Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Plata contactless - telefon mobil
Ultima postare: nov 16 2023 14:48, Inițiat de
andrei_ionut
, iun 02 2017 14:43
·
41
#1154
Publicat: 02 iulie 2022 - 11:58
addryanns, on 02 iulie 2022 - 09:20, said:
Am tot schimbat telefoanele și am înrolat cardurile în GPay, ApplePay fără nicio apăsare. Probabil ai generat un token nou la min. 6 luni, in medie (schimbam telefonul mai des?). Poate in primul an ai generat ceva mai multe token-uri (pentru ca ai facut niste teste). Oricum, probabil ca nu depasesti 20 token-uri pe perioada de valabilitate a unui card (exista carduri cu valabilitate mai mare de 5 ani?) cris2d2, on 02 iulie 2022 - 11:35, said:
Eu am avut multe activări ale cardului (VISA, de la BT) atât în aplicația lor, BTPay, cât și în GPay. Nu zic ca asta justifica limitarea, incerc doar sa gasesc o explicatie intre tine si altii (nici eu nu am avut probleme). |
#1155
Publicat: 02 iulie 2022 - 12:19
Într-adevăr, nu le-am schimbat des, ce să zic. Acum dacă stau bine să mă gândesc, am un singur VISA, restul sunt toate MC. Oricum, dacă e așa, asta ar fi o informație care ar trebui să fie știută mai din timp, adică să fi informat despre limitele astea. Cine ar trebui să informeze însă în privința asta oare? Banca, Visa, MasterCard?
|
#1160
Publicat: 02 iulie 2022 - 14:25
#1161
Publicat: 02 iulie 2022 - 14:55
Ravy, on 02 iulie 2022 - 14:25, said:
Și eu am avut probleme cu inrolarea unui card nou, dar după ce l-am activat la un bancomat și după ce am scos o sumă de bani (10lei?) după aceea s-a înrolat în btpay... Poți încerca să scoți bani de la un bancomat eventual cu cardul fizic? Voi solicita in viitorul apropiat un alt card, altceva nu am de ales. |
#1162
Publicat: 02 iulie 2022 - 15:27
cris2d2, on 02 iulie 2022 - 14:55, said: Cardul e complet funcțional, în afară de faptul că nu îl pot adăuga în nici o aplicație care trebuie să-i genereze token. Momentan folosesc neoBT pentru tot ce ține de cont, BTPay e inutil. Voi solicita in viitorul apropiat un alt card, altceva nu am de ales. Mai bine schimbi banca , e mult mai simplu. |
|
#1163
Publicat: 02 iulie 2022 - 16:46
cris2d2, on 02 iulie 2022 - 14:55, said: Cardul e complet funcțional, în afară de faptul că nu îl pot adăuga în nici o aplicație care trebuie să-i genereze token. Momentan folosesc neoBT pentru tot ce ține de cont, BTPay e inutil. Voi solicita in viitorul apropiat un alt card, altceva nu am de ales. Te duci la ghișeu și îi zici că nu știi ce are, că nu îl mai acceptă ATM-ul, ei îl dau ca fiind demagnetizat și îți emit altul on the house. |
#1164
Publicat: 02 iulie 2022 - 19:25
addryanns, on 02 iulie 2022 - 16:46, said: .. îți emit altul on the house. andupustiu, on 02 iulie 2022 - 15:27, said: Mai bine schimbi banca , e mult mai simplu. |
#1166
Publicat: 15 iulie 2022 - 23:11
cris2d2, on 02 iulie 2022 - 08:36, said:
Nici nu stiu unde sa scriu, asa ca incerc aici: aveti idee daca un card de debit are un numar limitat de token-uri care se pot genera/aloca? Mai exact, daca activez cardul intr-o aplicatie de genul GPay de x ori, e posibil ca acel card, de la un moment dat, sa nu mai poata fi activat din cauza ca nu i se mai aloca token (fara sa fie atinsa data de expirare a cardului)? |
#1167
Publicat: 16 iulie 2022 - 08:38
johnnickelby, on 15 iulie 2022 - 23:11, said:
Cum adica sa-l inrolezi de x ori? De ce ai face asta? Probabil ca dupa un anumit numar de stergeri si inrolari, BT se plictiseste de razgandelile tale si pune cardul pe o lista. Nu ma deranjeaza, confirmarile pentru anumite plati le fac prin metoda "cod prin sms" + parola statica. Iar ca sa aflu soldul, folosesc neoBT. Stiu, cu BTPay puteam face top-up intre cardul de la BT si altul pe care il inrolam in aplicatia lor, acum nu mai pot, doar transfer IBAN din neoBT mai functioneaza. |
|
#1169
Publicat: 19 iulie 2022 - 22:02
La ultimul update, făcut duminică, am pățit o chestie, fără repercursiuni. Am updatat aplicația Google Pay și m-am trezit cu sms de la BRD și cu mail de la ING cum că au fost eliminate cardurile din Google Pay. BRD îmi spune că eliminarea s-a efectuat la solicitarea mea, iar ING îmi spune că dacă nu am dezactivat eu să sun la ei. Verific și constat că nu s-a petrecut nimic. Cardurile erau acolo, în aplicație la locul lor unde le înrolasem. Fiind noaptea pe la ora 1, nu aveam unde să sun. A doua zi la prima oră am sunat. și cei de la BRD...plopiști. N-au știut ce să-mi răspundă ce se petrece. Mi-au spus că se interesează și mă sună. ING mi-a răspuns că datorită update-ului, care este unul mai aparte, am pățit așa. Mai târziu am făcut plăți cu ambele carduri.
Deci, dacă primiți genul acesta de avertizări, nu disperați. Văd că BT-ul nu a zis nimic. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi