Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Problemă cu prelungirea abonamentului

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
KAZONDE

KAZONDE

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 02.07.2009
Situatia este urmatoarea  : Subsemnatul este titularul unui abonament care include servicii fixe de TV, internet care urma sa expire in noiembrie 2018. Pe data de 18 mai am fost sunat de catre un reprezentant telekom care mi-a facut o oferta in vederea prelungirii acestui abonament cu servicii fixe, care includea primele sase luni gratuite, urmand ca mai apoi sa platescc acelasi tarif ca pana in momentul de faţă : 14,3 euro  pentru Internet L si 2 receivere , cu chirii cu tot, plus ratĂ la un telefon achizitionat pe o perioada de 2 ani.
  Avand setata factura electronica, pe data de 16 iunie ma uit si vad ca nu am primit nicio gratuitate si ca am de plata 127 de lei, ca pana mai ieri alaltaieri, ceea ce m-a iritat la maximum deoarece pana in prezent am avut relatii decente cu Telekom.
Sunat la Relatii cu clientii sambata, 16 iunie, tipul de acolo imi spune ca da, intr-adevar, pe 18 mai mi s-a prelungit abonamentul in urma unui acord telefonic al meu si ca am primit o reducere de 3 euro???! Eu : ce?????, vorbiti serios??? Pai tipa mi-a spus ca voi primi gratuitate timp de 6 luni. Una vorbim si alta fumăm? A spus ca imi trimite contractul in 14 zile si nu l-am primit nici astazi, dupa 28 de zile de la convorbirea noastra. Sa nu-l pot contesta, ha??? Parca era termenul de 14 zile. Ce rusine!!!
Reprezentantul : da, ok, va inregistrez o sesizare si urmeaza ca o echipa sa faca investigatii sa vedem ce s-a intamplat. Reveniti cu un telefon pe joi, vinerea viitoare.




Acum va intreb pe voi : Care ar fi procedura de reziliere fara sa mai platesc despagubiri si, de asemenea, cum sa procedez  să cer inregistrarea  apelului telefonic ca sa pot dovedi ca am fost inselat.  Asta, bineinteles, daca nu vor adapta contractul in conformitatea cu oferta propusa la telefon.. Multumesc anticipat!

Edited by AlexPatan, 18 June 2018 - 16:11.


#2
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,847
  • Înscris: 25.01.2007
Alea 30 de zile au trecut, asta e, peste 2 ani o sa negociezi mai bine.

#3
UdAgOr

UdAgOr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 16.06.2018
In greci sa nu ai incredere nici cand iti aduc daruri!

#4
KAZONDE

KAZONDE

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 02.07.2009

View Postslai, on 18 iunie 2018 - 16:06, said:

Alea 30 de zile au trecut, asta e, peste 2 ani o sa negociezi mai bine.
Au trecut, dar contractul nu l-am primit , iar inregistrarea  apelului telefonic spune altceva. Voi rezilia contractul, daca nu imi ofera gratuitatea promisĂ.

Edited by AlexPatan, 18 June 2018 - 16:10.


#5
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009

View PostUdAgOr, on 18 iunie 2018 - 16:08, said:

In greci nemti sa nu ai incredere nici cand iti aduc daruri!
there, fixed it.

@initiator: reclamatie scrisa la ANPC. nu esti singurul care nu a primit contractul pe un suport durabil.

#6
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,847
  • Înscris: 25.01.2007
Fuga la protex consumatoru si reclamatie ca nu ti-au trimis contractul pe suport durabil, si asa poti rezilia.

#7
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
In termen de 14 zile de la primirea contractului poti rezilia.

Avand in vedere ca nici nu l-ai primit,trimite o reclamatie la ANPC.

#8
bog4u

bog4u

    @Român

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,029
  • Înscris: 20.12.2007

View PostUdAgOr, on 18 iunie 2018 - 16:08, said:

In greci sa nu ai incredere nici cand iti aduc daruri!
Dar in germani ?

#9
stancosty

stancosty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,091
  • Înscris: 17.03.2009

View PostUdAgOr, on 18 iunie 2018 - 16:08, said:

In greci sa nu ai incredere nici cand iti aduc daruri!
Telekom Romania este o subsidiară a Deutsche Telekom. Nu are nicio treabă cu grecii!
L.E. Între timp, au făcut alții corectura. Posted Image

Edited by stancosty, 18 June 2018 - 17:12.


#10
ccdsah

ccdsah

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,581
  • Înscris: 16.03.2013

View PostAlexPatan, on 18 iunie 2018 - 16:00, said:

Situatia este urmatoarea  : Subsemnatul este titularul unui abonament care include servicii fixe de TV, internet care urma sa expire in noiembrie 2018. Pe data de 18 mai am fost sunat de catre un reprezentant telekom care mi-a facut o oferta in vederea prelungirii acestui abonament cu servicii fixe, care includea primele sase luni gratuite, urmand ca mai apoi sa platescc acelasi tarif ca pana in momentul de faţă : 14,3 euro  pentru Internet L si 2 receivere , cu chirii cu tot, plus ratĂ la un telefon achizitionat pe o perioada de 2 ani.
  Avand setata factura electronica, pe data de 16 iunie ma uit si vad ca nu am primit nicio gratuitate si ca am de plata 127 de lei, ca pana mai ieri alaltaieri, ceea ce m-a iritat la maximum deoarece pana in prezent am avut relatii decente cu Telekom.
Sunat la Relatii cu clientii sambata, 16 iunie, tipul de acolo imi spune ca da, intr-adevar, pe 18 mai mi s-a prelungit abonamentul in urma unui acord telefonic al meu si ca am primit o reducere de 3 euro???! Eu : ce?????, vorbiti serios??? Pai tipa mi-a spus ca voi primi gratuitate timp de 6 luni. Una vorbim si alta fumăm? A spus ca imi trimite contractul in 14 zile si nu l-am primit nici astazi, dupa 28 de zile de la convorbirea noastra. Sa nu-l pot contesta, ha??? Parca era termenul de 14 zile. Ce rusine!!!
Reprezentantul : da, ok, va inregistrez o sesizare si urmeaza ca o echipa sa faca investigatii sa vedem ce s-a intamplat. Reveniti cu un telefon pe joi, vinerea viitoare.




Acum va intreb pe voi : Care ar fi procedura de reziliere fara sa mai platesc despagubiri si, de asemenea, cum sa procedez  să cer inregistrarea  apelului telefonic ca sa pot dovedi ca am fost inselat.  Asta, bineinteles, daca nu vor adapta contractul in conformitatea cu oferta propusa la telefon.. Multumesc anticipat!
Eu am pe mobil inregistart numarul lor si nici nu le raspund la cererile lor de prelungire cu asazise reduceri. Asa ca pot sa plec oricand de la ei. Asta e, ai plecat pe fenta lor mai astepti 2 ani si apoi negociezi mai bine :D

#11
Real_NEO

Real_NEO

    un sălbatic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,193
  • Înscris: 29.05.2017
Eu am patit-o cu UPC-ul. Acum ceva timp avea o firma cu sediul intr-o locatie inchiriata, si cand am inchis firma, m-am dus sa-i anunt, ca-mi suspend activitatea de la punctul de lucru respectiv si ca sa vina sa-si ia "jucarelele", ca eu oricum nu mai aveam contract cu ei, acesta expirase de vreo doi ani, deci eram complet liber de orice contract. Si au zis ca nu, nu se poate, ca trebuie sa fac nu stiu ce cerere la Bucuresti, si pe urma sa astept vreo 2-3 luni raspunsul, si abia apoi vor putea veni ei sa-si ia "jucarelele" de la sediul meu. Ori eu le-am spus clar, dom'le, trebuie sa eliberez spatiul in doua saptamani, nu pot astepta dupa fundul vostru, dar degeaba. Si mi-am luat catrafusele de la sediul respectiv, iar ei bulangii, m-au mai facturat de 3 ori ! Si bineinteles ca nu le-am platit acele facturi abuzive, iar ei dupa cateva luni au vandut "restanta" mea la o societate de recuperari creante, iar aceasta a avut binevointa de a majora asa zisa restanta cu vreo 300%, lucru complet ilegal. Dar nici eu nu le platesc vreun sfant, ca n-am ajuns prostul lor.

Edited by Real_NEO, 18 June 2018 - 19:07.


#12
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,229
  • Înscris: 27.10.2007
esti sgur ca ai vb cu romtelekom? sunt mai multe firme care fac servicii pt romtelekom, te ametesc cu oferte si la sfasit ciu-ciu. am un amic care a patit ceva similar, si de fapt la mijloc era o alata firma. cand nu a mai platit (tot asa primise gratuitate 6 luni) l-au contactat adevaratii romtelekomi, care, evident i-au spus ca nu pot face nimic. nici acum n-a clarificat-o. reclamatie scrisa, nu mai astepta. si la ei si la ANPC.

#13
KAZONDE

KAZONDE

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 02.07.2009
Am  sunat la deranjamente si am facut o sesizare  si am rezolvat-o pana la urma. 3 Luni gratuite in primul an de contract si 3 luni in al doilea. Acelasi tarif ca si pana  acum.  mi-a venit factura cu 0 lei, Deci se poate :)

#14
drgroza

drgroza

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 1,609
  • Înscris: 19.05.2002
Am abo de 22.60 euro/luna.
Internet L+Tv L+Voce fix 100

Vad in my account ca pot solicita prelungire... o fac pentru...
Internet L+Tv L +Voce nelimitat
17 euro/luna.

Ma suna o ea si-mi zice ca nu se poate...ca imi scade viteza de net desi in oferta e clar 1 Gbps...!!!
Labari nenorociti!

Edited by drgroza, 06 August 2018 - 10:20.


#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Asteapta sa iti vina contractul printat si vezi acolo exact.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate