Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

D,TD,HDI,JTD, CRD,TDDI,TDCI, D4D, DTI,CRDI,TDI...

- - - - -
  • Please log in to reply
1696 replies to this topic

#1045
sasha_r0

sasha_r0

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 513
  • Înscris: 15.02.2008

View Postvlad_pop, on Mar 18 2008, 13:26, said:

Stai un pic sa ne intelegem...tu vrei sa zici ca afectezi un motor diesel daca il turezi mai tare iar la un benzinar ii face placere??? Eu unul nu sunt absolut deloc de acord cu asta. Bine nu ii face la niciunul insa benzinarele sunt motoare de turatii mai mari si sa fim realisti au si uzura mai mare deoarece arderea este mai uscata. Mai am si un Golf 1 din 83 1.6 Diesel simplu cu motorul original din fabrica (nu a fost niciodata reparat). Cand l-am cumparat adica acum 7 ani avea doar 78.000 km si crede-ma ca de nu l-am forjat saracul...in toate felurile posibile si anume:
- liniute (o gramada)
- burnout-uri
- concursuri
- viteze f mari pt el tinand cont ca este in 4 trepte am prins 160km/h (pe drum drept) si multe altele...
Acum are 164.000 km, merge ca in prima zi cand l-am cumparat,am fost anul trecut la mare cu el si am avut consum de 4.3 l, ulei nu consuma deloc. In tot timpul acesta am schimbat doar planetarele, un pivot si un capat de bara in rest doar consumabile.
Oare un benzinar cum rezista la toate chinurile astea...?eu unul zic ca mai schimbam si motorul de cateva ori.
dupa cum spun si baietii de mai sus, 150.000 - 160.000 de km sunt o nimica toata... pai masina mea a avut 140.000 km cand am luat-o! si acu are 311.000 (o am din 2003)! si mai duce mult mult mult! avand in vedere conditiile din RO (motorina mizerabila + drumuri jalnice + mecanici patetici) !
si o masina alergata, dupa cum spui tu, la un moment dat o sa zica gata, pana aici! am vazut si eu masini d-astea care aratau foarte bine! liniute, burnout etc etc etc... dar vezi tu, toate lucrurile bune au un sfarsit! :P

Edited by MAK, 18 March 2008 - 18:36.


#1046
Muratu

Muratu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 28.09.2006
Mak, care a fost cea mai calarita (cu cei mai multi Km) masina pe care ai pus mana, sau la care ai reparat?

#1047
Dan_2Fast4You

Dan_2Fast4You

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 17.03.2008

View PostMAK, on Mar 18 2008, 20:18, said:

Salut, furiosule vezi ca nu sintem pe mirc, aici scrii cum trebuie ori dispari ( suspend ).
D si I este o problema de marcheting, iar  motorul AXR este primul diesel de la VAG care s-a facut euro 4, probabil din cauza asta au pus D si I rosu.
Da, este mai pretentios decit un TDI cu pompa distribuitoare si la motorina si la ulei.
imi cer scuze in legatura cu scrisu,chestia e ca nu este euro 4 ci euro 3,vreau sati cer un sfat in legatura cu chip tuning daca se merita sa fac asa ceva dar nu as vrea sa fumege dupa aia,apropo aseara mi sa intimplat si mie sa scoata fum pentru prima data de cind am luato de 6luni.La cite sute de km trebuie schimbata cureaua de distributie?Este primul diesel la mine si as vrea sa stiu mai bine cum as putea sal protejez.Multumesc pentru eventualul raspuns

Edited by Dan_2Fast4You, 18 March 2008 - 22:02.


#1048
vlad_pop

vlad_pop

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 01.04.2007
[quote name='Dan_2Fast4You' date='Mar 18 2008, 21:35' post='4266729']
Salut Dane, nici eu nu stiu exact cum stai treburile cu simbolurile de la TDI insa un lucru e clar pt mine si anume:
TDI (simplu) = 90 CP
TDI (T cu rosu) = 105 CP
TDI (TD cu rosu) = 116 sau 131 CP
TDI (toate cu rosu) = 150 CP
Tine cont si de faptul ca multi schimba simbolurile astea pt a fenta lumea...eu de ex am lipit pe al meu un V6 inainte de TDI :)  altii pun si 4 MOTION

In legatura cu distributia, in carte scrie ca la 100.000 km se schimba insa n-ar fi rau sa o schimbi pe la 90 de mii.

#1049
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Le-ai incurcat de tot, 'T'singur sa fie rosu nu am vazut.
TDI = 90 Cp
TDI 101 Cp dar pe capacul motorului s-a pus  TDI cu D si I rosu, de ce, nu stiu, toata lumea intreaba, se prea poate sa fi facut asa pt ca ei stiau ca asta va fi primul motor pe care il vor face euro 4
TDI = 116 - 131 Cp
TDI = 150 Cp
Asta la Golfurile 4 si Pasat

La Audi nu sint la fel, de exemplu motorul 1,9 TDI 131 Cp are decit I rosu.
Motoarele V6 de 2,5 au TDI cele de 163 Cp, iar cele de 180 Cp 4x4 ar trebui sa aiba TDI
Oricum nemtii au zapacit culorile astea de nu se mai stie ce si cum.

Edited by MAK, 19 March 2008 - 02:53.


#1050
vlad_pop

vlad_pop

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 01.04.2007

View PostMAK, on Mar 19 2008, 01:51, said:

Le-ai incurcat de tot, 'T'singur sa fie rosu nu am vazut.
TDI = 90 Cp
TDI 101 Cp dar pe capacul motorului s-a pus  TDI cu D si I rosu, de ce, nu stiu, toata lumea intreaba, se prea poate sa fi facut asa pt ca ei stiau ca asta va fi primul motor pe care il vor face euro 4
TDI = 116 - 131 Cp
TDI = 150 Cp
Asta la Golfurile 4 si Pasat

La Audi nu sint la fel, de exemplu motorul 1,9 TDI 131 Cp are decit I rosu.
Motoarele V6 de 2,5 au TDI cele de 163 Cp, iar cele de 180 Cp 4x4 ar trebui sa aiba TDI
Oricum nemtii au zapacit culorile astea de nu se mai stie ce si cum.

Nici nu mi-am dat seama ca le-am incurcat dar ai dreptate...sorry :)
Oricum nu ma refeream la alte masini decat la Passat si la Golf ca doar despre astea era vorba... nu?
In orice caz motoarele de 131 CP sunt destul de rare pe Golf (nu combi)  ;)

#1051
Dan_2Fast4You

Dan_2Fast4You

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 17.03.2008

View PostMAK, on Mar 19 2008, 12:51, said:

Le-ai incurcat de tot, 'T'singur sa fie rosu nu am vazut.
TDI = 90 Cp
TDI 101 Cp dar pe capacul motorului s-a pus  TDI cu D si I rosu, de ce, nu stiu, toata lumea intreaba, se prea poate sa fi facut asa pt ca ei stiau ca asta va fi primul motor pe care il vor face euro 4
TDI = 116 - 131 Cp
TDI = 150 Cp
Asta la Golfurile 4 si Pasat

La Audi nu sint la fel, de exemplu motorul 1,9 TDI 131 Cp are decit I rosu.
Motoarele V6 de 2,5 au TDI cele de 163 Cp, iar cele de 180 Cp 4x4 ar trebui sa aiba TDI
Oricum nemtii au zapacit culorile astea de nu se mai stie ce si cum.


MAK imi poti spune si mie te rog la ce turatie atinge diselul meu de 74 kw cuplul maxim si cit ar fi acela,mam tot uitat prin actele ei dar nu specifica nicaieri.Citi cai are 1kw pentru ca pe toti care iam intrebat nu au habar.

#1052
Dan_2Fast4You

Dan_2Fast4You

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 17.03.2008
[quote name='Dan_2Fast4You' date='Mar 20 2008, 20:18' post='4274170']
Am fost la un service(pirit daca stiam nu ma mai duceam)si miam schimbat placutele de frina pe spate cind sa aerisim nu mai era suficient lichid am fost sa cumpar da nu am mai gasit dot4 si am luat dot5.1 de am completat vreau sa stiu daca afecteaza cu ceva.

#1053
Muratu

Muratu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 28.09.2006

View PostDan_2Fast4You, on Mar 20 2008, 10:18, said:

MAK imi poti spune si mie te rog la ce turatie atinge diselul meu de 74 kw cuplul maxim si cit ar fi acela,mam tot uitat prin actele ei dar nu specifica nicaieri.Citi cai are 1kw pentru ca pe toti care iam intrebat nu au habar.


O sa incerc sa-ti raspund eu in locul lui Mak, cu ajutorul informatiilor foarte sumare date de tine:
Daca e Motorul 1.9TDI de de pe Pasat de 74Kw ar avea puterea maxima la 4000Rpm si cuplul maxim la 1900Rpm de 250nm
http://www.cars-cat....1.9_tdi_5manual

1Kw= 1.36Cp (informatie data din putul gandirii mele asa ca poate fi aproximativa)

View PostDan_2Fast4You, on Mar 20 2008, 20:18, said:

Am fost la un service(pirit daca stiam nu ma mai duceam)si miam schimbat placutele de frina pe spate cind sa aerisim nu mai era suficient lichid am fost sa cumpar da nu am mai gasit dot4 si am luat dot5.1 de am completat vreau sa stiu daca afecteaza cu ceva.

In legatura cu dot4 amestecat cu dot5.1 merge teroretic, dar e diferenta destul de mare de la producator la producator. E doar o chiestie de noroc sa nimeresti un lichid de frana asemanator cu cel din masina asa ca nu-ti face probleme. Bine ca nu ai pus dot 5.

http://www.carbibles...rake_bible.html

#1054
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View PostDan_2Fast4You, on Mar 20 2008, 09:18, said:

MAK imi poti spune si mie te rog la ce turatie atinge diselul meu de 74 kw cuplul maxim si cit ar fi acela, m-am tot uitat prin actele ei dar nu specifica nicaieri.Citi cai are 1kw pentru ca pe toti care iam intrebat nu au habar.
Ti-a raspuns Muratu, eu doar pot sa completez ca tu ai motorul AXR care are 74 kw/101 Cp si are cuplul de 240 Nm intre 1800-2400 rpm.
Deci cuplul maxim il ai de la 1800 rpm.

#1055
Dan_2Fast4You

Dan_2Fast4You

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 17.03.2008
va multumesc foarte foarte mult pentru raspuns

#1056
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostMAK, on Mar 20 2008, 17:24, said:

Ti-a raspuns Muratu, eu doar pot sa completez ca tu ai motorul AXR care are 74 kw/101 Cp si are cuplul de 240 Nm intre 1800-2400 rpm.
Deci cuplul maxim il ai de la 1800 rpm.
Nu e cam mica plaja de cuplu maxim?

#1057
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Nu este mica, chiar este foarte bine.
La a mea am cuplul maxim la 1900 rpm, dupa care incepe sa scada, deci nu are o plaja de turatii la cuplu maxim.
Oricum, de ce accelerezi, creste puterea si scade cuplul si motorul nu simte scaderea de cuplu.

#1058
Alekxs

Alekxs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 13.02.2007
sic! :)  pentru "obsedați", "fanatici" și "ticăiți" :

1 kw = 1.341022 hp

Bafta cu "ronțăitoarele" voastre !

#1059
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Nu stiu de unde l-ai luat, dar nu este bine, sic.   :naughty:
De ex. eu am 96 Kw/131Cp
Sau, 66 Kw/90Cp
Sau, 51 Kw/70 Cp
Sau 74Kw/101 Cp

Deci, 1Kw = 1,36 Cp.

Edited by MAK, 21 March 2008 - 14:14.


#1060
batman

batman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,749
  • Înscris: 15.09.2004
Are dreptate MAK in privinta lui 1,36.
"Un cal putere reprezinta cantitatea de energie necesara urcarii unei greutati de 75Kg la o inaltime de un metru in timp de o secunda. 1 HP = 745,7 Watts 1 HP = 1 kW x 1,36"

Edited by batman, 21 March 2008 - 14:21.


#1061
Muratu

Muratu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 28.09.2006
Deci tot eu am raspuns primul la intrebare! :D

#1062
AndreiOM

AndreiOM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 317
  • Înscris: 23.09.2007
MAK, la motoarele de benzine cuplul maxim este la aproape 4000 RPM? Mă gândesc că faza cu A ține turația în cuplul maxim înseamnă consumul cel mai mic și funcționarea optimă a motorului nu se mai aplică la benzinare pentru că la 3800 RPM ai consum destul de mare.
Cum e?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate