Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
D,TD,HDI,JTD, CRD,TDDI,TDCI, D4D, DTI,CRDI,TDI...
Ultima postare: apr 12 2019 23:18, Inițiat de
MAK
, iun 13 2006 18:14
·
0
#1045
Publicat: 18 martie 2008 - 17:49
vlad_pop, on Mar 18 2008, 13:26, said: Stai un pic sa ne intelegem...tu vrei sa zici ca afectezi un motor diesel daca il turezi mai tare iar la un benzinar ii face placere??? Eu unul nu sunt absolut deloc de acord cu asta. Bine nu ii face la niciunul insa benzinarele sunt motoare de turatii mai mari si sa fim realisti au si uzura mai mare deoarece arderea este mai uscata. Mai am si un Golf 1 din 83 1.6 Diesel simplu cu motorul original din fabrica (nu a fost niciodata reparat). Cand l-am cumparat adica acum 7 ani avea doar 78.000 km si crede-ma ca de nu l-am forjat saracul...in toate felurile posibile si anume: - liniute (o gramada) - burnout-uri - concursuri - viteze f mari pt el tinand cont ca este in 4 trepte am prins 160km/h (pe drum drept) si multe altele... Acum are 164.000 km, merge ca in prima zi cand l-am cumparat,am fost anul trecut la mare cu el si am avut consum de 4.3 l, ulei nu consuma deloc. In tot timpul acesta am schimbat doar planetarele, un pivot si un capat de bara in rest doar consumabile. Oare un benzinar cum rezista la toate chinurile astea...?eu unul zic ca mai schimbam si motorul de cateva ori. si o masina alergata, dupa cum spui tu, la un moment dat o sa zica gata, pana aici! am vazut si eu masini d-astea care aratau foarte bine! liniute, burnout etc etc etc... dar vezi tu, toate lucrurile bune au un sfarsit! Editat de MAK, 18 martie 2008 - 18:36. |
#1047
Publicat: 18 martie 2008 - 21:35
MAK, on Mar 18 2008, 20:18, said: Salut, furiosule vezi ca nu sintem pe mirc, aici scrii cum trebuie ori dispari ( suspend ). D si I este o problema de marcheting, iar motorul AXR este primul diesel de la VAG care s-a facut euro 4, probabil din cauza asta au pus D si I rosu. Da, este mai pretentios decit un TDI cu pompa distribuitoare si la motorina si la ulei. Editat de Dan_2Fast4You, 18 martie 2008 - 22:02. |
#1048
Publicat: 19 martie 2008 - 00:22
[quote name='Dan_2Fast4You' date='Mar 18 2008, 21:35' post='4266729']
Salut Dane, nici eu nu stiu exact cum stai treburile cu simbolurile de la TDI insa un lucru e clar pt mine si anume: TDI (simplu) = 90 CP TDI (T cu rosu) = 105 CP TDI (TD cu rosu) = 116 sau 131 CP TDI (toate cu rosu) = 150 CP Tine cont si de faptul ca multi schimba simbolurile astea pt a fenta lumea...eu de ex am lipit pe al meu un V6 inainte de TDI altii pun si 4 MOTION In legatura cu distributia, in carte scrie ca la 100.000 km se schimba insa n-ar fi rau sa o schimbi pe la 90 de mii. |
#1049
Publicat: 19 martie 2008 - 01:51
Le-ai incurcat de tot, 'T'singur sa fie rosu nu am vazut.
TDI = 90 Cp TDI 101 Cp dar pe capacul motorului s-a pus TDI cu D si I rosu, de ce, nu stiu, toata lumea intreaba, se prea poate sa fi facut asa pt ca ei stiau ca asta va fi primul motor pe care il vor face euro 4 TDI = 116 - 131 Cp TDI = 150 Cp Asta la Golfurile 4 si Pasat La Audi nu sint la fel, de exemplu motorul 1,9 TDI 131 Cp are decit I rosu. Motoarele V6 de 2,5 au TDI cele de 163 Cp, iar cele de 180 Cp 4x4 ar trebui sa aiba TDI Oricum nemtii au zapacit culorile astea de nu se mai stie ce si cum. Editat de MAK, 19 martie 2008 - 02:53. |
#1050
Publicat: 19 martie 2008 - 21:49
MAK, on Mar 19 2008, 01:51, said: Le-ai incurcat de tot, 'T'singur sa fie rosu nu am vazut. TDI = 90 Cp TDI 101 Cp dar pe capacul motorului s-a pus TDI cu D si I rosu, de ce, nu stiu, toata lumea intreaba, se prea poate sa fi facut asa pt ca ei stiau ca asta va fi primul motor pe care il vor face euro 4 TDI = 116 - 131 Cp TDI = 150 Cp Asta la Golfurile 4 si Pasat La Audi nu sint la fel, de exemplu motorul 1,9 TDI 131 Cp are decit I rosu. Motoarele V6 de 2,5 au TDI cele de 163 Cp, iar cele de 180 Cp 4x4 ar trebui sa aiba TDI Oricum nemtii au zapacit culorile astea de nu se mai stie ce si cum. Nici nu mi-am dat seama ca le-am incurcat dar ai dreptate...sorry Oricum nu ma refeream la alte masini decat la Passat si la Golf ca doar despre astea era vorba... nu? In orice caz motoarele de 131 CP sunt destul de rare pe Golf (nu combi) |
#1051
Publicat: 20 martie 2008 - 09:18
MAK, on Mar 19 2008, 12:51, said: Le-ai incurcat de tot, 'T'singur sa fie rosu nu am vazut. TDI = 90 Cp TDI 101 Cp dar pe capacul motorului s-a pus TDI cu D si I rosu, de ce, nu stiu, toata lumea intreaba, se prea poate sa fi facut asa pt ca ei stiau ca asta va fi primul motor pe care il vor face euro 4 TDI = 116 - 131 Cp TDI = 150 Cp Asta la Golfurile 4 si Pasat La Audi nu sint la fel, de exemplu motorul 1,9 TDI 131 Cp are decit I rosu. Motoarele V6 de 2,5 au TDI cele de 163 Cp, iar cele de 180 Cp 4x4 ar trebui sa aiba TDI Oricum nemtii au zapacit culorile astea de nu se mai stie ce si cum. MAK imi poti spune si mie te rog la ce turatie atinge diselul meu de 74 kw cuplul maxim si cit ar fi acela,mam tot uitat prin actele ei dar nu specifica nicaieri.Citi cai are 1kw pentru ca pe toti care iam intrebat nu au habar. |
#1052
Publicat: 20 martie 2008 - 11:05
[quote name='Dan_2Fast4You' date='Mar 20 2008, 20:18' post='4274170']
Am fost la un service(pirit daca stiam nu ma mai duceam)si miam schimbat placutele de frina pe spate cind sa aerisim nu mai era suficient lichid am fost sa cumpar da nu am mai gasit dot4 si am luat dot5.1 de am completat vreau sa stiu daca afecteaza cu ceva. |
#1053
Publicat: 20 martie 2008 - 14:11
Dan_2Fast4You, on Mar 20 2008, 10:18, said: MAK imi poti spune si mie te rog la ce turatie atinge diselul meu de 74 kw cuplul maxim si cit ar fi acela,mam tot uitat prin actele ei dar nu specifica nicaieri.Citi cai are 1kw pentru ca pe toti care iam intrebat nu au habar. O sa incerc sa-ti raspund eu in locul lui Mak, cu ajutorul informatiilor foarte sumare date de tine: Daca e Motorul 1.9TDI de de pe Pasat de 74Kw ar avea puterea maxima la 4000Rpm si cuplul maxim la 1900Rpm de 250nm http://www.cars-cat....1.9_tdi_5manual 1Kw= 1.36Cp (informatie data din putul gandirii mele asa ca poate fi aproximativa) Dan_2Fast4You, on Mar 20 2008, 20:18, said: Am fost la un service(pirit daca stiam nu ma mai duceam)si miam schimbat placutele de frina pe spate cind sa aerisim nu mai era suficient lichid am fost sa cumpar da nu am mai gasit dot4 si am luat dot5.1 de am completat vreau sa stiu daca afecteaza cu ceva. In legatura cu dot4 amestecat cu dot5.1 merge teroretic, dar e diferenta destul de mare de la producator la producator. E doar o chiestie de noroc sa nimeresti un lichid de frana asemanator cu cel din masina asa ca nu-ti face probleme. Bine ca nu ai pus dot 5. http://www.carbibles...rake_bible.html |
#1054
Publicat: 20 martie 2008 - 17:24
Dan_2Fast4You, on Mar 20 2008, 09:18, said: MAK imi poti spune si mie te rog la ce turatie atinge diselul meu de 74 kw cuplul maxim si cit ar fi acela, m-am tot uitat prin actele ei dar nu specifica nicaieri.Citi cai are 1kw pentru ca pe toti care iam intrebat nu au habar. Deci cuplul maxim il ai de la 1800 rpm. |
|
#1062
Publicat: 21 martie 2008 - 18:09
MAK, la motoarele de benzine cuplul maxim este la aproape 4000 RPM? Mă gândesc că faza cu A ține turația în cuplul maxim înseamnă consumul cel mai mic și funcționarea optimă a motorului nu se mai aplică la benzinare pentru că la 3800 RPM ai consum destul de mare.
Cum e? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi