Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Auto nou-buget 11-12k Euro
Last Updated: Nov 01 2017 07:58, Started by
Qwerty69
, Oct 05 2017 08:12
·
0
#37
Posted 05 October 2017 - 17:55
gabrieln2016, on 05 octombrie 2017 - 13:43, said:
Eu doar mi-am spus parerea. Initiatorul stie mai bine de ce are nevoie. Nici eu nu merg cu masina personala prea multi km, dar daca mai aveam o mie si ceva de euro imi luam Stepway-ul cu motorul de 1,5 DCi si cu Easy-R in 6 trepte. Cu un plin te plimbi de te plictisesti. De curand am mers cu masina de la munca, Logan 1,5 Dci (ala de acum 10 ani cu cai putini) la drumuri lungi si consumul a fost undeva cu putin peste 4 litri la suta. Am vazut ca vrea sa tina masina mai multa vreme. Cred ca isi va scoate cu varf si indesat banii dati in plus pe Diesel. Stiu ca o sa spuneti de intretinere, ca-i mai scumpa. Nu va contrazic, dar Dieselul de la munca are peste 130.000 km si in afara reviziilor normale a vazut extrem de rar service-ul si numai pentru reparatii comune. Si tineti cont ca a mers in niste conditii in care un om sanatos la cap nu-si va baga masina personala decat in circumstante deosebite. Inca o data, sunt banii munciti de el si o sa-si aleaga ce-i place lui si nu ce conducem si recomandam noi! Si o completare: Dieselul de la munca, cu exceptia a catorva drumuri mai lungi pe an, merge doar in oras si pe distante scurte si n-a avut nici pe dracu' pana acum cu motorul, turbina sau alte "acareturi" din astea despre care se spune ca sunt extrem de pretentioase. Degeaba repetam ceea ce stim cu totii, ca diesel consuma mai putin etc, nu neaga nimeni asta, e vorba strict de cat merge cu masina pe an |
#39
Posted 05 October 2017 - 20:52
Opel astra sedan 1.4 turbo, fix ce ai nevoie si tare si mare
|
#40
Posted 06 October 2017 - 00:46
Astra J Sedan 1.4 Turbo este cea mai buna alegere in bugetul tau.
|
#43
Posted 06 October 2017 - 09:31
farausername, on 06 octombrie 2017 - 08:08, said:
Cat costa astrele astea? Clima au? Kroghy, on 06 octombrie 2017 - 08:13, said:
Astra cu motor de 140 de cai costa aproximativ 12 mii euro prin programul rabla. Eu am avut doua masini Opel si am fost multumit de ele dar acum nu mai am incredere pt. ca i-au cumparat francezii. cred ca daca insisti la un dealer, scoti pretul asta. Opel era detinut de GM, cu nimic mai buni ca francezii, insa oricum abia i-au cumparat, nu aveau timp sa schimbe ceva semnifiicativ Attached Files |
#44
Posted 06 October 2017 - 09:53
Deci, nu ati inteles, omu' vrea masina cu clima si fix bugetul ala, nici un cocosel in plus sau minus....desi bugetul e variabil el e totusi fix!
Edited by farausername, 06 October 2017 - 09:54. |
#45
Posted 06 October 2017 - 11:09
Da clima e optiune si e 210€ separat deci ii iese in bani
Clima bizonicãchiar )) Edited by pielea, 06 October 2017 - 11:10. |
#47
Posted 06 October 2017 - 12:09
Qwerty69, on 05 octombrie 2017 - 08:12, said:
Masina va fi folosita 80% in extraurban drumuri lungi (200-500 km). Pentru oras am masina de lucru pe care o pot folosii linistit. Estimez ca voi face ~ 15000 km/an Vreau sa o tin ~ 10-12 ani. Tu ai nevoie de o masina cat mai fiabila, daca ai de gand sa faci peste 150000 de km in total si sa o pastrezi peste 10 ani. Parerea mea e sa te uiti la Suzuki. Poate gasesti un SX4. Desi... e si asta cam greu. La altceva nu vad la ce te-ai incadra. Dar poate cea mai echilibrata varianta ar fi la Hyundai sau la Kia. Vorbeste cu ei si vezi daca va "intelegeti" cumva. Saaaau, desi nu cred ca iti surade ideea, Logan DCI 90 CP (probabil si cu Easy R). Ar mai fi si Ford Focus, insa varianta de 1.0 Ecoboost 100 CP, echipare de baza. Deci Hyundai, Kia, Suzuki (pentru ca ai dotari ceva mai bune + sunt ok ca fiabilitate) sau Dacia. Altceva nou si de "cursa lunga"... cam greu. Edited by LauCalin, 06 October 2017 - 12:10. |
#49
Posted 06 October 2017 - 17:18
Cum se acceseaza super ofertele astea pe care le puneti voi, ca pe site de exemplu Astra incepe de pe la 16000, cum ajungi sa dai cu 5000 in minus ?
E valabil la toate ofertele prezentate . |
#50
Posted 06 October 2017 - 17:33
denky, on 06 octombrie 2017 - 16:55, said:
Pun pariu ca nici cu mult hulitul 1.2 tsi de pe Jetta nu da rateu. La 11670 euro cu rabla, in trendline are cateva dotari decente pe care altii nu le dau (climatronic, pilot automat, geamuri electrice etc) Crezi tu ca ajunge motorul ala la 150000 de kml, schimband ulei, filtre si bujii? Eu nu as avea curaj sa experimentez pe banii mei. Desi, daca e sa lasam de-o parte treaba cu motorul, masina per total e una reusita. |
#51
Posted 06 October 2017 - 18:00
Intodeauna preturile oficiale sunt orientative. Unele marci au o marja de discount foarte mare, printre care si Opel. In bugetul de 12k euro il iei dotat destul de bine. Din fabrica iti vine cu tapiterie mixta, vopsea metalizata gratis (Argintiu Magnetic - Flip Chip), prin pachet special primesti clima bi-zona, volan multifunctional piele, proiectoare ceata, separat (contra-cost-optional) ai display radio cd color, faruri bi-xenon (pe care le recomand pe orice masina, alaturi de cele LED), jante aliaj, etc. Ideea este sa te duci la dealer, iar in Bucuresti, cel mai mare discount il primesti la Radacini, si iti recomand sa te plimbi cu ofertele pe la mai toti dealerii pana ajungi la cel mai mic pret.
Edited by Yukoto, 06 October 2017 - 18:00. |
|
#52
Posted 06 October 2017 - 18:25
Asta e prețul pentru astra sedan J. Ce vezi la 16 000 e modelul nou de astra, K. Asta e doar hatchback si break. Dar si la ala scoti macar 15% discount la o discutie mai serioasa.
Astra j sedan se fabrica asa cum înainte era astra h classic sau octavia tour. Cateva motoare, lucruri simple. Teoretic ar trebui sa fie ideale pentru exact acel tip de buget. Robuste, lipsite de defecte de fabricatie, multe bube rezolvate, ieftin la intretinere. |
#53
Posted 06 October 2017 - 18:46
LauCalin, on 06 octombrie 2017 - 17:33, said: Crezi tu ca ajunge motorul ala la 150000 de kml, schimband ulei, filtre si bujii? Eu nu as avea curaj sa experimentez pe banii mei. Desi, daca e sa lasam de-o parte treaba cu motorul, masina per total e una reusita. Habar nu am, dar ce stiu cu siguranta e ca am facut cu prima Jetta, intre 2011-2014, 150000 km doar cu bec ars, si vorbim de multhulitul 2.0 tdi 140 cp. Mie mi s-a parut excelent motorul, afara, la autostrada, cu un plin eram la Stuttgart (1200 km), 139 pe bord si masina plina. La a doua, am avut tot 2.0 tdi, dar 110 cp, clar mai prost consumul si felul in care tragea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users