Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problemă cu prelungirea abonamentului
Ultima postare: aug 06 2018 17:10, Inițiat de
KAZONDE
, iun 18 2018 16:00
·
0
#1
Publicat: 18 iunie 2018 - 16:00
Situatia este urmatoarea : Subsemnatul este titularul unui abonament care include servicii fixe de TV, internet care urma sa expire in noiembrie 2018. Pe data de 18 mai am fost sunat de catre un reprezentant telekom care mi-a facut o oferta in vederea prelungirii acestui abonament cu servicii fixe, care includea primele sase luni gratuite, urmand ca mai apoi sa platescc acelasi tarif ca pana in momentul de faţă : 14,3 euro pentru Internet L si 2 receivere , cu chirii cu tot, plus ratĂ la un telefon achizitionat pe o perioada de 2 ani.
Avand setata factura electronica, pe data de 16 iunie ma uit si vad ca nu am primit nicio gratuitate si ca am de plata 127 de lei, ca pana mai ieri alaltaieri, ceea ce m-a iritat la maximum deoarece pana in prezent am avut relatii decente cu Telekom. Sunat la Relatii cu clientii sambata, 16 iunie, tipul de acolo imi spune ca da, intr-adevar, pe 18 mai mi s-a prelungit abonamentul in urma unui acord telefonic al meu si ca am primit o reducere de 3 euro???! Eu : ce?????, vorbiti serios??? Pai tipa mi-a spus ca voi primi gratuitate timp de 6 luni. Una vorbim si alta fumăm? A spus ca imi trimite contractul in 14 zile si nu l-am primit nici astazi, dupa 28 de zile de la convorbirea noastra. Sa nu-l pot contesta, ha??? Parca era termenul de 14 zile. Ce rusine!!! Reprezentantul : da, ok, va inregistrez o sesizare si urmeaza ca o echipa sa faca investigatii sa vedem ce s-a intamplat. Reveniti cu un telefon pe joi, vinerea viitoare. Acum va intreb pe voi : Care ar fi procedura de reziliere fara sa mai platesc despagubiri si, de asemenea, cum sa procedez să cer inregistrarea apelului telefonic ca sa pot dovedi ca am fost inselat. Asta, bineinteles, daca nu vor adapta contractul in conformitatea cu oferta propusa la telefon.. Multumesc anticipat! Editat de AlexPatan, 18 iunie 2018 - 16:11. |
#4
Publicat: 18 iunie 2018 - 16:10
slai, on 18 iunie 2018 - 16:06, said:
Alea 30 de zile au trecut, asta e, peste 2 ani o sa negociezi mai bine. Editat de AlexPatan, 18 iunie 2018 - 16:10. |
#9
Publicat: 18 iunie 2018 - 17:11
#10
Publicat: 18 iunie 2018 - 18:16
AlexPatan, on 18 iunie 2018 - 16:00, said:
Situatia este urmatoarea : Subsemnatul este titularul unui abonament care include servicii fixe de TV, internet care urma sa expire in noiembrie 2018. Pe data de 18 mai am fost sunat de catre un reprezentant telekom care mi-a facut o oferta in vederea prelungirii acestui abonament cu servicii fixe, care includea primele sase luni gratuite, urmand ca mai apoi sa platescc acelasi tarif ca pana in momentul de faţă : 14,3 euro pentru Internet L si 2 receivere , cu chirii cu tot, plus ratĂ la un telefon achizitionat pe o perioada de 2 ani. Avand setata factura electronica, pe data de 16 iunie ma uit si vad ca nu am primit nicio gratuitate si ca am de plata 127 de lei, ca pana mai ieri alaltaieri, ceea ce m-a iritat la maximum deoarece pana in prezent am avut relatii decente cu Telekom. Sunat la Relatii cu clientii sambata, 16 iunie, tipul de acolo imi spune ca da, intr-adevar, pe 18 mai mi s-a prelungit abonamentul in urma unui acord telefonic al meu si ca am primit o reducere de 3 euro???! Eu : ce?????, vorbiti serios??? Pai tipa mi-a spus ca voi primi gratuitate timp de 6 luni. Una vorbim si alta fumăm? A spus ca imi trimite contractul in 14 zile si nu l-am primit nici astazi, dupa 28 de zile de la convorbirea noastra. Sa nu-l pot contesta, ha??? Parca era termenul de 14 zile. Ce rusine!!! Reprezentantul : da, ok, va inregistrez o sesizare si urmeaza ca o echipa sa faca investigatii sa vedem ce s-a intamplat. Reveniti cu un telefon pe joi, vinerea viitoare. Acum va intreb pe voi : Care ar fi procedura de reziliere fara sa mai platesc despagubiri si, de asemenea, cum sa procedez să cer inregistrarea apelului telefonic ca sa pot dovedi ca am fost inselat. Asta, bineinteles, daca nu vor adapta contractul in conformitatea cu oferta propusa la telefon.. Multumesc anticipat! |
|
#11
Publicat: 18 iunie 2018 - 18:53
Eu am patit-o cu UPC-ul. Acum ceva timp avea o firma cu sediul intr-o locatie inchiriata, si cand am inchis firma, m-am dus sa-i anunt, ca-mi suspend activitatea de la punctul de lucru respectiv si ca sa vina sa-si ia "jucarelele", ca eu oricum nu mai aveam contract cu ei, acesta expirase de vreo doi ani, deci eram complet liber de orice contract. Si au zis ca nu, nu se poate, ca trebuie sa fac nu stiu ce cerere la Bucuresti, si pe urma sa astept vreo 2-3 luni raspunsul, si abia apoi vor putea veni ei sa-si ia "jucarelele" de la sediul meu. Ori eu le-am spus clar, dom'le, trebuie sa eliberez spatiul in doua saptamani, nu pot astepta dupa fundul vostru, dar degeaba. Si mi-am luat catrafusele de la sediul respectiv, iar ei bulangii, m-au mai facturat de 3 ori ! Si bineinteles ca nu le-am platit acele facturi abuzive, iar ei dupa cateva luni au vandut "restanta" mea la o societate de recuperari creante, iar aceasta a avut binevointa de a majora asa zisa restanta cu vreo 300%, lucru complet ilegal. Dar nici eu nu le platesc vreun sfant, ca n-am ajuns prostul lor.
Editat de Real_NEO, 18 iunie 2018 - 19:07. |
#12
Publicat: 18 iunie 2018 - 19:21
esti sgur ca ai vb cu romtelekom? sunt mai multe firme care fac servicii pt romtelekom, te ametesc cu oferte si la sfasit ciu-ciu. am un amic care a patit ceva similar, si de fapt la mijloc era o alata firma. cand nu a mai platit (tot asa primise gratuitate 6 luni) l-au contactat adevaratii romtelekomi, care, evident i-au spus ca nu pot face nimic. nici acum n-a clarificat-o. reclamatie scrisa, nu mai astepta. si la ei si la ANPC.
|
#14
Publicat: 06 august 2018 - 10:15
Am abo de 22.60 euro/luna.
Internet L+Tv L+Voce fix 100 Vad in my account ca pot solicita prelungire... o fac pentru... Internet L+Tv L +Voce nelimitat 17 euro/luna. Ma suna o ea si-mi zice ca nu se poate...ca imi scade viteza de net desi in oferta e clar 1 Gbps...!!! Labari nenorociti! Editat de drgroza, 06 august 2018 - 10:20. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi