altfel ar fi naspa. idea e, ca trebuie respectat cu strictete.
ILS e o chestie superfaina, problema apare cand din diferite motive nu-ti functioneaza. poza-i din F16 Falcon 4.0 AF. poate chiar cel mai bun simulator de avion militar accessibil publicului. asta zice si lumea de pe frugalsworld, printre care nu-s putini piloti, chiar de F16 in RL. din nefericire softul are deja 4 anisori, dar avand in vedere ca fanii de flightsim sunt o nisa, asta e. la aterizare iti apare jos o line in HUD care-ti indica AoA-ul grafic, http://www.pantherde...nding/land3.gif in acea simulare am incercat si eu diferite AoA-uri la incarcaturi diferite la aterizari, cu problemele descrise mai sus, la nerespectare. |
#20
Posted 02 April 2009 - 16:26
Falcon 4 e un sim. mare , e cea mai completa modelare a unui F-16 C dar e cam vechi ; a fost dezvoltat incepand cu 1993 de Microprose si finalizat in 98-99 ;
Flight modelul e cam simplist , lipsesc trepidatiile de la limita stall-ului si alte efecte pe care le intalnim in Flanker de ex. ; Cel mai bun flight model il are Il-2 Sturmovik . |
#21
Posted 02 April 2009 - 16:38
la AF s-a mai lucrat, chiar si dupa releasul din 2005.
dar asta, impreuna cu "Lock On" e cam tot ce merita mentionata pentru fanii de jetsimuri. din pacate. |
#22
Posted 30 April 2009 - 10:14
#23
Posted 04 June 2009 - 13:59
Microbiștilor, nu știu dacă asta se potrivește aici, dar uite un interviu cu Ion Dobran:
http://www.jurnalul....ani-510112.html Eu nu știam că a supraviețuit războiului... E foarte mișto articolul. |
#24
Posted 30 June 2009 - 14:09
Anjin`, on 4th June 2009, 14:59, said: Microbiștilor, nu știu dacă asta se potrivește aici, dar uite un interviu cu Ion Dobran: http://www.jurnalul....ani-510112.html Eu nu știam că a supraviețuit războiului... E foarte mișto articolul. Pe subiectul ăsta, vă recomand cartea Misiune de sacrificiu de Radu Theodoru. Autorul descrie în detaliu crâncenele dog fight-uri între Messerschmidt-urile 109 G pilotate de ai noștrii și aparatele americane și ulterior lui 23 august, cele nemțești. [ http://img33.imageshack.us/img33/2276/scan0001.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ar fi interesantă o dezbatere de genul Messerschmidt 109 G versus Mustang versus Focke-Wulf Fw 190, avioane ale căror îndârjite și sângeroase confruntări sunt incitant prezentate în carte. [ http://www.aviationart.nl/Messerschmitt_ME109_G-14.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Messerschmidt 109 G, mai multe pe http://en.wikipedia....rschmitt_Bf_109 [ http://www.historylink101.com/ww2photo/p-51-mustang.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] P-51 Mustang, despre el pe http://en.wikipedia....ki/P-51_Mustang [ http://media-2.web.britannica.com/eb-media/70/76170-004-4823DE74.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Focke-Wulf Fw 190 detalii pe http://en.wikipedia....cke-Wulf_Fw_190 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users