Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sa schimb sau nu distributia?
#19
Posted 18 April 2017 - 20:33
Esti din Constanta. Poate atmosfera cu mai multa sare sa distruga mai repede cauciucul?
Ai carte tehnica si service unde o intretii? Fa cum zice cartea si service-ul. |
#20
Posted 18 April 2017 - 20:36
Cartea tehnica zice sa o schimb la 150.000 Km si nu are un interval maxim de timp. Probabil ca cei 150.000 sunt cu kitul OE. Nu cred ca afecteaza sarea cureaua, doar e capsulata bine iar aerosolii "face bine", glumesc.
Doar nu intru pe nisip cu ea iar atmosfera nu e plina de sare, e sare cat si in alte judete unde ninge Edited by ct03nut, 18 April 2017 - 20:36. |
#21
Posted 18 April 2017 - 20:46
Va salut!
Recent am cumpărat un Peugeot 307 1.6 hdi 109 cp din 2005 cu turbina defectă.mașina mergea f bine ,pleca bine de pe loc iar motorul nici nu-l auzeam din mașină excluzând fluieratul din cauza turbinei .am dus mașina la mecanic ,mi-a trimis turbina la rectificat iar la o verificare mai amănunțită a văzut că axele cu came prezentau uzură f mare .am dus chiuloasa la rectificat ,capacul pe care vine axele+axele le-am cumpărat din dezmembrări de pe un Ford din 2009 cu motor identic .garnitura de la chiloasa este de 1.5,cea veche era de 1.45 sau 1.43 CV de genul asta(grosime ) .Am schimbat bujiile Si chitul complet de distribuție .După o lună pieton si o groază de bani cheltuiți ,mașina nu mai trage mai ca înainte,motorul scoate un tacanit destul de ascuțit ...unele persoane mi-au spus ca ar fi sunet de tacheti...mecanicul spune ca el o făcut totul "ca la carte" ..cel ce mi-a rectificat chiuloasa la fel susține...nici nu stiu cu care din ei sa ma cert ...habar n-am ce poate fi ...orice sfat este bine venit.menționez ca am schimbat si filtre + ulei . Va mulțumesc ... Menționez că la diagnoza singurul lucru ce-l arata este faptul ca ,citez :"egr-ul nu funcționează chiar chiar în parametri normali dar nu-i de speriat " |
#22
Posted 18 April 2017 - 21:30
User107, on 18 aprilie 2017 - 20:33, said:
Esti din Constanta. Poate atmosfera cu mai multa sare sa distruga mai repede cauciucul? Pe principiul asta, in C-ta se dizolva si galosii de guma, mai ales daca-s influentati de razele de Luna. Si chederele de la geanta de voiaj Edited by Topp, 18 April 2017 - 21:32. |
#23
Posted 18 April 2017 - 21:59
Topp, on 18 aprilie 2017 - 15:57, said:
Schimb-o. Se schimba la 4 ani (chiar daca n-ai circulat !) sau la 60.000 km. Topp, on 18 aprilie 2017 - 17:07, said:
daniMMM Cui apartine , cine a scris acea instructiune din imagine ? Pentru ce masina sunt instructiunile ? Ba sa-mi dai tu scris la notar ca daca nu schimb distributia mai devreme de150 mii (cat scrie acolo) imi repari masina. Si distributia nu inseamna doar cureaua. Pompa de apa, rolele, cat duc ? Si abtine-te de la ironii ieftine care nici nu se leaga. Ai scris ca se schimba la 4 ani sau 60k km ca si cum ai stii... acum o dai la intors si zici "mai devreme de 150mii) Daca la 150k se schimba la masina si motorul asta, asta e. Nu se aplica ce ai auzit tu la logan sau la ce masina ai vazut tu ca se schimba la 4 ani si 60k? Distributia inseamna si rolele si pompa de apa in general, de vreme ce nu sint instructiuni de schimbare separat pt acestea. Nu mai fa pe atotstiutorul Cap-shoot, on 18 aprilie 2017 - 18:18, said:
Nu te mai lua dupa forum ca daca se rupe nu iti facem noi cheta sa iti refaci motorul. Producatorul ti-a spus un interval, daca mergi peste o faci pe barba ta. Cureaua de cauciuc nu da semne cum face lantul, se rupe si gata, asa ca nu astepta indicii ca nu vor exista. Eu cunosc un caz in care i s-a rupt cureaua dupa 38k cu masina in garantie (masina veche de sub 3 ani). Taicamiu a mers cu o curea 140k in 6 ani si nu s-a rupt... dar nimeni nu iti poate garanta asta. Topp, on 18 aprilie 2017 - 18:40, said:
Cureaua, de exemplu, are garantat un anumit nr de km sau ani. Pompa, rolele, alt nr de ani. Si daca le pui de la firme diferite ? Vino si tu cu informatii din carte... o poza, ceva... ai telefon, ai si masina presupun. Sau nu ai? Topp, on 18 aprilie 2017 - 18:40, said:
Manualul nu zice cat garanteaza firma cutare o curea sau cat garanteaza firma cutare rola cutare. Asa se discuta aici, cu argumente, date, linkuri... nu opinii nefondate |
#24
Posted 18 April 2017 - 22:01
unbrutus, on 18 aprilie 2017 - 21:59, said:
Unde vezi ma tu in carte nr de ani pt care e garantata pompa/rolele?? Ti s-a pus scan dupa carte si tot cumva gasesti sa comentezi... Nu ma determina sa-ti arat ce ai inteles din tot topicul. Pentru ca nu ai inteles nimic din cum a decurs discutia. Dar daca vrei sa te faci de ras, ok. Faptul ca stapanesti limba romana la nivel de mecanic nu te scuza. Si cu ,,ma'' sa te adresezi in familia ta. Edited by Topp, 18 April 2017 - 22:26. |
#25
Posted 19 April 2017 - 06:24
Constructorii aia nu pun de prosti limita aia,ci au facut teste,nu au dat cu banul.Daca au pus 150.000 km,distributia duce mai mult,dar au pus o limita de siguranta la o exploatare normala,curelele bune sunt cu kevlar,eu intodeauna merg pe role INA si curea Gates.Care stie ca are talent la condus masina cum am eu la popice,sa o schimbe la 30.000
Topp, on 18 aprilie 2017 - 18:40, said:
Sa nu-mi spuna cineva ca-si monteaza o curea de distributie low cost si o schimba la 150 mii, ca asa zice manualul. Edited by daniMMM, 19 April 2017 - 06:30. |
#26
Posted 19 April 2017 - 10:01
Topp, on 18 aprilie 2017 - 22:01, said:
No comment. Nu ma determina sa-ti arat ce ai inteles din tot topicul. Pentru ca nu ai inteles nimic din cum a decurs discutia. Dar daca vrei sa te faci de ras, ok. Faptul ca stapanesti limba romana la nivel de mecanic nu te scuza. Si cu ,,ma'' sa te adresezi in familia ta. Ai plecat mai educat sper despre distributie... Ai aflat si tu ce si cum... poate si despre ce inseamna masini adevarate... cum se posteaza argumentat... te-am invitat sa postezi si o dovada in sprijinul afirmatiilor tale, dar tot numai troleala ai postat... |
#27
Posted 19 April 2017 - 13:14
Mie pe o autoutilitara Fiat Ducato cu motor 2,8 tot la 60 000 km mi s-a recomandat sa schimb distributia la fel ca si la Logan. Deci sa inteleg ca distributia la fel ca si la ulei uzura de fapt nu se calculeaza in km ci in ore de funcionare a motorului. Ore de functionare indiferent ca este la relanti in trafic aglomerat si faci 10 km/h sau pe autostrada si faci 130 km/h
|
#28
Posted 19 April 2017 - 13:21
ct03nut, on 18 aprilie 2017 - 14:50, said:
Salut, Masina, Golf V, 1.9 TDI 105 cp BXE, schimbat distributie OE la 108.000 Km, septembrie 2012 (in carte se schimba la 150.000 Km prima oara dar nu sunt atat de curajos) cu distributie Contitech si role INA sau SKF + pompa apa Hepu, pale metal. Acum am 158.000, adica 50.000 in putin sub 5 ani. Masina a facut Km astia 80% in exterior si sta numai in garaj cand e "idle", adica nu are parte de temperaturi extreme care sa afecteze cauciucul curelei chiar atat de grav. Sa schimb la toamna distributia cand se fac 5 ani sau sa o mai las inca un an adica max 65.000 Km ? Mi se pare risipa sa o schimb acum. Glumesc binenteles , daca ti drag fierul schimbi distributia in 5 ani sau 60 k km , preventiv , nu ca nu ar mai merge dar pt ca vrei sa mergi linistit fara morcovul in ( .. ) . |
|
#29
Posted 12 May 2018 - 08:37
Bună ziua,am citit foarte multe postări și sunt îngrijorat. Am un Seat cu motor 1.9 tdi 105 cai din noiembrie 2007. Am făcut distribuția in 2011 la 124k iar acum am aproape 199k ...după aproape 7 ani.Nu se aude nimic la motor, totul pare ok.
Mă gândesc că ar fi bine sa schimb distribuția cat mai repede. |
#30
Posted 12 May 2018 - 09:04
Eu la polo tdi am schimbat prima oara distributia dupa 8 ani si 150.000 de km. Dupa care am mai facut 80.000 si am aruncat-o.
Aia de la VW nu spun dar daca te uiti in ELSA, iti explica cum sa controlezi cureaua de distributie. Parerea mea e ca tu arunci banii pe fereastra. |
#31
Posted 12 May 2018 - 09:11
iti explica cum sa controlezi cureaua de distributie.
Cum? |
#32
Posted 12 May 2018 - 10:05
#33
Posted 12 May 2018 - 15:06
|
#34
Posted 12 May 2018 - 18:09
@paz...cum apreciem deteriorarea curelei pe interior? pe partea cu dințată? E soada treaba cu șublerul daca cureaua are mulți km ca la mine , adica 75k.
|
#35
Posted 12 May 2018 - 18:17
Nu trebuie sa vezi nimic pe interior. Se masoara largimea curelei si gata. 75.000 nu cred ca sunt multi. Nu-ti fa paranoia ca nu e cazul.
Vezi ca scrie in manualul masinii la cati km trebuie sa schimbi. |
#36
Posted 13 May 2018 - 07:52
Cu Contitech nu as risca. Mi s-au rupt 2 Contitechuri noi in 3000 de km dupa ce am pus Contitech in loc de Gates-ul vechi. Deci o medie de 1500 de km/curea. Bine ca erau la alternator nu la distributie. Schimbat cu Gates si merge de 60.000 deja . Nu am schimbat absolut nimic inafara de curea, deci nu erau role, fulii etc. deoarece Gates merge pe aceleasi role/fulii pe care s-au rupt Contitech-urile.
La Peugeot am facut 230.000 cu Dayco pe distributie. Din pacate nu am fost pe faza si am lasat service-ul sa aleaga piesele. Mi-au inlocuit-o cu Contitech Deci Contitech se schimba cum iese din garantie. Nu prea poti avea incredere in ea, cel putin din experienta mea. Edited by PoeOvidiu, 13 May 2018 - 07:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users