Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sistemele de tractiune integrala de la suvurile compacte.
Last Updated: Feb 11 2019 23:39, Started by
Reactor2015
, May 29 2018 16:21
·
0
#1
Posted 29 May 2018 - 16:21
Cat de eficiente sunt aceste sisteme?
Pana acum am o experienta de cca 80k km cu x-drive de la BMW care pot sa spun ca si-a facut treaba dar si vreo 30k km cu un 4x4 real cu reductor si toate cele. Sunt sistemele de tractiune integrala de la suvurile compacte gen Kia Sportage/Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, Renault Kadjar, Skoda Karoq, Tiguan, etc? A vazut cineva aceste sisteme testate in paralel si care este mai bun dintre ele? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SP2DWeK4QKA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IZU2BsmdihA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by serginho74, 29 May 2018 - 16:23. |
#2
Posted 29 May 2018 - 16:33
In viata reala nu vei simti nicio diferenta intre sisteme.
Toate sistemele ieftine, legate la motoare montate transversal sunt haldex, 4x4 on need. Pe scurt, sunt 4x2 in 98% din timp, exceptie fac momentele in care simte ca pierde aderenta sau cand sunt activate programe offroad. Producatorii tac malc, dar nu toate sistemele 4x4 sunt egale, iar cand vorbim de reductor vorbim de offroad. Desigur, exista SUV-uri premium cu reductor, dar costa peste 100 000 EUR si zau ca nu iti vine sa faci 4x4 la un Range Rover/Cayenne/G Klass/Touareg/ML/GL etc Problema este ca aceste sisteme 4x4 nu ajuta in dinamica, adica atunci cand intri cu viteza in curba. Masina va avea o traiectorie subviratorie. Mai mult decat sistemul 4x4, este mult mai important sa ai anvelopele adecvate pt situatie, altfel ajungi in situatia in care patinezi cu 4 roti deodata. |
#3
Posted 29 May 2018 - 16:37
Vrei ceva bun cu adevărat mergi pe Subaru.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Mq6FPFpDkWE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3VYhZxuIGaA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#4
Posted 29 May 2018 - 16:43
depinde in ce conditii ai mers acei kilometri.
Dupa cum se vede si din filmele postate de tine, nu sint sisteme 4x4 si de aia nici nu le zice asa. Oricum, e ciudat sa vezi in film Tucson comportandu-se diferit de Sportage tinand cont ca sint fix aceeasi masina. Uite si Honda cat de buna e: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jkiv-bWbLIo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Aici poti invata mai multe despre sistemele de tractiune: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jm-_Ncjunuc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Adm, on 29 mai 2018 - 16:33, said:
In viata reala nu vei simti nicio diferenta intre sisteme. Edited by unbrutus, 29 May 2018 - 16:43. |
#5
Posted 29 May 2018 - 17:00
Am condus în toate condițiile, inclusiv off road aproape de extrem cu mașina corespunzătoare bineînțeles.
Cea mai puțină experiență o am cu Haldex sau sisteme asemănătoare. Motiv pentru care am făcut topicul. O să mă uit pe filmulețe deși știu că în realitate este aproape imposibil să te confrunți cu situații gen mașina pusă pe role în x. Cu puțin momentum treci aproape de orice. |
#6
Posted 29 May 2018 - 18:05
Intrebarea e daca ai nevoie cu adevarat de 4x4. In UE majoritatea masinilor de tip SUV se vand cu 4x2. Romanii au obsesia asta cu 4x4, desi marea majoritate a masinilor tot-teren sunt fake tot-teren. E o gluma proasta de fapt. Si scumpa.
|
#8
Posted 29 May 2018 - 18:22
Write&Run, on 29 mai 2018 - 18:05, said:
Intrebarea e daca ai nevoie cu adevarat de 4x4. In UE majoritatea masinilor de tip SUV se vand cu 4x2. Romanii au obsesia asta cu 4x4, desi marea majoritate a masinilor tot-teren sunt fake tot-teren. E o gluma proasta de fapt. Si scumpa. Unde se vand 4x2 ? Ca e plin mobile.de de tiguanuri 4motion si alte modele. Hai o iarna sa vezi cum autoritatile sunt luate prin surprindere si mai vorbim dupa |
#9
Posted 29 May 2018 - 18:26
Kroghy, on 29 mai 2018 - 18:15, said:
Masinile cu motor transversal au de obicei haldex care e sistem reactiv. Daca vrei 4x4 bun cauta ceva cu motor longitudinal si sistem torsen, cum e la Audi (de la A4/Q5 inclusiv in sus). |
#10
Posted 29 May 2018 - 18:26
Pe sosea nu ai nevoie de 4x4, important e sa fie tractiune fata ca sa nu fuga spatele.
|
|
#11
Posted 29 May 2018 - 18:29
Write&Run, on 29 mai 2018 - 18:05, said:
Intrebarea e daca ai nevoie cu adevarat de 4x4. In UE majoritatea masinilor de tip SUV se vand cu 4x2. Romanii au obsesia asta cu 4x4, desi marea majoritate a masinilor tot-teren sunt fake tot-teren. E o gluma proasta de fapt. Si scumpa. pe transfagarasan e si acum Care masina tot teren e fake tot teren? Un SUV e un SUV, nu un tot teren, si ar fi mai bine sa discutam cu termenii consacrati de producatori, termenul "tot-teren" nu exista, neexistand producatori romani EDIT: acum am observat ca ai zis UE... nu UK. cum a zis si colegul, e plin pe mobile de 4motion chiar si pe masini normale, darmite pe SUVuri. La SUVuri chiar as zice ca majoritatea sint cu integrala. Apoi mai ai si masini gen Audi allroad, Passat Alltrack, skoda scout etc Edited by unbrutus, 29 May 2018 - 18:30. |
#12
Posted 29 May 2018 - 18:29
#13
Posted 29 May 2018 - 18:31
flp014, on 29 mai 2018 - 18:29, said:
asta vara, dar iarna cand e zapada/polei? Parca ti-ar prinde bine 4x4 adevarat plus cauciucuri bune,nu? Sau stai acasa ca si restul "bemeveurilor"? Dupa cum spui si tu, cel mai important e sa ai cauciucuri bune, nu prostii all season si apoi putina tehnica invatata din experienta si foarte multa atentie pentru ca 4x4 te ajuta numai sa pleci dar apoi la oprire orice cauciucuri si esp ai avea tot nu pot invinge legile fizicii. Edited by Kroghy, 29 May 2018 - 18:32. |
#14
Posted 29 May 2018 - 18:34
corect, cauciucurile sunt foarte importante de aia vezi suv-uri 4x4 ramase iarna pe o pojghita de gheata ...Propitarii ignora cauciucurile cu gandul ca au 4x4. Asta nu e o cnditie suficienta...
Dar chiar experimentat fiind, un sistem 4x4 este intotdeauna de apreciat si te ajuta in locuri unde fara sa il ai nu te-ai fi bagat. |
#15
Posted 29 May 2018 - 18:36
serginho74, on 29 mai 2018 - 17:00, said:
O să mă uit pe filmulețe deși știu că în realitate este aproape imposibil să te confrunți cu situații gen mașina pusă pe role în x. Cu puțin momentum treci aproape de orice. E adevarat ca acolo poti sa zicem aplica momentumul, cu riscul desigur de a derapa lateral in stalpul garajului. insa daca consideri ca nu ai nevoie in viata reala, ce rost mai are sa iti doresti o masina cu integrala? |
|
#16
Posted 29 May 2018 - 18:40
Am o cunostinta care mergea iarna cu cauciucuri de vara pt. ca avea 4x4 si spunea ca il ajuta 4x4 si nu are nevoie de cauciucuri de iarna.
|
#17
Posted 29 May 2018 - 18:43
#18
Posted 29 May 2018 - 18:52
Adm, on 29 mai 2018 - 16:33, said:
In viata reala nu vei simti nicio diferenta intre sisteme. Toate sistemele ieftine, legate la motoare montate transversal sunt haldex, 4x4 on need. Pe scurt, sunt 4x2 in 98% din timp, exceptie fac momentele in care simte ca pierde aderenta sau cand sunt activate programe offroad. Producatorii tac malc, dar nu toate sistemele 4x4 sunt egale, iar cand vorbim de reductor vorbim de offroad. Desigur, exista SUV-uri premium cu reductor, dar costa peste 100 000 EUR si zau ca nu iti vine sa faci 4x4 la un Range Rover/Cayenne/G Klass/Touareg/ML/GL etc Problema este ca aceste sisteme 4x4 nu ajuta in dinamica, adica atunci cand intri cu viteza in curba. Masina va avea o traiectorie subviratorie. Mai mult decat sisemul 4x4, este mult mai important sa ai anvelopele adecvate pt situatie, altfel ajungi in situatia in care patinezi cu 4 roti deodata. Cateva impresii personale. Haldex-ul este de fapt un ambreiaj multidisc imersat in ulei. Are posibilitatea de a fi decuplat total , controlat de calculator adica modul AUTO cand transfera diferentiat cuplu fata-spate, si modul LOCK cand este blocat total transmitand cuplul 50 fata 50 spate. Foarte practic in off-road dar si in viata de zi cu zi, parcari inzapezite, noroi mare, etc. Deasemenea e bine sa ai si anvelope bune dar uneori poti folosi lanturi in situatii dificile. Masini cu reductor, un exemplu de masina la 24k-26k euro ar Rextonul cu reductor si sasiu independent. serginho74, on 29 mai 2018 - 17:00, said:
Cea mai puțină experiență o am cu Haldex sau sisteme asemănătoare. Motiv pentru care am făcut topicul. Dusterul are haldex. Sunt o gramada de clipuri si vs-uri. Edited by bumpocbum, 29 May 2018 - 18:49. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users