Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Un hibrid cu baterie mare?
#19
Posted 07 June 2022 - 13:20
aeon, on 07 iunie 2022 - 13:11, said:
Greu de inteles asta pentru majoritatea celor de aici. Am folosit ceva timp un Audi a3 etron, o bascalie de masina O recomandare de plug in? |
#20
Posted 07 June 2022 - 13:21
Courage, on 07 iunie 2022 - 09:07, said:
Masina actuala consuma 13-15l/100Km in oras, si pensia e mica, dupa bujet. GlCA_Contras, on 07 iunie 2022 - 12:54, said:
Pluginul hibryd e bun doar de o mica naveta, undeva la 30 km ... restul cari baterii dupa tine ca magarul si ai consumul conventional respectiv urias (din cauza greutatii). Ce castigi initial pierzi dupa 30 de km aproape dublu aeon, on 07 iunie 2022 - 13:11, said:
Masinile hibrid nu ar trebui sa fie fabricate, sunt departe de eco, cara sute de kg degeaba in cea mai mare parte a timpului; dar uite, sunt oameni dispusi sa dea o gramada de bani pe ele crezand ca fac .. nus ce, economie?. Probabil cand va fi benzina 20lei/l se va simti ceva Din cite inteleg din primul citat drumurile vor fi preponderent in oras iar pentru comentariile celor doi colegi le-as sugera postul asta al unui coleg cu Tucson PHEV. |
#21
Posted 07 June 2022 - 13:23
Depinde ce instalatie ai, si daca ai gandit-o de la inceput cu posibilitati de a extinde. Nu-i chiar asa capat de tara.
Iar despre PHEV, la RAV4/Across ai declarata o autonomie de 75 km, sa zicem ca or fi mai putini daca conduci prin oras mult dar un 50-60 tot ar trebui sa ai. In absolut toate reviewurile ziceau ca e destul de sportiv si la acceleratie (ca deh, 300 cp) si in curbe. Si consumul e absolut decent si dupa ce ai "consumat" bateria, intri in modul hibrid "classic" si tot o sa consume jumatate din acei 11-13% pe care-i are acum cu X3. Da, dublu fata de atunci cand ai bateria incarcata, dar tot relativ putin considerand dimensiunile masinii. Poate la alte branduri e mai prost sistemul dar la Rav4 se gasesc o gramada de clipuri pe net care arata ce si cum e cu consumul. Pentru cine stie ca face sub 50km intre incarcari si din cand in cand drumuri mai lungi e o alegere foarte buna. Cine se plange ca PHEV-ul consuma mult ori l-a ales prost (si face preponderent drumuri lungi) ori n-a folosit niciodata dar stim noi ca tot dieselul e baza. |
#22
Posted 07 June 2022 - 13:26
TehCube, on 07 iunie 2022 - 13:23, said:
Depinde ce instalatie ai, si daca ai gandit-o de la inceput cu posibilitati de a extinde. Nu-i chiar asa capat de tara. Iar despre PHEV, la RAV4/Across ai declarata o autonomie de 75 km, sa zicem ca or fi mai putini daca conduci prin oras mult dar un 50-60 tot ar trebui sa ai. |
#23
Posted 07 June 2022 - 13:42
aeon, on 07 iunie 2022 - 13:11, said:
Greu de inteles asta pentru majoritatea celor de aici. Am folosit ceva timp un Audi a3 etron, o bascalie de masina unde se simtea foarte mult greutatea suplimentara de 300+kg pusa doar de dragul "hybrid-ului". La frig mergea 25-30 km electric, daca era caldut afara ajungea la 40km. Apoi motor de benzina care tragea greu, viraje de speriat la viteze mari (greutate mare, masina mica..). Masinile hibrid nu ar trebui sa fie fabricate, sunt departe de eco, cara sute de kg degeaba in cea mai mare parte a timpului; dar uite, sunt oameni dispusi sa dea o gramada de bani pe ele crezand ca fac .. nus ce, economie?. Probabil cand va fi benzina 20lei/l se va simti ceva |
#24
Posted 07 June 2022 - 13:52
Da, ma rog, cred ca-i putin exagerat acel 4.2 (in jos), adica ma astept ca prin bucuresti la mers normal sa aiba undeva pe la 6-6.5% si la 140 la ora pe autostrada sa aiba undeva la 7.5-8%, DUPA ce ai ramas fara curentul in baterie.
Iar daca mergi pe baterie, consumul e infim, cum au zis si altii p-aici si cum gasesti in multe alte clipuri online. Erau niste romani care l-au pus pe EV si au facut 70 km prin bucuresti si pe langa (era cam liber ce-i drept). |
#25
Posted 07 June 2022 - 13:54
mihaiC1, on 07 iunie 2022 - 12:22, said:
Interesant e cum incarci 18 kwh de la soare si in casa mai consuma inca pe atat ! Oare duce instalatia electrica "domestica" ?! Nu este nevoie de putere mai mare de 1.4 kW pentru a incarca un BEV sau PHEV. |
#26
Posted 07 June 2022 - 13:59
Raz0rblade, on 07 iunie 2022 - 13:42, said:
Dragul meu, nu stiu ce pocnitoare de e-tron ai condus tu, poate ti-o fi pus cineva la mishto vreun pachet de caramizi in locul bateriei... Care sute de kg in plus??? ... aici zice ca doar bateria pentru 50km are 125kg. Motorul si restul "electrice" sigur aduna inca 100. https://insideevs.co...detailed-specs/ Poate omul dorea sa zica electrica sau poate altcineva i-a folosit contul pentru postare. Hybrida este oricum, dar nu economica. Plus ca unele vin cu un "cablu" incarcator cu un geamantan atasat de el, numai bun de tinut in portbagaj. Edited by aeon, 07 June 2022 - 13:59. |
#27
Posted 07 June 2022 - 14:02
#28
Posted 07 June 2022 - 14:59
Comparatie Astra H 1,9 CDTI 120 cp are 1 455 kg si Corolla 1.8l HYB 122 cp are 1 435 kg amandoua sunt break
cata, on 07 iunie 2022 - 13:06, said:
Deja a raspuns la intrebarile tale Mersi ! Nu citisem Buna ideea! O intrebare: in cati ani se amortizeaza investia ? Edited by mihaiC1, 07 June 2022 - 15:04. |
|
#29
Posted 07 June 2022 - 15:01
aeon, on 07 iunie 2022 - 13:11, said:
Greu de inteles asta pentru majoritatea celor de aici. Am folosit ceva timp un Audi a3 etron, o bascalie de masina unde se simtea foarte mult greutatea suplimentara de 300+kg pusa doar de dragul "hybrid-ului". Edited by utopium, 07 June 2022 - 15:01. |
#30
Posted 07 June 2022 - 15:02
kolfleading, on 07 iunie 2022 - 13:54, said:
Ai chiulit de la orele de fizica si acum confunzi energia cu puterea. Nu este nevoie de putere mai mare de 1.4 kW pentru a incarca un BEV sau PHEV. Daca zici mata .. eu vreu sa o incarc in 4 h nu in 16 h o PHEV sau 20h in loc de 80 h un EV Pesemne ca ai ramas in urma cu bateriile... Edited by mihaiC1, 07 June 2022 - 15:09. |
#31
Posted 07 June 2022 - 15:04
Raz0rblade, on 07 iunie 2022 - 13:42, said:
Corolla HEV Sedan, echipare Dynamic are 1345 kg la gol, Astra H din 2008 1.6 benzen manuala, echipare Cosmo pus ceva mici adaosuri - senzori si navigatie cu ecran color 1294 kg la gol. |
#32
Posted 07 June 2022 - 15:21
Deci HEV are bateria de 1 kwh, PHEV de 10- 20 ori mai mare si un EV de 70- 100 ori mai mare decat HEV ?!
|
#33
Posted 07 June 2022 - 15:22
|
#34
Posted 07 June 2022 - 15:28
mihaiC1, on 07 iunie 2022 - 15:21, said:
Deci HEV are bateria de 1 kwh, PHEV de 10- 20 ori mai mare si un EV de 70- 100 ori mai mare decat HEV ?! Edited by utopium, 07 June 2022 - 15:29. |
#35
Posted 07 June 2022 - 15:44
Masina actuala e din 2007 si mai merge, dar nu se stie cat.
Avand in vedere ca merge preponderent urban, in bara la bara, eu i-am recomandat o Tesla M3 SR cheala, dar omul are fantezii ca mai merge si el pana la “Olanesti” si nu are unde sa incarce repede + nu vrea sa aiba acest nou stres. Rav4 are 2.5l benzina si livrarea e poate in toamna 2023… Pt mine e clar ca actualele optiuni sunt doar facute pt testele ideale de noxe. Dpdvc al costurilor, pe curent electric putem merge deci gratuit. El pe casa are 9kw instalati si e client Hidroelectrica, deci vs cat haleste acum X3, economia e foarte mare pe electric, chiar daca platesti curentul. |
#36
Posted 07 June 2022 - 15:50
Masina ideala pentru oras si ocazional afara este un PHEV cu o autonomie pe electric de 100 km, reali.
Cand va apare masina asta o sa fie bataie pe ea. 1. 90% din km ii faci pe curent (iesi ff ieftin daca si ai panouri fotovoltaice) 2. nu esti nevoit sa o bagi la incarcat zilnic, o incarci in weekend si iti cam ajunge 5 zile daca faci doar orasul 3. nu stai cu frica ca ramai fara curent in baterie, motorul termic e acolo 4. nu ai nevoie de o alta masina pentru drumuri lungi. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users