Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Plata contactless - telefon mobil

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
1266 replies to this topic

#1189
theionutzradu1991

theionutzradu1991

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,544
  • Înscris: 28.11.2017
Casa are optiune de plata cash sau plata cu cardul, nu aici e dilema. Daisy compact m
Faza e ca nu poti scoate "hartie" din POS .
Nu e problema de contabilitate, e problema ca nu poti sa ii ceri lu Gigel emailu sa ii trimiti chitanta sau cum drq se cheama foaia aia de iasa din POS.
Ca nu ma apuc acum sa fac print screen si sa listez pe foaie a4 pentru orice damblagiu si ma trezesc cu vreunu ca ii furai eu banii de pe card!

Pe mine ma intereseaza sa se incadreze la "combatibil cu legea", ca de aci incolo, ba nu merge softu, ba nustiu ce.!

#1190
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Am vazut ca unii comercianti ofera pe bonul fiscal si acele informatii de pe chitanta POS-ului. Deci poate se poate integrarea asta, astfel incat sa le dai doar chitanta emisa de casa de marcat.

#1191
addryanns

addryanns

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 31.07.2015
Integrarea aia e foarte complexă, asta înseamnă implicit costuri mari.
Pentru un magazin mic este exclusă.
On: dacă nu ai tranzacții multe și vrea cineva neapărat o chitanță de POS, poate o imprimantă wireless ar fi soluția?
Poate o altă soluție ca să nu plătești lunar băncii ar fi un Viva Wallet.

Edited by addryanns, 18 November 2022 - 16:42.


#1192
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,592
  • Înscris: 13.03.2005
Da, conturile de la Viva sunt portița pentru firmele care au popriri la băncile românești. Încă nu s-a băgat ANAFul peste ei...

#1193
GreenArrow89

GreenArrow89

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 23.10.2022
Eu plătesc zilnic cu telefonul, cardul fizic îl folosesc doar pt scos bani

#1194
iogamac

iogamac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,323
  • Înscris: 05.11.2009
Eu nici la scos bani nu-l mai folosesc. Am BT și ING și folosesc aplicația pentru scos bani.

#1195
addryanns

addryanns

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 31.07.2015
Și asta are treabă cu POS-ul de care întreba el cum?

#1196
theionutzradu1991

theionutzradu1991

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,544
  • Înscris: 28.11.2017
Ideea e alta.
Esti pe la tara ,zona necunoscuta si vrei sa iti cumperi o sticla de apa cu "bulbuci" de la o carciuma de colt si intrebi daca se poate plati cu cardul si "nenea" e acolo zica ca da, iti ia cardul si incepe sa il frece pe langa un telefon! Practic incepe o operatiune de "frecare" intre telefon si card!
Ai avea incredere in "asa ceva"?
Pentru cei care au aplicatie cu notificari probabil ca da.

De exemplu la noi la tara sunt cativa care au pensia pe card, tot ce fac cu acel card e ca pe data de 13 a lunii curente la ora 13:00 sa se duca la banca sa scoata toata pensia si sa lase 5 lei acolo!

Si sunt multi, daca te duci la o anumita data/ora o sa vezi ditamai coada la bancomat si nu de putine ori cateodata bancomatul ramane fara bani!

Faza 2.
Mai ma duc pe la magazine din astea mare supermarketuri si cateodata te mai lovesti de cate o persoana care incearca de 5 ori un card.
Ba nu e activat, ba nu are bani pe el,ba nu a intrat pensia!
E grele inca!
Si incepe sa ii explici unui tafalog ca cardul lui nu a mers!

Precizez, nu poti da hartie din telefon!

#1197
cris2d2

cris2d2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,899
  • Înscris: 16.03.2007
Am telefon cu Android 13 custom ROM, un card de debit de la Orange Money inrolat in Google Wallet care e Default payment app, si setarea Use default payment app configurata Except when another payment app is open (fiindca mai am activa si aplicatia Edenred pentru tichete de masa electronice, plata cu cardul lor o realizez doar in aplicatia lor). Am configurat astfel modul in care se alege plata deoarece atunci cand sunt in aplicatia Edenred sa se realizeze plata cu cardul lor inrolat in aplicatia lor iar atunci cand sunt in orice alta aplicatie plata sa fie realizata cu cardul inrolat in Google Wallet. Nu am intampinat probleme folosind cardul Edenred pentru plati contactless, de fiecare a functionat fara probleme.

Inainte de a expune "problema" la developer, o prezint aici, mai ales ca nu stiu daca e problema de ROM sau de altceva:

La unele plati la comercianti folosind Wallet se intampla ceva ciudat: dupa ce deblochez telefonul cu pattern (am active pattern si amprenta), apropii telefonul de POS, apare animatia tipica de plata contactless, se emite un sunet pe telefon dar imediat apare un semn de exclamare rosu si imi e ceruta, inca o data, deblocarea prin amprenta. Apoi trebuie sa apropii iar telefonul de POS si doar in acest fel se realizeaza tranzactia.

Ieri mi s-a intamplat pentru o valoare 11 lei.

Ati patit asa ceva? E ceva tipic la Android 13? Sau e nevoie de deblocarea initiala a telefonului doar cu amprenta, metoda pattern nefiind luata in considerare, Google Wallet crezand ca telefonul nu e deblocat?!

Am deblocat doar cu pattern deoarece aveam manusi, o mana ocupata cu sacosi si mi-a fost mai simplu sa deblochez cu pattern fara sa mai dau jos manusa. Totusi, pana la urma am fost nevoit sa dau jos manusa deoarece trebuia sa deblochez cu amprenta.

Edited by cris2d2, 24 November 2022 - 09:51.


#1198
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Am patit si eu de mai multe ori saptamana asta. Am android 12. Am deblocare doar cu amprenta. Desi telefonul era deblocat, mi-a mai cerut inca o data deblocare, sa pun amprenta. Nu am inteles de ce.

Edited by MembruAnonim, 24 November 2022 - 09:54.


#1199
cris2d2

cris2d2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,899
  • Înscris: 16.03.2007

View PostMembruAnonim, on 24 noiembrie 2022 - 09:53, said:


Banuiesc ca nu ai custom ROM :)

Inseamna ca e din cauza ori la Android 13, ori la Google Wallet, ori de la emitentul cardului, ori de la altceva care inca nu identific.

#1200
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu am custom rom. Cred ca google wallet sigur este vinovat. Si apropo, nu imi mai ia mereu NFC corect, ca si cum as fi apropiat inadecvat telefonul de cititor. Cardul devine de culoare maronie si imi cere sa incerc din nou plata. Cred ca este de la aplicatie mai mult ca sigur. Parca a avut ceva mai multe updateuri in ultima vreme aplicatia.

Edited by MembruAnonim, 24 November 2022 - 10:07.


#1201
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,592
  • Înscris: 13.03.2005
Stiu ca nu are legatura cu rezolvarea problemei expuse, dar poti inrola si cardul Edenred in Google Wallet / Portofel Google Pay.
Astfel scapi de comutarea intre aplicatiile de plata NFC...

#1202
cris2d2

cris2d2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,899
  • Înscris: 16.03.2007

View Postwertyck, on 24 noiembrie 2022 - 10:10, said:


Nu pot, imi da o eroare. Am comunicat cu cei de la Edenred si ei nu au ce sa faca, mi-au transmis ca totul e in regula cu cardul.

#1203
iogamac

iogamac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,323
  • Înscris: 05.11.2009
Și eu am pățit de mai multe ori. M-am gândit că nu am apropiat telefonul destul de POS sau s-a blocat din nou telefonul.

#1204
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,592
  • Înscris: 13.03.2005

View Postcris2d2, on 24 noiembrie 2022 - 10:18, said:

Nu pot, imi da o eroare. Am comunicat cu cei de la Edenred si ei nu au ce sa faca, mi-au transmis ca totul e in regula cu cardul.
Si eu am avut probleme sa il adaug manual, dar a mers adaugat  in GooglePay ,  din aplicatia lor, Edenred...

#1205
blackskorpion

blackskorpion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,605
  • Înscris: 10.01.2008
Astazi am reusit inrolarea cu succes a cardului Visa Raiffaisen Bank in google play in vederea efectuarii platilor contactless.

#1206
Alex_23

Alex_23

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,343
  • Înscris: 01.09.2012
Confirm

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate