Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Recepție canale HD cu macroblocuri - abonament digital - fibră ONT

- - - - -
  • Please log in to reply
101 replies to this topic

#19
Rares95

Rares95

    Severin, MH

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,433
  • Înscris: 18.01.2020
Inseamna ca este o problema undeva cu fibra optica, o conexiune defectuoasa prin vreo magistrala. E nevoie de o echipa cu un power meter care sa masoare prin fiecare jonctiune pana gaseste vinovatul. Daca ai si internet, deschide un CMD (daca ai windows) si da ping cu un ip intern digi (iti dau eu pe privat daca vrei) si lasa-l asa cateva ore, iar la final, vezi numarul de timeout-uri si ping mare. Daca este exagerat, e clar fibra.

Edited by Rares95, 06 December 2021 - 13:10.


#20
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,371
  • Înscris: 01.12.2001
Pune TV langa ONT cu un metru cablu coaxial.
Daca tot ai artefacte: e de "la ei".

#21
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,040
  • Înscris: 26.04.2007

 geotac, on 06 decembrie 2021 - 13:07, said:

Nu înțeleg despre ce conector "I" este vorba deoarece am fibră până în casă conectat în ONT ...ONT-UL are conector CATV ...
Imi cer scuze nu am fost atent unde ai specificat asta ....

deci practic in casa iti intra doar o fibra optica nu ?
muta te rog un TV la 50cm de ONT si baga cablul direct in el fără nimic altceva fix când vezi acele macro-blocuri
filmează-ti cu telefonul TV-ul in acea poziție si legarea lui (sau pune pe cineva sa te filmeze) cand vezi asta.

Edited by Mihai_3, 06 December 2021 - 13:15.


#22
geotac

geotac

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 310
  • Înscris: 14.10.2015

 Mihai_3, on 06 decembrie 2021 - 13:13, said:


Imi cer scuze nu am fost atent unde ai specificat asta ....

deci practic in casa iti intra doar o fibra optica nu ?
muta te rog un TV la 50cm de ONT si baga cablul direct in el fără nimic altceva fix când vezi acele macro-blocuri
filmează-ti cu telefonul TV-ul in acea poziție si legarea lui (sau pune pe cineva sa te filmeze) cand vezi asta.
Nu știu cu ce mă ajută asta în condițiile în care până și tehnicul a făcut un test direct din ONT cu cablul lor și rezultatul a fost mai rău ....inexplicabil până aici....

Din ce am dedus eu din toată nebunia asta ...Cei de la Digi dau vina pe tv-uri adică cei de la Samsung....Cei de la Samsung dau vina pe operator adică Digi  ..și eu rămân cu problema...

 Rares95, on 06 decembrie 2021 - 13:09, said:

Inseamna ca este o problema undeva cu fibra optica, o conexiune defectuoasa prin vreo magistrala. E nevoie de o echipa cu un power meter care sa masoare prin fiecare jonctiune pana gaseste vinovatul. Daca ai si internet, deschide un CMD (daca ai windows) si da ping cu un ip intern digi (iti dau eu pe privat daca vrei) si lasa-l asa cateva ore, iar la final, vezi numarul de timeout-uri si ping mare. Daca este exagerat, e clar fibra.
Nu știu ce să mai cred...am spus că au făcut măsurători și nu sunt probleme pe rețeaua de fibră...totuși am să îi mai "deranjez" cu un telefon să mai verifice încă odată...cred că nu m-au uitat ...😀...rezultatul îl știu deja ....

#23
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,371
  • Înscris: 01.12.2001
Dacă pe TV când apeși 10 secunde pe butonul Info de pe telecomanda arata 100 la Calitate semnal si 0 la Nivel eroare bit si totuși se vad artefacte, e o  problema.

Trebuie sa determini cauza: TV sau ONT.
Mergi cu TV tău la un vecin. Sau aduci un alt TV.

#24
jeolis

jeolis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,270
  • Înscris: 27.08.2007
Ce ONT ai ? Dacă e zte f618 se poate să bage zgomot chiar dacă semnalul e 100%.

#25
geotac

geotac

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 310
  • Înscris: 14.10.2015

 jeolis, on 06 decembrie 2021 - 13:35, said:

Ce ONT ai ? Dacă e zte f618 se poate să bage zgomot chiar dacă semnalul e 100%.
ONT-ul este un Huawei EchoLife HG8143A5

#26
geotac

geotac

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 310
  • Înscris: 14.10.2015

 dorin_2k, on 06 decembrie 2021 - 13:32, said:

Dacă pe TV când apeși 10 secunde pe butonul Info de pe telecomanda arata 100 la Calitate semnal si 0 la Nivel eroare bit si totuși se vad artefacte, e o  problema.

Trebuie sa determini cauza: TV sau ONT.
Mergi cu TV tău la un vecin. Sau aduci un alt TV.
După cum am explicat mai sus ...ambele tv-uri sunt 100 % la semnal și intensitate, ambele înregistrează în istoric semnal - întreruperi ale semnalului cu dată și oră...macroblocuri apar mai des pe unul mai rar pe altul ,am inversat conexiunile în splitter...nimic bun...am legat separat pe direct tv-urile pe rând...nimic bun...
ONT-UL a fost schimbat și testat de "N" ori ...nu sunt probleme pe rețeaua de fibră sau cu ONT-UL...asta spune tehnicul...tv-urile sunt ok la nivel de DVB-C ...asta spune service-ul Samsung ...

#27
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,371
  • Înscris: 01.12.2001
Dacă nu apar simultan macroblocurile pe ambele TV, is ele de vina.

#28
geotac

geotac

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 310
  • Înscris: 14.10.2015
Am făcut o programare la service Samsung România (a 3 a programare cu intervenție în decurs de 8 luni fără rezolvare) și sunt în așteptare  !

Am să revin aici dacă problema se va soluționa ,poate a mai semnalat cineva pe undeva problema cu pricina !

#29
innesat

innesat

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 8,036
  • Înscris: 26.09.2010
Vezi sa nu fie din cauza că ai semnal prea mult și îți dă peste cap tunerul televizorului. Ai incercat sa mai atenuezi din semnal? Fiecare tuner se comporta diferit.

Edited by innesat, 06 December 2021 - 16:19.


#30
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 03.04.2007
Echipa de service are cu ce, deci poate verifica intensitatea semnalului.
@geotac: tehnicianul Samsung vine la domiciliu din cate stiu.

#31
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,371
  • Înscris: 01.12.2001
La mine s-a conectat online la TV cel de la suport tehnic Samsung.

#32
geotac

geotac

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 310
  • Înscris: 14.10.2015
Vă salut, ieri seara în urma programării la Service Samsung România am efectuat o "gestionare la distanță" cu un operator tehnic și deși mă așteptam, nu a rezolvat nimic !
A făcut ceva teste ,verificări la nivel de Tuner dar fără rezolvare .
Din ce mi-a explicat, ca și rezolvare a problemei îl depășește total și mi-a făcut o programare la Departamentul Central Samsung România (ceva nou deși am mai sunat în trecut și nu au ales această "cale") pentru verificări mai amănunțite !
După această verificare mai amănunțită se vor decide dacă este necesar să trimită fizic un tehnician pentru a continua în teren ,în principiu va dura ceva timp  .
Nu am decât să aștept să mă conving dacă într-adevăr problema este din Tuner.


 innesat, on 06 decembrie 2021 - 16:19, said:

Vezi sa nu fie din cauza că ai semnal prea mult și îți dă peste cap tunerul televizorului. Ai incercat sa mai atenuezi din semnal? Fiecare tuner se comporta diferit.
Am testat și cu un atenuator de semnal dar fără rezultat !
Nu am încercat cu un amplificator de semnal, în rest aproape tot ce am știut !

#33
RFL

RFL

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,378
  • Înscris: 10.12.2018
Nu poți folosi un mediabox, doar de proba, sa vezi dacă de vina sunt tv-urile sau rețeaua?

#34
geotac

geotac

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 310
  • Înscris: 14.10.2015

 RFL, on 07 decembrie 2021 - 12:49, said:

Nu poți folosi un mediabox, doar de proba, sa vezi dacă de vina sunt tv-urile sau rețeaua?
Nu am de unde lua un mediabox pentru test !
Am să aștept totuși să văd cum sau dacă se va rezolva....

#35
RFL

RFL

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,378
  • Înscris: 10.12.2018
Din vecini. Imposibil sa nu găsești.

#36
geotac

geotac

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 310
  • Înscris: 14.10.2015

 RFL, on 07 decembrie 2021 - 12:56, said:

Din vecini. Imposibil sa nu găsești.
La nivel de rețea și infrastructură absolut nu sunt probleme, am tot testat și retestat deci iese din calcul ...am luat prin eliminare, singurul care trebuie verificat la nivel de Tuner este tv-ul ....deci degeaba încerc cu mediabox  !

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate