Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...
 La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)
 sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...
 Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri

Sfat / recomandare construire aco...

Cablu analog vs digital
 

Recepție canale HD cu macroblocuri - abonament digital - fibră ONT

- - - - -
  • Please log in to reply
101 replies to this topic

#1
geotac

geotac

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 310
  • Înscris: 14.10.2015
Salutare tuturor, de ceva timp o problemă persistă pe rețeaua digitală și mai exact macroblocuri pe canalele HD , efectiv nu înțeleg ce pot să mai fac ....infrastructura schimbată totul Premium de la Dipolnet ,splitter ...nu se pune problema inclusiv de ONT - schimbat ,măsurători-totul în parametrii , am chemat tehnicul de la Digi de "N" ori ...nimic de la ei... asta spun ....am sunat la service-ul Samsung (dețin 2 Tv-uri Samsung unul mai "sensibil" ca altul ) la fel ..totul în parametrii ....greu de înțeles..efectiv m-am plictisit să mai caut detalii ...
Am încercat absolut tot ce am crezut și găsit pe internet detalii ...mă pricep la modul personal cam cu ce se "mănâncă" tehnologia ...suficient zic....
Dacă mă poate ajuta cineva cu alte sfaturi sincer mi-ar fi de mare folos în condițiile în care macroblocurile devin din ce în ce mai deranjate  !

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,602
  • Înscris: 30.07.2003

 geotac, on 06 decembrie 2021 - 11:54, said:

dețin 2 Tv-uri Samsung unul mai "sensibil" ca altul
La celalalt TV totul e ok?

#3
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Eu nu mă pricep, dar aș încerca un televizor de-al tău la un vecin și invers.
Dacă e la tine problema va face și televizorul vecinului.

Și faci sesizare din nou.

#4
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,554
  • Înscris: 15.06.2004
E de la Digi. Am si eu vreo 2 posturi care se vad cu macroblocuri de vreun an.

AXN HD si inca unul.

#5
Sef-chenko

Sef-chenko

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,466
  • Înscris: 17.04.2006
Masuratorile unde le-ai facut si cum au aratat?
Tot ce-mi vine in minte acum este un semnal prea slab sau prea puternic.

Incearca sa legi pe direct TV-ul aferent, fara splitter.

Edited by Sef-chenko, 06 December 2021 - 12:07.


#6
geotac

geotac

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 310
  • Înscris: 14.10.2015
Ambele tv-uri au semnal și intensitate 100 % , nivel bit de eroare E6 este 0 ..
Este vorba despre un Samsung Q6fn care nu face întotdeauna macroblocuri dar istoricul de semnal înregistrează întreruperi de semnal al 2 lea tv un Samsung Q90t cu macroblocuri continuu cu istoric de semnal în același timp de întreruperi semnal ...este jalnic ...

#7
stoshiba

stoshiba

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,842
  • Înscris: 22.02.2014
Cumpara un amplificator de semnal de antena si il montezi langa tv,https://www.emag.ro/amplificator-de-semnal-tv-cu-4-iesiri-a1000323/pd/DX7YDZBBM/?cmpid=86996&gclid=EAIaIQobChMIo9GTg_fO9AIVQoxoCR1o-gs3EAQYAiABEgIOA_D_BwE.

#8
geotac

geotac

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 310
  • Înscris: 14.10.2015

 stoshiba, on 06 decembrie 2021 - 12:09, said:

Cumpara un amplificator de semnal de antena si il montezi langa tv,https://www.emag.ro/amplificator-de-semnal-tv-cu-4-iesiri-a1000323/pd/DX7YDZBBM/?cmpid=86996&gclid=EAIaIQobChMIo9GTg_fO9AIVQoxoCR1o-gs3EAQYAiABEgIOA_D_BwE.
M-am gândit că ar fi o soluție un amplificator de semnal , totuși ceva mai calitativ cu rezultate 100% și să aibă semnal ca și splitter pasiv ce recomandare ar fi ?
Mulțumesc

#9
novo_

novo_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,262
  • Înscris: 30.03.2019

 eiffel, on 06 decembrie 2021 - 12:03, said:

E de la Digi. Am si eu vreo 2 posturi care se vad cu macroblocuri de vreun an.

AXN HD si inca unul.
Ai chemat pe cineva de la ei sa verifice? Iti garantez ca nu e de la ei.

