Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Un nou abuz marca RCS&RDS
#37
Posted 21 March 2019 - 16:43
Pololica, on 21 martie 2019 - 16:39, said:
Cred ca poti cere daune doar daca esti in perioada minima contractuala (acele 12/24 luni). Daca e expirata, gandesc ca poti cere rezilierea oricand, oricare din cei doi (RDS si abonatul) fara daune, fara alte justificari. Timpul minim s-a scurs. Cand RDS te-a anunțat si ti-a dat si termen de reziliere pana pe data de 28.02? |
#38
Posted 21 March 2019 - 16:43
Nimcid25, on 21 martie 2019 - 16:16, said:
Au anunțat in factura din Ianuarie 2019.PE TOTI. Nu am primit la timp factura, ba vine ba nu vine Trebuiau sa puna afis in caserii ori sa glasuiasca alea la caserie de marirea abonamentelor Asa cum da din gura cu digi enel, cu telefone, cu mai stiu eu ce "oferte" asa trebuiau sa sica vedeti ca de luna viitoare se modifica preturile |
#39
Posted 21 March 2019 - 16:46
Pololica, on 21 martie 2019 - 16:41, said:
@Nimicid, serviciul citat de tine (ca "adresa" de informatii este Digi Storage, nu fiecare serviciu in parte), dar presupun (fara sa ma ard) ca textul este identic la toate serviciile lor. zzhunt, on 21 martie 2019 - 16:43, said:
pe mine nu Nu am primit la timp factura, ba vine ba nu vine Trebuiau sa puna afis in caserii ori sa glasuiasca alea la caserie de marirea abonamentelor Asa cum da din gura cu digi enel, cu telefone, cu mai stiu eu ce "oferte" asa trebuiau sa sica vedeti ca de luna viitoare se modifica preturile |
#40
Posted 21 March 2019 - 16:46
lex2010, on 21 martie 2019 - 16:34, said:
Din tabelul anexat si care ne-a fost comunicat, nu rezulta in mod univoc faptul ca serviciile care erau gratuite si incluse intr-un abonament, vor fi separate de abonamentul initial si taxate independent... lex2010, on 21 martie 2019 - 16:34, said:
Sa luam fraza - " Servicii furnizate in baza unor abonamente care nu mai fac parte din oferta curenta Digi". |
#41
Posted 21 March 2019 - 16:48
#42
Posted 21 March 2019 - 16:48
Ion_de_la_Raion, on 21 martie 2019 - 16:29, said:
Eu aveam Fiberlink 2 de o gramada de ani, nici nu mai stiu. Luna asta m-am trezit cu o factura mai mare. Cand ma uit pe factura, abonamentul mobil de telefonie inclus si gratuit a fost transformat intr-unul pe bani, abonamentul de wireless pe stick inclus si gratuit a fost taxat cu 10 lei, iar abonamentul de Fiberlink 2 a fost transformat in Fiberlink 300. Ca atare, am reziliat telefonul mobil si netul mobil si, pentru ca m-am suparat, si telefonia fixa (care statea degeaba, nu am folosit-o in ultimii 10 ani cred ca deloc). Nu m-au deranjat atat tarifele in plus, pentru ca erau mici, dar atitudinea rds nu mi-a placut, ar fi fost frumos sa fiu anuntat. Cand am fost sa reziliez abonamentele extra, am intrebat si o aiurita de acolo au spus ca a aparut pe factura. Da de unde. Eu factura nici n-o primesc. Platesc din digicare. Da mai bade Ioane dar, spre deosebire de Telekom, care a tot crescut preturile si a tot taiat din grila TV, cei de la Digi, factureaza in lei de ani buni si n-au mai umblat la preturi de vreo 5 ani sau mai mult. Factura se afla in Digicare, numai ca nu dai tu click pe ea sa vezi ce scrie acolo. |
#43
Posted 21 March 2019 - 16:50
#44
Posted 21 March 2019 - 16:50
Pololica, on 21 martie 2019 - 16:39, said:
Cred ca poti cere daune doar daca esti in perioada minima contractuala (acele 12/24 luni). Daca e expirata, gandesc ca poti cere rezilierea oricand, oricare din cei doi (RDS si abonatul) fara daune, fara alte justificari. Timpul minim s-a scurs. Nu poti cere daune ca contractul e facut de asa natura incat sa poata fi modificat unilateral cu notificarea clientului si cu dreptul acestuia sa renunte la servicii, chestii pe care cei de la RDS le-au respectat. |
#45
Posted 21 March 2019 - 17:02
lucifer76, on 21 martie 2019 - 16:46, said: Asta e nimic,mai comic e ca ajungi sa platesti 2 euro fara sa scrie clar pentru ce, adica ce abonament vei avea in continuare, cu cate minute incluse, amanunte de astea. La 11 zile dupa ce s-a facut modificarea, nici macar cei de la relatii clienti nu stiau sa imi raspunda la intrebarea asta, ce primesc de 2 euro. Ce e sigur e ca net nu aveam, desi setarile erau facute corect, am fost si la POS, nici acolo nu au reusit sa imi explice daca am net sau nu pe abonament. Costa cerneala sa scrie clar care-s abonamentele alea, trebuia sa cauti tu cu atentie. Oare ce abonament, din oferta actualizată, are valoarea de doi euro? Și dacă nici așa nu te "prinzi", sms la 700 sau apel la serviciul clienți! Știu, soluțiile prezentate de mine nu sunt atât de fun ca trolling-ul! Edited by DieselCRDI, 21 March 2019 - 17:03. |
