Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Auto nou-buget 11-12k Euro
Ultima postare: nov 01 2017 07:58, Inițiat de
Qwerty69
, oct 05 2017 08:12
·
0
#73
Publicat: 30 octombrie 2017 - 10:16
Majoritatea masinilor pe care le vezi pe strada sunt aduse de samsari cu peste 300 mii km real, dat inapoi la 100 mii si functioneaza perfect. Le mai tin Romanii inca 50 mii-100 mii km, se mai strica o turbina ceva si incepe romanul sa se planga ca VW-urile sunt stricacioase la numai 100-150 mii km in bord si nu tin cont ca rela au peste 400 mii km. Dieselurile recente duc peste 500 mii km fara probleme la motor. Accesoriile (injectoare, turbina, etc) sunt piese consumabile.
Editat de Kroghy, 30 octombrie 2017 - 10:18. |
#75
Publicat: 30 octombrie 2017 - 10:30
La mine nu, dar la altele se mai intampla indiferent de marca, mai ales ca injectoarele si turbinele sunt produse de cateva firme pt. toti producatorii de masini.
Cine nu a auzit de astfel de probleme mai bine ramane la jocuri pe calculator. Uite un Ford Focus care a luat-o pe ulei. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ouEN4Nw-GkE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si un BMW: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/czQOJjjmeo4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de Kroghy, 30 octombrie 2017 - 10:48. |
#76
Publicat: 30 octombrie 2017 - 10:30
Kroghy, on 30 octombrie 2017 - 10:16, said:
Majoritatea masinilor pe care le vezi pe strada sunt aduse de samsari cu peste 300 mii km real, dat inapoi la 100 mii si functioneaza perfect. Le mai tin Romanii inca 50 mii-100 mii km, se mai strica o turbina ceva si incepe romanul sa se planga ca VW-urile sunt stricacioase la numai 100-150 mii km in bord si nu tin cont ca rela au peste 400 mii km. Dieselurile recente duc peste 500 mii km fara probleme la motor. Accesoriile (injectoare, turbina, etc) sunt piese consumabile. |
#78
Publicat: 30 octombrie 2017 - 14:34
Dar de ce sa te legi la cap cu injectoare si turbina si masini de 200000 de km, cand poti lua ceva mai simplu, cu rulaj la jumatate si sa nu stii ce sunt alea turbina si si injectoare? Sa auzi din ele pe forum si sa le vezi in filmulete pe youtube. Mie imi place sa merg in service ca sa fac un schimb de ulei, filtre, placute de frana, curele... maruntisuri. Oricum o dai, o masina cu 200000 de km are o uzura mai mare ca una cu 100-120000 de km. Altfel ar insemna sa ne luam toti masini rulate in vest, cu 200000-250000 de km. Aia le vand ca n-au chef sa bage bani in ele, romanii le iau de bune.
Iar una din conditiile de baza a unei masini sh, e sa fie cat mai fiabila. Ca altfel iti luai o masina noua, dar nu ai avut atatia bani. |
#79
Publicat: 30 octombrie 2017 - 18:06
Foarte bine punctat. In vest cine cumpara o masina de 30-50.000e o face pentru ca isi permite aceasta masina si isi permite sa o si schimbe la cativa ani. Cand ajung la un anumit nr de km, le vand ca sa nu bage bani in ele. Atunci e momentul cand vine romanul si isi ia masina premium la bani marunti si crede ca il va tine o viata.
|
#80
Publicat: 31 octombrie 2017 - 16:42
Cauta ceva clasa mai mare, la primul proprietar, luata din RO - chit ca-i mai veche. Pentru drumuri lungi cam vrei diesel & o clasa mai mare.
Da-i bani unui mecanic bun la verificare si fi paranoic - la cautari incearca sa gasesti ceva peste pretul pietei care sa indeplineasca conditiile de mai sus:) Eu am avut de ales intre un Focus din 2013 si un Mondeo din 2008 (Focusul era mai ieftin ). Ambele la primii proprietari, luate din RO. Alternativ, fuga in Germania - in special daca ai mecanic. Edit: daca o ti 10 ani poti uita de Volkswagen, sunt scumpe la noi si ca-si tin pretul n-ar trebui sa te intereseze. Editat de vlad1102, 31 octombrie 2017 - 16:46. |
#81
Publicat: 01 noiembrie 2017 - 07:58
vlad1102, on 31 octombrie 2017 - 16:42, said:
Cauta ceva clasa mai mare, la primul proprietar, luata din RO - chit ca-i mai veche. Pentru drumuri lungi cam vrei diesel & o clasa mai mare. Da-i bani unui mecanic bun la verificare si fi paranoic - la cautari incearca sa gasesti ceva peste pretul pietei care sa indeplineasca conditiile de mai sus:) Eu am avut de ales intre un Focus din 2013 si un Mondeo din 2008 (Focusul era mai ieftin ). Ambele la primii proprietari, luate din RO. Alternativ, fuga in Germania - in special daca ai mecanic. Edit: daca o ti 10 ani poti uita de Volkswagen, sunt scumpe la noi si ca-si tin pretul n-ar trebui sa te intereseze. Sa vezi ce scumpe sunt vw in De ... Editat de denky, 01 noiembrie 2017 - 07:58. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi