Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Topic special pt soferii speciali care conduc bolizi de sute de cai

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
160 replies to this topic

#37
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,917
  • Înscris: 25.06.2007
230 + 163
Deocamdata...

#38
realduc

realduc

    traieste, si lasa-i si pe ceilalti sa traiasca

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,062
  • Înscris: 04.09.2017
femeile si autoturismele au ceva in comun !...
arata societatii puterea ta achizitiva ! ...
yo cand ma uit mai atent la nevasta-mea stiu de ce ma dau cu o masina de 70 HP ! ... :)

#39
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014

View Postbumpocbum, on 12 aprilie 2018 - 11:41, said:


@PoeOvidiu Mda, daca ai ajuns la 1300 e clar..eu vorbeam de 4x4 cu diferentiale centrale blocate...
  Am condus si Aro 10. Ramai uimit ce poate un motor de Dacie pe tentativa aia de offroder :D

#40
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostPoeOvidiu, on 12 aprilie 2018 - 12:04, said:

  Am condus si Aro 10. Ramai uimit ce poate un motor de Dacie pe tentativa aia de offroder Posted Image

A fost o masina buna. In plus avea si reductor. Conteaza mult pe drumuri grele.

Sunt tractoare de doar 50cp....si merg la arat.

Edited by bumpocbum, 12 April 2018 - 12:08.


#41
Supermax

Supermax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,154
  • Înscris: 25.01.2018
Am condus masini pornind de la Dacia 1300 (54 CP) , Oltcit (57 CP) , Aro cu vreo 54 CP pana la masini de peste 250 CP . Niciodata nu am avut probleme la urcarea oricarei rampe in Romania bineinteles pe drumuri asfaltate si cu aderenta , fara gheata ...zapada sau noroi . Discutiile sunt destul de multe , conteaza in primul rand raportul putere/greutate masina , greutatea pasagerilor/bagajelor , raporturile cutiei de viteza , tehnica folosita de sofer , tipul tractiunii fata/spate raportat la regimul de incarcare . Cred ca cel mai putin conteaza puterea masinii in CP....primele camioane...de exemplu TATRA aveau 12 si 25 CP . Si nu au fost construite pentru drumuri....la vale Posted Image ! Cel mai mult conteaza piesa dintre volan si scaunul soferului ca...acum daca lasi frana de mana si apoi accelerezi se poate sa nu urci nici cu Porsche !
Si daca vorbim de "depasitori" de multe ori unii care stiu cu ce "se mananca" soferia , cu motoare mai putin puternice ii depasesc destul de lejer pe posesorii de "herghelii" care stiu DOAR ca la depasire se apasa pedela de acceleratie si...atat ! Spor !
PS - Pe zapada/gheata in rampa , cei mai multi care nu pot urca au mega motoare cu sute de cai , se suie in "bolid" ca prostii ...baga turatie si pierd aderenta...sau mai rau se suspenda  , am vazut sute !

Edited by Supermax, 12 April 2018 - 12:25.


#42
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Trabantul avea 26 CP, Dacia, dublu. Cu toate astea, Daciile aveau probleme cu urcatul străzii Muncii (în Predeal) către drumul spre Cioplea, pe când Trabantul nu. Fie vară, fie iarnă.
Iarna, ce-i drept, trabantistul trebuia să mute bagajele în faţă ca să aibă aderenţă. Dar nu s-a pus niciodată problema să nu urce acea stradă.
Laolaltă cu Trabantul, fără probleme o urcau maşinile Aro, Lada şi Moskvich.

#43
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,864
  • Înscris: 25.01.2007

View Postmonk teo, on 12 aprilie 2018 - 11:35, said:

se pun si masinile de service ?Posted Image
Se pun, dar de ce ale tale stau mai mult in service?

#44
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
din punctul meu de vedere mașinile de la 300-350 de cai în sus sunt puternice. până la 100 sunt de oraș, între 100-150 sunt de oraș :)), peste 150 sunt decente de utilizat în extraurban. degeaba ai pe polo 180 de cai că oricum o să fie chinuitoare în extraurban

#45
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,864
  • Înscris: 25.01.2007
Uimitor ca nu a intrat inca, am uitat cum ii zice, colegul care sa ne explice cum caii Volkswagen sunt mai potenti decat caii normali, si probabil daca ai telefon samsung mai castigi 2-3 cai...

Edited by slai, 12 April 2018 - 12:28.


