Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sistemele de tractiune integrala de la suvurile compacte.
Last Updated: Feb 11 2019 23:39, Started by
Reactor2015
, May 29 2018 16:21
·
0
#163
Posted 01 January 2019 - 13:42
terratec, on 01 ianuarie 2019 - 12:25, said: Cultura auto de unde se insuseste, din reviste, articole de pe internet sau Youtube ? Sau te referi la studii tehnice de specialitate si experienta in domeniu ? Da, am inteles, imi cer scuze, faceam referire la cultura auto a producatoruluide masini. Ca sa termin repede, un exemplu la intamplare: este de porc ca tu, producator auto, sa prezinti un sistem de tractiune 4x4 reactiv, intotdeauna partime, ca pe un sistem de siguranta de “inalta tehnologie, bla, bla, bla...” avand in vedere ca un asemenea sistem, de “ultima generatie”, are nevoie, la 100km/h, de aprox. 7-9 metri pentru a corija ce este de corijat intr-o situatie “maro”. Personal consider ca un producator auto cu departamentul marketing mai vocal decat inginerii de la “banda” este doar un cocalar fruntas pe ramura. |
#164
Posted 01 January 2019 - 14:37
1. publicul lor cumpără oricum. țin minte, acum câțiva ani un amic era disperat să își ia CR-V, că văzuse o reclamă cu "dăm sistemul 4x4 gratis". cocoș, dacă e gratis, cât de bun e? nu contează, e 4x4, toate sunt la fel, alerg să o iau!
2. nu are rost să pună un sistem "bun" pe SUV-uri mici. în Europa da, e o problemă, dar în US nu pun pentru că vor să vândă SUV-uri mai mari, cu tracțiune 4x4 reală. |
#165
Posted 01 January 2019 - 15:18
Te doare capul cu logica ta...
Ete d-aia nu pun astia 4x4 competent ca dupa aia nu mai cumpara nimeni suvuri mari. Sistemele astea de pe suv-uri, in filmuletele de mai sus sunt testate in conditii de offroad real. Ceea ce 90% dintre suv-uri nu vor intalni niciodata. Asta este motivul pentru care nu se agita nimeni. Iar capacitatile de trecere sunt in acord cu performantele sistemului de tractiune integrala. Doar daca o pui in X si nu stii sa te folosesti de momentum ai o problema, altfel, chiar nu sunt probleme de genul asta. Mai mult tine de conducator decat de tehnica dar asa le place unora teoria... de numa-numa. |
#166
Posted 02 January 2019 - 02:14
Conditiile de test au fost facile, nu a fost un offroad adevarat ci un teren adaptat pentru suv-uri.Suspendat pe o singura roata fie fata, fie spate, pe diferite inclinatii, un pic de zapada, un pic de nisip,un pic apa din pacate Dusterul nu era in primul videoclip.
De exemplu existenta unui suv fara posibilitatea decuplarii ESP-ului, respectiv anumitor sisteme asemanatoare care incurca tractiunea 4X4 imi pare un non sens. Cel putin din test Tiguanul si un pic in reluare Foresterul au sisteme care au "inteles" situatia din teren, asta este foarte important cel putin pentru mine ca viitor cumparator. Unde locuiesc este o rampa lunga si inclinata pe timp de iarna ma delectez privind cine reuseste sau nu sa o urce, o mare parte din suv-uri nu inainteaza 1 cm din cauza sistemelor de asistenta,in conditiile in care ninge abundent, sistemul nu detecteaza situatia din teren, mai mult nu ai un buton de decuplare ESP, etc...esti blocat, atunci care este ratiunea existentei unui sistem 4X4 pe suv? Edited by iulian_1976, 02 January 2019 - 02:14. |
#167
Posted 02 January 2019 - 12:18
Nu stiu de existenta suvurilor la care sa nu poti taia ESP fara sa ai posibilitatea selectarii unei setari dedicate zapezii sau altuu teren alunecos.
Aia erau doar niste bolovani care nu stiau sa foloseasca masina care cel mai probabil era si cu cutie automata si probabil nici nu erau 4WD. Altfel, cu un suv fwd nu o sa urci in veci unde urci cu un turism. Daca mai e si automat, adio mama, mai bine stai linistit chiar daca poti sa urci ca, nu de alta dar va trebui sa si cobori iar de obicei ce urca greu coboara usor, de obicei mai usor decat ti-ai dori. Legat de role, sunt egale cu zero. Testeaza masinile intr-un singur scenariu, rar intalnit in realitate si cam atat. De ce ai sta ca prostul cu volanul drept pe acele role, daca ar fi o situatie reala? Poti da usor jos de pe role orice masina. Edited by underb, 02 January 2019 - 12:21. |
#168
Posted 03 January 2019 - 15:17
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gnGuNqFmGVY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#169
Posted 07 January 2019 - 00:01
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WlIZEM_yzU0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#170
Posted 11 January 2019 - 16:02
AWD de pe Subaru
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/p2iJL63R8hk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#172
Posted 14 January 2019 - 18:21
Toate masinile cu 4x4 permanent se descurca in conditii normale sau chiar in unele mai complicate . Totusi , tractiunea integrala nu este singurul atribut al unui off-roader . Vorbim despre unghiuri , despre ampatament si ecartament , existenta sasiului separat sau lipsa lui , existenta reductorului sau lipsa lui . Nu orice SUV este gandit pentru off-road . Cele mai multe nu sunt gandite pentru asa ceva . Strict in conditii normale de rulare , tractiunea 4x4 , sub orice forma ar fi pusa pe o masina , asigura un plus de tractiune . In majoritatea situatiilor , SUV-urile compacte ( si nu numai ) au si o garda mai mare la sol decat un crossover , de unde si niste unghiuri mai competitive de atac , rampa si degajare , care unghiuri fac diferenta intre a lasa jumatate din masina pe drum sau a pastra masina intr-o singura bucata . Uzurile sunt evident mai mari si consumurile de combustibil asemenea , in cazul masinilor 4x4 fata de masinile cu o singura punte motrice . Daca faci turism de duminica si vrei sa abordezi cate un drum mai desfundat , dar numai cu anvelope potrivite ( in gama AT mai domestic ) , este bun orice SUV . Atata timp cat posesorul nu isi imagineaza ca are G classe sau Land Cruiser si trateaza masina in functie de limitarile ei tehnice este OK .
Exista SUV-uri care au garda mai buna decat un off-roader adevarat . Motivul este ca nu au sasiu si pe spate nu au punte fixa . Puntea fixa coboara garda la sol din cauza carterului diferentialului spate care scade mult garda fata de posibilitatile teoretice ale off-roaderelor adevarate . In practica , este imposibil sa dai permanent cuplu pe 4 roti care se invartesc cu viteze diferite , asa cum o fac rotile unei masini care vireaza . De aici si concluzia ca de fapt , 4x4 nu inseamna ca toate primesc cuplu, ci ca atunci cand una pierde aderenta , cealalta ( de pe aceeasi punte ) primeste . Toate sistemele de pe SUV-urile obisnuite asta fac , franeaza roata care se invarte in gol ( pentru ca a pierdut aderenta ) si muta cuplul pe roata cealalta . Spre deosebire de acest sistem , un G classe , are trei diferentiale blocabile , care activate fac ca fiecare roata sa primeasca fix acelasi cuplu ( lucru posibil doar in teren greu unde ruperea de aderenta este pronuntata , altfel s-ar rupe masina ) . |
|
#173
Posted 28 January 2019 - 08:56
Noul Jimny vs Duster pe role
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qheLRevNlrw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#176
Posted 30 January 2019 - 19:38
JurasikMan, on 14 ianuarie 2019 - 18:21, said:
Toate masinile cu 4x4 permanent se descurca in conditii normale sau chiar in unele mai complicate . Totusi , tractiunea integrala nu este singurul atribut al unui off-roader . Vorbim despre unghiuri , despre ampatament si ecartament , existenta sasiului separat sau lipsa lui , existenta reductorului sau lipsa lui . Nu orice SUV este gandit pentru off-road . Cele mai multe nu sunt gandite pentru asa ceva . Strict in conditii normale de rulare , tractiunea 4x4 , sub orice forma ar fi pusa pe o masina , asigura un plus de tractiune . In majoritatea situatiilor , SUV-urile compacte ( si nu numai ) au si o garda mai mare la sol decat un crossover , de unde si niste unghiuri mai competitive de atac , rampa si degajare , care unghiuri fac diferenta intre a lasa jumatate din masina pe drum sau a pastra masina intr-o singura bucata . Uzurile sunt evident mai mari si consumurile de combustibil asemenea , in cazul masinilor 4x4 fata de masinile cu o singura punte motrice . Daca faci turism de duminica si vrei sa abordezi cate un drum mai desfundat , dar numai cu anvelope potrivite ( in gama AT mai domestic ) , este bun orice SUV . Atata timp cat posesorul nu isi imagineaza ca are G classe sau Land Cruiser si trateaza masina in functie de limitarile ei tehnice este OK . Exista SUV-uri care au garda mai buna decat un off-roader adevarat . Motivul este ca nu au sasiu si pe spate nu au punte fixa . Puntea fixa coboara garda la sol din cauza carterului diferentialului spate care scade mult garda fata de posibilitatile teoretice ale off-roaderelor adevarate . In practica , este imposibil sa dai permanent cuplu pe 4 roti care se invartesc cu viteze diferite , asa cum o fac rotile unei masini care vireaza . De aici si concluzia ca de fapt , 4x4 nu inseamna ca toate primesc cuplu, ci ca atunci cand una pierde aderenta , cealalta ( de pe aceeasi punte ) primeste . Toate sistemele de pe SUV-urile obisnuite asta fac , franeaza roata care se invarte in gol ( pentru ca a pierdut aderenta ) si muta cuplul pe roata cealalta . Spre deosebire de acest sistem , un G classe , are trei diferentiale blocabile , care activate fac ca fiecare roata sa primeasca fix acelasi cuplu ( lucru posibil doar in teren greu unde ruperea de aderenta este pronuntata , altfel s-ar rupe masina ) . Uite de exemplu aici, diferenta o face garda la sol si anvelopele: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tM6zTIg3jvQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users