Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Problemă cu prelungirea abonamentului
Last Updated: Aug 06 2018 17:10, Started by
KAZONDE
, Jun 18 2018 16:00
·
0
#1
Posted 18 June 2018 - 16:00
Situatia este urmatoarea : Subsemnatul este titularul unui abonament care include servicii fixe de TV, internet care urma sa expire in noiembrie 2018. Pe data de 18 mai am fost sunat de catre un reprezentant telekom care mi-a facut o oferta in vederea prelungirii acestui abonament cu servicii fixe, care includea primele sase luni gratuite, urmand ca mai apoi sa platescc acelasi tarif ca pana in momentul de faţă : 14,3 euro pentru Internet L si 2 receivere , cu chirii cu tot, plus ratĂ la un telefon achizitionat pe o perioada de 2 ani.
Avand setata factura electronica, pe data de 16 iunie ma uit si vad ca nu am primit nicio gratuitate si ca am de plata 127 de lei, ca pana mai ieri alaltaieri, ceea ce m-a iritat la maximum deoarece pana in prezent am avut relatii decente cu Telekom. Sunat la Relatii cu clientii sambata, 16 iunie, tipul de acolo imi spune ca da, intr-adevar, pe 18 mai mi s-a prelungit abonamentul in urma unui acord telefonic al meu si ca am primit o reducere de 3 euro???! Eu : ce?????, vorbiti serios??? Pai tipa mi-a spus ca voi primi gratuitate timp de 6 luni. Una vorbim si alta fumăm? A spus ca imi trimite contractul in 14 zile si nu l-am primit nici astazi, dupa 28 de zile de la convorbirea noastra. Sa nu-l pot contesta, ha??? Parca era termenul de 14 zile. Ce rusine!!! Reprezentantul : da, ok, va inregistrez o sesizare si urmeaza ca o echipa sa faca investigatii sa vedem ce s-a intamplat. Reveniti cu un telefon pe joi, vinerea viitoare. Acum va intreb pe voi : Care ar fi procedura de reziliere fara sa mai platesc despagubiri si, de asemenea, cum sa procedez să cer inregistrarea apelului telefonic ca sa pot dovedi ca am fost inselat. Asta, bineinteles, daca nu vor adapta contractul in conformitatea cu oferta propusa la telefon.. Multumesc anticipat! Edited by AlexPatan, 18 June 2018 - 16:11. |
#2
Posted 18 June 2018 - 16:06
Alea 30 de zile au trecut, asta e, peste 2 ani o sa negociezi mai bine.
|
#4
Posted 18 June 2018 - 16:10
slai, on 18 iunie 2018 - 16:06, said:
Alea 30 de zile au trecut, asta e, peste 2 ani o sa negociezi mai bine. Edited by AlexPatan, 18 June 2018 - 16:10. |
#5
Posted 18 June 2018 - 16:15
#6
Posted 18 June 2018 - 16:15
Fuga la protex consumatoru si reclamatie ca nu ti-au trimis contractul pe suport durabil, si asa poti rezilia.
|
#7
Posted 18 June 2018 - 16:18
In termen de 14 zile de la primirea contractului poti rezilia.
Avand in vedere ca nici nu l-ai primit,trimite o reclamatie la ANPC. |
#8
Posted 18 June 2018 - 17:03
#9
Posted 18 June 2018 - 17:11
#10
Posted 18 June 2018 - 18:16
AlexPatan, on 18 iunie 2018 - 16:00, said:
Situatia este urmatoarea : Subsemnatul este titularul unui abonament care include servicii fixe de TV, internet care urma sa expire in noiembrie 2018. Pe data de 18 mai am fost sunat de catre un reprezentant telekom care mi-a facut o oferta in vederea prelungirii acestui abonament cu servicii fixe, care includea primele sase luni gratuite, urmand ca mai apoi sa platescc acelasi tarif ca pana in momentul de faţă : 14,3 euro pentru Internet L si 2 receivere , cu chirii cu tot, plus ratĂ la un telefon achizitionat pe o perioada de 2 ani. Avand setata factura electronica, pe data de 16 iunie ma uit si vad ca nu am primit nicio gratuitate si ca am de plata 127 de lei, ca pana mai ieri alaltaieri, ceea ce m-a iritat la maximum deoarece pana in prezent am avut relatii decente cu Telekom. Sunat la Relatii cu clientii sambata, 16 iunie, tipul de acolo imi spune ca da, intr-adevar, pe 18 mai mi s-a prelungit abonamentul in urma unui acord telefonic al meu si ca am primit o reducere de 3 euro???! Eu : ce?????, vorbiti serios??? Pai tipa mi-a spus ca voi primi gratuitate timp de 6 luni. Una vorbim si alta fumăm? A spus ca imi trimite contractul in 14 zile si nu l-am primit nici astazi, dupa 28 de zile de la convorbirea noastra. Sa nu-l pot contesta, ha??? Parca era termenul de 14 zile. Ce rusine!!! Reprezentantul : da, ok, va inregistrez o sesizare si urmeaza ca o echipa sa faca investigatii sa vedem ce s-a intamplat. Reveniti cu un telefon pe joi, vinerea viitoare. Acum va intreb pe voi : Care ar fi procedura de reziliere fara sa mai platesc despagubiri si, de asemenea, cum sa procedez să cer inregistrarea apelului telefonic ca sa pot dovedi ca am fost inselat. Asta, bineinteles, daca nu vor adapta contractul in conformitatea cu oferta propusa la telefon.. Multumesc anticipat! |
|
#11
Posted 18 June 2018 - 18:53
Eu am patit-o cu UPC-ul. Acum ceva timp avea o firma cu sediul intr-o locatie inchiriata, si cand am inchis firma, m-am dus sa-i anunt, ca-mi suspend activitatea de la punctul de lucru respectiv si ca sa vina sa-si ia "jucarelele", ca eu oricum nu mai aveam contract cu ei, acesta expirase de vreo doi ani, deci eram complet liber de orice contract. Si au zis ca nu, nu se poate, ca trebuie sa fac nu stiu ce cerere la Bucuresti, si pe urma sa astept vreo 2-3 luni raspunsul, si abia apoi vor putea veni ei sa-si ia "jucarelele" de la sediul meu. Ori eu le-am spus clar, dom'le, trebuie sa eliberez spatiul in doua saptamani, nu pot astepta dupa fundul vostru, dar degeaba. Si mi-am luat catrafusele de la sediul respectiv, iar ei bulangii, m-au mai facturat de 3 ori ! Si bineinteles ca nu le-am platit acele facturi abuzive, iar ei dupa cateva luni au vandut "restanta" mea la o societate de recuperari creante, iar aceasta a avut binevointa de a majora asa zisa restanta cu vreo 300%, lucru complet ilegal. Dar nici eu nu le platesc vreun sfant, ca n-am ajuns prostul lor.
Edited by Real_NEO, 18 June 2018 - 19:07. |
#12
Posted 18 June 2018 - 19:21
esti sgur ca ai vb cu romtelekom? sunt mai multe firme care fac servicii pt romtelekom, te ametesc cu oferte si la sfasit ciu-ciu. am un amic care a patit ceva similar, si de fapt la mijloc era o alata firma. cand nu a mai platit (tot asa primise gratuitate 6 luni) l-au contactat adevaratii romtelekomi, care, evident i-au spus ca nu pot face nimic. nici acum n-a clarificat-o. reclamatie scrisa, nu mai astepta. si la ei si la ANPC.
|
#13
Posted 19 July 2018 - 10:56
Am sunat la deranjamente si am facut o sesizare si am rezolvat-o pana la urma. 3 Luni gratuite in primul an de contract si 3 luni in al doilea. Acelasi tarif ca si pana acum. mi-a venit factura cu 0 lei, Deci se poate
|
#14
Posted 06 August 2018 - 10:15
Am abo de 22.60 euro/luna.
Internet L+Tv L+Voce fix 100 Vad in my account ca pot solicita prelungire... o fac pentru... Internet L+Tv L +Voce nelimitat 17 euro/luna. Ma suna o ea si-mi zice ca nu se poate...ca imi scade viteza de net desi in oferta e clar 1 Gbps...!!! Labari nenorociti! Edited by drgroza, 06 August 2018 - 10:20. |
#15
Posted 06 August 2018 - 17:10
Asteapta sa iti vina contractul printat si vezi acolo exact.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users