Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Să depun reclamație la ANCOM? - în legătură cu un nr. de "Vodafone"
Last Updated: Jul 29 2019 15:53, Started by
djl
, Jun 26 2019 16:46
·
0
#19
Posted 26 June 2019 - 19:28
De cind incepe perioada de carantina ?
De terminat, se termina dupe 60 de zile, dar cind incepe ?! Pe de alta parte, cind ai (re)semnat (re)contractul, nu era trecut si numarul de telefon !? |
#20
Posted 26 June 2019 - 19:32
Perioada de carantina incepe dupa 5 zile de la schimbarea unui numar si se termina dupa 6 luni.
Nu stiu cine ti-a zis ca perioada de carantina dureaza 60 de zile. |
#21
Posted 26 June 2019 - 19:34
djl, on 26 iunie 2019 - 17:11, said:
După 60 de zile se desfiinţează numărul. Dar nu înţeleg de ce dacă a fost numărul pe abonament nu mi-au dat vechiul număr înapoi!, din moment ce numărul nu a fost alocat altei persoane. Edited by andreic, 26 June 2019 - 19:34. |
#22
Posted 26 June 2019 - 20:50
Am patit si eu ceva asemanator.
Vezi ca ti-am scris pe privat Edited by mrfe, 26 June 2019 - 20:52. |
#23
Posted 26 June 2019 - 23:42
Mă referam la faptul că numărul meu a fost pe abonament şi deci dacă era trecut pe numele meu, de ce nu pot redeveni proprietarul lui.
După 60 de zile se desfiinţează. Carantina durază 2-3 ani. Eu când am depus cererea am depus pentru reconectarea numărului acela. Însă nimeni nu m-a avertizat că îmi va fi alocat alt număr de telefon. Şi ca să vezi, cel la care am depus cererea a trimis prin e-mail doar plata facturilor restante, nu şi plata pentru reconectare... mă miram eu de ce nu-mi dau drumul. Noroc că mai aveam chitanţele şi am trimis eu un e-mail. Şi eu s-a întâmplat să nu caut 2-4 luni o persoană şi după aia s-o caut. Numărul ăla cu 0721 îl avea multă lume... că îl aveam de prin 2003-2004. Dacă mă sună cineva care se trezeşte să mă caute şi a cărui contact nu-l am... canci. Varzafone se pare că calcă pe urmele "RomTelecom". Probabil dacă nu ar fi aşa de interesaţi clienţii de serviciile lor, s-ar duce pe urma "RomTelecom". |
#24
Posted 27 June 2019 - 08:21
#26
Posted 27 June 2019 - 09:15
Care 2-3 ani carantina ?!
Scrie mai sus clar, 60 de zile !! Sau cum a zis altcineva, 6 luni. De unde ai scos 2-3 ani... ?! Din povestiri sau ce au patit altii ?! Pe de alta parte, odata reziliat contractul, "pastrarea" acelui numar nealocat (carantina sau cum vrei sa-i spui) este o favoare, o modalitate de a cistiga inapoi acel client. Dar, acel numar este proprietatea companiei, nu mai este legat cu nimic (contract) de nici un client (fostul sau viitor). Daca ar vrea sa-l redistrubuie... cam aia e... Da, ACUM scrie in termenii lor d eperioada de carantina. Dar, probabil, daca ar dori sa elimine aceasta perioada... nu ar fi nici o piedica legala. Deci, probabil te agiti degeaba. Nu stiu daca a intrebat cineva sau ai spus mai sus: cind ai reactivat contractul, la ce perioada de la reziliere ? Chiar nu-ti merge google ??? Reclamatie ancom > search..... http://www.ancom.org...tiipetitii_1396 |
#27
Posted 27 June 2019 - 12:16
Operatoarea cu care am vorbit ieri mi-a spus că după 60 de zile neplată se desfiinţează numărul şi intră în carantină. Carntina ţine 2-3 ani.
|
#28
Posted 27 June 2019 - 12:24
|
#29
Posted 27 June 2019 - 12:57
djl, on 27 iunie 2019 - 12:16, said: Operatoarea cu care am vorbit ieri mi-a spus că după 60 de zile neplată se desființează numărul și intră în carantină. Carntina ține 2-3 ani. Ori era o persoana neinformata si ti-a oferit o informatie grestia. Cand un numar de telefon de la operatorii GSM intra in carantina, acesta sta maxim doua-trei luni si apoi fie e pus pe o cartela SIM PrePay, fie oferit la abonament in mod aleatoriu ori la cererea clientului cand se aboneaza platind o taxa pt. "numar preferential". Motivul pt. care nu ti s-a dat acelasi numar SIM cand ai refacut contractul cu operatorul GSM e ca tu nu ai specificat clar ca vrei neaparat numarul de telefon pierdut ! Plus de asta, persoana care a incheiat noul contract cu tine nu s-a sinchisit sa te informeze treaba cu vechiul numar si ca ti se va da altul in mod aleatoriu pt. ca nu a stiut ce doresti. Daca ii spuneai ca vrei sa refaci abonamentul cu numarul 0721.240.479 atunci iti spunea ca tre' sa platesti o taxa pt. "numar preferential". Cred ca daca te duci personal la un sediu (d-ala mare !) Vodafone sa ceri realocarea vechiului numar, acestia iti vor scoate imediat numarul din carantina in schimbul achitarii anumitor taxe. Asadar mergi cu buletinul si contractul la un sediu Vodafone si cere explicit ca doresti sa schimbi numarul cu unul preferential |
#30
Posted 27 June 2019 - 16:17
Au trecut 60 de zile de neplată.
Eu când am depus fizic cererea am depus-o pentru reconectarea vechilui număr. În magazinul lor de pe Cal. Moşilor (la parteneri nu merge, că partenerii din motive obscure nu pot vedea unele chestii). |
#31
Posted 27 June 2019 - 16:48
E pierdut. Poți sa îl ștergi din semnătura.
"numărul format nu este valabil" Gata, kaput, adio, bye-bye, Cauta-ți altceva de dezbătut. |
#32
Posted 27 June 2019 - 23:02
Bah Stefan: in primul rand am o rugaminte, nu mai scrie numele de firma/branduri etc in ghilimele ca e super zgarietor la ochi
In al doilea rand, nu sta niciun numar in carantina 2-3 ani, cineva te-a luat la misto. Dupa maxim 3 luni se aloca numarul respectiv pe cartela prepay. In locul tau, i-as lua pe aia si le-as explica treaba in felul urmator: e numarul tau de 145 de ani, lumea il stie, nu vor sa il aloce la unul pe care sa il sune cineva ca are de vanzare un frigider din 1942 sau mai stiu eu ce! Deci sa ti-l re-aloce pe abonamentul tau (in fond, ESTE numarul tau si inca nu cred ca e alocat altcuiva). Nu au nimic de pierdut daca fac asta, ba chiar dimpotriva. PS: Nu mai sta 2 luni cu abonamentul neplatit, eventual fa-l mai mic ca sa nu te trezesti ca n-ai bani pt el! |
#34
Posted 28 June 2019 - 18:32
AWE, on 27 iunie 2019 - 23:02, said: In locul tau, i-as lua pe aia si le-as explica treaba in felul urmator: ==================================== N-auzi, @djl ?!!! mergi inapoi pe Calea Mosilor la Vodafone sa le spui ca vrei numarul 0721.240.479 ca abonament. Aia o sa iti spuna ca tre' sa platesti niste taxe si ti-l da. Eventaul cere sa vorbesti cu sefu' ala mare (Managerul) Nu rezolvi nimic daca te plangi pe forum ca ti-ai pierdut numarul. |
#35
Posted 28 June 2019 - 18:55
Am sunat la ei din nou şi la fel mi-au zis, nu se poate recupera numărul. Dar de data asta mi-au zis de carantină de 6 luni.
Luni (că mâine nu-s sigur că e şeful pe acolo) mă duc la magazinul de pe Moşilor. Dacă nu se rezolvă, depun reclamaţie. |
#36
Posted 28 June 2019 - 19:16
Daca ai decis sa te duci Luni (1-Iulie-2019) la sediul Vodafone de pe Mosilor, cere sa vorbesti cu Managerul !
Ca aia de la "intrare" te vor aburi pt. ca ori nu au habar cum sa rezolve problema ta, ori le este lene sa se ocupe de hartogariile necesare. Asadar cere direct sa vorbesti cu Managerul |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users