Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...
 Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS
 Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65
 Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?
 

Monitor Dell inlocuit pe garantie

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
snipe1975

snipe1975

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 241
  • Înscris: 17.06.2008
Salut,

Am un monitor (sau mai bine zis aveam) un monitor Dell U2515H IPS WQHD, pe care la mai putin de 1 an de la achizitie l-am trimis in service la Mediadot (cel.ro), pe motiv ca mi-au aparut 3 puncte luminoase pe ecran, vizibile pe alb, si pe alte culori deschise.
Problema este ca mi-au dat ca solutie inlocuire, si fara sa ma anunte mi-au trimis un UP2716D:
- lipseste factura noua si certificatul de garantie
- a venit in cutia unui produs identic, dar cu alt serial number
- in cutie am gasit o copie dupa factura si certificatul de garantie, cu care a fost trimis cel caruia ii apartinea cutia, in service. Nume, adresa, si numar de telefon.
- monitorul avea folia de protectie pe el, si era bagat in ambalaj
- mi se pare imaginea mai intunecata, si culorile mai aprinse. M-am chinuit o zi intreaga sa-l calibrez, dar tot nu il pot aduce la nicelul celui trimis in service. Asta are aceeasi rezolutie, dar pixelul este un pic mai mare.

Intrebarea este, avand in vedere ca li s-a dus buhul celor de la cel.ro de tepari: sa accept acest monitor? Nu erau obligati sa-mi trimita unul nou? Ma gandesc ca daca asta a venit fara cutia lui originala, e refurbished (reparat)?

#2
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postsnipe1975, on 08 octombrie 2017 - 00:52, said:

Nu erau obligati sa-mi trimita unul nou? Ma gandesc ca daca asta a venit fara cutia lui originala, e refurbished (reparat)?
Nu, nu e obligat nimeni sa iti schimbe produsul in garantie cu un alt produs identic, nou ... ei sunt obligati sa ti-l repare.
Daca nu ti-l pot repara si nici inlocui cu acelasi model trebuie ori sa iti propuna sa iti dea banii ianpoi ori sa iti ofere un produs similar, dar au nevoie de acceptul tau.
Totusi, inlocuirea lui cu un alt produs diferit se face doar dupa acceptul tau.

Oricum, fie vorba intre noi, as lua/accepta oricand UP2716D in loc ... 27" si panel pe 10 bit.

Culorile le vezi suprasaturate pentru ca panelul asta are gamut100% Adobe RGB, care este mult mai larg decat standardul sRGB. Practic poti reproduce grafica in standard adobe RGB ceea ce iti ofera posibilitati superioare.

Ca sa vezi culorile normal (pentru continut clasic) trebuie sa tunezi din computer ca sa scaleze gamutul pe Adobe RGB (sa downloadezi un aRGB profile pentru placa video) ...

Exemplu de la sistemul meu, cu sRGB .... tie iti trebuie un alt fisier "icm", pentru aRGB.
Attached File  Capture.JPG   151.29K   28 downloads

Edited by ro_explorer, 08 October 2017 - 01:13.


#3
mikaell

mikaell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 24.12.2010
orice actiune care nu tine de reparare/inlocuire produs 1:1 trebuie facut cu acordul clientului. oricum dell au devenit foarte neseriosi si asta nu de acum
uite un alt coleg care s-a mai confruntat cu o speta similara https://forum.softpe...l-dell-romania/
pe de cealalta parte chiar daca cel.ro sta mai bine la preturi in unele cazuri, te zgarii pe ochi cand vine vorba de garantie/service.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate