Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cum exploatezi corect un motor diesel? Sfaturi pentru a crește fiabilitatea în timp.
#37
Posted 01 March 2018 - 23:31
ionutz_joe2009, on 01 martie 2018 - 23:27, said:
Aveam impresia ca e mai grea, nu m-am mai uitat in talon.Imi pare mare cand merg cu ea, aveam senzatia ca e mai grea(are doar in jur de 1300 kg).In rest e fix ce am scris, cam 5 e consumul.Eu simt pt ca alimentez mai multe masini, am si pe benzina si pe motorina si diferenta la pompa e mare rau in realitate.Benzina toaca mai ales in oras, nu degeaba masinile pt transport in comun sunt pe motorina. Cu benzinara habar nu am cat imi consuma in oras. Media e 6,7-7. Edited by dan1980_25, 01 March 2018 - 23:35. |
#38
Posted 01 March 2018 - 23:34
Kroghy, on 01 martie 2018 - 21:45, said:
Multe prostii. Dupa mai bine de 10 ani de incalzit masina cel putin 10 minute pe loc recomand incalzirea pe loc daca nu e graba. Ajuta mult si la masina dar si la comfortul pasagerilor. Am colegi care lasa masina si 30 de minute sa se incalzeasca, o pornesc si apoi intra in casa. Si da, am citit cateva manuale. |
#39
Posted 01 March 2018 - 23:37
dan1980_25, on 01 martie 2018 - 23:27, said:
se pot pune benzi pentru reincarcare si pe la noi. De exemplu aici [ https://www.gherlainfo.ro/wp-content/uploads/2015/09/santioanagropi2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Da probabil nu il asfalteaza ca sa nu polueze:)) |
#40
Posted 01 March 2018 - 23:37
ionutz_joe2009, on 01 martie 2018 - 22:05, said:
Un motor pe motorina face o economie f mare cel putin pana in 200k.Pe la 200k are o economie de cel putin 30 de mii de lei.Simplu, o face prin diferenta de consum de min 3 la sutain realitate fata de un benzinar.Vreau sa vad masini pt transport pe benzina, vreau sa vad autocare lungi si tiruri pe benzina. E partea 2 ca se circula cu masini pe motorina iesite din parametri , ci km dati de 2-3 ori inapoi(real 400-600k) si care dau valatuci de fum. Eu stiu cat consuma un motor pe motorina pt ca am masina de noua pe motorina.Am si pe benzina, In vs motorina face bucati benzina la consum.In 250k scoti mai mult de juma de masina. Exista hibrid hibrid pe tir? Dar ai omis ceva in calcul:din cele 30 mii lei scade 9 mii lei ..Adica 2000 euro suma in plus plătită la o masina cu motor diesel. Edited by missionnad, 01 March 2018 - 23:39. |
#41
Posted 01 March 2018 - 23:38
dan1980_25, on 01 martie 2018 - 23:31, said: eu cu Bora diesel in orasel mic de provincie scoteam cam 8 in oras. In Bucuresti probabil m-as fi invartit la 10. Media intern-extern a fost 5.5-6 depinde de incarcarea masinii. Dar 5 nu am mai auzit la nimeni. Cam toata lumea din Bucuresti se lauda cu consumuri de 7 cel putin. Chiar si motoarele de 1.4 disel. Cu benzinara habar nu am cat imi consuma in oras. Media e 6,7-7. Eu am avut printre altele, bine...nu a mea..intr-un final tot eu am mers cu ea pt ca trebuia scapat de ea si nu avea cine sa o foloseasca, un Peugeot 207 1.6 pe motorina.Caddy era chiar si sub ala la consum, simteam usor la pompa.Ma gandesc ca fiind masina pt transport(multi km), chiar au dat tot pt a scoate un consum mic.Daca stam sa ne gandim, un tir consuma 35-37% incarcat.Cand vad consumuri de 12-14% pe masini cu motorina si de familie ma apuca goaza.Ca sunt cazuri. Edited by ionutz_joe2009, 02 March 2018 - 00:01. |
#42
Posted 01 March 2018 - 23:38
#44
Posted 01 March 2018 - 23:44
missionnad, on 01 martie 2018 - 23:37, said:
Perfect de acord cu tine,si eu am masina pe motorina luata de noua. Dar ai omis ceva in calcul:din cele 30 mii lei scade 9 mii lei ..Adica 2000 euro suma in plus plătită la o masina cu motor diesel. Edited by Baxon, 01 March 2018 - 23:45. |
#46
Posted 01 March 2018 - 23:50
jmek4you, on 01 martie 2018 - 22:22, said: In tarile cu apa calda exista benzi de incarcare electrica , nu mai trebuie facute opriri pentru reincarcare. [ https://i.amz.mshcdn.com/RhClgmaB-M6C4SB6lOWA4lWpVZo=/950x534/filters:quality(90)/2015%2F08%2F17%2F4d%2FDWPTphoto_c.ecd10.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Da-i in plm pe aia,ce treaba avem noi cu ei...Suntem o natie de nenorociti,nu suntem in stare nici sa ne deszapezim drumurile....apäi sa construim autostrăzi,statii de încărcare.Astea vor ramane la stadiul de vise mult timp de aici incolo. |
|
#47
Posted 02 March 2018 - 00:23
Baxon, on 01 martie 2018 - 23:44, said: + diferenta de bani la revizii ! Si daca nu faci km multi , aia " 30.000 " devin zero ! Nu, care diferenta de bani la revizii?Ca eu in comparatie cu o benzinara n-am dat nimic in plus pana acum la revizii.Filtre, ulei si curea distributie in 230k.Poate ca-s eu un caz fericit, nu am schimbat mai nimic la masina aia.Si merge bine inca. Sa nu cumva sa confundati SH-ul cu masina noua pe motorina.Un sh pe motorina poate avea f multi km.Am schimbat si eu cate o bucsa , un cauciuc, chestii f normale pt RO.Rar schimbat insa si doar la reveziile din 15k in 15k.Imi facea evaluare mecanicul, cand avea timp, la 3-4 zile dupa mi facea revizia de 15k si schimba porcarioare de bucse cam din 75k in 75k. Edited by ionutz_joe2009, 02 March 2018 - 00:36. |
#48
Posted 02 March 2018 - 00:36
Încă un topic kilometric care nu dezbate absolut deloc subiectul...
|
#49
Posted 02 March 2018 - 00:41
Clar, in oras nu merge motorina!Este fals!Toate masinile pt transport in comun sunt pe motorina si merg de ani de zile.
Pt protejare motor, daca are vitezele lungi, trebuie accelerat mai tare la plecare si nu trebuie mers subturat pt ca altfel doar atunci crapa motorul pe motorina.Altfel, revizii la timp si rasucit cheie in contact.Daca se strica dupa ce sa rasuceste cheia inseamna ca are gresala de fabricatie.Doar cand e ff frig trebuie lasat 25 -30 sec la relanti(asta cand nu mai e chiar atat de noua masina). Edited by ionutz_joe2009, 02 March 2018 - 00:52. |
#50
Posted 02 March 2018 - 01:00
#51
Posted 02 March 2018 - 01:03
Baxon, on 02 martie 2018 - 01:00, said:
Pai asa se intampla cand vin unii si sustin ca diZalu' e bun pt frecat in oras ... Mai baga si comparatia cu autobuzele ce sa pretinzi ?! |
|
#52
Posted 02 March 2018 - 01:09
Baxon, on 02 martie 2018 - 01:00, said: Pai asa se intampla cand vin unii si sustin ca diZalu' e bun pt frecat in oras ... Mai baga si comparatia cu autobuzele ce sa pretinzi ?! Ai uitat sa mai spui ca si majoritatea masinilor pt transport(mici, mai mari sau cum vrei) sunt tot pe motorina si nu pe baterii. Edited by ionutz_joe2009, 02 March 2018 - 01:11. |
#53
Posted 02 March 2018 - 07:06
TLGTLC, on 02 martie 2018 - 01:03, said:
Eu am diesel cu dpf și îl frec în oraș. Niciodată nu mi s-a aprins becul că cere scos afară. |
#54
Posted 02 March 2018 - 07:38
ionutz_joe2009, on 02 martie 2018 - 00:41, said:
Clar, in oras nu merge motorina!Este fals!Toate masinile pt transport in comun sunt pe motorina si merg de ani de zile. Binenteles ca e vrajeala... Orice compacta diesel e facuta sa mearga in oras... Dar, cand iesi la drum intins, poti merge un pic cu ea supraturata, sa-i cureti injectoarele, lucru pe care eu il fac constant. Nu-i dau forja pe toata distanata, dar cativa zeci de km unde e drumul mai bun si nu e radar.. fac acest lucru, in special pe drumul comunal A2, la care unii ii zic "autostrada". |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users