Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Să depun reclamație la ANCOM? - în legătură cu un nr. de "Vodafone"
Last Updated: Jul 29 2019 15:53, Started by
djl
, Jun 26 2019 16:46
·
0
#1
Posted 26 June 2019 - 16:46
Din vina mea nu am plătit la timp abomanetul "Vodafone". Și mi s-a desființat numărul. Crezând că-l pot recupera (îl am de 14 ani, îl știe multă lume, dacă mă caută cineva...) am plătit restanța + reconectarea. Însă nimeni de acolo nu m-a avertizat că nu îmi va fi reconectat vechiul număr, ci îmi va fi alocat altul. Deabea azi, după reconectare am aflat asta. Cică numărul a intrat în carantină și nu poate fi folosit decât după ieșirea din carantină, iar perioada asta durează 2-3 ani. Eu îmi vreau numărul înapoi! Oare o reclamați la ANCOM m-ar ajuta sau nu?
|
#2
Posted 26 June 2019 - 16:51
Am patit si eu ceva aseamanator acum 7-8 ani. Am facut reclamatie la ANCOM si s-a rezolvat. Operatorul era Orange.
Edited by MembruAnonim, 26 June 2019 - 16:51. |
#3
Posted 26 June 2019 - 16:55
Eu am trecut un abonament Vodafone la cartela pe la final de iulie 2018, nu am facut nicio incarcare si acum in prag de iulie 2019 inca functioneste, ca perioada de gratie, evident.
|
#6
Posted 26 June 2019 - 17:02
Mie mi se pare SF patania ta.
Fa reclamatie la ANCOM, nu ai ce pierde. |
#7
Posted 26 June 2019 - 17:05
SF nu e, ca nr nu e activ cica. Cat ai intarziat frate cu plata, unde ai fost?
Reconectarea Vodafone nu percepe o taxă administrativă pentru reconectare. Pentru a fi reconectat, dupa suspendarea din orice motiv, Clientul va trebui sa plateasca toate sumele datorate catre Vodafone si neachitate la momentul solicitarii reconectarii plus garantia/plata in avans stabilita la art. 2.3. Reconectarea nu da dreptul la promotii (anterioare sau existente la momentul reconectarii) si la beneficiile din programul de loialitate acumulate anterior deconectarii. Contractul se va considera reactivat si toate prevederile initiale ale acestuia se aplica corespunzator, cu exceptia promotiilor ofertei de servicii si a beneficiilor din programul de loialitate acumulate anterior deconectarii. Perioada minima initiala agreata la incheierea contractului nu include perioada in care Numărul a fost deconectat. In cazul in care in oferta Vodafone nu mai este disponibil abonamentul de pe Contractul initial, Clientul va alege un abonament din portofoliul actual de produse si servicii. Clientului îi poate fi alocat un alt număr de telefon la reconectarea serviciilor în cazul în care numărul initial alocat a fost realocat altui client sau nu mai este disponibil din alte considerente, ca de exemplu, ca urmare a incetarii perioadei de carantina de 60 de zile. Citat din Termeni si Conditii Vodafone. Edited by arab, 26 June 2019 - 17:17. |
#8
Posted 26 June 2019 - 17:11
După 60 de zile se desfiinţează numărul. Dar nu înţeleg de ce dacă a fost numărul pe abonament nu mi-au dat vechiul număr înapoi!, din moment ce numărul nu a fost alocat altei persoane.
|
#9
Posted 26 June 2019 - 17:12
Eu zic ca nu ai sanse! Daca ai rezistat tu suspendat 60 de zile....poti si mai departe.
Tu stii mai bine ce si cum a fost povestea. Edited by arab, 26 June 2019 - 17:14. |
#10
Posted 26 June 2019 - 17:23
Sunt convins ca nu vei rezolva mai nimic cu Ancom, principalul vinovat esti tu, nu ai achitat la timp factura, mai departe au aplicat regulile, cel mai bine mergi la Vodafone si vorbesti cu cineva mai de sus, explici situatia, iti pui cenusa in cap, si poate se rezolva, in alta situatie, o iei de la capat, dai noul numar de telefon la toata lumea si viata merge inainte
|
|
#11
Posted 26 June 2019 - 17:44
60 zile nu ti-ai dat seama ca e suspendat?
Nu ai primit niciun SMS? Daca in 2 luni cat a fost suspendat, nu ai avut nevoie de acel numar, de ce il mai vrei? |
#12
Posted 26 June 2019 - 17:47
Am zis că na, o să fie nasol, nu mai dă lumea un timp de mine dar după aia plătesc, recuprez şi dacă mă sună cineva după perioada aia va din nou de mine.
|
#13
Posted 26 June 2019 - 18:10
Ai în semnătura ambele numere. Te găsește pe celălalt. Uita-l, ca acum toți au nelimitat în orice rețea. Nu mai trebuie sa stai cu 2 telefoane.
|
#14
Posted 26 June 2019 - 18:16
#15
Posted 26 June 2019 - 18:30
djl, on 26 iunie 2019 - 17:11, said:
După 60 de zile se desfiinţează numărul. Dar nu ĂŽnţeleg de ce dacă a fost numărul pe abonament nu mi-au dat vechiul număr ĂŽnapoi!, din moment ce numărul nu a fost alocat altei persoane. Așa am pățit tot cu Vodafone, cu numărul copilului. Nu l-am putut recupera, am luat alt sim. Peste câteva zile, din obișnuință, am sunat pe acel număr, uitasem să îl șterg. A răspuns o fetiță. Nu vreți să știți ce basme am avut în cap în secunda doi. Dar mi-a explicat copila că are numărul de 2-3 zile și că nu cunoaște nici un băiat cu numele ăla. Apoi mi-am dat seama că-s bătrână și nebună, cerut scuze și sunat pe numărul corect. |
|
#16
Posted 26 June 2019 - 18:33
@djl : poti face altceva...cere shimbarea de numar actual cu unul preferential si il ceri pe cel vechi...asta daca nu l-au bagat in carantina...
|
#17
Posted 26 June 2019 - 18:38
Ce te agiti pt un numar ? Trimiti la toate contactele , noul numar si aia e , macar cu faza asta le reamintesti unora ca inca mai existi
P.S. Daca in 2 luni nu ai avut nevoie de numar, probabil ca la fel in cele 2 luni nu te-o cautat nimeni .... Edited by Baxon, 26 June 2019 - 18:39. |
#18
Posted 26 June 2019 - 19:11
clar reclamatie, e bizara si neplacuta experienta ta cu Voda
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users