#46
Posted 21 March 2019 - 17:04
Nimcid25, on 21 martie 2019 - 16:43, said:
daune? Cand RDS te-a anunțat si ti-a dat si termen de reziliere pana pe data de 28.02? Vezi ce se intampla cu un contract incetat inainte de termen. Dar noi nu avem cultura contractelor si de aia sunt bubele astea (atat din partea operatorilor, cat si din partea utilizatorilor). Daca intervine ANPC si anuleaza taxa de reziliere nu inseamna ca persoana care a reclamat are 100% dreptate. Singurul inconvenient pentru abonat e ca nu intotdeauna are timpul (si banii) pentru a se lupta pentru daune, care sunt mici (asa cum Vodafone are taxa de 150E/12/24 luni). S-ar putea face reversul medaliei (platit de operator catre client). Mai intreb de ce RDS are monopol pe blocul meu? Daca incep sa sap, dau si de alte belele (umbla vorba prin targ ca se platesc spagi sau diverse abonamente "subventionate" de agentii de teren ale dezvoltatorilor, asa cum exista suspiciuni ca zonele unde este un operator, nu se baga ceilalti). Nu vreau sa vorbesc cu pacat, dar anul trecut, prin ianuarie, cand am intrebat si la UPC, si la telekom si la Orange, singurii cu cabul erau Telekom cu o viteza de 25 Mbps si RDS cu 1000Mbps. Ca sa nu lungim: abonatul (ca parte a contractului) poate cere daune, dar te lupti cu morile de vant. Ca sa-ti raspund: am termen, dar e sub cele 24 de luni si, daca imi trimite de notificare de reziliere, as putea sa le cer daune, nu? Eu m-am obligat, obligate si tu. |
|
#47
Posted 21 March 2019 - 17:09
Da, recunosc, nici eu nu am citit scrisul mic de jos de pe factura ianuarie, nici nu am vazut cind s-a anuntat trecerea unor servicii de pe zero pe non-zero.
Am vazut doar scumpirea cu 1-2 lei a anumitor / tuturor servicii(lor), la fel ca la celelalte companbii (orange, vodafone). Si acum o sa platesc, probabil 2 luni, 103 lei, in loc de 73. Miine ma duc sa reziliez / anulez 3 servicii. Edited by buyonevideo, 21 March 2019 - 17:09. |
#48
Posted 21 March 2019 - 17:15
Nimcid25, on 21 martie 2019 - 16:50, said: )))))))) pe factura din ianuarie nu apare nimic? Plătesc pe.telefon ori în caserole Nu stau sa descarc facturile Trebuiau să pună anunț pe.prima pagina in cont. La vedere mare. Le dau 6 lei acum degeaba pe 2 abonamente Digi film la care eu nu mă uit și care nu pot să reziliez pt că mai e contract până în august |
#49
Posted 21 March 2019 - 17:16
"Mai nou, cei de la RCS&RDS au inceput sa incheie noi contracte, in mod unilateral, in conditii dezavantajoase pt clienti."
si cine te opreste sa le dai picoare-n cur? Alt furnizor mai cinstit si te-ai scos.Fara bocete pe forum. |
#50
Posted 21 March 2019 - 17:27
Eu zic sa-l redenumesti: Un nou client care nu isi citeste contractul!
|
#51
Posted 21 March 2019 - 17:33
Apropo de abuz, am observat cu vreo 6-7 zile in urma ca nu are ton telefonul meu fix de la RCS. O fi de vina ministreasa de la MAI, Carmen Dan?
Edited by IcecreamAlex, 21 March 2019 - 17:34. |
|
#52
Posted 21 March 2019 - 17:44
zzhunt, on 21 martie 2019 - 17:15, said: Plătesc pe.telefon ori Ăźn caserole Nu stau sa descarc facturile Trebuiau să pună anunț pe.prima pagina in cont. La vedere mare. Le dau 6 lei acum degeaba pe 2 abonamente Digi film la care eu nu mă uit și care nu pot să reziliez pt că mai e contract pĂąnă Ăźn august |
#53
Posted 21 March 2019 - 17:45
lex2010, on 21 martie 2019 - 15:54, said:
Mai nou, cei de la RCS&RDS au inceput sa incheie noi contracte, in mod unilateral, in conditii dezavantajoase pt clienti. Am abonament de Internet, incheiat in 2004. Abonamentul include internet plus telefonie fixa si telefonie mobila(shared - impartea minutele cu telefonia fixa). Astfel, acum platesc 2 euro pentru un serviciu care inainte era gratuit, inclus in abonamentul de Internet. |
#54
Posted 21 March 2019 - 17:47
Urmeaza si topic-ul “Un VECHI abuz RCS & RDS”? Ca daca tot am invatat sa punem titluri bombastice, e pacat sa ne oprim acum...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users