Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Estimare reparatie

Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...
 Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri
 Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator

V-ati facut sau va veti face Colo...

Imagini generate de Inteligenta A...
 Typo3 - tabel cu HTML

Amorsa inainte de adeziv

Tableta pareri

Musuroi mare
 

Probleme SMS nr scurte

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
cristi_NT

cristi_NT

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 16.02.2020
Salutare, am observat că nu primesc Sms-uri cu coduri de confirmare de pe la bănci gen ( BRD , Orange money , Orange ) sau alte servicii , gen yoxo . Am sunat la Telekom deranjamente și ei zic că toate serviciile sunt provizionate corect. Voi ați mai pățit așa ? Ce e de făcut?

#2
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 27.02.2006
ai telefonul portat din alta retea de telefonie mobila? daca este asa, atunci da vina pe procesul de portare care nu s-a finalizat corect, daca nu este asa atunci mai incearca sa suni operatorul de telefonie mobila actual si i-a legatura cu departamentul tehnic pentru a remedia situatia.

#3
cristi_NT

cristi_NT

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 16.02.2020
Într-adevăr m-am portat din altă rețea . Ce pot face in cazul asta ?

#4
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 27.02.2006
insista la deparetament tehnic la telekom sa remedieze situatia; deschide tichet si solicita remedierea de urgenta, iar in caz contrar daca nu se rezolva, eu zic sa te portezi inapoi in termenul de 14 zile la fostul operator de telefonie mobila.

#5
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,450
  • Înscris: 27.10.2007
E o mare problema, mai ales daca esti pe Telekom.
Utilizez un numar scurt pt comunicare cu clientii, pentru care, prin intermediul unui operator de SMS, am implementat o eticheta. Cand primesti mesajul, nu apare ca ai primit mesaj de la nr.  1888 ci de la CostelSrl.
Periodic facem sondaje si rata de eroare la Telekom e mare.
La un moment am strans date despre mai multi clienti care nu primeau SMS si am facut reclamatie.In data de xxxx la ora yyy, am trimis mesaj catre nr zzxx si nu a ajuns.

Timp de sase luni am avut parte de discutii ireale cu cei de la Suport (care au sperat ca cedez repede - sa ne sune titularul, nu gestionam noi nr scurte, pt eticheta asta nu aveti acord, de unde stim ca ati trimis atunci mesajul, mai puteti face un test) fara a reusi sa faca eticheta sa functioneze pe toate numerele.
Pentru majoritatea cazurilor punctuale semnalate au reusit sa repare primirea SMS, dar nu si eticheta. De 6 luni.

Initiator, insista la ei, pentru ca in mod sigur problema e de la ei, orice ti-ar spune.
Uneori ajuta schimbarea cartelei, dar nu e nimic sigur.

Edited by strongsss, 18 October 2023 - 22:20.


#6
cristi_NT

cristi_NT

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 16.02.2020
Mulțumesc pentru sfaturi

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate