Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
User Account Control.

limitare router tp-link

Refuz viza US

PSD ingreuneaza cercetarea penala...
 Win7proaspat probleme conectare i...

construire garaj..nelamuriri acop...

TV Star-Light & UPC

Achizitie Cooler Ryzen 5 1600
 Trichineloza la porcii crescu5...

Cartela Bonus 3E la prelungire ab...

Magdalena Serban, criminala femin...

Procedura schimbare conducta defe...
 casti marvo microfon

Laptop defect

nu prea mai vreau sa traiesc

Problema telefon sau de site?
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Nu cumparati produse Dell, veti regreta enorm! (bataia de joc din service-ul Dell Romania)

- - - - -
  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#1
gumball3000

gumball3000

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,132
  • Înscris: 24.09.2006
  • ID membru: 98,747
  • Locație: la mine funcționează
Recent am avut o problema cu un monitor Dell achizitionat de la Clickshop (Germanos) si a trebuit sa apelez la garantie, ce a urmat mai departe, Dumniezo cu mila.

Pentru ca am primit vreo doua foi de garantie cu monitorul, una de la clickshop si una de la furnizorul NOD Distribution, n-am stiut in sarcina cui cade responsabilitatea.
Trimit mail catre Germanos, acestia ma contacteaza foarte prompt la telefon si ma ghideaza spre service-ul Systemplus.
Despre service-ul System Plus iar, numai cuvinte de lauda, ma redirectioneaza si ei catre Service-ul oficial Dell Romania, pentru ca acestia se ocupa de garantiile monitoarelor.

Quote

"Cazurile legate de monitoarele Dell se deschid direct la Call Center Dell (tel. 0800 894 682).
Reparatiile sunt tip “user replacement” (unit exchange) si nu trec prin service.
Va fi necesar sa comunicati seria monitorului (care poate fi de forma “FWCCZ02” sau de forma “CN0J8J3174445458DS7S”) si nr. order DELL (notat pe cutie, de forma „272742609”).

Deschideti cazul la Call Center Dell si veti fi indrumat de catre operator in continuare."
Cei de la service-ul System Plus erau mai bine pregatiti decat cei din service-ul oficial, probabil au vrut sa ma pregateasca si moral pentru ceea ce avea sa urmeze.
Am insistat cu partea asta, pentru ca mi-a intarit perceptia de firma fantoma, greu de gasit atunci cand ai o problema.


Bun, dau si sun la service-ul minune si ma intampina un robot cu acent feminin in dulcele grai di pesti Prut:
- Bunî ziuî, bini, ațî vinit la Diel, pientru o m...e apâsațî tastî unu etc etc
Deja ma pregatisem sa astept vreo 2 ore, insa n-a fost cazul, ma intampina un operator, imi cere adresa mea, numarul meu de telefon, numarul catelului (da, mai voia inca unul de rezerva, ca poate fug cu ambele gunoiae marca Dell - mai multe detalii mai jos), ma rog, stau la telefon cu don-soara vreo 15 minute (Holy mother of God and sweet baby Jesus, imi faceam o ciorba in perioada asta), pentru ca mai apoi sa ma loveasca in moalele capului:
- Va rugam sa trimiteti pe adresa de mail nume_bozgoresco_moldoviniesc@diel.ro poze de pe cutia monitorului cu Order number-ul si cu seria de pe monitor.
La care am ramas prost. Pai dumbo,puteam sa-ti las si restul datelor tot aici, fara sa stau sa mî conversez în moloviniește cu tini 15 minute la telefon.
Dap, o parte din datele de le voia pe mail i le comunicasem deja la telefon, daca dell avea respect pentru client, poate ca aveau si formuar de contact pe site, dar nu, clientul nostru care are problema cu garantia, nu îi stapanul, ci sclavetele nostru.

In fine, vine in cele din urma dupa vreo 3 zile UPS-ul cu o cutie in stare impecabila, fara urme de soc mecanic, pentru ca mai apoi sa gasesc in ea ceea ce am sa numesc in continuare GUNOI.
Da, da, ati citit bine, GUNOI, pentru ca exact asta mi-au trimis, un monitor care zici ca a trecut printr-un camionat mondial si jumatate de jucat fotbal, asa arata.
Am apucat sa-i fac doar fotografiile de mai jos, ca de fapt asta era si zona cea mai deteriorata la el, insa si pe margini era prins ciobaneste, in spate in zona cablului cred ca avea vreo trei etichete lipite una peste alta, si carcasa zgariata de la cum a fost umblat in el cand l-au reparat a 15-a oara.
Si ca sa fie treaba, treaba, si asta avea exact acelasi defect, foarte des intalnit si mentionat si pe alte site-uri pe internet (se inchidea de unul singur timp de cateva secunde).

In schimbul GUNOI-ului trebuia sa le trimit monitorul meu cu probleme, insa nu am facut asta, le-am trimis GUNOI-ul inapoi si i-am rugat pe mail sa-mi repare monitorul pe care il detin, asa cum este stipulat si in legislatie.
Si cateva parti esentiale din schimburile de e-mailuri:

Eu said:

Conform legii 449/2003 aveti obligatia in primul rand sa reparati produsul, iar daca acest lucru nu este posibil si se recurge la inlocuire, aceasta trebuie realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator, astfel ca nu voi mai accepta inlocuirea cu un alt monitor reconditionat.
In cazul in care nu pot beneficia nici de repararea si nici de inlocuirea produsului in conditiile impuse de lege, atunci sunt indreptatit sa solicit rambursarea sumei achitate.

Dell said:

As dori sa va informez aceasta, noi ca agenti de suport technic nu avem control asupra pieselor care vin , prin urmare  va pot ajuta cu repetarea comenzii.
Produsele defecte nu se poate repara in tara, noi deschidem solicitarile in cauza , iar departamentul de logistica ofera ceea ce au pe stoc in acel moment asigurand ca piesele cerute sunt functionale.
Multumesc anticipat
Sau mai pe moldovinieste: boss, mie mi sî rupi, io sînt aci ca sî-mi primiescî muia de la clientî, mai diparti ia di primești cie gâseștie prin tombieron Doriel di la diepartamentul de friecat logistica .
De parca ma intereseaza pe mine logistica lor...

Eu said:

Eu va cred, am observat harababura, singura cale de a lua legatura cu departamentul de service este doar acel numar de telefon, fara posibilitatea de a lasa produsul intr-o unitate fizica sau de a contacta Dell printr-o adresa de e-mail publica pentru solutionarea problemelor ce tin de garantii, procedeaza aproape ca o firma fantoma as putea spune, "primesc" pe usa din spate clientii cu produse defecte.
Voi inainta o reclamatie la ANPC pentru toate aceste lucruri.
Nu pot accepta sa primesc la intamplare produse intr-o stare jalnica, cu instructiuni/termeni de garantie doar in limba engleza si fara un nou certificat de garantie care sa precizeze masura reparatorie luata, fara seria produsului care a fost oferit spre inlocuire si fara mentionarea noului termen de garantie (care trebuia prelungit in cazul inlocuirii).
Nu ma intereseaza politica Dell cat timp aceasta nu respecta legislatia Romaniei.
Am observat ca si in alte tari procedeaza cu acceasi lipsa de respect fata de clienti,

Intr-un final am renuntat sa ma mai lupt cu morile de vant, macar am ramas cu un produs cu defecte, decat cu un GUNOI.

Printre altele, toate instructiunile, conditiile de garantie mi le-au trimis in engleza, nu am primit un nou certificat de garantie care sa-mi redea o noua perioada de garantie asa cum prevede legea in cazul inlcuirii produselor.

Long story short: Dell nu repara produsele trimise la garantie, ci le inlocuiesc cu unele refurbished, intr-o stare precara, deteriorate, de arata ca si cand ar fi trecut prin 15 reparatii in service-ul lui Gigel de la coltul strazii.

Attached Files


Edited by gumball3000, 19 May 2017 - 19:56.


#2
Tsunnnami

Tsunnnami

    Vine valu' si-ti ia calu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,265
  • Înscris: 20.10.2015
  • ID membru: 930,101
  • Locație: Ann Arbor, Michigan
Protectia Consumatorului

Eu is foate multumit de Dell

#3
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,084
  • Înscris: 28.08.2005
  • ID membru: 45,290
  • Locație: Timisoara
Mai toate garantiile sint asa, praf in ochi, minciuna multa, sansa cat cuprinde.

#4
Manasu

Manasu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.12.2016
  • ID membru: 974,600
  • Locație: Bucuresti
Dar de ce te-ai legat la cap, sa umbli tu, sa suni, sa-ti faci nervi, cand normal e sa trimiti produsul defect la comerciantul de la care l-ai achizitionat. In viata mea n-am trimis un produs defect direct in service, desi primeam mereu sfaturi de genul: "sunati sau mergeti dvs direct la cutare service, ca e mai rapid asa". Nu, multumesc, asta nu-i treaba mea...

Edited by Manasu, 19 May 2017 - 19:44.


#5
alx42

alx42

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 534
  • Înscris: 26.06.2014
  • ID membru: 869,607
oricum dell nu mai e ce a fost.
laptopurile astea noi is ca penis fata de alea vechi, da preturile is la fel ca si inainte

#6
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,313
  • Înscris: 06.01.2006
  • ID membru: 59,992
Eu am cumparat in decursul anilor 6 laptop-uri DELL si ma declar 100% multumit.
Daca vorbim de laptop atunci exista DELL si restul. Orice altceva este rahat turcesc.

Edited by Kroghy, 19 May 2017 - 19:48.


#7
cezarmed2

cezarmed2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,285
  • Înscris: 11.12.2014
  • ID membru: 890,729
Eu am produse Dell de la PcGarage.Nu am monitor dar când am fost în service cu un alt produs, reparau monitoare.

Nu știu ce service autorizat este de nu poate comanda piese și nu poate repara produse.

Cum se numea service-ul?

#8
gumball3000

gumball3000

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,132
  • Înscris: 24.09.2006
  • ID membru: 98,747
  • Locație: la mine funcționează

 Manasu, on 19 mai 2017 - 19:42, said:

Dar de ce te-ai legat la cap, sa umbli tu, sa suni, sa-ti faci nervi, cand normal e sa trimiti produsul defect la comerciantul de la care l-ai achizitionat. In viata mea n-am trimis un produs defect direct in service, desi primeam mereu sfaturi de genul: "sunati sau mergeti dvs direct la cutare service, ca e mai rapid asa". Nu, multumesc, asta nu-i treaba mea...
Foarte buna intrebare, dupa cum am spus, metoda de trimitere in service era ambigua, cu monitorul am primit o foaie de la Clickshop si una de la NOD Distribution, i-am rugat sa-mi spuna pe mail unde trebuie sa-l trimit, deci chiar nu stiu cum altfel puteam sa procedez.
Si-au aruncat pisica moarta unul in curtea celuilalt.

 cezarmed2, on 19 mai 2017 - 19:47, said:

Eu am produse Dell de la PcGarage.Nu am monitor dar când am fost în service cu un alt produs, reparau monitoare.

Nu știu ce service autorizat este de nu poate comanda piese și nu poate repara produse.

Cum se numea service-ul?
Nu este vreun service partener, se ocupa fix Dell Romania de service-ul pentru monitoare (dai de el la linia fierbinte cu acient moldovinesc, am lasat numarul mai sus).
Da, e mult spus service, pentru ca nu repara nimic, doar inlocuiesc produsele cu defecte cu GUNOAIE.

Fisier BonusȘ

Attached Files


Edited by gumball3000, 19 May 2017 - 20:18.


#9
cezarmed2

cezarmed2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,285
  • Înscris: 11.12.2014
  • ID membru: 890,729

 gumball3000, on 19 mai 2017 - 19:49, said:

Foarte buna intrebare, dupa cum am spus, metoda de trimitere in service era ambigua, cu monitorul am primit o foaie de la Clickshop si una de la NOD Distribution, i-am rugat sa-mi spuna pe mail unde trebuie sa-l trimit, deci chiar nu stiu cum altfel puteam sa procedez.
Si-au aruncat pisica moarta unul in curtea celuilalt.


Nu este vreun service partener, se ocupa fix Dell Romania de service-ul pentru monitoare (dai de el la linia fierbinte cu acient moldovinesc, am lasat numarul mai sus).
Da, e mult spus service, pentru ca nu repara nimic, doar inlocuiesc produsele cu defecte cu GUNOAIE.
Service-ul se numeste ASBIS si e doar unul dintre service-urile autorizate Dell.

Edited by cezarmed2, 19 May 2017 - 19:56.


#10
gumball3000

gumball3000

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,132
  • Înscris: 24.09.2006
  • ID membru: 98,747
  • Locație: la mine funcționează

 cezarmed2, on 19 mai 2017 - 19:56, said:

Service-ul se numeste ASBIS și e doar unul dintre service-urile autorizate Dell.
Exista mai multe service-uri autorizate Dell in Romania, printre care System Plus, ABSIS si nu numai, dar de data aceasta, crede-ma pe cuvant, nu au lucrat cu intermediar, ci mi-au trimis cu UPS coletul, cu tracking number, direct de la groapa lor de Gunoaie din SUA., revin cu print screen daca mai am.

Attached Files


Edited by gumball3000, 19 May 2017 - 20:19.


#11
gumball3000

gumball3000

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,132
  • Înscris: 24.09.2006
  • ID membru: 98,747
  • Locație: la mine funcționează

 daybreak246, on 19 mai 2017 - 19:57, said:

Boss,da-mi si mie nr de la Dell ca m-ai facut curios si vreau sa aud cine raspunde Posted Image
0800 894 682 (numar verde - apel gratuit din toate retelele de telefonie fixa sau mobila)
Have fun!

Edited by gumball3000, 19 May 2017 - 20:19.


#12
gumball3000

gumball3000

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,132
  • Înscris: 24.09.2006
  • ID membru: 98,747
  • Locație: la mine funcționează

 Fane, on 19 mai 2017 - 19:58, said:

gumball, tu sti sa vorbesti moldoveneste? Posted Image
Nu este punctul meu forte, sigur am scris gresit pe unde am incercat sa reproduc dulcele grai.

 Digynykraf, on 19 mai 2017 - 19:58, said:

Sunt fratii nostri de peste Prut.

Daca iti raspundeau intr-o romana de Ardeal cu "No buna ziua! Ce problema aveti.... Amu bine." * era mai ok?
*Auzita la suportul m.x.h.o.s.t



. Hopa. s-a stricat forumul. Ca nu pot edita mesajul de jos. Ma trimite la asta.
Nop, chiar nu am vreo problema ca e din Republica Moldova, insa mi s-a parut amuzant, parca te astepti sa fii intampinat de o voce serioasa, nu sa-ti dea cafeaua pi nas cand te saluta boata moldovianca Posted Image)
Am insistat in postare, ca sa ne mai destindem, sa nu va plictisecs prea mult cu problemili meli.

Edited by gumball3000, 19 May 2017 - 20:24.


#13
MarianG

MarianG

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 17,237
  • Înscris: 10.08.2005
  • ID membru: 43,530
  • Locație: Iasi
La americani e fumata de mult poanta


#14
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 09.03.2017
  • ID membru: 982,086
Am avut un laptop dell destul de scump, am avut 2 pb. Cu el,  totul s-a rezolvat prompt... m-a tinut 6 ani in total... cred ca voi mai cumpara..

#15
cezarmed2

cezarmed2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,285
  • Înscris: 11.12.2014
  • ID membru: 890,729

 ShadowBroker, on 19 mai 2017 - 20:06, said:

Am avut un laptop dell destul de scump, am avut 2 pb. Cu el,  totul s-a rezolvat prompt... m-a tinut 6 ani in total... cred ca voi mai cumpara..
Sunt fiabile. Eu am 4 în familie si am avut în 6 ani probleme doar cu acumulatorul unuia. Cel mai vechi are 10 ani si inca merge bine.

Edited by cezarmed2, 19 May 2017 - 20:11.


#16
alx42

alx42

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 534
  • Înscris: 26.06.2014
  • ID membru: 869,607
io nu mai iau dell in veci.
am dat o gramada de bani pe unu din seria Latitude si nu-i cu nimic peste un inspiron din ala ieftin, care btw ii mult sub inspiron de acum 5 ani
mai bine dau 100 de mil pe un macbook si il folosesc 5 ani fara nervi

#17
Mr_Who

Mr_Who

    The One

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,189
  • Înscris: 24.11.2005
  • ID membru: 54,896
  • Locație: Virgo Supercluster, Local Group

 Kroghy, on 19 mai 2017 - 19:46, said:

Eu am cumparat in decursul anilor 6 laptop-uri DELL si ma declar 100% multumit.
Daca vorbim de laptop atunci exista DELL si restul. Orice altceva este rahat turcesc.

Povesti nemuritoare. :yawn:
Daca tu n-ai avut decat laptopuri Dell, celelalte marci is de cacat, ca asa crezi tu.
HP, Asus, Lenovo... Peste Dell.

#18
gumball3000

gumball3000

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,132
  • Înscris: 24.09.2006
  • ID membru: 98,747
  • Locație: la mine funcționează
Luațî di vî delectaț!

Attached Files



Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users