Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Distanta de siguranta
Last Updated: Oct 06 2017 17:25, Started by
HAL9000
, Aug 26 2017 12:51
·
0
#55
Posted 26 August 2017 - 20:13
ȚĂRI CARE INTERZIC CAMERELE AUTO
În Elveția, Austria și Luxemburg utilizarea unor camere auto ți-ar putea subția considerabil portofelul. Dispozitivele sunt clar interzise. În Austria, de pildă, amenda este de 10.000 de euro. Dar poate ajunge la 25.000 de euro pentru cei care calcă strâmb de mai multe ori. Cea mai mare problemă apărută este de fapt încălcarea legilor cu privire la protecția datelor. În Germania, de exemplu, camera auto este legală în măsura în care este folosită pentru înregistrarea traseului și păstrarea imaginilor în colecția privată. Dar nu pentru înregistrarea unor evenimente petrecute în trafic și publicarea filmărilor pe internet. Aceleași reguli sunt valabile și în Belgia, Portugalia, Norvegia și Suedia. |
#56
Posted 26 August 2017 - 20:56
Dar inregistrarea imaginilor si trimiterea catre politie nu e interzisa.
Are grija politia de datele personale ale bizonului...sa nu-si faca griji. Si asiguratorul la fel Edited by alexa32, 26 August 2017 - 20:57. |
#57
Posted 26 August 2017 - 21:14
Daca vad ca ma impinge si ca n-are stare, semnal dreapta, si incetinesc sa ma depaseasca. Poate se c**a pe el si e urgent sa ajunga acasa, habar n-am si nu ma intereseaza.
Astute, on 26 august 2017 - 17:58, said:
Nu, in nici un caz, daca as fi fost eu te-as fi depasit, te opream, si te-as fi intrebat fata in fata daca ai probleme cu nervii Da, desigur. |
#58
Posted 26 August 2017 - 21:35
CerbulCornel, on 26 august 2017 - 19:42, said:
In alte tari e interzisa, dreptul la intimitate.... http://www.bussgeld-info.de/draengler/ Auch Fotos und Videoaufnahmen sind vor Gericht durchaus als Beweismaterialien zugelassen. Jedoch gilt, dass diese nicht die Privatsphäre der abgelichteten Person untergraben dürfen ( Fotografiile si video-urile sunt admise ca proba in instanta . Cu toate acestea ele nu trebuie sa afecteze intimitatea/viata privata a persoanei ) P.S. In articol chiar este vorba de agresorii din trafic (cei care `imping` de la spate). Quote Intr-o tara normala , handicapatul care nu este capabil sa faca o depasire legala atunci cand are ocazia ...si care astfel incurca toata circulatia , ar avea bunul simt sa lase un spatiu intre el si camion pentru ca cei care pot sa execute o depasire sa o si faca De asta avem nevoie de sanctiuni si reglementari mai drastice decat in tarile normale . Edited by polizei, 26 August 2017 - 22:04. |
#59
Posted 27 August 2017 - 09:17
#60
Posted 28 August 2017 - 20:24
#61
Posted 29 August 2017 - 08:40
Pentru siguranta si sanatatea voastra si a celor pe care ii transportati nu credeti ca ar fi mai simplu sa porniti avariile pentru a-i semnala bizonului ca sta prea aproape? In cazuri de acest fel eu asa procedez, concomitent cu o reducere usoara a vitezei si crearea de conditii pentru ca bizonul sa poata depasi in siguranta. Cu ce ma incalzeste ca daca sunt nevoit sa franez brusc ma trezesc cu el cautandu-mi prin bagajele din portbagaj?
Recunosc ca uneori, noaptea, pe E85 nu ma dau la o parte decat atunci cand am vizibilitate perfecta (nu o data am trecut razant pe langa o caruta sau un biciclist). De fiecare data cand sunt depasit in aceasta situatie de bizon, reduc viteza si sunt pregatit sa franez pentru ca in cele mai multe situatii gibonul vrea sa se "razbune" franand in fata mea. Edited by gabrieln2016, 29 August 2017 - 08:41. |
#62
Posted 29 August 2017 - 10:43
gabrieln2016, on 29 august 2017 - 08:40, said:
in cele mai multe situatii gibonul vrea sa se "razbune" franand in fata mea. EXACT despre situatia similara vroiam sa postez, depasirile care nu pot sa fie facute decit la risc (ca deh, o masina se piloteaza nu se conduce, ce stiu soferii "normali", adica restul) se fac venind din fundul "depasitului" si bineinteles intrind peste botul lui. Bineinteles ca daca nu respecta distanta in spate n-o sa respecte nici vreun pic de distanta in fata si o sa se bage peste tine (aveam un video cu un accident extrem de potrivit dar nu va mai plictisesc) si bineinteles ca daca depasirea e la limita TREBUIE sa se bage cit mai mult peste tine si in fata. Ba in fata e chiar si mai tare ca nu-i problema lui daca il lovesti din spate. |
#63
Posted 29 August 2017 - 11:39
f300, on 29 august 2017 - 10:43, said: EXACT despre situatia similara vroiam sa postez, depasirile care nu pot sa fie facute decit la risc (ca deh, o masina se piloteaza nu se conduce, ce stiu soferii "normali", adica restul) se fac venind din fundul "depasitului" si bineinteles intrind peste botul lui. Bineinteles ca daca nu respecta distanta in spate n-o sa respecte nici vreun pic de distanta in fata si o sa se bage peste tine (aveam un video cu un accident extrem de potrivit dar nu va mai plictisesc) si bineinteles ca daca depasirea e la limita TREBUIE sa se bage cit mai mult peste tine si in fata. Ba in fata e chiar si mai tare ca nu-i problema lui daca il lovesti din spate. Mai citesc cu stupoare ca unii se plictisesc la 100kmh. Va dati seama? Se plictisesc! Deci din plictiseala unor soferi, unii dintre noi putem muri, ca plictisitii au nevoie de senzatii tari adrenalina, ca sa le treaca timpul. Cu totii stim ca la capatul fiecarui drum se afla un premiu, biletul castigator de la loto, de aia se grabesc toti ca nemancatii. Nu, nu-i din cauza de needucati, infatuati, arogante. Valoarea unei masini trebuie dovedita si subliniata, la care se mai adauga vitejia, curajul bravului sofer, care poate demonstra ca si legat la o mana poate depasi, ba chiar si baut! Pentru asta sunt depasirile! Drumuri bune. |
#64
Posted 29 August 2017 - 11:47
tfmercedez, on 29 august 2017 - 11:39, said:
Mai citesc cu stupoare ca unii se plictisesc la 100kmh. Va dati seama? Se plictisesc! . in conditii de mers pe putinele autostrazi pe care le posedam, apare fenomenul, in aglomeratie urbana insa, unde trebuie sa te feresti de doo'j da milioane de bezmetici, nu are cum sa apara. |
|
#65
Posted 29 August 2017 - 14:05
Ba, daca ar fi dupa mine, sa invoc plictisul, as pune-o pe nevasta sau oricine e la in masina la volan, iar eu m-as imbata ca porcul, evident de plictiseala.
|
#66
Posted 29 August 2017 - 22:51
Prin tarile astea cu apa calda plictisitor e sa mergi pe autostrada, eu la deplasarile de 1h max 2 prefer sa merg pe rute secundare ca mai vezi un peisaj, treci prin satuce, mai paste o vaca pe marginea drumului, arati la copii una alta...
Evident ca n ai cum sa depasesti viteza legala ca i plin de radare, iar daca prinzi un tractor ceva astepti pana l depasesti in securitate ca doar mergi la plimbare, sa vizitezi, la rude, prieteni ce atata graba. In Romania multa lume e grabita, oricum colegii romani care vin des acasa imi zic ca lucrurile s au mai imbunatatit in ultimii ani si se conduce mai ok. Cred ca daca se vor instala radare fixe si n Romania numarul mortilor va scadea considerabil ..macar cu 20, 30 %... acu e dublu fata de media Ue. |
#67
Posted 01 September 2017 - 13:24
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jVgxe_yLeL4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#68
Posted 05 October 2017 - 20:34
slai, on 26 august 2017 - 14:04, said:
nu stiu daca e adn sau infrastructura. din botosani, sa ajung la granita de vest, legal, m-ar prinde a doua zi pe drum. camioane care gafaie, mii de limitari de viteza absurde, sute de sate lungi cat o zi de post, orase cu sosele bombardate, turme de oi, nunti, inmormantari, carute, si tot asa. din pacate, desi nu e normal, singura regula pe care o respect, e "fara contraventii pentru care se ia permisul". amice, eu stau in anglia. aici pe autostrada, limita e de 70 mile. (nici macar 130 ca la noi). toate drumurile sunt pline de camere, nu ai unde sa i dai, decat poate daca faci naveta zilnic si ai invatat camerele babeste. in localitati ai sa gasesti iar, camere peste camere. semafoare cu camere. camere pt viteza medie, camere pt vorbit la telefon, sau daca te pisi pe marginea strazii... etc etc. si totusi pe aia ii consideram civilizati si cu infrastructura mai buna. coincidenta face ca azi, un idiot cum sunt multi pe la noi, pe M25, nu a pastrat distanta. si cand a fost sa oprim toti, el sa proptit in curul meu... daune nu au fost. n am avut nici o pretentie... dar asta ca sa vedem ca de multe ori, si distanta asta legala, nu e de ajuns sa te protejeze de "neprevazut" sa zicem. aaa.. app. pe m25 am mers cu a1a si a 2a vreo 50 de minute... ca si la ei e un trafic de inebunesti. camioane, vehicule militare. convoaie exceptionale... etc etc |
#69
Posted 06 October 2017 - 16:19
|
#70
Posted 06 October 2017 - 17:25
La fel cum functioneaza si vederea politistului. (defapt mai bine)
Daca iti scarpini urechea in momentul nepotrivit iei amenda ?! Edited by polizei, 06 October 2017 - 17:46. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users