Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Recepție canale HD cu macroblocuri - abonament digital - fibră ONT
Last Updated: Feb 11 2022 20:53, Started by
geotac
, Dec 06 2021 11:54
·
0
#37
Posted 07 December 2021 - 13:12
#38
Posted 07 December 2021 - 13:13
Degeaba legi STB-ul de la DIGI, sunt sanse mari ca ala sa mearga perfect. Depinde de la tuner la tuner si mai ales de la producator la producator. Ce parametrii minimi de receptie a ales, sensibilitate, etc. Am intalnit cazuri in care pe STB nu mergea deloc, iar direct pe televizor nu avea probleme. Totusi, daca ar fi semnalul varza acolo(nu cred, din moment ce s-a verificat tot si instalatia e facuta cu lucruri de calitate) si pe STB vor aparea macroblocuri.
GeoTac, ai verificat si frecventele care sunt pe 64QAM? In general cele cu programe SD, alea cum merg? |
#39
Posted 07 December 2021 - 13:21
Asta era și ideea, sa nu folosești tunerul tv-ului. Dacă cu mediaboxul nu aveai macroblocuri rețeaua e ok și de vina e tuberul, dacă ai macroblocuri rețeaua nu e ok.
|
#40
Posted 07 December 2021 - 13:22
Rares95, on 07 decembrie 2021 - 13:13, said:
Degeaba legi STB-ul de la DIGI, sunt sanse mari ca ala sa mearga perfect. Depinde de la tuner la tuner si mai ales de la producator la producator. Ce parametrii minimi de receptie a ales, sensibilitate, etc. Am intalnit cazuri in care pe STB nu mergea deloc, iar direct pe televizor nu avea probleme. Totusi, daca ar fi semnalul varza acolo(nu cred, din moment ce s-a verificat tot si instalatia e facuta cu lucruri de calitate) si pe STB vor aparea macroblocuri. GeoTac, ai verificat si frecventele care sunt pe 64QAM? In general cele cu programe SD, alea cum merg? Totuși tind să cred că există o sensibilitate mai ridicata la nivel de Tuner pe unul din tv-uri deoarece nu ambele fac în același timp macroblocuri .... Efectiv m-am plictisit să mai fac ceva în sensul ăsta....aștept intervenția celor de la Samsung...să îmi spună ceva ...de ce ,de la ce și cum se poate rezolva ...ppfffff ... |
#42
Posted 07 December 2021 - 13:42
#43
Posted 07 December 2021 - 14:05
Abia acum după aproape o oră au apărut macroblocuri cu întreruperi de sunet pe Digi24HD , deci pe toate canalele HD apar macroblocuri mai des sau mai rar din ce observ mult mai des pe canalele uzuale gen Pro TV HD,Antena 1 HD, KanalD HD ,Discovery HD,Digisport 1,2,3,4 HD,Eurosport 1,2 HD...etc...
|
#44
Posted 07 December 2021 - 14:30
Digi 24 HD, UTV HD, Hora TV HD și CGTN HD sunt singurele programe HD care sunt pe TP-uri cu 64QAM.
In unele zone, mai sunt și DIGI SPORT 1 HD, Nat Geo HD și TVR 1 HD pe 64qam, la mine sunt pe 256. Din cate am înțeles, frecventele acelea(64 qam) nu sunt așa de afectate. Probabil sensibilitatea tunerului este foarte mare pe 256. |
#45
Posted 07 December 2021 - 14:36
Rares95, on 07 decembrie 2021 - 14:30, said:
Digi 24 HD, UTV HD, Hora TV HD și CGTN HD sunt singurele programe HD care sunt pe TP-uri cu 64QAM. In unele zone, mai sunt și DIGI SPORT 1 HD, Nat Geo HD și TVR 1 HD pe 64qam, la mine sunt pe 256. Din cate am înțeles, frecventele acelea(64 qam) nu sunt așa de afectate. Probabil sensibilitatea tunerului este foarte mare pe 256. |
#46
Posted 07 December 2021 - 18:14
Nu știu dacă ai precizat sau nu, n-am mai stat să citesc tot, dar cumva ai card CI în ele sau le folosești fara, pe grila FTA? Daca ai card, încearcă să îl scoți și să urmărești daca mai rupe imaginea.
|
|
#47
Posted 07 December 2021 - 18:24
geotac, on 07 decembrie 2021 - 13:09, said:
.am luat prin eliminare, singurul care trebuie verificat la nivel de Tuner este tv-ul .... Scoate un tv și foloseste-l pe cel rămas. Apoi inversezi. Că e imposibil sa ai tu 2 TV și ambele defecte. Unul e cu "buba". |
#48
Posted 07 December 2021 - 19:19
Cu siguranta au o alta sensibilitate.
Retea nou nouta foto 1 Samsung non-smart foto 2 Samsung smart 4k Attached Files |
#49
Posted 07 December 2021 - 20:07
innesat, on 07 decembrie 2021 - 18:14, said:
Nu știu dacă ai precizat sau nu, n-am mai stat să citesc tot, dar cumva ai card CI în ele sau le folosești fara, pe grila FTA? Daca ai card, încearcă să îl scoți și să urmărești daca mai rupe imaginea. Cel puțin doar astăzi nu am mai văzut atât de multe macroblocuri pe ambele tv-uri iar mâine voi schimba splitter-ul ...mai încerc încă ceva ...încă aștept intervenție de la Departamentul Central Samsung după cum am fost programat ieri seară de către Service Samsung România... |
#51
Posted 07 December 2021 - 20:11
|
#52
Posted 07 December 2021 - 20:35
Ori ai curat ghinion și ambele TV cu probleme
Ori e problema cu rețeaua acolo. Determină unde e problema. La tv sau la rețea. Cum? Vii cu TV 3 sau duci un tv al tau in alta parte. |
#53
Posted 10 December 2021 - 13:04
Salutări , după intervenția celor de la Service Samsung România macroblocurile au cam dispărut !
Deși nu mi-au spus dacă au modificat ceva la tuner se pare că ceva se întâmplă în bine. Clar problema nu era de la operator (Digi) prin testele făcute . Interesant și totodată de punctat pe viitor dacă cineva va întâmpina astfel de probleme pe tv-urile Samsung în principiu unde am avut "onoarea" .... *Încă sunt sub observație cele 2 tv-uri... De menționat....încă aștept intervenția celor de la Departamentul Tehnic Central Samsung...nu știu pe când ! Există posibilitatea să fiu sub observația celor de la Service Samsung având în vedere evoluția în bine !? Gestionarea la distanță și contactul prin intermediul tv-urilor către Samsung fiind dezactivată !... Edited by geotac, 10 December 2021 - 12:58. |
#54
Posted 10 December 2021 - 13:42
Nu ! Poate doar telefonic, sa te intrebe daca mai ai probleme .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users