Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Topic special pt soferii speciali care conduc bolizi de sute de cai
Last Updated: Aug 09 2018 16:34, Started by
Baxon
, Apr 12 2018 10:40
·
0
#38
Posted 12 April 2018 - 12:04
femeile si autoturismele au ceva in comun !...
arata societatii puterea ta achizitiva ! ... yo cand ma uit mai atent la nevasta-mea stiu de ce ma dau cu o masina de 70 HP ! ... |
#39
Posted 12 April 2018 - 12:04
#40
Posted 12 April 2018 - 12:07
PoeOvidiu, on 12 aprilie 2018 - 12:04, said:
Am condus si Aro 10. Ramai uimit ce poate un motor de Dacie pe tentativa aia de offroder A fost o masina buna. In plus avea si reductor. Conteaza mult pe drumuri grele. Sunt tractoare de doar 50cp....si merg la arat. Edited by bumpocbum, 12 April 2018 - 12:08. |
#41
Posted 12 April 2018 - 12:15
Am condus masini pornind de la Dacia 1300 (54 CP) , Oltcit (57 CP) , Aro cu vreo 54 CP pana la masini de peste 250 CP . Niciodata nu am avut probleme la urcarea oricarei rampe in Romania bineinteles pe drumuri asfaltate si cu aderenta , fara gheata ...zapada sau noroi . Discutiile sunt destul de multe , conteaza in primul rand raportul putere/greutate masina , greutatea pasagerilor/bagajelor , raporturile cutiei de viteza , tehnica folosita de sofer , tipul tractiunii fata/spate raportat la regimul de incarcare . Cred ca cel mai putin conteaza puterea masinii in CP....primele camioane...de exemplu TATRA aveau 12 si 25 CP . Si nu au fost construite pentru drumuri....la vale ! Cel mai mult conteaza piesa dintre volan si scaunul soferului ca...acum daca lasi frana de mana si apoi accelerezi se poate sa nu urci nici cu Porsche !
Si daca vorbim de "depasitori" de multe ori unii care stiu cu ce "se mananca" soferia , cu motoare mai putin puternice ii depasesc destul de lejer pe posesorii de "herghelii" care stiu DOAR ca la depasire se apasa pedela de acceleratie si...atat ! Spor ! PS - Pe zapada/gheata in rampa , cei mai multi care nu pot urca au mega motoare cu sute de cai , se suie in "bolid" ca prostii ...baga turatie si pierd aderenta...sau mai rau se suspenda , am vazut sute ! Edited by Supermax, 12 April 2018 - 12:25. |
#42
Posted 12 April 2018 - 12:22
Trabantul avea 26 CP, Dacia, dublu. Cu toate astea, Daciile aveau probleme cu urcatul străzii Muncii (în Predeal) către drumul spre Cioplea, pe când Trabantul nu. Fie vară, fie iarnă.
Iarna, ce-i drept, trabantistul trebuia să mute bagajele în faţă ca să aibă aderenţă. Dar nu s-a pus niciodată problema să nu urce acea stradă. Laolaltă cu Trabantul, fără probleme o urcau maşinile Aro, Lada şi Moskvich. |
#43
Posted 12 April 2018 - 12:22
#44
Posted 12 April 2018 - 12:23
din punctul meu de vedere mașinile de la 300-350 de cai în sus sunt puternice. până la 100 sunt de oraș, între 100-150 sunt de oraș ), peste 150 sunt decente de utilizat în extraurban. degeaba ai pe polo 180 de cai că oricum o să fie chinuitoare în extraurban
|
#45
Posted 12 April 2018 - 12:28
Uimitor ca nu a intrat inca, am uitat cum ii zice, colegul care sa ne explice cum caii Volkswagen sunt mai potenti decat caii normali, si probabil daca ai telefon samsung mai castigi 2-3 cai...
Edited by slai, 12 April 2018 - 12:28. |
#46
Posted 12 April 2018 - 12:31
PSC, on 12 aprilie 2018 - 12:22, said:
Trabantul avea 26 CP, Dacia, dublu. Cu toate astea, Daciile aveau probleme cu urcatul străzii Muncii (în Predeal) către drumul spre Cioplea, pe când Trabantul nu. Fie vară, fie iarnă. Iarna, ce-i drept, trabantistul trebuia să mute bagajele în faţă ca să aibă aderenţă. Dar nu s-a pus niciodată problema să nu urce acea stradă. Laolaltă cu Trabantul, fără probleme o urcau maşinile Aro, Lada şi Moskvich. |
|
#47
Posted 12 April 2018 - 12:36
#48
Posted 12 April 2018 - 12:38
#49
Posted 12 April 2018 - 12:40
bobalex18, on 12 aprilie 2018 - 12:23, said:
din punctul meu de vedere mașinile de la 300-350 de cai în sus sunt puternice. până la 100 sunt de oraș, între 100-150 sunt de oraș ), peste 150 sunt decente de utilizat în extraurban. degeaba ai pe polo 180 de cai că oricum o să fie chinuitoare în extraurban PS - Daca eram mai tanar si fara familie as fi fost indragostit de Polo 180 de cai si in oras si in afara . Cutia cu 7 trepte asigura decent orice tip de condus , oriunde . Edited by Supermax, 12 April 2018 - 12:45. |
#50
Posted 12 April 2018 - 12:46
Zi-mi ce masina ai si-ti caut adversar. Ar fi pacat sa faceti asta pe drumuri publice intens circulate dar spre conacul secuiesc drumul e destul de liber.
|
#51
Posted 12 April 2018 - 12:50
Supermax, on 12 aprilie 2018 - 12:15, said:
Oltcit (57 CP) , al bundy ro, on 12 aprilie 2018 - 12:36, said:
170+90+105= cam atatia am si eu in familie. Edited by daniMMM, 12 April 2018 - 12:51. |
|
#52
Posted 12 April 2018 - 12:52
Nu multumesc ! Incerc sa nu mai gasesc pe nimeni si sa ma linistesc . Am trecut cu greu de perioada in care era adversar ...oricine de pe strada . Vreau sa mor de batranete acasa si pretuiesc pe zi ce trece condusul mai linistit !
|
#53
Posted 12 April 2018 - 13:00
#54
Posted 12 April 2018 - 13:01
Comentariul anului
Quote femeile si autoturismele au ceva in comun !... arata societatii puterea ta achizitiva ! ... yo cand ma uit mai atent la nevasta-mea stiu de ce ma dau cu o masina de 70 HP ! ... On topic 75 de cai are Ficățelul meu. Dar eu mi-am luat mașină să merg cu ea la servici și să nu arunc bani pe bizină sau impozite. Nu casă moară toț dujmanii de ciudă, icter sau alte alea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users