Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Recepție canale HD cu macroblocuri - abonament digital - fibră ONT
Last Updated: Feb 11 2022 20:53, Started by
geotac
, Dec 06 2021 11:54
·
0
#1
Posted 06 December 2021 - 11:54
Salutare tuturor, de ceva timp o problemă persistă pe rețeaua digitală și mai exact macroblocuri pe canalele HD , efectiv nu înțeleg ce pot să mai fac ....infrastructura schimbată totul Premium de la Dipolnet ,splitter ...nu se pune problema inclusiv de ONT - schimbat ,măsurători-totul în parametrii , am chemat tehnicul de la Digi de "N" ori ...nimic de la ei... asta spun ....am sunat la service-ul Samsung (dețin 2 Tv-uri Samsung unul mai "sensibil" ca altul ) la fel ..totul în parametrii ....greu de înțeles..efectiv m-am plictisit să mai caut detalii ...
Am încercat absolut tot ce am crezut și găsit pe internet detalii ...mă pricep la modul personal cam cu ce se "mănâncă" tehnologia ...suficient zic.... Dacă mă poate ajuta cineva cu alte sfaturi sincer mi-ar fi de mare folos în condițiile în care macroblocurile devin din ce în ce mai deranjate ! |
#2
Posted 06 December 2021 - 12:02
#3
Posted 06 December 2021 - 12:02
Eu nu mă pricep, dar aș încerca un televizor de-al tău la un vecin și invers.
Dacă e la tine problema va face și televizorul vecinului. Și faci sesizare din nou. |
#4
Posted 06 December 2021 - 12:03
E de la Digi. Am si eu vreo 2 posturi care se vad cu macroblocuri de vreun an.
AXN HD si inca unul. |
#5
Posted 06 December 2021 - 12:07
Masuratorile unde le-ai facut si cum au aratat?
Tot ce-mi vine in minte acum este un semnal prea slab sau prea puternic. Incearca sa legi pe direct TV-ul aferent, fara splitter. Edited by Sef-chenko, 06 December 2021 - 12:07. |
#6
Posted 06 December 2021 - 12:07
Ambele tv-uri au semnal și intensitate 100 % , nivel bit de eroare E6 este 0 ..
Este vorba despre un Samsung Q6fn care nu face întotdeauna macroblocuri dar istoricul de semnal înregistrează întreruperi de semnal al 2 lea tv un Samsung Q90t cu macroblocuri continuu cu istoric de semnal în același timp de întreruperi semnal ...este jalnic ... |
#7
Posted 06 December 2021 - 12:09
Cumpara un amplificator de semnal de antena si il montezi langa tv,https://www.emag.ro/amplificator-de-semnal-tv-cu-4-iesiri-a1000323/pd/DX7YDZBBM/?cmpid=86996&gclid=EAIaIQobChMIo9GTg_fO9AIVQoxoCR1o-gs3EAQYAiABEgIOA_D_BwE.
|
#8
Posted 06 December 2021 - 12:13
stoshiba, on 06 decembrie 2021 - 12:09, said:
Cumpara un amplificator de semnal de antena si il montezi langa tv,https://www.emag.ro/amplificator-de-semnal-tv-cu-4-iesiri-a1000323/pd/DX7YDZBBM/?cmpid=86996&gclid=EAIaIQobChMIo9GTg_fO9AIVQoxoCR1o-gs3EAQYAiABEgIOA_D_BwE. Mulțumesc |
#9
Posted 06 December 2021 - 12:14
#10
Posted 06 December 2021 - 12:19
La toti vecinii pe care i-am intrebat exista problema.
Chestia e ca e un pic aleatoare. A venit si cineva de la Digi exact cand se vedea bine stoshiba, on 06 decembrie 2021 - 12:09, said:
Cumpara un amplificator de semnal de antena si il montezi langa tv Nici macar nu se folsoeste asa un amplificator - se puen cat mai departe de TV inainte de toate spliterele existente intr-o casa - practic amplificarea sa trebuie sa compenseze atenuarea pe splittere si cablu. Dar daca semnalul intra cu paraziti se amplifica si aia. |
|
#11
Posted 06 December 2021 - 12:21
eiffel, on 06 decembrie 2021 - 12:17, said:
La toti vecinii pe care i-am intrebat exista problema. Chestia e ca e un pic aleatoare. A venit si cineva de la Digi exact cand se vedea bine |
#12
Posted 06 December 2021 - 12:26
Iei frumos un cablu si-l tragi din ONT direct intr-un TV (n-am vazut sa fi incercat asta), sau muti TV-ul langa ONT, daca e mai simplu.
Daca problema persista, "e de la ei". Am mai intalnit la cineva o problema asemanatoare, am tot dat vina pe instalatia din casa/pod, mufe vechi etc, pana am ajuns si i-am verificat/schimbat absolut toate mufele si nu s-a imbunatatit mai nimic. Semnal era full dar calitate ioc. Pe analogic probabil nu s-ar fi vazut problema, nu stiu. PS: internetul era "ok". Sunat la Digi, explicat problema, au gasit ceva problema la o fibra, era... am uitat termenul (stresata?), in fine, au facut ei ce-au facut si s-a rezolvat. Edited by Znevna, 06 December 2021 - 12:29. |
#13
Posted 06 December 2021 - 12:27
Nu e amuzant poti da de o vecina buna care te poate ajuta, oameni suntem. Cred ca este de la Digi si eu am din cand in cand problema.
|
#14
Posted 06 December 2021 - 12:33
eiffel, on 06 decembrie 2021 - 12:03, said:
E de la Digi. Am si eu vreo 2 posturi care se vad cu macroblocuri de vreun an. AXN HD si inca unul. La mine au disparut dupa ce am remufat si dupa ce am schimbat cablul,doar cel din casa,de la spliter la TV. Sfatul l-am primit chiar aici pe forum,de la colegul Digihelper. Edited by adisz, 06 December 2021 - 12:35. |
#15
Posted 06 December 2021 - 12:34
Semnalul a fost masurat doar pe coaxial? Fibra nu a fost "masurata" cu un power meter? Este posibil ca fibra sa fie atenuata pe undeva. Un amplificator nu rezolva nimic daca semnalul vine prost de la sursa (DIGI / fibra / ONT). In momentul in care apar macroblocuri care este valoarea BIT Error?
Am patit si eu ceva asemanator relativ recent, macroblocuri pe toate canalele si Bit Err 2000. Au masurat fibra, coaxial, schimbat ont, problema persista. Solutia? O mufa de la un alt televizor era din aceea cu filet, clasica, si facea "scurt", descarcari electrice care perturbau semnalul uneori, insesizabil pe aparatele de masura. S-a rezolvat dupa ce am pus una cu compresie si acolo. Edited by Rares95, 06 December 2021 - 12:36. |
|
#16
Posted 06 December 2021 - 12:37
Znevna, on 06 decembrie 2021 - 12:26, said:
Iei frumos un cablu si-l tragi din ONT direct intr-un TV (n-am vazut sa fi incercat asta), sau muti TV-ul langa ONT, daca e mai simplu. Daca problema persista, "e de la ei". Am mai intalnit la cineva o problema asemanatoare, am tot dat vina pe instalatia din casa/pod, mufe vechi etc, pana am ajuns si i-am verificat/schimbat absolut toate mufele si nu s-a imbunatatit mai nimic. Semnal era full dar calitate ioc. Pe analogic probabil nu s-ar fi vazut problema, nu stiu. PS: internetul era "ok". Sunat la Digi, explicat problema, au gasit ceva problema la o fibra, era... am uitat termenul (stresata?), in fine, au facut ei ce-au facut si s-a rezolvat. Din cei 3 tehnicieni care au venit să "rezolve" problema niciunul nu ar fi spus că ar fi problema de la ei...au făcut masuratori teste peste teste ...nimic anormal din ce îmi spun ...deci !? |
#17
Posted 06 December 2021 - 13:00
daca esti sigur ca nu este de la tine exista o singura si unica solutie (eu asa am procedat)
in fata usii ai un conector " I " sau ceva similar... acolo iti vei lega direct unul din TV-uri si testa. Eu asa am procedat, ma saturasem sa ii chem pe aia de la DiGi (RDS) am scos TV-ul in afara usii si am facut test cu el. apoi am filmat cu telefonul sa se vada clar ca am scos TV-ul si l-am legat in afara usii. Cand a venit angajatul DIGI l-am întrebat daca vrea sa pun din nou TV-ul la usa, a spus NU dupa ce a văzut filmarea de pe telefon. următoarea zi seara problema a fost rezolvata....au trecut cativa ani de atunci ! Edited by Mihai_3, 06 December 2021 - 13:07. |
#18
Posted 06 December 2021 - 13:07
Rares95, on 06 decembrie 2021 - 12:34, said:
Semnalul a fost masurat doar pe coaxial? Fibra nu a fost "masurata" cu un power meter? Este posibil ca fibra sa fie atenuata pe undeva. Un amplificator nu rezolva nimic daca semnalul vine prost de la sursa (DIGI / fibra / ONT). In momentul in care apar macroblocuri care este valoarea BIT Error? Am patit si eu ceva asemanator relativ recent, macroblocuri pe toate canalele si Bit Err 2000. Au masurat fibra, coaxial, schimbat ont, problema persista. Solutia? O mufa de la un alt televizor era din aceea cu filet, clasica, si facea "scurt", descarcari electrice care perturbau semnalul uneori, insesizabil pe aparatele de masura. S-a rezolvat dupa ce am pus una cu compresie si acolo. Pot să chem tehnicul de la Digi până se vor sătura de asta ...nu cred că se poate rezolva ceva .... Iarăși explic ...referitor la service-ul Samsung ..sunat, explicat, intervenit, niciun efect ...efectiv a devenit foarte hazlie treaba asta ! Mihai_3, on 06 decembrie 2021 - 13:00, said:
daca esti sigur ca nu este de la tine exista o singura si unica solutie (eu asa am procedat) in fata usii ai un conector " I " sau ceva similar... acolo iti vei lega direct unul TV-uri si testa. Eu asa am procedat, ma saturasem sa ii chem pe aia de la DiGi (RDS) am scos TV-ul in afara usii si am facut test cu el. apoi am filmat cu telefonul sa se vada clar ca am scos TV-ul si l-am legat in afara usii. Cand a venit angajatul DIGI l-am întrebat daca vrea sa pun din nou TV-ul la usa, a spus NU dupa ce a văzut filmarea de pe telefon. următoarea zi seara problema a fost rezolvata....au trecut cativa ani de atunci ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users