#46
Supermax

Supermax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,154
  • Înscris: 25.01.2018

View PostPSC, on 12 aprilie 2018 - 12:22, said:

Trabantul avea 26 CP, Dacia, dublu. Cu toate astea, Daciile aveau probleme cu urcatul străzii Muncii (în Predeal) către drumul spre Cioplea, pe când Trabantul nu. Fie vară, fie iarnă.
Iarna, ce-i drept, trabantistul trebuia să mute bagajele în faţă ca să aibă aderenţă. Dar nu s-a pus niciodată problema să nu urce acea stradă.
Laolaltă cu Trabantul, fără probleme o urcau maşinile Aro, Lada şi Moskvich.
Daca tot vorbim de Predeal , prin '87 , la hotel Rozmarin(cred) erau o gramada de masini care nu puteau sa urce panta deoarece era zapada . Cu o Dacie din 82 cu cauciucuri Danubiana din care ieseau sarmele(putem sa zicem modern slick-uri) am urcat de au venit toti sa vada cat de "preparataPosted Image " e !!!

#47
al bundy ro

al bundy ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,727
  • Înscris: 22.02.2007

View PostPoeOvidiu, on 12 aprilie 2018 - 11:14, said:

Te-am batut.  Conduc 233 de cai 75+90+68 Posted Image
170+90+105= cam atatia am si eu in familie.

#48
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

View Postbumpocbum, on 12 aprilie 2018 - 11:15, said:

Eu am 105. Si totusi in rampa accentuata la pornirea de pe loc am probleme.

Nu e suficient, mai trebuiesc si altele pe langa herghelie.
Glumesti?Cum sa nu poti pleca bine in rampa accentuata cu 105 cp? Ce mai trebuie,troliu?

#49
Supermax

Supermax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,154
  • Înscris: 25.01.2018

View Postbobalex18, on 12 aprilie 2018 - 12:23, said:

din punctul meu de vedere mașinile de la 300-350 de cai în sus sunt puternice. până la 100 sunt de oraș, între 100-150 sunt de oraș Posted Image), peste 150 sunt decente de utilizat în extraurban. degeaba ai pe polo 180 de cai că oricum o să fie chinuitoare în extraurban
Din punctul meu de vedere nu exista o clasificare a masinilor de oras , daca stii sa lucrezi cu acceleratia/ambreiajul/automata poti sa ai si 1000 de cai si 12 ca primul Tatra ! La extraurban poti merge corect si cu masini de 65 de cai dar depinde in primul rand de infrastructura rutiera . Pe soselele din Romania nu ai ce face cu 300 de cai...poate doar sa apari la ProTv la accidente spectaculoase . Peste 200 de cai oricum nu ai ce face ...poate doar in Germania unde nu exista INCA limite de viteza . De exemplu am fost in concediu in Austria si am stat cu limita de viteza de 90 km/h cu camere de luat vederi din 200 in 200 m aproape... 99% din drum. In general conduc masini intre 140 - 150 CP in Romania si daca vreau sa conduc mai sportiv sunt putini care pot sa-mi stea in fata . Si asta pentru ca pe drumurile din Romania folosesti mai mult tehnica de condus si mai putin puterea .
PS - Daca eram mai tanar si fara familie as fi fost indragostit de Polo 180 de cai si in oras si in afara . Cutia cu 7 trepte asigura decent orice tip de condus , oriunde .

Edited by Supermax, 12 April 2018 - 12:45.


#50
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Zi-mi ce masina ai si-ti caut adversar. Ar fi pacat sa faceti asta pe drumuri publice intens circulate dar spre conacul secuiesc drumul e destul de liber.

#51
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

View PostSupermax, on 12 aprilie 2018 - 12:15, said:

Oltcit (57 CP) ,
Oltcit a fost prima mea masina,am prins una modificata cu carburator normal,nu dublu.Mult mi-a placut de ea,interior fain,spatioasa in fata,cutie de viteze super nu ca aia de la Dacie la care invarteai ca la mamaliga

View Postal bundy ro, on 12 aprilie 2018 - 12:36, said:

170+90+105= cam atatia am si eu in familie.
Pai da,dar tu iti faci cati vrei....

Edited by daniMMM, 12 April 2018 - 12:51.


#52
Supermax

Supermax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,154
  • Înscris: 25.01.2018
Nu multumesc ! Incerc sa nu mai gasesc pe nimeni si sa ma linistesc . Am trecut cu greu de perioada in care era adversar ...oricine de pe strada . Vreau sa mor de batranete acasa si pretuiesc pe zi ce trece condusul mai linistit !

#53
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postbumpocbum, on 12 aprilie 2018 - 11:15, said:

Eu am 105. Si totusi in rampa accentuata la pornirea de pe loc am probleme.

Nu e suficient, mai trebuiesc si altele pe langa herghelie.
iti trebuie cuplu mare la turatii mici. Adica diesel. Fara glume... aici se vede avantajul dieselului.

#54
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Comentariul anului

Quote

femeile si autoturismele au ceva in comun !...
arata societatii puterea ta achizitiva ! ...
yo cand ma uit mai atent la nevasta-mea stiu de ce ma dau cu o masina de 70 HP ! ... :)

On topic

75 de cai are Ficățelul meu.

Dar eu mi-am luat mașină să merg cu ea la servici și să nu arunc bani pe bizină sau impozite.
Nu casă moară toț dujmanii de ciudă, icter sau alte alea.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate