Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Recepție canale HD cu macroblocuri - abonament digital - fibră ONT
Last Updated: Feb 11 2022 20:53, Started by
geotac
, Dec 06 2021 11:54
·
0
#19
Posted 06 December 2021 - 13:09
Inseamna ca este o problema undeva cu fibra optica, o conexiune defectuoasa prin vreo magistrala. E nevoie de o echipa cu un power meter care sa masoare prin fiecare jonctiune pana gaseste vinovatul. Daca ai si internet, deschide un CMD (daca ai windows) si da ping cu un ip intern digi (iti dau eu pe privat daca vrei) si lasa-l asa cateva ore, iar la final, vezi numarul de timeout-uri si ping mare. Daca este exagerat, e clar fibra.
Edited by Rares95, 06 December 2021 - 13:10. |
#20
Posted 06 December 2021 - 13:13
Pune TV langa ONT cu un metru cablu coaxial.
Daca tot ai artefacte: e de "la ei". |
#21
Posted 06 December 2021 - 13:13
geotac, on 06 decembrie 2021 - 13:07, said:
Nu înțeleg despre ce conector "I" este vorba deoarece am fibră până în casă conectat în ONT ...ONT-UL are conector CATV ... deci practic in casa iti intra doar o fibra optica nu ? muta te rog un TV la 50cm de ONT si baga cablul direct in el fără nimic altceva fix când vezi acele macro-blocuri filmează-ti cu telefonul TV-ul in acea poziție si legarea lui (sau pune pe cineva sa te filmeze) cand vezi asta. Edited by Mihai_3, 06 December 2021 - 13:15. |
#22
Posted 06 December 2021 - 13:28
Mihai_3, on 06 decembrie 2021 - 13:13, said: Imi cer scuze nu am fost atent unde ai specificat asta .... deci practic in casa iti intra doar o fibra optica nu ? muta te rog un TV la 50cm de ONT si baga cablul direct in el fără nimic altceva fix când vezi acele macro-blocuri filmează-ti cu telefonul TV-ul in acea poziție si legarea lui (sau pune pe cineva sa te filmeze) cand vezi asta. Din ce am dedus eu din toată nebunia asta ...Cei de la Digi dau vina pe tv-uri adică cei de la Samsung....Cei de la Samsung dau vina pe operator adică Digi ..și eu rămân cu problema... Rares95, on 06 decembrie 2021 - 13:09, said:
Inseamna ca este o problema undeva cu fibra optica, o conexiune defectuoasa prin vreo magistrala. E nevoie de o echipa cu un power meter care sa masoare prin fiecare jonctiune pana gaseste vinovatul. Daca ai si internet, deschide un CMD (daca ai windows) si da ping cu un ip intern digi (iti dau eu pe privat daca vrei) si lasa-l asa cateva ore, iar la final, vezi numarul de timeout-uri si ping mare. Daca este exagerat, e clar fibra. |
#23
Posted 06 December 2021 - 13:32
Dacă pe TV când apeși 10 secunde pe butonul Info de pe telecomanda arata 100 la Calitate semnal si 0 la Nivel eroare bit si totuși se vad artefacte, e o problema.
Trebuie sa determini cauza: TV sau ONT. Mergi cu TV tău la un vecin. Sau aduci un alt TV. |
#24
Posted 06 December 2021 - 13:35
Ce ONT ai ? Dacă e zte f618 se poate să bage zgomot chiar dacă semnalul e 100%.
|
#25
Posted 06 December 2021 - 13:42
#26
Posted 06 December 2021 - 14:13
dorin_2k, on 06 decembrie 2021 - 13:32, said:
Dacă pe TV când apeși 10 secunde pe butonul Info de pe telecomanda arata 100 la Calitate semnal si 0 la Nivel eroare bit si totuși se vad artefacte, e o problema. Trebuie sa determini cauza: TV sau ONT. Mergi cu TV tău la un vecin. Sau aduci un alt TV. ONT-UL a fost schimbat și testat de "N" ori ...nu sunt probleme pe rețeaua de fibră sau cu ONT-UL...asta spune tehnicul...tv-urile sunt ok la nivel de DVB-C ...asta spune service-ul Samsung ... |
#27
Posted 06 December 2021 - 15:59
Dacă nu apar simultan macroblocurile pe ambele TV, is ele de vina.
|
#28
Posted 06 December 2021 - 16:10
Am făcut o programare la service Samsung România (a 3 a programare cu intervenție în decurs de 8 luni fără rezolvare) și sunt în așteptare !
Am să revin aici dacă problema se va soluționa ,poate a mai semnalat cineva pe undeva problema cu pricina ! |
|
#29
Posted 06 December 2021 - 16:19
Vezi sa nu fie din cauza că ai semnal prea mult și îți dă peste cap tunerul televizorului. Ai incercat sa mai atenuezi din semnal? Fiecare tuner se comporta diferit.
Edited by innesat, 06 December 2021 - 16:19. |
#30
Posted 06 December 2021 - 17:18
Echipa de service are cu ce, deci poate verifica intensitatea semnalului.
@geotac: tehnicianul Samsung vine la domiciliu din cate stiu. |
#31
Posted 06 December 2021 - 19:49
La mine s-a conectat online la TV cel de la suport tehnic Samsung.
|
#32
Posted 07 December 2021 - 12:47
Vă salut, ieri seara în urma programării la Service Samsung România am efectuat o "gestionare la distanță" cu un operator tehnic și deși mă așteptam, nu a rezolvat nimic !
A făcut ceva teste ,verificări la nivel de Tuner dar fără rezolvare . Din ce mi-a explicat, ca și rezolvare a problemei îl depășește total și mi-a făcut o programare la Departamentul Central Samsung România (ceva nou deși am mai sunat în trecut și nu au ales această "cale") pentru verificări mai amănunțite ! După această verificare mai amănunțită se vor decide dacă este necesar să trimită fizic un tehnician pentru a continua în teren ,în principiu va dura ceva timp . Nu am decât să aștept să mă conving dacă într-adevăr problema este din Tuner. innesat, on 06 decembrie 2021 - 16:19, said:
Vezi sa nu fie din cauza că ai semnal prea mult și îți dă peste cap tunerul televizorului. Ai incercat sa mai atenuezi din semnal? Fiecare tuner se comporta diferit. Nu am încercat cu un amplificator de semnal, în rest aproape tot ce am știut ! |
#33
Posted 07 December 2021 - 12:49
Nu poți folosi un mediabox, doar de proba, sa vezi dacă de vina sunt tv-urile sau rețeaua?
|
|
#34
Posted 07 December 2021 - 12:51
#36
Posted 07 December 2021 - 13:09
RFL, on 07 decembrie 2021 - 12:56, said:
Din vecini. Imposibil sa nu găsești. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users