#10
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,554
  • Înscris: 15.06.2004
La toti vecinii pe care i-am intrebat exista problema.
Chestia e ca e un pic aleatoare.
A venit si cineva de la Digi exact cand se vedea bine :(

 stoshiba, on 06 decembrie 2021 - 12:09, said:

Cumpara un amplificator de semnal de antena si il montezi langa tv
Sa amplifice ce ?
Nici macar nu se folsoeste asa un amplificator - se puen cat mai departe de TV inainte de toate spliterele existente intr-o casa - practic amplificarea sa trebuie sa compenseze atenuarea pe splittere si cablu.

Dar daca semnalul intra cu paraziti se amplifica si aia.

#11
geotac

geotac

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 310
  • Înscris: 14.10.2015

 eiffel, on 06 decembrie 2021 - 12:17, said:

La toti vecinii pe care i-am intrebat exista problema.
Chestia e ca e un pic aleatoare.
A venit si cineva de la Digi exact cand se vedea bine :(
Nu știu dacă toți vecinii au problemele menționate ,nu știu dacă toți vecinii au abonament digital, tv-uri pe măsură...problema este la mine ...nu știu ce să zic...să "umblu din ușă în ușă" mi se pare amuzant....

#12
Znevna

Znevna

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,436
  • Înscris: 23.08.2020
Iei frumos un cablu si-l tragi din ONT direct intr-un TV (n-am vazut sa fi incercat asta), sau muti TV-ul langa ONT, daca e mai simplu.
Daca problema persista, "e de la ei".
Am mai intalnit la cineva o problema asemanatoare, am tot dat vina pe instalatia din casa/pod, mufe vechi etc, pana am ajuns si i-am verificat/schimbat absolut toate mufele si nu s-a imbunatatit mai nimic. Semnal era full dar calitate ioc. Pe analogic probabil nu s-ar fi vazut problema, nu stiu.
PS: internetul era "ok".
Sunat la Digi, explicat problema, au gasit ceva problema la o fibra, era... am uitat termenul (stresata?), in fine, au facut ei ce-au facut si s-a rezolvat. Posted Image

Edited by Znevna, 06 December 2021 - 12:29.


#13
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Nu e amuzant poti da de o vecina buna care te poate ajuta, oameni suntem. Cred ca este de la Digi si eu am din cand in cand problema.

#14
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,019
  • Înscris: 07.11.2006

 eiffel, on 06 decembrie 2021 - 12:03, said:

E de la Digi. Am si eu vreo 2 posturi care se vad cu macroblocuri de vreun an.

AXN HD si inca unul.

La mine au disparut dupa ce am remufat si dupa ce am schimbat cablul,doar cel din casa,de la spliter la TV.
Sfatul l-am primit chiar aici pe forum,de la colegul Digihelper.

Edited by adisz, 06 December 2021 - 12:35.


#15
Rares95

Rares95

    Severin, MH

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,433
  • Înscris: 18.01.2020
Semnalul a fost masurat doar pe coaxial? Fibra nu a fost "masurata" cu un power meter? Este posibil ca fibra sa fie atenuata pe undeva. Un amplificator nu rezolva nimic daca semnalul vine prost de la sursa (DIGI / fibra / ONT). In momentul in care apar macroblocuri care este valoarea BIT Error?
Am patit si eu ceva asemanator relativ recent, macroblocuri pe toate canalele si Bit Err 2000. Au masurat fibra, coaxial, schimbat ont, problema persista. Solutia? O mufa de la un alt televizor era din aceea cu filet, clasica, si facea "scurt", descarcari electrice care perturbau semnalul uneori, insesizabil pe aparatele de masura. S-a rezolvat dupa ce am pus una cu compresie si acolo.

Edited by Rares95, 06 December 2021 - 12:36.


#16
geotac

geotac

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 310
  • Înscris: 14.10.2015

 Znevna, on 06 decembrie 2021 - 12:26, said:

Iei frumos un cablu si-l tragi din ONT direct intr-un TV (n-am vazut sa fi incercat asta), sau muti TV-ul langa ONT, daca e mai simplu.
Daca problema persista, "e de la ei".
Am mai intalnit la cineva o problema asemanatoare, am tot dat vina pe instalatia din casa/pod, mufe vechi etc, pana am ajuns si i-am verificat/schimbat absolut toate mufele si nu s-a imbunatatit mai nimic. Semnal era full dar calitate ioc. Pe analogic probabil nu s-ar fi vazut problema, nu stiu.
PS: internetul era "ok".
Sunat la Digi, explicat problema, au gasit ceva problema la o fibra, era... am uitat termenul (stresata?), in fine, au facut ei ce-au facut si s-a rezolvat. Posted Image
Am încercat și asta...nimic bun...Internetul este ok ....
Din cei 3 tehnicieni care au venit să "rezolve" problema niciunul nu ar fi spus că ar fi problema de la ei...au făcut masuratori teste peste teste ...nimic anormal din ce îmi spun ...deci !?

#17
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,040
  • Înscris: 26.04.2007
daca esti sigur ca nu este de la tine exista o singura si unica solutie (eu asa am procedat)
in fata usii ai un conector " I " sau ceva similar...
acolo iti vei lega direct unul din TV-uri si testa.

Eu asa am procedat, ma saturasem sa ii chem pe aia de la DiGi (RDS) am scos TV-ul in afara usii si am facut test cu el.
apoi am filmat cu telefonul sa se vada clar ca am scos TV-ul si l-am legat in afara usii.
Cand a venit angajatul DIGI l-am întrebat daca vrea sa pun din nou TV-ul la usa, a spus NU dupa ce a văzut filmarea de pe telefon.
următoarea zi seara problema a fost rezolvata....au trecut cativa ani de atunci !

Edited by Mihai_3, 06 December 2021 - 13:07.


#18
geotac

geotac

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 310
  • Înscris: 14.10.2015

 Rares95, on 06 decembrie 2021 - 12:34, said:

Semnalul a fost masurat doar pe coaxial? Fibra nu a fost "masurata" cu un power meter? Este posibil ca fibra sa fie atenuata pe undeva. Un amplificator nu rezolva nimic daca semnalul vine prost de la sursa (DIGI / fibra / ONT). In momentul in care apar macroblocuri care este valoarea BIT Error?
Am patit si eu ceva asemanator relativ recent, macroblocuri pe toate canalele si Bit Err 2000. Au masurat fibra, coaxial, schimbat ont, problema persista. Solutia? O mufa de la un alt televizor era din aceea cu filet, clasica, si facea "scurt", descarcari electrice care perturbau semnalul uneori, insesizabil pe aparatele de masura. S-a rezolvat dupa ce am pus una cu compresie si acolo.
Înțeleg ce spui , am schimbat toată infrastructura din casă, din ONT până în tv-uri totul de calitate ...am explicat mai sus ...toate mufele sunt prin autocompresie ,cablul RG6 Premium ,splitter de pe Dipolnet...înainte de a schimba infrastructura problemele existau ...am schimbat absolut tot inclusiv ONT-ul l-am cerut a fi un model actual ...inițial am crezut că e de la tv-uri dar nu ....am schimbat sursele de alimentare în alte prize ...niciun efect ...problema este alta ...nu mă interesează cifrele (semnal , intensitate semnal) ci macroblocurile deranjate vizual cel puțin pe Q90T-ul nu îmi explic de ce Q6fn-ul nu este atât de des afectat în comparație cu Q90T....
Pot să chem tehnicul de la Digi până se vor sătura de asta ...nu cred că se poate rezolva ceva ....
Iarăși explic ...referitor la service-ul Samsung ..sunat, explicat, intervenit, niciun efect ...efectiv a devenit foarte hazlie treaba asta !

 Mihai_3, on 06 decembrie 2021 - 13:00, said:

daca esti sigur ca nu este de la tine exista o singura si unica solutie (eu asa am procedat)
in fata usii ai un conector " I " sau ceva similar...
acolo iti vei lega direct unul TV-uri si testa.

Eu asa am procedat, ma saturasem sa ii chem pe aia de la DiGi (RDS) am scos TV-ul in afara usii si am facut test cu el.
apoi am filmat cu telefonul sa se vada clar ca am scos TV-ul si l-am legat in afara usii.
Cand a venit angajatul DIGI l-am întrebat daca vrea sa pun din nou TV-ul la usa, a spus NU dupa ce a văzut filmarea de pe telefon.
următoarea zi seara problema a fost rezolvata....au trecut cativa ani de atunci !
Nu înțeleg despre ce conector "I" este vorba deoarece am fibră până în casă conectat în ONT ...ONT-UL are conector CATV ...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate